Материалдар / Қазақ тілі Әдебиетті оқу пәнінен 1сынып

Қазақ тілі Әдебиетті оқу пәнінен 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыныптарға өте тейімді сабақтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар
Пән:Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім. Менің отбасым және достарымМектеп: Жамбыл орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Оспан Самал
Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбыЕртегінің жанрлық ерекшеліктерін анықтау. Мәтіннің жоспарын құру. Досы көпті жау алмайды.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.2.6.1* Мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.2.3.3.1 Мұғалім қолдауымен оқылған мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құру.
Сабақ мақсаттарыЕртегінің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.Мұғалім қолдауымен оқылған мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құру.
Бағалау критерийлеріЕртегінің жанрлық ерекшеліктерін анықтайды.Мұғалім қолдауымен оқылған мәтінді бөліктерге бөледі. Мәтін бойынша жоспар құрады.
Тілдік мақсаттар

Дос, достық, адал достық
Құндылықтарды дарыту

Достық қарым-қатынас жасау, достықты сақтау, құрметтеу, әділ болу.
Құндылықтарды дарыту/әлем азаматы/көпмәдениеттілік//интернационализмӘр түрлі ұлттардың достық туралы ертегілерін білу, салыстыру.
Пәнаралық байланыстарӨзін- өзі тану, дене шынықтыру пәндерімен байланыс
АКТ қолдану дағдыларыМақал- мәтелдер
Бастапқы білім

Достық, отбасы, отбасындағы қамқорлық, мейірім туралы біледі.




Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақ басы

5 минут
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.Аспанда күн ыстықАл жерде кім ыстықӘке мен шешемізСүйікті тым ыстықЖасасын туыстық!Достық пен тыныштық.





Сабақтың ортасы

25 мин

Сабақ мақсаты: Ертегінің жанрлық ерекшеліктерін анықтау.Мұғалім қолдауымен оқылған мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құру.Сурет бойынша ертегідегі оқиғаны болжау. «Ханзаданың достығы» ертегісін «аялдама» әдісімен оқу.Ертегіні болжамымен салыстыру.Ертегі бойынша сұрақтар.-Неліктен балалар ханзадамен ойнамады?-Неге хан қызметшісін жұмыстан қуып жіберді?-Неге қызметші ханзадаға алғыс білдірді?Шығарманың ертегі жанрына жататындығын қалай дәлелдейсіңдер?«Ертеде» деп басталды, хан болыпты, кейіпкері Ханзада, Ханзада ержетіп, хан болғанда.Мұғалім қолдауымен оқылған мәтінді бөліктерге бөліп, жоспар құру.Жоспар:Ханның ұлы.Жалғыздықтан жалыққан Ханзада.Ақша төлеп ойынға шақыру.Қызметшінің амалы.Алғыс.Топтық жұмысЖоспар бойынша әңгімелеу.Ханзаданың іс-әрекетін бағала.Ертегіден қандай қорытынды шығарар едің?

Достық туралы мультфильм: https://www.youtube.com/watch?v=S-kHy-FjQvI



суреттер
Сабақтың соңы2 минҚорытынды.Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» стикерді жабыстыру.Сабақта екі ұнаған сәтті және бір ұсыныс жазады.



Дифференциация – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