Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ҚМЖ қазақ тілілінен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

2-бөлім. Киім. Сән. Талғам

Күні:08.10.2018ж. Сынып: 5

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ КММ

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Нәтиже сабақ

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

5Т/А2. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5.Ж.6. Мәтіндерді түзету және редакциялау. Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

Сабақт ың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Берілген мәтіндерді түзетеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялайды.

Тілдік мақсат


Оқушылар:

Тақырыпқа қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері:

Қарқара-өзі биік, сәнді бас киім, бұл бас киімге қарқара деген құстың қауырсынын қадаған.

Қасаба, жалбағай, кепеш, шылауыш, бүркеніш, күндік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:   

 Неліктен адамзат үшін тілдің маңызы ерекше деп ойлайсыз? Тыңдалған мәтін бойынша өз ойыңызды дәлелдеңіз.

Тыңдалған мәтін бойынша қандай қорытынды жасауға болады? Қандай дәлелдемелерді табуға болады?

Ойлау дағдыларының деңгейі

түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.

Бағалау критерийлері

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Берілген мәтіндерді түзетеді.

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялайды.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, музыка, қазақ әдебиеті

Тақырып бойынша

алдыңғы білім

Оқшау сөздер

АКТ

Аудио диск

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин.






3 мин

Ынтымақтастық атмосферасы.

«Жағымсыз қасиеттер жәрмеңкесі» жаттығуы

Ойын ережесі: Шеңберде қатысушылар өздеріне жағымсыз деген қасиеттерін атайды. Олардың тізімі тақтаға жазылады. Осылайша жағымсыз қасиеттер тізімі құрылды (жалқаулық, асығыстық, артық сөйлеу және т.б.). Топтың міндеті осы жағымсыз қасиеттерді қайта қарап, оның тиімді және жағымды жақтарын табу мен оны жағымсыз қабылдау себептерін анықтау болып табылады. Ал жағымды сипаттама жасап, сол қасиетті қорғап алған қатысушы оны өзіне алады.

Жоғарыдағы жаттығудан кейін эмоциялық қысымды шығару үшін 

«Екі жақты шеңбер» әдісі арқылы бір-біріне өткекн тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап айтады.

«Жағымсыз қасиеттер жәрмеңкесі» әдісі

Сабақтың ортасы

4 мин




5 мин















10 мин





7 мин



Мағынаны тану. Айтылым.

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.

1.«Жақсы сөз – жарым ырыс» мәтелінің мағынасын білесің бе?

2.Киімге қатысты қандай мақал-мәтелдерді білесің?

Дескриптор.

1.Сұрақтарды оқиды.

2.Берілген сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Берілген мәтіндерді түзетеді.

Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялайды.

Жазылым.2-тарсырма.Төмендегі берілген мақал-мәтелдерді қатыстырып, мәтін жазыңдар. Мәтінде одағай сөздер болсын.

Дескриптор.

1.Берілген мақал-мәтелдерді оқиды.

2.Берілген мақал-мәтелдерді пайдалана отырып, мәтін құрайды.

3.Мәтінде одағай сөздерді пайдаланады.

ҚБ.: «От шашу»

«Дирижер» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын. Бүгінгі тақырып бойынша «Ашық және жабық» сұрақтар бере отырып, жауабы дұрыс болса, «Иә, солай, иә солай» деп әндетеді. Егер жауап бұрыс болса, «Жо-жо-жоқ мұғалім олай демеңіз» деп жауаптың бұрыстығын түзетіп отырады.



«Сұрақ-жауап» әдісі



















«Дирижер» әдісі

Сабақтың соңы 8 мин



Кері байланыс: «Шығу парағы» әдісі берілген сұрақтарға жазбаша жауап аламын

Бүгін не үйрендің?

Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

Сөздік қорыңның толығу жолдарын енді білесің бе?



«Шығу парағы» әдісі

Үйге тапсырма

9-тапсырма. 39-бет.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмаларбересіз?

Бағалау– Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын

сақтау


1.Үлгерімі орташа оқушыға

6-тапсырма.Мәтін бойынша сұрақтар құр.

Дескриптор.

1.Мәтінді оқиды.

2.Мәтін бойынша сұрақтар құрады.

2.Дарынды оқушыға тапсырма.

10-тапсырма. Берілген мәтін негізінде эссе жаз. Эссенің кіріспесі етіп төмендегі мәтіннің үзіндісін ал. Эссенің негізгі бөлімі мен қорытындысын жазуда көргенің мен білгеніңе сүйен.

Дескриптор.

1.Берілген мәтінді оқиды.

2. Осы мәтінді эссенің кіріспесі ретінде алып, эссенің негізгі және қорытынды бөлімдеріне көрген, білгендерін түйе отырып эссені толықтырып жазады.

1. 3.Орташа деңгейдегі оқушы.

5-тапсырма. Мәтін мазмұнынын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құр.

Дескритор.

1.Мәтінді оқиды.

2.Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрады.

ҚБ.: «Екі жұлдыз, бір тілек»

«От шашу»

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Сынып ішінде асықпай жүру


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу

мақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

беріңіз.





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2..

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге

назар аудару қажет?


Директордың әдістеме ісі жөніндегі орынбасары:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
6667
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі