Солтүстік Қазақстан облысы
Жамбыл
ауданы
«Жамбыл орта мектебі»КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Ибраева Қамар Жангереевна
Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі
сан есім
Сабақтың мақсаты:
Сан
есімнің дара, күрделі түрлерімен таныстыру; күрделі сан есімнің
емлесін меңгерту; сөйлем ішіндегі дара, күрделі
сан
есімдерді
ажырата білу арқылы, сан есім туралы алған білімдерін
дамыту.
Сабақтың
түрі: жаңа сабақ
Көрнекілік: қосымша тапсырмалар
Қолданылатын технология: АКТ, СТО
Сабақтың
типі: пысықтау
Сабақтың жоспары
І
Ұйымдастыру
а)
Психологиялық дайындық
-
Балалар, суретте қандай жыл
мезгілі бейнеленген ?
- Сендерді күзгі табиғат
аясына шақырамын.
- Мына суретте балалар не
істеп жатыр ? ( Ата-аналарына бақтағы жемістерді, бау-бақшадағы
көкөністерді жинауға көмектесіп жатыр.)
- Ал сендер өз ата-аналарына
көмектесесіңдер ме ?
- Қазір біз сендермен қартопты
қалай егеді, баптайды, жинайды екенін қимылмен
көрсетеміз.
(Ұялы телефоннан әуенді
қосу)
«Картопты егу, баптау,
жинау.» тренингі
- Барлығымыз бір шеңберге
тұрамыз. Музыка ырғағымен айналып жүреміз.
-
Жерді
жыртамыз
-
Шұңқыр
қазамыз
-
Картопты шұңқырға
саламыз
-
Картоп
өседі
-
Арам шөбін
жұламыз
-
Түптейміз
-
Картопты қазып
аламыз
-
Картопты
жинаймыз.
Т опқа
бөліну:қима қағаздар таңдау арқылы
«бір таңбалы», «көп таңбалы» сандар атты топқа
бөлінеді.
«Сенің көршің
қандай?» ойыны арқылы топ
мүшелер бір – бірлерін таныстырып
өтеді.
Б ағалау.Смайликтер арқылы
бір-бірін бағалайды.
ІІ Ой
толғау
-Балалар,
топтың аты туралы не айтуға болады? Әр топ постер
жасайды.
Сан есім
дегеніміз не?
Сан есім
қандай сұрақтарға жауап береді?
Сан есім
қандай сөз табымен байланысты айтылады?
ІІІ
Мағынаны тану
«Сөздер
банкісі»әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу.
«Сөздер
банкісінің» ішінен бүгінгі тақырыпқа байланысты сөздерді теріп
жазу. Әр топ өз жұмысын ортаға салады.Бір-бірін
бағалайды.
Қорытынды
шығарайық:бүгінгі тақырыбымыз қандай екен?
«Дара
және күрделі сан есім»екен.
1 топ:
дара сан есімнің ережесін шығарып, мысалдар
келтіреді.
2 топ:
күрделі сан есім нің ережесін шығарып, мысал
келтіреді.
Әр топ өз
жұмысын ортаға салады.Бір-бірін бағалайды.
IV.Сергіту
сәті «Қара жорға» әуенімен би.
.
Оқулықпен
жұмыс.3-жаттығуда дара, күрделі сан есімдерді теріп
жазады.
. «Бәйге»ойыны арқылы
өрнектердің дұрыс жауабын тауып,жауабын дәптерге жазып, сан есімнің
қай түріне жататынын анықтаңдар.
V
V.Семантикалық карта.Әр топ
сөйлемдер ішінен дара, күрделі сан есімдерді тауып, + белгісін
қояды.
Сөйлемдер
|
Дара
|
Күрделі
|
Жер шарында төрт мұхит
бар.
|
|
|
Бір тәулікте жиырма төрт сағат
бар.
|
|
|
Ал теңіздің саны
отыз.
|
|
|
Қажымұқан қырық сегіз алтын,
күміс және қола медальдарына ие болған.
|
|
|
Атамның жасы
алпыста.
|
|
|
Тынық мұхитының ең терең жері
он бір километрдей болады.
|
|
|
VІ.
Өткенді пысықтау. 1)
2)
Бесінші сөздеріне талдау
жасату.
Сан есімнің дара, күрделі,
реттік, есептік түрлерін қайталау, ережелерін естеріне түсіру,
мысалдар келтіреді.
V ІI.
Үйге тапсырма:
48-беттегі 4-жаттығудағы сан есімдерді дара және күрделі
түрделі түрлеріне топтап, сөзбен жаз.
VІII.
Бағалау
Рефлексия.
-Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады
ма? Сабақтың қай кезеңі ұнады? Оқушылар өз жауаптарын
стикерлерге жазып «Бағдаршамға»іледі.