«Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы
МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы
02.10-06.10.2023-2024 оқу жылы
|
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
8.00-8.30 Топ тәрбиешілері мен балалармен , ата-аналармен үнемі байланыста болу балалардың денсаулығы туралы сұхбат. 9.00-9.30. Ұйымдастырылған іс –әрекетке дайындалу |
||||||||
|
1.9:00-9:25 2.9:30-10:00 |
Ересек топ «Радуга» «Күз мезгілі. Алтын күз.» Балалардың ұғымындағы күз мезгілі жайлы түсініктерін дамыту; алтын күз ұғымының мағынасын түсіндіру. «Кім? Не?» сұрақтарына жауап беретін зат есімдер, «Не істейді?» сұрақтарына жауап беретін етістіктер жайлы негізгі түсініктерін қалыптастыру, күз мезгіліндегі табиғи құбылыстар туралы білімдерін кеңейту. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Жапырақтардың түсуі, алтын күз, күртешелерін киді, етіктерін киді, қолшатырлар алды, бұлтты күн, жаңбыр себелеп тұр, саңырауқұлақтар жинау, көлшіктерден секіру сияқты сөздік тіркестері арқылы сөздік қорларын арттыру. Сөздік қор: саңырауқұлақтар салынған себет; бұлтты аспан, жаңбыр себелеп тұр; жапырақтар түсіп жатыр, орман сап-сары. Тілдің грамматикалық құрылымы:
Жұмбақ. Байланыстырып сөйлеу: «Күз» тақырыбына мнемокесте
бойынша әңгіме құрау.балалар күртеше киеді; |
Ересек топ«Солнышко» «Күз мезгілі. Алтын күз» Балалардың ұғымындағы күз мезгілі жайлы түсініктерін дамыту; алтын күз ұғымының мағынасын түсіндіру. «Кім? Не?» сұрақтарына жауап беретін зат есімдер, «Не істейді?» сұрақтарына жауап беретін етістіктер жайлы негізгі түсініктерін қалыптастыру, күз мезгіліндегі табиғи құбылыстар туралы білімдерін кеңейту. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Жапырақтардың түсуі, алтын күз, күртешелерін киді, етіктерін киді, қолшатырлар алды, бұлтты күн, жаңбыр себелеп тұр, саңырауқұлақтар жинау, көлшіктерден секіру сияқты сөздік тіркестері арқылы сөздік қорларын арттыру. Сөздік қор: саңырауқұлақтар салынған себет; бұлтты аспан, жаңбыр себелеп тұр; жапырақтар түсіп жатыр, орман сап-сары. Тілдің грамматикалық құрылымы:
Жұмбақ. Байланыстырып сөйлеу: «Күз» тақырыбына мнемокесте
бойынша әңгіме құрау.балалар күртеше киеді; |
Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау Дидактикалық материалдар дайындау |
«Ромашки»ортаңғы тобы «Алтын күз. Сап - сары жапырақтар» Қазақ тілін тыңдау, күзгі табиғат, күзгі еңбек түрлері, күз мезгілінің белгілерімен таныстыру; жапырақтар, көгөністер мен жемістерге тән түстерді атауды үйрету, тақырып бойынша фонетикалық сөздік ойындарды ойнау барысында ересек адамның өтінішін, сөзін түсінуді, артикуляциялық аппаратын, фонематикалық есту қабілетін, сөйлеу, жалпы сөзді есту арқылы қабылдауын дамыту; табиғаттағы түстерді қабылдай алу, оларды ұқсас түстермен сәйкестендіре алу қабілетін дамыту. Зейіні мен ойлау қабілетін дамыту. Ересек адамдардың еңбегін құрметтеуге, табиғаттың сұлулығын байқауға, сезіне білуге тәрбиелеу. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті:
Егін дегеніміз - бидай,
күріш, тары тағы басқа дақылдар. Сөздік қор: егін, алтын күз, сары жапырақтар, көгөністер, жемістер, сарғаю, күздің белгілері.
Тілдің грамматикалық
құрылымы: «Сәйкестендір»
дидактикалық ойыны. Байланыстырып сөйлеу: «Алуан-алуан жапырақ»
атты ойын рефлексиясы. |
Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау Дидактикалық материалдар дайындау |
||||
|
Балалармен күнделікті жұмыс(қимылды ойындар,сөздік минимум, жеке жұмыс, диалогтар,дидактикалық ойындар,тақпақтар өлеңдер жаттату) |
Шаттық шеңбер Бақшамызға барғанда. Жолыққан бар жандарға, Ертемен ақ пейілмен. «Қайырлы таң» деймін мен, Күндіз де елді елеймін. «Қайырлы күн»тілеймін, Үйге кешке келемін. Не дерімді білемін, «Кеш жарық» деп кіремін!
