Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Отбасындағы әдеп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі 5 сынып Сабақтың тақырыбы: Отбасындағы әдеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек сабақ жоспары ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Отбасындағы әдеп


Мектеп:С.Бердіқұлов атындағы орта мектеп

Күні: 17.09.2018

Мұғалімнің есімі: Иманкулова Г.С


Сынып: 5 сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

6.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарам-қайшы ақпараттарды анықтау.

6.5.1.1мәтіндерден деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша,ауызша жұмыстарды қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:мәтіннен қосымша ақпараттарды анықтай алады.

Барлық оқушылар: мәліметтерді анықтап мәтін мазмұнымен салыстырады.

Кейбір оқушылар: мәтіндегі деректі және дерексіз зат есім, көптік мәнді есімдерді жазбаша, ауызша, жұмыстарда қолданады.

Бағалау критерийлері

жазушының роман-эпопиясы жайлы айтады,

сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады.

тақырып туралы шағын мәтін жазады.

Тілдік мақсат

Оқушылардың грамматикалық, лексикалық нормаларды оқып білуі:

Асық, қайт, түс, Отан, тәрбие.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер;

Жазушы болу. «Абай жолы» романы.

Құндылықтарды дарыту

Отбасы құндылықтарын сақтауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Қазақ әдебиеті

Алдыңғы оқу:

Ұлы жазушының қмірі мен шығармашылығы жайлы біледі.М.Әуезовтың «Абай жолы» романы туралы айтады. «Қайтқанда» бөлімін сипаттайды. Жетекші сұрақтар қою арқылы бастапқы білімін тексереді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы









Ұйымдастыру кезеңі.

-Сәлеметсіңдер ме? Сендерді көргеніме өте қуаныштымын. Бәріміз қол ұстасып, дөңгелек болып тұрайық. Күндей жарық, айдай арайлы, Судай мөлдір таза көңілмен Бүгінгі сабақты бастайық.

Оқушылар мұғаліммен біргеқ қайталап, бір-біріне тілектер айтады: «Бүгін саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер!». Тақтадан модульге байланысты слайд көрсетіледі. тақырыпты бекітуге сұрақтар қойылады.

Мәтінмен жұмыс. Мәтінді рөлге бөліп оқиды. Мәтінді өз сөздерімен баяндайды.Сұрақтарға жауап береді шағын мәтін жазады.


Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. «Отан отбасынан басталады» тақырыпқа постер дайындайды.

Дескриптор. оқушылар постер жасай алады; мәліметтер жаза аладаы.

Бағалау. «Бес бармақ» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.

9-тапсырма. Мәтінен деректі, дерексіз зат есімдерді, кқптік мәнді есімдерді тауып, кестені толтыр.

деректі зат есім

дерексіз зат есім

көптік мәнді есімдер




Сергіту сәті. Тірек сөздерді қолданып, мазмұнын айтады.

Мәтін соңы жұмыс.

11-тапсырма. Сурет бойынша диолог құрап жазыңдар. Диалогта қазақтың сөз әдебіне тән бірліктерді пайдалан. деректі және дерксіз затесімдерді пайдалан.

Дескриптор: диалог құрай алады; қазақтың сөз әдебін қолдана алады.


Аяқталуы

«Отбасындағы әдеп» деген таұырыпта пікір алмасады. 12-тапсырма.

Дескриптор: «Отбасы әдебі» туралы айта алады; пікір алмаса алады.

Бағалау. «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау.

Ббарлығын түсіндім

Енді түсініп келемін.

Түсінбедім.

Кері байланыс «Рефлексиялық шеңбер» тәсілі Оқушылар щеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді:

Сабақ барысында көңіл-күйін қандай болды? Неліктен?

Бүгінгі сабақтан не білдің?Сен үшін не жаңалық болды?

Сабаққа қатысуыңды қалай бағалайсың?

Сабақта не қиын болды?

Сабақ соңындағы көңіл –күйің қандай? Неліктен?

Үйге тапсырма. 9-тапсырма.

Оқулық



Ғаламтордағы ресурстар



Рефлексиялық шеңбер





Оқулық

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті

жоғары оқушыларға

тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?



Пәнаралық байланыс:


Қауіпсіздік және еңбекті

қорғау ережелері:


АКT-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс:


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не

білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

Үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.11.2018
1639
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі