Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы

    МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы

    02.10-06.10.2023-2024 оқу жылы

    Күн тәртібі

    Уақыты

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Ұйымдастырылған іс-әрекет

    8.00-8.30 Топ тәрбиешілері мен балалармен , ата-аналармен үнемі байланыста болу балалардың денсаулығы туралы сұхбат.

    9.00-9.30. Ұйымдастырылған іс –әрекетке дайындалу

    1.9:00-9:25

    2.9:30-10:00


    Ересек топ «Радуга»

    «Күз мезгілі. Алтын күз.»

    Балалардың ұғымындағы күз мезгілі жайлы түсініктерін дамыту; алтын күз ұғымының мағынасын түсіндіру. «Кім? Не?» сұрақтарына жауап беретін зат есімдер, «Не істейді?» сұрақтарына жауап беретін етістіктер жайлы негізгі түсініктерін қалыптастыру, күз мезгіліндегі табиғи құбылыстар туралы білімдерін кеңейту.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Жапырақтардың түсуі, алтын күз, күртешелерін киді, етіктерін киді, қолшатырлар алды, бұлтты күн, жаңбыр себелеп тұр, саңырауқұлақтар жинау, көлшіктерден секіру сияқты сөздік тіркестері арқылы сөздік қорларын арттыру.

    Сөздік қор: саңырауқұлақтар салынған себет; бұлтты аспан, жаңбыр себелеп тұр; жапырақтар түсіп жатыр, орман сап-сары.

    Тілдің грамматикалық құрылымы:

    Жұмбақ.
    «Күз».
    Өрік алма,
    Жидек жүзім піседі.
    Қауын қарбыз,
    Қияр, сәбіз дүкендерге түседі.
    Астық пісіп, орақ түсіп,
    Қырман дәнге толады.

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Күз» тақырыбына мнемокесте бойынша әңгіме құрау.балалар күртеше киеді;
    - балалар етік киеді;
    - балалар қолшатыр алады;
    - жаңбыр себелейді;
    - балалар саңырауқұлақ жинайды;
    - балалар көлшіктерде секіреді;
    - жапырақтар жерге түседі.

    Ересек топ«Солнышко»

    «Күз мезгілі. Алтын күз»

    Балалардың ұғымындағы күз мезгілі жайлы түсініктерін дамыту; алтын күз ұғымының мағынасын түсіндіру. «Кім? Не?» сұрақтарына жауап беретін зат есімдер, «Не істейді?» сұрақтарына жауап беретін етістіктер жайлы негізгі түсініктерін қалыптастыру, күз мезгіліндегі табиғи құбылыстар туралы білімдерін кеңейту.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Жапырақтардың түсуі, алтын күз, күртешелерін киді, етіктерін киді, қолшатырлар алды, бұлтты күн, жаңбыр себелеп тұр, саңырауқұлақтар жинау, көлшіктерден секіру сияқты сөздік тіркестері арқылы сөздік қорларын арттыру.

    Сөздік қор: саңырауқұлақтар салынған себет; бұлтты аспан, жаңбыр себелеп тұр; жапырақтар түсіп жатыр, орман сап-сары.

    Тілдің грамматикалық құрылымы:

    Жұмбақ.
    «Күз».
    Өрік алма,
    Жидек жүзім піседі.
    Қауын қарбыз,
    Қияр, сәбіз дүкендерге түседі.
    Астық пісіп, орақ түсіп,
    Қырман дәнге толады.

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Күз» тақырыбына мнемокесте бойынша әңгіме құрау.балалар күртеше киеді;
    - балалар етік киеді;
    - балалар қолшатыр алады;
    - жаңбыр себелейді;
    - балалар саңырауқұлақ жинайды;
    - балалар көлшіктерде секіреді;
    - жапырақтар жерге түседі.