Жеке жұмыс Радуга тобы: Акабирханова Раяна,Маматоева Хатиджа, Абдуллаев Эльдар Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып, |
Жұмбақ
жасыру. Жеке жұмыс Солнышко тобы Давлетов А Сонурова А. Фамоиди М. Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып, |
|
Сөздік минимум: Мнемокарточкаларға негізделген сөздік жұмыс. Жеке жұмыс Ромашки тобы Ахметжанов Юсуф Азат Д Аметов И. Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып, |
«Күз». |
||||
Тексерілді___________________________
«Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы
МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы
09.10-13.10.2023-2024 оқу жылы
|
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
8.00-8.30 Топ тәрбиешілері мен балалармен , ата-аналармен үнемі байланыста болу балалардың денсаулығы туралы сұхбат. 9.00-9.30. Ұйымдастырылған іс –әрекетке дайындалу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1.9:00-9:25 2.9:30-10:00 |
Ересек топ «Радуга» Көгөністер мен жемістерді жинаймыз. Геометриялық пішіндер. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Балалардың ұғымында күзгі астық, қысқа дайындық туралы түсініктерін қалыптастыру; жемістер мен көгөністердің ерекшеліктері бойынша топтастыру туралы білімдерін пысықтау; геометриялық пішіндер мен олардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту. Сөздік қор: Көгөністер, жемістер, астық сөздерін сөздік қорға енгізу. Шеңбер - дөңгелек, сопақша - сопақ, үшбұрыш- үшбұрышты, көгөністер бақшада өседі, жемістер бақта өседі сөз тіркестері мен сөйлемдері арқылы сөздік қорларын кеңейту. Сөздік жұмысқа арналған зияткерлік карта. «Жемістер мен көгөністер».
Тілдің грамматикалық
құрылымы: Грамматикалық тұрғыдан
дұрыс сөйлеуге арналған зерттеушілік негіздегі сөздік жаттығу.
«Айналамыздағы геометриялық пішіндер». Байланыстырып сөйлеу:
Сөздік
жаттығу. |
Ересек топ«Солнышко» Көгөністер мен жемістерді жинаймыз. Геометриялық пішіндер. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Балалардың ұғымында күзгі астық, қысқа дайындық туралы түсініктерін қалыптастыру; жемістер мен көгөністердің ерекшеліктері бойынша топтастыру туралы білімдерін пысықтау; геометриялық пішіндер мен олардың қасиеттері туралы білімдерін бекіту. Сөздік қор: Көгөністер, жемістер, астық сөздерін сөздік қорға енгізу. Шеңбер - дөңгелек, сопақша - сопақ, үшбұрыш- үшбұрышты, көгөністер бақшада өседі, жемістер бақта өседі сөз тіркестері мен сөйлемдері арқылы сөздік қорларын кеңейту. Сөздік жұмысқа арналған зияткерлік карта. «Жемістер мен көгөністер».
Тілдің грамматикалық
құрылымы: Грамматикалық тұрғыдан
дұрыс сөйлеуге арналған зерттеушілік негіздегі сөздік жаттығу.
«Айналамыздағы геометриялық пішіндер». Байланыстырып сөйлеу:
Сөздік
жаттығу. |
Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау Дидактикалық материалдар дайындау |
«Ромашки»ортаңғы тобы «Не қайда өседі?». Көкөністер мен жемістер. Түстер әлемі. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті: Қазақ тілін тыңдауды, көгөністер мен жемістердің атауларын еске сақтауды және оларды бір-бірінен ажырата білуді, көгөністер мен жемістерге тән түстерді атауды, тақырып бойынша фонетикалық сөздік ойындарды ойнау барысында ересек адамның өтінішін, сөзін түсінуді үйрету. Сөздік қор: Сөздік қорына келесі сөздерді енгізу: алма, алмұрт, апельсин, қызанақ, қияр, сәбіз, бақшада өседі, бақта өседі.
Тілдің грамматикалық
құрылымы: «Көгөністер мен
жемістер» дидактикалық ойыны. Байланыстырып сөйлеу:
«Қандай түсті?»
дамытушылық ойыны. |
Өтілетін тақыраптар бойынша көрнекіліктерді дайындау Көрнекілік құралдарды жинақтау Дидактикалық материалдар дайындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Балалармен күнделікті жұмыс(қимылды ойындар,сөздік минимум, жеке жұмыс, диалогтар,дидактикалық ойындар,тақпақтар өлеңдер жаттату) |
Шаттық шеңбер Бақшамызға барғанда. Жолыққан бар жандарға, Ертемен ақ пейілмен. «Қайырлы таң» деймін мен, Күндіз де елді елеймін. «Қайырлы күн»тілеймін, Үйге кешке келемін. Не дерімді білемін, «Кеш жарық» деп кіремін!
Жеке жұмыс Радуга тобы: Акабирханова Раяна,Маматоева Хатиджа, Абдуллаев Эльдар Қазақ тілін үйретуде балалардың қорларын байыту, молайту, сөздіктерінің белсенділігін арттыру, күнделікті өмірде қолдана білуіне бағыт беру, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтырып, тіл мәдениетін жетілдіру, сөйлем құрап, сөйлесу тәжірибесін ұдайы ұйымдастыру — балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншілігін арттырып, |
Көркемсөз. Жеке жұмыс Солнышко тобы Давлетов А Сонурова А. Фамоиди М. <
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Рашидинова Мухаббат РахметжановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қазақ тілі балабақшаға арналған циклограмма
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазақ тілі балабақшаға арналған циклограммаМатериал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пәнінен циклограмма балабақшаға
Материалдың қысқаша нұсқасы «Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы 02.10-06.10.2023-2024 оқу жылы
Тексерілді___________________________
«Қазақ тілі» ұйымдастырылған іс-әрекеттінің циклограммасы МКҚК №38 «Гүлдер» балабақшасы 09.10-13.10.2023-2024 оқу жылы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













