Материалдар / Қазақ тілі 7 сынып «Сүйіспеншілік пен достық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Қазақ тілі 7 сынып «Сүйіспеншілік пен достық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне арналған жиынтық бағалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2020
9061
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Сүйіспеншілік пен достық» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

7.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған


ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу


7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды


мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы


Мәтіндегі негізгі ақпарат пен көзқарасты табады


Фразеологизм, мақал-мәтелдердің көркемдік



ерекшеліктерін ажыратады


Сөйлемде тиімді қолданады

Ойлау дағдыларының

Білу және түсіну

деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

15-20 минут

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдап, мазмұндаңыз, ондағы тірек сөздерді, негізгі және қосымша ақпараттар мен көзқарастарды табыңыз.

Екі дос

Екі дос егістікте жұмыс істейді. Бірі үйленген, 3 баласы бар. Екіншісі бойдақ. Күн батқанға дейін жұмыс істеп, достар тапқан өнімді тепе-тең екіге бөліп алатын. Күннің бірінде бойдақ болған досы ішінен : «Өнімді және шыққан пайданы тепе-тең бөлгеніміз дұрыс болмады,” – деп ойлайды, “Мен жалғыз тұрамын, сондақтан да айтарлықтай көп қажеттілігім де жоқ”. Осындай ойымен, түн сайын үйінен шығып, бір қап өнімді жасырын түрде досының үй алдындағы қорасына апарып тұратын болады.Досы да ішінен: “Өнім мен пайданы бірдей бөлгеніміз дұрыс емес, мен үйленгенмін, жұбайым мен балаларым бар – қартайғанымда олар маған қарайтын болады. Досымның болса ешкімі жоқ, қартайған кезінде оған қарайтын адам болмайды,” – дейді. Осылайша бұл досы да түн жамылып үйден шығып досының қорасына бір қап өнім апаратын болады. Осыған қарамастан екі қорадағы қаптар саны неліктен еш азаймағанын екі дос та түсінбей жүреді. Бір түні жасырын түрде бір-бірінің қорасына қап тасып жатқанда, бір-біріне соғылысып қалады. Сонда ғана болған жағдайды түсінеді. Қаптарды жерге қоя салып достардың бір-біріне деген адал ниеті мен достығы алдында көз жастарын тия алмады. (167 сөз)

https://angimeler.wordpress.com/category

Негізгі ақпарат

Қосымша ақпарат

Тіркес сөздер

Көзқарас

1

1



2

2

3

3


2- тапсырма

«Жігітті досына қарап бағала» дегенді қалай түсінесіз? Фразеологизм, мақал-мәтелдерді қолдана отырып, қысқаша әңгіме құрыңыз. Әңгіменің құрылымын сақтаңыз /кіріспе, негізгі, қорытынды бөлім./

(150 сөз)




Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл



тапсырма





Білім алушы



Мәтіндегі негізгі ақпарат

1

мәтіннің мазмұнын ашады;

1


пен көзқарасты табады.


тірек сөздерді жазады;

1









негізгі ақпараттарды анықтайды;

1




қосымша ақпараттарды анықтайды;

1




көзқарастарды теріп жазады;

1







Фразеологизм, мақал-

2

тақырыпты ашады;

1


мәтелдердің көркемдік


әңгіме құрады;

1


ерекшеліктерін


әңгіме құрылымын сақтайды;

1


ажыратады.


фразеологизм, мақал-мәтелдерді

1




қолданады;



Сөйлемде тиімді


көркемдегіш құралдарды тиімді

1


қолданады.


қолданады.








Барлығы



10









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