    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    «Ромашки»ортаңғы тобы

    «Алтын күз. Сап - сары жапырақтар»

    Қазақ тілін тыңдау, күзгі табиғат, күзгі еңбек түрлері, күз мезгілінің белгілерімен таныстыру; жапырақтар, көгөністер мен жемістерге тән түстерді атауды үйрету, тақырып бойынша фонетикалық сөздік ойындарды ойнау барысында ересек адамның өтінішін, сөзін түсінуді, артикуляциялық аппаратын, фонематикалық есту қабілетін, сөйлеу, жалпы сөзді есту арқылы қабылдауын дамыту; табиғаттағы түстерді қабылдай алу, оларды ұқсас түстермен сәйкестендіре алу қабілетін дамыту. Зейіні мен ойлау қабілетін дамыту. Ересек адамдардың еңбегін құрметтеуге, табиғаттың сұлулығын байқауға, сезіне білуге тәрбиелеу.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті:

    Егін дегеніміз - бидай, күріш, тары тағы басқа дақылдар.
    - Алтын күз дегеніміз - даланың бәрі сап-сары түске боялып, ағаштардың жапырақтары мен шөптердің сарғайған кезі.

    Сөздік қор: егін, алтын күз, сары жапырақтар, көгөністер, жемістер, сарғаю, күздің белгілері.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: «Сәйкестендір» дидактикалық ойыны.
    Алдарыңда жатқан әртүрлі ағаш жапырақтарының үлкендері мен кішкентай жапырақтарын сәйкестендіру.
    Балалар ортақ белгілеріне қарап, әртүрлі ағаштың жапырақтарын үлкендері мен кішкентай жапырақтарын сәйкестендіреді.
    Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
    (Сөйлеуге қиналатын балаларға ерекше көңіл бөліп, сөйлеуге ынталандыру керек.)

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Алуан-алуан жапырақ» атты ойын рефлексиясы.
    - Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекет ұнаған болса, ағашқа сары жапырақтарды жапсырамыз.
    Көңіл күйлерің болмай тұрса, ағашқа қызыл жапырақты жапсырамыз.

    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    Балалармен күнделікті жұмыс(қимылды ойындар,сөздік минимум, жеке жұмыс, диалогтар,дидактикалық ойындар,тақпақтар өлеңдер жаттату)








    Шаттық шеңбер

    Бақшамызға барғанда.

    Жолыққан бар жандарға,

    Ертемен ақ пейілмен.

    «Қайырлы таң» деймін мен,

    Күндіз де елді елеймін.

    «Қайырлы күн»тілеймін,

    Үйге кешке келемін.

    Не дерімді білемін,

    «Кеш жарық» деп кіремін!



    Жеке жұмыс

    Радуга тобы: Акабирханова Раяна,Маматоева Хатиджа, Абдуллаев Эльдар

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,


    Жұмбақ жасыру.
    Қызыл, сары кемелер,
    Су бетінде қалқиды.
    Соқса егер салқын жел,
    Ырғалады, толқиды.
    Ол не? (Жапырақтар.)


    Жеке жұмыс

    Солнышко тобы

    Давлетов А

    Сонурова А.

    Фамоиди М.

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,



    Сөздік минимум:

    Мнемокарточкаларға негізделген сөздік жұмыс.




    Жеке жұмыс

    Ромашки тобы

    Ахметжанов Юсуф

    Азат Д

    Аметов И.

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,


    «Күз».
    Өрік алма,
    Жидек жүзім піседі.
    Қауын қарбыз,
    Қияр, сәбіз дүкендерге түседі.
    Астық пісіп, орақ түсіп,
    Қырман дәнге толады.



    Тексерілді___________________________







    «Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы

    МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы

    09.10-13.10.2023-2024 оқу жылы

    Күн тәртібі

    Уақыты

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Ұйымдастырылған іс-әрекет

    8.00-8.30 Топ тәрбиешілері мен балалармен , ата-аналармен үнемі байланыста болу балалардың денсаулығы туралы сұхбат.

    9.00-9.30. Ұйымдастырылған іс –әрекетке дайындалу

    1.9:00-9:25

    2.9:30-10:00


    Ересек топ «Радуга»

    Көгөністер мен жемістерді жинаймыз. Геометриялық пішіндер.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Балалардың ұғымында күзгі астық, қысқа дайындық туралы түсініктерін қалыптастыру; жемістер мен көгөністердің ерекшеліктері бойынша топтастыру туралы білімдерін пысықтау; геометриялық пішіндер мен олардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту.

    Сөздік қор: Көгөністер, жемістер, астық сөздерін сөздік қорға енгізу. Шеңбер - дөңгелек, сопақша - сопақ, үшбұрыш- үшбұрышты, көгөністер бақшада өседі, жемістер бақта өседі сөз тіркестері мен сөйлемдері арқылы сөздік қорларын кеңейту. Сөздік жұмысқа арналған зияткерлік карта. «Жемістер мен көгөністер».

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеуге арналған зерттеушілік негіздегі сөздік жаттығу. «Айналамыздағы геометриялық пішіндер».
    Жаттығуды өткізу үшін педагог геометриялық пішіндерді дайындайды: шеңбер, сопақша, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш.

    Байланыстырып сөйлеу:

    Сөздік жаттығу.
    «Не жасырылған? Бұл не?»
    Педагог:
    - Балалар, көгөністер мен жемістерді жинадық, бірақ, қойманың іші қараңғы. Қайсы, қай жерде жиналып тұрғаны белгісіз.
    Педагог шаршы және тіктөртбұрышты пішінді қораптарды көрсетеді.


    Ересек топ«Солнышко»

    Көгөністер мен жемістерді жинаймыз. Геометриялық пішіндер.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Балалардың ұғымында күзгі астық, қысқа дайындық туралы түсініктерін қалыптастыру; жемістер мен көгөністердің ерекшеліктері бойынша топтастыру туралы білімдерін пысықтау; геометриялық пішіндер мен олардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту.

    Сөздік қор: Көгөністер, жемістер, астық сөздерін сөздік қорға енгізу. Шеңбер - дөңгелек, сопақша - сопақ, үшбұрыш- үшбұрышты, көгөністер бақшада өседі, жемістер бақта өседі сөз тіркестері мен сөйлемдері арқылы сөздік қорларын кеңейту. Сөздік жұмысқа арналған зияткерлік карта. «Жемістер мен көгөністер».

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеуге арналған зерттеушілік негіздегі сөздік жаттығу. «Айналамыздағы геометриялық пішіндер».
    Жаттығуды өткізу үшін педагог геометриялық пішіндерді дайындайды: шеңбер, сопақша, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш.

    Байланыстырып сөйлеу:

    Сөздік жаттығу.
    «Не жасырылған? Бұл не?»
    Педагог:
    - Балалар, көгөністер мен жемістерді жинадық, бірақ, қойманың іші қараңғы. Қайсы, қай жерде жиналып тұрғаны белгісіз.
    Педагог шаршы және тіктөртбұрышты пішінді қораптарды көрсетеді.


    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    «Ромашки»ортаңғы тобы

    «Не қайда өседі?». Көкөністер мен жемістер. Түстер әлемі.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті:

    Қазақ тілін тыңдауды, көгөністер мен жемістердің атауларын еске сақтауды және оларды бір-бірінен ажырата білуді, көгөністер мен жемістерге тән түстерді атауды, тақырып бойынша фонетикалық сөздік ойындарды ойнау барысында ересек адамның өтінішін, сөзін түсінуді үйрету.

    Сөздік қор:

    Сөздік қорына келесі сөздерді енгізу: алма, алмұрт, апельсин, қызанақ, қияр, сәбіз, бақшада өседі, бақта өседі.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: «Көгөністер мен жемістер» дидактикалық ойыны.
    Мақсаты.
    Ересектер ұсынған көгөністер мен жемістердің атауын атауды, оларды тани білуді, «көгөністер», «жемістер» деп жалпылама атауды үйрету.
    Ережесі.
    Балалар жүк көлігіне тиелген заттарды бір-бірден алып, оның атауын педагогтің соңынан ілесе отырып атайды. Қалған балалар дұрыс жауабын қайталайды. Балалар бақша мен бақ бейнеленген тірек суреттерге қарап, педагогтің артынан жалпылама сөздерді қайталайды. Көгөністер мен жемістер. Ойынға қатысу, жауап беру, дұрыс жауаптарды қайталауды қолдап отырады.

