Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі. 4 сынып. "Септік жалғауының емлесі" бойынша ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: «Мұса Шожанов атындағы № 2 орта мектеп» КММ |
||||
Тақырыбы: Септік жалғауының емлесі |
||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Утенова Н.Ж. |
|||
Сынып: 4 |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны:0
|
||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
4.2.3.1 – мəтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру жəне жауап беру. |
|||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Септік жалғауларының қалай жазылатынын біледі; Көптеген оқушылар: Мəтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады; Кейбір оқушылар: Берілген тақырып бойынша ойқорыту жасай алады; |
|||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
|
|||
Құндылықтарды дарыту |
Адамгершілік, еңбекқорлық. |
|||
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу, жаратылыстану, математика |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Электронды тапсырмалар, интерактивті ойындар |
|||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Септік жалғаулары |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы І. Ұйымдастыру кезеңі ІІ. Өткенді қайталау. |
Психологиялық дайындық. Байқампаздылық пен миды ширататын «Галилео теңізі» жаттығуы.
Топқа біріктіру. «Жасырын стикерлер» арқылы.
арқылы топтарға бөлінесіңдер. 1 топ: Септік атаулары 2 топ: Септік сұрақтары 3 топ: Септік жалғаулары Мұғалімнің қ/б: Ауа-райы болжамы.
қатысуларыңды, белсенділік танытуларыңды ауа-райы болжамы арқылы бағалап отырамын. Сендердің сабаққа қатысуларыңа және белсенділік танытуларыңа байланысты бұл көрсеткіш өзгеруі мүмкін. Егер сабаққа жақсы қатысып отырсыңдар ауа-райының температурасы көтеріліп, күн жылына бастайды; егер сұрақтарға жауап бере алмасаңдар, күніміз суып кетуі мүмкін. «Шатасқан септіктер» әдісі.
+1 градус, бірақ желдің жылдамдығы 29м/с болғандықтан, септіктердің орындары шатасып кеткен. Осы ілініп тұрған септіктерді әр топ өзінің атауына байланысты рет-ретімен қойып шығу керек. Тақтадағы ілініп тұрған септіктерді рет-ретімен орналастыру. Дескриптор:
ретімен орналастырады.
Қ/б: топтар бір-бірін бағалайды. |
Аудиожазба Топтардың атаулары жазылған стикерлер Табло(тем пература, желдің жылдам дығы, ылғал дылық және т.б. көрсеткіш тер)термо метр, күн стикері (жылжы малы)
Шатасқан септіктер, дескриптор
|
||
ІV. Жаңа білімді бекіту
|
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру. Күтілетін нәтижені анықтау.
нақтылауға тырысамыз, қорытындылауға жетуде бір қадам алға басамыз. Осы сабақта сендер:
парағы арқылы бағалайсыңдар. Жаңа сабақ. Тыңдалым.(балалар бейнебаянды қарай отырып, мәтінді тыңдайды)
қарай отырып, мəтінді тыңдайсыңдар. Мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырып, ойланып отырыңдар. Мысалы:
Топпен жұмыс.
қазір керек болады. Осы тапсырманы топпен орындайсыңдар. Әр топқа қағаздар мен суреттер беріледі. Септік атаулары: өзен суреттері Септік сұрақтары: орман суреттері Септік жалғаулары: құстар суреттері
бағытталған сұрақтарды құрастыра отырып, постер қорғауларың керек. Мысалы: «Егер суға қоқыс лақтырса, не болу мүмкін?» «Егер ағаштардың бұтақтарын сындырса, не болады?» «Егер құстардың ұяларын бұзса, не болады?» Дескриптор:
ҚБ: топтар бір-бірін бағалайды Мқб: табло мен термометр Жазылым. 78-жаттығу.(Ж) Өлеңді қалпына келтіру. (инт. тақта) Берілген сөздердің тиістісін қойып, өлеңді қалпына келтіру. Өз Отаным – маған _____, Мен _________ұқпаймын. Әкем менен ____________ Айтқанынан шықпаймын!
Тапсырмалар: 1 топ: септіктердің атауларын анықтайды. 2 топ: септіктердің сұрақтарын анықтайды. 3 топ: септіктердің жалғауларын анықтайды. Дескриптор:
ҚБ: жеке бағалау парағына балдарды белгілеу. Мқб: табло мен термометр Сергіту сәті. Imektep «Ойлан тап» ойыны. Топпен жұмыс. 80-жаттығу.(Т) «Табиғатты қорғайық!» акциясын ұйымдастыру. Кітаппен жұмыс (әр топқа оқулықтан белгіленген бетте, абзацта тірек сөзді тауып, тапсырмаларды орындау)
таратылды. Көмекші тапсырманы пайдалана отырып сендер қандай тақырып бойынша жұмыс істейтіндеріңді білесіңдер. 1 топ: 35 бет - 74 жаттығу - 1 абзац – 2 сөйлем – 4 сөз. 2
топ: 35 бет – 74 ж Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |