Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Отбасылық ғұрыптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Отбасылық ғұрыптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

3-бөлім. Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер

Күні: Сынып: 5

Мектеп: С.Бердіқұлов атындағы ОМ КММ

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Отбасылық ғұрыптар


Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

5.Т/А2. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

5.Ж.5. Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін (компрессия) жазу. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақт ың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

Тілдік мақсат


Оқушылар:

Тақырыпқа қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері:

Қарқара-өзі биік, сәнді бас киім, бұл бас киімге қарқара деген құстың қауырсынын қадаған.

Қасаба, жалбағай, кепеш, шылауыш, бүркеніш, күндік. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:   

 Отбасылық ғұрыптар дегенді қалай түсінесің?

«Абысын тату болса, ас көп,

Ағайын тату болса, ат көп» деген мақалдың мағынасына мән бердің бе?

Ойлау дағдыларының деңгейі

түсіну, қолдану, талдау, жинақтау.

Бағалау критерийлері

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдайды.

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғарғы руханият

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, музыка, қазақ әдебиеті

Тақырып бойынша

алдыңғы білім

Оқшау сөздер

АКТ

Аудио диск

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин.






3 мин

Ынтымақтастық атмосферасы.

«Жағымсыз қасиеттер жәрмеңкесі» жаттығуы

Ойын ережесі: Шеңберде қатысушылар өздеріне жағымсыз деген қасиеттерін атайды. Олардың тізімі тақтаға жазылады. Осылайша жағымсыз қасиеттер тізімі құрылды (жалқаулық, асығыстық, артық сөйлеу және т.б.). Топтың міндеті осы жағымсыз қасиеттерді қайта қарап, оның тиімді және жағымды жақтарын табу мен оны жағымсыз қабылдау себептерін анықтау болып табылады. Ал жағымды сипаттама жасап, сол қасиетті қорғап алған қатысушы оны өзіне алады.

Жоғарыдағы жаттығудан кейін эмоциялық қысымды шығару үшін 

«Екі жақты шеңбер» әдісі арқылы бір-біріне өткекн тақырып бойынша сұрақтар қойып, жауап айтады.

«Жағымсыз қасиеттер жәрмеңкесі» әдісі

Сабақтың ортасы

4 мин.




2 мин















5 мин





7 мин



Тақырыпты жетекші сұрақтарға жауап бере отырып, анықтату.

Ойтүрткі:

1.Отбасылық ғұрыптар дегенді қалай түсінесің?

2. «Абысын тату болса, ас көп,

Ағайын тату болса, ат көп» деген мақалдың мағынасына мән бердің бе?

Сабақ мақсаттары:

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдайды.

Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіреді.

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.


1-тапсырма.Тыңдалым. «Тойға тілек» деген әнді тыңдап әрі қосыла шырқап, қазақ халқының қандай қасиетін жырға қосып тұрғанын айтыңдар.

Дескриптор.

1. «Тойға тілек» әнін тыңдайды.

2. Ән мәтінінде қазақ халқының қандай қасиетін жырға қосып тұрғанын айтады.

2-тапсырма. Ән мәтініндегі мына сөз қолданыстарын «Қос жазба» күнделігіне салып түсіндіріңдер.

Дескриптор.

1.Ән мәтінін тыңдайды.

2.Ән мәтініндегі сөз қолданыстарын «Қос жазба» күнделігіне салып түсіндіреді.

ҚБ.: «От шашу»

«Дирижер» әдісі бойынша сабақты қорытындылаймын. Бүгінгі тақырып бойынша «Ашық және жабық» сұрақтар бере отырып, жауабы дұрыс болса, «Иә, солай, иә солай» деп әндетеді. Егер жауап бұрыс болса, «Жо-жо-жоқ мұғалім олай демеңіз» деп жауаптың бұрыстығын түзетіп отырады.


Сабақтың соңы 7 мин



Кері байланыс: «Шығу парағы» әдісі берілген сұрақтарға жазбаша жауап аламын

Бүгін не үйрендің?

Сабақ бойынша қандай сұрақтарың бар?

Сөздік қорыңның толығу жолдарын енді білесің бе?



«Шығу парағы» әдісі

Үйге тапсырма

11-тапсырма. 35-бет.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай

тапсырмаларбересіз?

Бағалау– Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын

сақтау


1.Үлгерімі орташа оқушыға

Ән мәтіні негізінде үндеу жаз.

Дескриптор.

1.Ән мәтінін тыңдайды.

2.Мәтін негізінде үндеу жазады.

2.Дарынды оқушыға тапсырма.

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жаз.

Дескриптор.

1.Мәтінді тыңдайды.

2.Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

3.Орташа деңгейдегі оқушы.

Ән мәтіні негізінде сұрақтар құрастыр.

Дескриптор.

1.Ән мәтінін тыңдайды.

2.Ән мәтіні негізінде сұрақтар құрастырады.

ҚБ.: «Екі жұлдыз, бір тілек»

«От шашу»

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Сынып ішінде асықпай жүру


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,

қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу

мақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап

беріңіз.





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2..

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге

назар аудару қажет?


Директордың әдістеме ісі жөніндегі орынбасары:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
1924
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі