Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
Ұжымдық жұмыс.
7 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлеметсіздер ме оқушылар! Бүгінгі көңіл күйлерің
қалай?
Сабақтың басын ойынмен бастайық. Ол үшін түзу
отырып мені тыңдаңдар.
Мен
сөз айтамын, сендер сол сөзге сұрақ қойып, сөз табын
анықтайсыңдар.
|
Сәлеметсіз бе !
Бүгінгі көңіл күйіміз жақсы\
орташа.
Мұғаліммен бірге сабақтың басын ойынмен
ойнайды.
Айтылған сөзге сұрақ қойып, оның қай сөз табы
екенін анықтайды.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік
танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Тамаша! Керемет! Өте жақсы!
Талпын!»
|
ДК
экраны
|
|
Миға
шабуыл.
Жеке жұмыс.
5 мин.
|
Тақтадан мәтінді оқып, көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді қойыңдар:
Айналаңа бір уақыт зер салып қарашы. Сені
жан-жағыңнан заттар қоршап тұр.
Заттардың атын білдіретін сөздерді .....
дейміз.
Заттардың қимылын, іс-әрекетін білдіретін
сөздерді ..... дейміз.
Заттардың түрін, түсін, сапасын білдіретін
сөздерді ..... дейміз.
Заттардың ретін, санын білдіретін сөздерді .....
дейміз.
Ал енді сабаққа кірісейік. Тақтаға назар
аударыңдар не көріп тұрсыңдар?
Иә дұрыс тақтада жүгіріп бара жатқан балалар
суреттелген. Енді екінші суретке қараңдар, бұл жерде не
бейнеленген? Иә бұл суретте хат, өлең, шығарма, поэма, ертегі жазып
отқан адамның қолы, енді осы хатты кім жазады.
Осы суреттерден не байқадық?
Яғни, біз осы тарауда етістік туралы
білетінімізді еске түсіреміз. Осы тарауда біз атақты тұлғалармен
танысып, олар жайлы ақпарат аламыз.
Енді кітапқа назар аударайықшы. 40 бет.
Суреттерден кімдерді көріп тұрмыз?
Оларды не үшін біз атақты тұлғалар деп
санаймыз.
Жарайсыңдар балалар, енді қасында сөздер
берілген, соны талдайықшы. Осы тарауда сендер не үйренесіңдер соны
оқып шығайықшы.
Енді осы сөздерге қатыстырып сөйлем
құрайық.
Жақсы ол сөйлемді тақтаға жазамын. Енді сөйлем
мүшесіне талдайық.
|
Тақтада көрсетілген тапсырмаға назар аударады.
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, ережені
айтады.
Заттардың атын білдіретін сөздерді зат есім
дейміз.
Заттардың қимылын, іс-әрекетін білдіретін
сөздерді етістік дейміз.
Заттардың түрін, түсін, сапасын білдіретін
сөздерді сын есім дейміз.
Заттардың ретін, санын білдіретін сөздерді сан
есім дейміз.
Тақтаға назар аударады. Суретте балалардың
жүгіріп бара жатқандары бейнеленген.
Екінші суретте жазушы және оның қолы. Ол шығарма,
өлең, поэма, ертегі жазады.
Осы суреттерде біз іс-қимылдың бейнеленгенін
байқадық.
Кітаптарын ашып, суреттерге қарайды. Ой
толғау.
Суретте би, жазушы, күресші, соғыс ардагері
бейнеленген.
Бұл біздің атақты тұлғаларымыз. Себебі. Олар ел
үшін жанын қиып, соғысқа қатысқан. Біздің қазір осындай тыныш елде
өмір сүруіміз осы тұлғаларымыздың арқасында.
Кітаптағы сөздерге назар аударады. Осы бөлімде не
үйренетіндерін оқып шығады.
Сөздерге қатыстырып сөйлем
құрайды.
Ажар жазғы демалыста көп кітап
оқыды.
|
Дескриптор:
-көп нүктенің орнына тиісті сөзді
қояды.
Жалпы - 1 ұпай.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
«Керемет»
«Сенің қолыңнан
келеді» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
ДК
экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 3-сынып.
|
|
Сабақтың ортасы
8 мин.
|
Жарайсыңдар балалар! Дәптерімізді ашып бүгінгі
күнді жазамыз, көркем жазуды орындаймыз.
Көркем жазу
Атаңның баласы
болма,
Адамның баласы
бол.
Сөйлем мүшесіне
талдаймыз.
Жалпы – 2 ұпай.
Жақсы орындап болсақ, көршімен дәптер алмасып,
көркем жазған ба, дұрыс талдаған ба соны қарап шығып, ұпай
қоямыз.
Енді кітапқа назар аударамыз. Бізде мәтін
берілген екен. Мәтінді тізбектеп бір сөйлемнен бір-бірден оқимыз.
Бастап оқыңдар.
Енді мәтін не немесе кім туралы
екен?
Астында берілген пікірлердің ақиқат немесе жалған
екенін мәтіннен тауып тексеріп көрейік.
Кестеге назар аударайық. Екі атақты тұлғалардың
бойындағы қасиеттер берілген, оны біз нақты кімнің бойындағы қасиет
екенін анықтауымыз керек.
|
Дәптерлерін ашып көркем жазу тапсырмасын
орындайды.
Көркем жазу
Атаңның баласы болма,
Адамның баласы бол.
Мақалды сөйлем мүшелеріне талдап, астын
сызады.
Жалпы – 2 ұпай.
Орындап болып, көршісімен дәптер алмасып,
бір-бірін тексереді.
Кітаптарына назар аударады. Мәтінді бір сөйлемнен
тізбектеп оқиды.
Мәтінді талдайды.
Мәтіндегі сөздерді талқылайды.
Мәтін соңындағы пікірлердің ақиқат жалған екенін
анықтайды.
Кестеге назар аударады. Екі тұлғаның бойындағы
қасиеттерін анықтап, талқылайды.
|
Дескриптор:
-мақалды сөйлем мүшесіне дұрыс талдайды, әрі
көркем жазады.
2 ұпай
- Сөздерді сөз таптарына дұрыс
ажыратады.
2 ұпай.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
«Керемет» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру
|
ДК
экраны
3-сынып оқулығы
|
|
Сергіту сәті
1 мин
|
Қазір біз ойын ойнаймыз. Бір оқушы келіп менің
алдымдағы партадан сөз алады. Оны оқып, сыныпқа оны айтпай,
іс-қимылмен, эмоциямен көрсету керек.
Сөздер: терезе, кітап, жүгіру, күлу, көйлек,
көрікті, ұйықтау, секіру, ән айту, би билеу.
|
Ойын ойнауға қатысады. Берілген сөздерді
іс-қимылмен түсіндіру.
|
«Мадаутау сөзі»
әдісі арқылы жаттығуларды жақсы орындағандары үшін
мадақтау сөздері айтылады.
|
Сөз
жазылған парақтар.
|
|