«Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы» бөлімі бойынша
жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Оқу мақсаты: 7.4.4.1.етістіктің есімше, көсемше түрлерін тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану.
7.3.4.1.эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.
1-тапсырма. Берілген мысалдарды кесте бойынша шақ түрлеріне дұрыс орналастырып жаз.
Осы шақ |
Өткен шақ |
Келер шақ |
Нақ осы шақ: |
Жедел өткен шақ: |
Болжалды келер шақ: |
Ауыспалы осы шақ: |
Бұрынғы өткен шақ: |
Мақсатты келер шақ: |
Ауыспалы өткен шақ: |
Ауыспалы келер шақ: |
Мысалдар:
мен барармын, мен ертең барармын, мен бармақпын;
біз бардық, мен баратынмын, сіз барғансыз;
сен ойнайсың, мен отырмын.
2-тапсырма. «Домбыра – қазақтың руы» тақырыбында эсее жазыңдар. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Берілген мысалдарды кесте бойынша шақ түрлеріне дұрыс орналастырып жазады |
1 |
Осы шақты жазады; |
2 |
|
Өткен шақты жазады; |
2 |
||
|
Келер шақты жазады; |
2 |
||
|
Тақырып бойынша эссе жазады |
2 |
Тақырыпқа сай эссе жазады |
1 |
|
Аргумент, мысалдар келтіреді |
2 |
||
|
Құрылымын сақтайды |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі 7-сынып №2БЖБ 2-токсан
Қазақ тілі 7-сынып №2БЖБ 2-токсан
«Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы» бөлімі бойынша
жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Оқу мақсаты: 7.4.4.1.етістіктің есімше, көсемше түрлерін тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану.
7.3.4.1.эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.
1-тапсырма. Берілген мысалдарды кесте бойынша шақ түрлеріне дұрыс орналастырып жаз.
Осы шақ |
Өткен шақ |
Келер шақ |
Нақ осы шақ: |
Жедел өткен шақ: |
Болжалды келер шақ: |
Ауыспалы осы шақ: |
Бұрынғы өткен шақ: |
Мақсатты келер шақ: |
Ауыспалы өткен шақ: |
Ауыспалы келер шақ: |
Мысалдар:
мен барармын, мен ертең барармын, мен бармақпын;
біз бардық, мен баратынмын, сіз барғансыз;
сен ойнайсың, мен отырмын.
2-тапсырма. «Домбыра – қазақтың руы» тақырыбында эсее жазыңдар. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Берілген мысалдарды кесте бойынша шақ түрлеріне дұрыс орналастырып жазады |
1 |
Осы шақты жазады; |
2 |
|
Өткен шақты жазады; |
2 |
||
|
Келер шақты жазады; |
2 |
||
|
Тақырып бойынша эссе жазады |
2 |
Тақырыпқа сай эссе жазады |
1 |
|
Аргумент, мысалдар келтіреді |
2 |
||
|
Құрылымын сақтайды |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
шағым қалдыра аласыз













