Материалдар / Қазақ тілі 3-сынып Негізгі және туынды сын есім,Сан есім
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі 3-сынып Негізгі және туынды сын есім,Сан есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі 3-сынып Негізгі және туынды сын есім,Сан есім сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
49
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім

Су –тіршілік көзі

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Негізгі және туынды сын есім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;

3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табады, негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтайды.

Оқушылардың басым бөлігі: мәтінді тыңдап,сұрақтарға жауап береді.

Кейбір оқушылар: берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып,олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табады

Бағалау критерийлері

- мәтінді тыңдап,сұрақтарға жауап береді

- берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып,олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табады


Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің әрекеті



Оқушының

әрекеті


Бағалау



Ресурстар


Сабақтың басы

7минут


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Су –тіршілік көзі дегенді қалай түсінесің пікір бөліс.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Өз пікірін білдіреді.

1балл


«Басбармақ» әдісі

Оқу

лық

68 бет

Су туралы суреттер

Сабақтың ортасы

14минут





















13минут












1-тапсырма.

Мәтінді тыңда.Сұрақтарға жауап бер.Кестені толтыр.

1.Балалар қай жерде ойнады?

2.Балалар ойнаған алаңда бұрын не болған?

3.Мұрат бастауды қандай белгілеріне қарап тапты?

4.Мұраттың бастауды табуына оның қандай қасиеттері көмектесті?

5.Бұлақ суының адамға қандай пайдасы бар?

Мәтіндегі сын есімдерді тап.

Дескриптор:

- кестедегі бірінші сұраққа дұрыс жауап жазады(1балл)

- кестедегі екінші сұраққа дұрыс жауап жазады(1балл)

- кестедегі үшінші сұраққа дұрыс жауап жазады(1балл)

- кестедегі төртінші сұраққа дұрыс жауап жазады(1балл)

- кестедегі бесінші сұраққа дұрыс жауап жазады(1балл)

- мәтіндегі сын есімдерді табады.(1балл)

2-тапсырма

Берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып,олардың ұқсастығы мен айырмашылығын тап.

Дескриптор:

- берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырады(1балл)

- берілген негізгі және туынды сын есімдердің ұқсастығын табады(1балл)

- берілген негізгі және туынды сын есімдердің айырмашылығын анықтайды (1балл)

Мәтінді тыңдап,кестедегі сұрақтарға жауап жазады.




















Берілген негізгі және туынды сын есімдерді салыстырып,олардың ұқсастығы мен айырмашылығын табады.



ҚБ:

1балл

1балл

1балл

1балл

1балл

1балл
















ҚБ:

1балл

1балл

1балл


Барлығы10балл

Оқу

лық

1-жат

69 бет




















Оқу

лық

3 -жат

69 бет


Сабақтың аяғы

6минут

«Сұрақ –жауап» әдісі

Бүгінгі сабақта не үйрендің?

Сен үшін не қиын болды?

Саған қандай тапсырма қызықты болды?

Үйге: 4-жаттығу, 71 бет


Сұрақтарға жауап береді




«Басбар-мақ» әдісі




Сұрақтарға жауап бер.Кестені толтыр.


Сұрақтар

жауаптар

1.

Балалар қай жерде ойнады?



2.

Балалар ойнаған алаңда бұрын не болған?




3.

Мұрат бастауды қандай белгілеріне қарап тапты?




4.

Мұраттың бастауды табуына оның қандай қасиеттері көмектесті?




5.

Бұлақ суының адамға қандай пайдасы бар?

















Бөлім

Су –тіршілік көзі

Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:3 «»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні

Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы

Негізгі және туынды сын есім

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау;

3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтайды, жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзетеді.

Оқушылардың басым бөлігі: мақалдың қатесін түзеп жазады,берілген сын есімдерді негізгі,туынды екенін ажыратады.

Кейбір оқушылар: берілген сын есімдерді кестеге дұрыс орналастырады

Бағалау критерийлері

- мақалдың қатесін түзеп жазады,берілген сын есімдерді негізгі,туынды екенін ажыратады.

- берілген сын есімдерді кестеге дұрыс орналастырады


Сабақтың кезеңі /уақыты

Педагогтің әрекеті



Оқушының

әрекеті


Бағалау



Ресурстар


Сабақтың басы

7минут


Үй тапсырмасын тексеру

4-жаттығу 71бет

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстырады

Қызығушылықты ояту

Өлеңді суреттердің көмегімен оқы.

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Өлеңді суреттердің көмегімен оқиды.

1балл


«Басбармақ» әдісі

Оқу

Лық

5-жат

71 бет

Сабақтың ортасы

14минут








13минут












1-тапсырма.

Мақалды қатесіз түзеп жаз.сын есімдерді тап.Олардың негізгі,ту

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!