«Адамзаттық құндылықтар
және әлем мәдениеті. Фонетика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
тапсырмалары
Оқу
мақсаты:
8.4.4.1. сөз тіркесінің
байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін
ажырату, қолдану.
8.3.2.1 жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала
құрастырып жазу
1-тапсырма. Берілген
тіркестерді кестеге сай орналастыр
Біздің ауыл, Мен келдім,
Гүлжанның көйлегі, сен оқушысың, біз студентпіз, ананың құшағы,
шопанның тілегі, Асқар келді, баланың жақсысы, олар
жазады.
2-тапсырма. «Ғарышкерлер –
ел мақтанышы» тақырыбында эссе
жазыңыздар.
Бағалау
критерийі
|
№
тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Сөздердің байланысу түрлерін
ажыратады.
|
1
|
Сөздердің байланысу
түрлерін ажыратады;
Кестеге тиісті сөз тіркестерді
дұрыс орналастырады.
|
2
2
|
Жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай эссе жазады
|
2
|
Тақырып бойынша эссе
жазады;
Құрылымын
сақтайды;
Аргумет пен мысалдар
келтіреді;
Сөз санын
сақтайды;
Дәлелдер мен фактілер
жазады.
|
1
1
1
1
2
|
Барлығы
|
10
|
«Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті. Фонетика»
бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
арналған ақпарат
Бағалау
критерийі
|
|
Оқу
жетістігі деңгейі
|
|
|
|
|
Төмен
|
Орта
|
|
Жоғары
|
|
|
Мақаланың жанрлық
ерекшеліктерін ажыратады
|
Мақаланың жанрлық ерекшеліктерін дәл көрсетуде
қиналады
|
Мақаланың жанрлық ерекшеліктерін дәл көрсетуде
қателеседі
|
Мақаланың жанрлық ерекшеліктерін дәл
көрсетеді
|
|
|
|
|
|
Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай шағын ақпараттық
мақала құрастырады
|
Жанрлық, стильдік ерекшеліктеріне сай дұрыс құрылымданған
шағын ақпараттық мақала жазуда қиналады
|
Жанрлық, стильдік ерекшеліктеріне сай дұрыс құрылымданған
шағын ақпараттық мақала жазуда қателеседі
|
Жанрлық, стильдік ерекшеліктеріне сай дұрыс құрылымданған
шағын ақпараттық мақала жазуда
|
|
|
|
|