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Қандай түсті?» дамытушылық ойыны.
    Мақсаты.
    Көгөністер мен жемістердің арасынан аталған түсті (қызыл, жасыл, тоқсары) табуды үйрету, таңдауын түрлі түсті фонға сәйкестендіру арқылы тексеру. 
    Ережесі.
    Әр балаға заттық суреттер тобынан біреуін қолына алуға мүмкіндік беріледі: алма, алмұрт, апельсин, қызанақ, қияр, сәбіз.


    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    Балалармен күнделікті жұмыс(қимылды ойындар,сөздік минимум, жеке жұмыс, диалогтар,дидактикалық ойындар,тақпақтар өлеңдер жаттату)








    Шаттық шеңбер

    Бақшамызға барғанда.

    Жолыққан бар жандарға,

    Ертемен ақ пейілмен.

    «Қайырлы таң» деймін мен,

    Күндіз де елді елеймін.

    «Қайырлы күн»тілеймін,

    Үйге кешке келемін.

    Не дерімді білемін,

    «Кеш жарық» деп кіремін!



    Жеке жұмыс

    Радуга тобы: Акабирханова Раяна,Маматоева Хатиджа, Абдуллаев Эльдар

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,


    Көркемсөз.
    «Көңілді көлік».
    Қандай үлкен жүк көлік!
    Күзгі астық тиеліп!
    Үйге қарай жақында!
    Қораптарда жеміс бар,
    Дәруменді азықтар.
    Көгөністі ғажаптар.
    Тағы қандай қызық бар?


    Жеке жұмыс

    Солнышко тобы

    Давлетов А

    Сонурова А.

    Фамоиди М.

    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рашидинова Мухаббат Рахметжановна
    25 Желтоқсан 2023
    2946
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі балабақшаға арналған циклограмма

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі балабақшаға арналған циклограмма

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақ тілі пәнінен циклограмма балабақшаға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы

    МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы

    02.10-06.10.2023-2024 оқу жылы

    Күн тәртібі

    Уақыты

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Ұйымдастырылған іс-әрекет

    8.00-8.30 Топ тәрбиешілері мен балалармен , ата-аналармен үнемі байланыста болу балалардың денсаулығы туралы сұхбат.

    9.00-9.30. Ұйымдастырылған іс –әрекетке дайындалу

    1.9:00-9:25

    2.9:30-10:00


    Ересек топ «Радуга»

    «Күз мезгілі. Алтын күз.»

    Балалардың ұғымындағы күз мезгілі жайлы түсініктерін дамыту; алтын күз ұғымының мағынасын түсіндіру. «Кім? Не?» сұрақтарына жауап беретін зат есімдер, «Не істейді?» сұрақтарына жауап беретін етістіктер жайлы негізгі түсініктерін қалыптастыру, күз мезгіліндегі табиғи құбылыстар туралы білімдерін кеңейту.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Жапырақтардың түсуі, алтын күз, күртешелерін киді, етіктерін киді, қолшатырлар алды, бұлтты күн, жаңбыр себелеп тұр, саңырауқұлақтар жинау, көлшіктерден секіру сияқты сөздік тіркестері арқылы сөздік қорларын арттыру.

    Сөздік қор: саңырауқұлақтар салынған себет; бұлтты аспан, жаңбыр себелеп тұр; жапырақтар түсіп жатыр, орман сап-сары.

    Тілдің грамматикалық құрылымы:

    Жұмбақ.
    «Күз».
    Өрік алма,
    Жидек жүзім піседі.
    Қауын қарбыз,
    Қияр, сәбіз дүкендерге түседі.
    Астық пісіп, орақ түсіп,
    Қырман дәнге толады.

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Күз» тақырыбына мнемокесте бойынша әңгіме құрау.балалар күртеше киеді;
    - балалар етік киеді;
    - балалар қолшатыр алады;
    - жаңбыр себелейді;
    - балалар саңырауқұлақ жинайды;
    - балалар көлшіктерде секіреді;
    - жапырақтар жерге түседі.

