Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі 7-сынып КТЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
«Қазақ тілі» пәні
7-сынып
Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
І тоқсан – 24 сағат
|
||||
1-бөлім: Ауа райы және климаттық өзгерістер |
1.Тұманның пайда болуы |
7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
3.09 |
2.Желдің пайда болуы |
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
4.09 |
|
3.Бұлт. Жаңбыр |
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
6.09 |
|
4.Боран |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
10.09 |
|
5.Қар |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
11.09 |
|
6.Ауа-райына қатысты қазақ халқының танымы |
7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
13.09 |
|
7. Климаттың өзгеру себептері Жиынтық бағалау |
7.ӘТН1. Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
17.09 |
|
2-бөлім: Көшпенді лер мәдениеті |
1.Көшпенділік |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
18.09 |
2.Көшпенділердің атбегілік өнері |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
20.09 |
|
3.Киелі киіз үй |
7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. 7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
24.09 |
|
4. Қолөнер – зор өнер |
7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
25.09 |
|
5. Көшпенділердің музыка өнері |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану 7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
27.09 |
|
6. Көшпенділердің киім ерекшеліктері |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
1.10 |
|
7. Төрт құбыла – төрт түлік |
7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
2.10 |
|
8. Көшпенділердің уақыт пен өлшемді анықтау белгілері |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану 7.Ж1.Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. |
1 |
4.10 |
|
3-бөлім: Денсаулық – зор байлық |
1.Ең басты байлық |
7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. |
1 |
8.10 |
2.Иммунитет |
7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
9.10 |
|
3.Дәрігермен сұхбат |
7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу. (дискуссивті эссе) 7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
11.10 |
|
4.Денсаулыққа пайдалы тағамдар |
7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
15.10 |
|
5. Дәрілік шөптердің денсаулыққа пайдасы |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
16.10 |
|
6. Дәрумендер - денсаулық кепілі Жиынтық бағалау |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
18.10 |
|
7. Ағзаның дабылы |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
22.10 |
|
8.№1 Тоқсандық жиынтық бағалау |
Өткен сабақта алған білімді пысықтау |
1 |
23.10 |
|
9. Денсаулыққа зиянды әдеттер |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
25.10 |
|
ІІ тоқсан – 24 сағат |
||||
4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
1.Достық дәнегі |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
5.11 |
2. Достықты сақтаудың жолдары |
7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.(дискуссивті эссе) |
1 |
6.11 |
|
3.Сүйіспеншілік – тіршіліктің негізгі тірегі |
7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
8.11 |
|
4.Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
12.11
|
|
5. Сүйіспеншілік – сағыныш |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
13.11 |
|
6. Сүйіспеншілік – жаны ашу, аяушылық |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
15.11 |
|
7. Дос таңдай білу |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
19.11 |
|
8. Достық, татулық- өмірдің қызығы |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
20.11 |
|
|
9. Достық, татулық- өмірдің қызығы Жиынтық бағалау |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану |
1 |
22.11 |
5-бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы |
1 Музыкалық туындылар туралы түсінік |
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
26.11 |
2. Классикалық туындылар туралы түсінік |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
27.11 |
|
3. Қазақ музыка өнерінің арналары |
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
29.11 |
|
4. Қазақ музыкасы |
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
3.12 |
|
5. Қазақтың дәстүрлі әндері |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
4.12 |
|
6. Қазақтың опера жанры |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
6.12 |
|
7. Ғасыр бұлбұлы |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
10.12 |
|
8. Ғасыр бұлбұлы |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
11.12 |
|
9. Қазақтың ұлттық музыкалық аспаптары |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
13.12 |
|
10. Қазақтың киелі домбырасы |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
17.12 |
|
|
11. Қазақтың киелі домбырасы Жиынтық бағалау |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
18.12 |
12.№2 Тоқсандық жиынтық бағалау |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
20.12 |
|
13. Күй анасы – Дина |
7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
24.12 |
|
14. Күй анасы – Дина |
7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану |
1 |
25.12 |
|
15.Тоқсандық қайталау |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
|
27.12 |
|
ІІІ тоқсан. 31 сағат |
||||
6-бөлім: Ғаламтор және әлеуметтік желілер |
1. Бүкіләлемдік ғаламтор желісі |
7.Т/А1.Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау. 7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
10.01 |
2. Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған |
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
14.01 |
|
3. Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы |
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
15.01 |
|
4. Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы |
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
17.01 |
|
5. Әлеуметтік желілер |
7.О1.Мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау. 7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
21.01 |
|
6. Ең көп қолданыстағы желілер |
7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
22.01 |
|