    Ересек топ«Солнышко»

    «Күз мезгілі. Алтын күз»

    Балалардың ұғымындағы күз мезгілі жайлы түсініктерін дамыту; алтын күз ұғымының мағынасын түсіндіру. «Кім? Не?» сұрақтарына жауап беретін зат есімдер, «Не істейді?» сұрақтарына жауап беретін етістіктер жайлы негізгі түсініктерін қалыптастыру, күз мезгіліндегі табиғи құбылыстар туралы білімдерін кеңейту.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Жапырақтардың түсуі, алтын күз, күртешелерін киді, етіктерін киді, қолшатырлар алды, бұлтты күн, жаңбыр себелеп тұр, саңырауқұлақтар жинау, көлшіктерден секіру сияқты сөздік тіркестері арқылы сөздік қорларын арттыру.

    Сөздік қор: саңырауқұлақтар салынған себет; бұлтты аспан, жаңбыр себелеп тұр; жапырақтар түсіп жатыр, орман сап-сары.

    Тілдің грамматикалық құрылымы:

    Жұмбақ.
    «Күз».
    Өрік алма,
    Жидек жүзім піседі.
    Қауын қарбыз,
    Қияр, сәбіз дүкендерге түседі.
    Астық пісіп, орақ түсіп,
    Қырман дәнге толады.

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Күз» тақырыбына мнемокесте бойынша әңгіме құрау.балалар күртеше киеді;
    - балалар етік киеді;
    - балалар қолшатыр алады;
    - жаңбыр себелейді;
    - балалар саңырауқұлақ жинайды;
    - балалар көлшіктерде секіреді;
    - жапырақтар жерге түседі.

    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    «Ромашки»ортаңғы тобы

    «Алтын күз. Сап - сары жапырақтар»

    Қазақ тілін тыңдау, күзгі табиғат, күзгі еңбек түрлері, күз мезгілінің белгілерімен таныстыру; жапырақтар, көгөністер мен жемістерге тән түстерді атауды үйрету, тақырып бойынша фонетикалық сөздік ойындарды ойнау барысында ересек адамның өтінішін, сөзін түсінуді, артикуляциялық аппаратын, фонематикалық есту қабілетін, сөйлеу, жалпы сөзді есту арқылы қабылдауын дамыту; табиғаттағы түстерді қабылдай алу, оларды ұқсас түстермен сәйкестендіре алу қабілетін дамыту. Зейіні мен ойлау қабілетін дамыту. Ересек адамдардың еңбегін құрметтеуге, табиғаттың сұлулығын байқауға, сезіне білуге тәрбиелеу.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті:

    Егін дегеніміз - бидай, күріш, тары тағы басқа дақылдар.
    - Алтын күз дегеніміз - даланың бәрі сап-сары түске боялып, ағаштардың жапырақтары мен шөптердің сарғайған кезі.

    Сөздік қор: егін, алтын күз, сары жапырақтар, көгөністер, жемістер, сарғаю, күздің белгілері.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: «Сәйкестендір» дидактикалық ойыны.
    Алдарыңда жатқан әртүрлі ағаш жапырақтарының үлкендері мен кішкентай жапырақтарын сәйкестендіру.
    Балалар ортақ белгілеріне қарап, әртүрлі ағаштың жапырақтарын үлкендері мен кішкентай жапырақтарын сәйкестендіреді.
    Балалармен жеке жұмыс жүргізіледі.
    (Сөйлеуге қиналатын балаларға ерекше көңіл бөліп, сөйлеуге ынталандыру керек.)

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Алуан-алуан жапырақ» атты ойын рефлексиясы.
    - Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекет ұнаған болса, ағашқа сары жапырақтарды жапсырамыз.
    Көңіл күйлерің болмай тұрса, ағашқа қызыл жапырақты жапсырамыз.

    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    Балалармен күнделікті жұмыс(қимылды ойындар,сөздік минимум, жеке жұмыс, диалогтар,дидактикалық ойындар,тақпақтар өлеңдер жаттату)








    Шаттық шеңбер

    Бақшамызға барғанда.

    Жолыққан бар жандарға,

    Ертемен ақ пейілмен.

    «Қайырлы таң» деймін мен,

    Күндіз де елді елеймін.

    «Қайырлы күн»тілеймін,

    Үйге кешке келемін.

    Не дерімді білемін,

    «Кеш жарық» деп кіремін!



    Жеке жұмыс

    Радуга тобы: Акабирханова Раяна,Маматоева Хатиджа, Абдуллаев Эльдар

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,


    Жұмбақ жасыру.
    Қызыл, сары кемелер,
    Су бетінде қалқиды.
    Соқса егер салқын жел,
    Ырғалады, толқиды.
    Ол не? (Жапырақтар.)


    Жеке жұмыс

    Солнышко тобы

    Давлетов А

    Сонурова А.

    Фамоиди М.

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,



    Сөздік минимум:

    Мнемокарточкаларға негізделген сөздік жұмыс.




    Жеке жұмыс

    Ромашки тобы

    Ахметжанов Юсуф

    Азат Д

    Аметов И.

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,


    «Күз».
    Өрік алма,
    Жидек жүзім піседі.
    Қауын қарбыз,
    Қияр, сәбіз дүкендерге түседі.
    Астық пісіп, орақ түсіп,
    Қырман дәнге толады.



    Тексерілді___________________________







    «Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы

    МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы

    09.10-13.10.2023-2024 оқу жылы

    Күн тәртібі

    Уақыты

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Ұйымдастырылған іс-әрекет

    8.00-8.30 Топ тәрбиешілері мен балалармен , ата-аналармен үнемі байланыста болу балалардың денсаулығы туралы сұхбат.

    9.00-9.30. Ұйымдастырылған іс –әрекетке дайындалу

    1.9:00-9:25

    2.9:30-10:00


    Ересек топ «Радуга»

    Көгөністер мен жемістерді жинаймыз. Геометриялық пішіндер.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Балалардың ұғымында күзгі астық, қысқа дайындық туралы түсініктерін қалыптастыру; жемістер мен көгөністердің ерекшеліктері бойынша топтастыру туралы білімдерін пысықтау; геометриялық пішіндер мен олардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту.

    Сөздік қор: Көгөністер, жемістер, астық сөздерін сөздік қорға енгізу. Шеңбер - дөңгелек, сопақша - сопақ, үшбұрыш- үшбұрышты, көгөністер бақшада өседі, жемістер бақта өседі сөз тіркестері мен сөйлемдері арқылы сөздік қорларын кеңейту. Сөздік жұмысқа арналған зияткерлік карта. «Жемістер мен көгөністер».

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеуге арналған зерттеушілік негіздегі сөздік жаттығу. «Айналамыздағы геометриялық пішіндер».
    Жаттығуды өткізу үшін педагог геометриялық пішіндерді дайындайды: шеңбер, сопақша, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш.

    Байланыстырып сөйлеу:

    Сөздік жаттығу.
    «Не жасырылған? Бұл не?»
    Педагог:
    - Балалар, көгөністер мен жемістерді жинадық, бірақ, қойманың іші қараңғы. Қайсы, қай жерде жиналып тұрғаны белгісіз.
    Педагог шаршы және тіктөртбұрышты пішінді қораптарды көрсетеді.


    Ересек топ«Солнышко»

    Көгөністер мен жемістерді жинаймыз. Геометриялық пішіндер.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Балалардың ұғымында күзгі астық, қысқа дайындық туралы түсініктерін қалыптастыру; жемістер мен көгөністердің ерекшеліктері бойынша топтастыру туралы білімдерін пысықтау; геометриялық пішіндер мен олардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту.

    Сөздік қор: Көгөністер, жемістер, астық сөздерін сөздік қорға енгізу. Шеңбер - дөңгелек, сопақша - сопақ, үшбұрыш- үшбұрышты, көгөністер бақшада өседі, жемістер бақта өседі сөз тіркестері мен сөйлемдері арқылы сөздік қорларын кеңейту. Сөздік жұмысқа арналған зияткерлік карта. «Жемістер мен көгөністер».