7. Компьютердің адам ағзасына әсері және ғаламтордың зияны |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
24.01 |
|
8. Ғарыш пен ғаламтор |
7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
28.01 |
|
9. Ғаламтор және кітап |
7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану. |
1 |
29.01 |
|
10. Ғаламтор және мен |
7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
31.01 |
|
|
11. Ғаламтор және мен Жиынтық бағалау |
7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
4.02 |
7-бөлім: Қазақстан-дағы ұлттар достығы |
1. Қазақстан халқы Ассамблеясы |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
5.02 |
2. Мәңгілік ел: Бір ел – бір тағдыр |
7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
7.02 |
|
3. Тұрақтылықтың басты кепілі – татулық пен келісім |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
11.02 |
|
4. Тұрақтылықтың басты кепілі – татулық пен келісім |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
12.02 |
|
5. Қос бәйтерек достығы |
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
14.02 |
|
6. Ұлт бірлігінің басты факторы |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. 7.Ж4.Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу. (дискуссивті эссе) |
1 |
18.02 |
|
7. Мың алғыс саған, қазақ халқы! |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.ӘТН4.1. Еліктеу сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
1 |
19.02 |
|
8. Тілі басқа болғанмен, тілегі бір |
7.2.2.1 Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (нтервью, пікірталас,жаңалық, ән, көркем-әдеби шығармалардан үзінді)автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау 7.ӘТН4.1. Еліктеу сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
1 |
21.02 |
|
|
9. Ұлттар достығының ұйытқысы |
7.2.2.1 Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (нтервью, пікірталас,жаңалық, ән, көркем-әдеби шығармалардан үзінді)автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау 7.ӘТН4.1. Еліктеу сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
1 |
25.02 |
10. Қазақстан – Еуразиялық кеңістіктің мәдени бесігі
|
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. 7.ӘТН4.1. Еліктеу сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну |
1 |
26.02 |
|
8-бөлім: Дұрыс тамақтану. Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар |
1. Тамақтану мәдениеті |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
28.02 |
2. Дұрыс тамақтану қағидасы |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. |
1 |
4.03 |
|
3. Дұрыс тамақтану- денсаулық кепілі |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7. Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу. |
1 |
5.03 |
|
4 . Сүт өнімдерінің пайдасы |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
7.03 |
|
5 . Сүт өнімдерінің пайдасы |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
11.03 |
|
6. Нанның ерекшелігі Жиынтық бағалау |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
12.03 |
|
7. Ет – негізгі азық |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.4.4.4 Одағай түрлерін ажырату |
1 |
14.03 |
|
8.№ 3 Тоқсандық жиынтық бағалау |
Өткен сабақта алған білімдерін пысықтайд |
1 |
18.03 |
|
9. Гендік өзгеріске ұшыраған өнімдер |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
19.03 |
|
10. Фастфуд тағамдарының зияны |
Өткен сабақта алған білімдерін пысықтайды |
1 |
20.03 |
|
ІҮ тоқсан- 24 сағат |
||||
9-бөлім: Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым |
1. Отан үшін от кешкендер |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. |
1 |
3.04 |
2. Шығыстың қос шынары |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. |
1 |
4.04 |
|
3. Шығыстың қос шынары |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. |
1 |
8.04 |
|
4. Ұшқыш – Талғат Бигелдинов |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу 7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
9.04 |
|
5. Соғыс жылдарындағы Қазақстан |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
11.04 |
|
6. Дара тұлға – Бауыржан Момышұлы |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. |
1 |
15.04 |
|
7. Панфиловшылар ерлігі |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. |
1 |
16.04 |
|
8. Ұшқыш қыз – Хиуаз Доспанова |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
18.04 |
|
9. Партизан – Қасым Қайсенов |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
22.04 |
|
10. Ер ел үшін туады... |
7.О5.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру. 7.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
1 |
23.04 |
|
|
11.Ардагерлеріміз-ді ардақтайық! |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
25.04
|
|
12.Ардагерлеріміз-ді ардақтайық!
Жиынтық бағалау |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
29.04 |
10-бөлім. Ғылыми фантастика |
1. Ғылыми фантастика туралы |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.О2.Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
1 |
30.04 |
2. Ертегілердегі ғылыми қиял арналары |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. 7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. |
1 |
2.05 |
|
3. Ғажайып ғаламшар |
7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
6.05 |
|
4. Шолпанның жұмбақ сырларын ашу |
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау. 7.О2. Публицистикалық және ресми стиль ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану. |
2 |
7.05 |
|
5. Шолпанға көшкен ауыл |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
9.05 |
|
6. Шолпандағы өмір |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
13.05 |
|
7. Марстан шыққан жаңғырық |
7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу |
1 |
14.05 |
|
8. Ғылыми-фантастикалық идеялар . Жиынтық бағалау |
7.О6.Оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу. |
1 |
16.05 |
|
9. № 4 Тоқсандық жиынтық бағалау |
Өткен сабақта алған білімдерін пысықтайды |
1 |
20.05 |
|
10. Ғылыми-фантастиканың алғышарттары |
7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
1 |
21.05 |
|
11. Ғылыми фантастика жазған қаламгерлер
|
7.Ж2.Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын мақала, нұсқаулық, әңгіме құрастырып жазу. |
1 |
23.05 |