    Тілдің грамматикалық құрылымы: Грамматикалық тұрғыдан дұрыс сөйлеуге арналған зерттеушілік негіздегі сөздік жаттығу. «Айналамыздағы геометриялық пішіндер».
    Жаттығуды өткізу үшін педагог геометриялық пішіндерді дайындайды: шеңбер, сопақша, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш.

    Байланыстырып сөйлеу:

    Сөздік жаттығу.
    «Не жасырылған? Бұл не?»
    Педагог:
    - Балалар, көгөністер мен жемістерді жинадық, бірақ, қойманың іші қараңғы. Қайсы, қай жерде жиналып тұрғаны белгісіз.
    Педагог шаршы және тіктөртбұрышты пішінді қораптарды көрсетеді.


    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    «Ромашки»ортаңғы тобы

    «Не қайда өседі?». Көкөністер мен жемістер. Түстер әлемі.

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті:

    Қазақ тілін тыңдауды, көгөністер мен жемістердің атауларын еске сақтауды және оларды бір-бірінен ажырата білуді, көгөністер мен жемістерге тән түстерді атауды, тақырып бойынша фонетикалық сөздік ойындарды ойнау барысында ересек адамның өтінішін, сөзін түсінуді үйрету.

    Сөздік қор:

    Сөздік қорына келесі сөздерді енгізу: алма, алмұрт, апельсин, қызанақ, қияр, сәбіз, бақшада өседі, бақта өседі.

    Тілдің грамматикалық құрылымы: «Көгөністер мен жемістер» дидактикалық ойыны.
    Мақсаты.
    Ересектер ұсынған көгөністер мен жемістердің атауын атауды, оларды тани білуді, «көгөністер», «жемістер» деп жалпылама атауды үйрету.
    Ережесі.
    Балалар жүк көлігіне тиелген заттарды бір-бірден алып, оның атауын педагогтің соңынан ілесе отырып атайды. Қалған балалар дұрыс жауабын қайталайды. Балалар бақша мен бақ бейнеленген тірек суреттерге қарап, педагогтің артынан жалпылама сөздерді қайталайды. Көгөністер мен жемістер. Ойынға қатысу, жауап беру, дұрыс жауаптарды қайталауды қолдап отырады.

    Байланыстырып сөйлеу:

    «Қандай түсті?» дамытушылық ойыны.
    Мақсаты.
    Көгөністер мен жемістердің арасынан аталған түсті (қызыл, жасыл, тоқсары) табуды үйрету, таңдауын түрлі түсті фонға сәйкестендіру арқылы тексеру. 
    Ережесі.
    Әр балаға заттық суреттер тобынан біреуін қолына алуға мүмкіндік беріледі: алма, алмұрт, апельсин, қызанақ, қияр, сәбіз.


    Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау

    Дидактикалық материалдар дайындау

    Балалармен күнделікті жұмыс(қимылды ойындар,сөздік минимум, жеке жұмыс, диалогтар,дидактикалық ойындар,тақпақтар өлеңдер жаттату)








    Шаттық шеңбер

    Бақшамызға барғанда.

    Жолыққан бар жандарға,

    Ертемен ақ пейілмен.

    «Қайырлы таң» деймін мен,

    Күндіз де елді елеймін.

    «Қайырлы күн»тілеймін,

    Үйге кешке келемін.

    Не дерімді білемін,

    «Кеш жарық» деп кіремін!



    Жеке жұмыс

    Радуга тобы: Акабирханова Раяна,Маматоева Хатиджа, Абдуллаев Эльдар

    Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып,


    Көркемсөз.
    «Көңілді көлік».
    Қандай үлкен жүк көлік!
    Күзгі астық тиеліп!
    Үйге қарай жақында!
    Қораптарда жеміс бар,
    Дәруменді азықтар.
    Көгөністі ғажаптар.
    Тағы қандай қызық бар?


    Жеке жұмыс

    Солнышко тобы

    Давлетов А

    Сонурова А.

    Фамоиди М.

    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    25.12.2023
    2946
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рашидинова Мухаббат Рахметжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации