Қазақ тілі БЖБ ТЖБ 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі БЖБ ТЖБ 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ мен ТЖБ
Материалдың қысқаша нұсқасы




















Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар




Қазақ тілі қыту қазақ тілінде)




2-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (2-4ыныптары) «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондайқ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.




Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернетайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.





































Мазмұны



1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.................................................... «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.................... 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ....................................................

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... «Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау........................................... «Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау.......................................

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ....................................................

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... «Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау............................. «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау................

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ....................................................

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... «Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау............................................. «Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау...........................................................

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы ....................................................
































1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Сөйлеу әрекетінің түрлері



Оқу мақсаты







Бағалау критерийі








Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты



Тапсырма

Тыңдалым және айтылым




2.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау


Білім алушы

Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

Тірек сөздер арқылы тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады



Білу және түсіну Қолдану



20 минут



1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.



Бүгін Аяулым өте қуанышты. Себебі, бүгін оның туған күні. Анасы Аяулымның туған күніне арнап, үлкен торт пісірді. Тортқа әдемілеп «7» деген жазу жазды. Әкесі оған сыйлыққа ертегілер кітабын тарту етті. Туған күнге Аяулымның дос қыздары келді. Олар дастарқан басында Аяулымға тілектерін айтып, әкелген сыйлықтарын тарту етті. Туған күн көңілді өтті.

Әр сұрақтың жауабын тауып, сәйкестендір.



Shape1 Ертегілер кітабын тарту етті.



Shape4 Shape7 Аяулым неге қуанды?

Shape10 Себебі, бүгін оның туған күні.



Әкесі Аяулымға қандай сыйлық жасады?



Shape13 Үлкен торт сатып әкелді.



Shape16 Себебі, бүгін жексенбі күн.




2. Сен туған күніңді қалай өткізесің? Сұрақтарға сүйене отырып, әңгімеле. Сенің туған күнің қашан?

Сенің туған күніңе кімдер келді?

Сен туған күніңе қалай дайындалдың? Туған күніңе қандай сыйлықтар алдың? Туған күніңді қалай тойладың?

Тірек сөздер: туған күн, дайындалу, шақыру, сыйлық, тілек, көңіл күй.


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді



1

бірінші сұрақтың жауабын анықтайды;

1

екінші сұрақтың жауабын анықтайды;

1

Тірек сөздер арқылы тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады



2

сұрақтардың негізінде өзінің туған күнін сипаттап айтады;

1

тірек сөздерді орынды пайдаланады;

1

сөйлемнің құрылымын сақтайды;

1

сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

1

Барлығы

6


















































Білім алушының аты-жөні _______________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

Shape19 Shape20 Shape21 Shape22 Shape23 Shape24


Shape25 Shape107 Shape108 Shape111 Shape112 Shape113 Shape114 Shape115 Shape119 Shape123 Shape127

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Сөйлеу әрекетінің түрлері



Оқу мақсаты





Бағалау критерийі







Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты



Тапсырма

Оқылым Жазылым



2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.4.1.2 «у», «и, й» әріптерінің емлесін сақтап жазу



Білім алушы

Мәтінге қатысты сұрақ қояды және жауап береді «у» дыбысының дауысты және дауыссыз түрлерін

ажыратады



Қолдану




20 минут



1. Мәтінді оқы.

Біз Гауһар екеуміз көрші тұрдық. Кішкентай кезімізден бірге ойнадық. Бірінші сыныпқа да бірге бардық.

Қазір ол отбасымен шетелге көшіп кетті. Маған өзінің әдемі қуыршағын сыйлап кетті. Осы ойыншықты қолыма алған сайын досым есіме түседі.

Мен оны туған күнімен құттықтап, телефон соқтым. Ол қуанып қалды. Мен оны қатты сағындым.



1) Сұрақтарға қысқаша жауап жаз.



Shape130 Досының аты кім?

Shape131 Досы қазір қайда тұрады?



2) Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырып жаз. ____________________________________________________________ _________________________________________________________



2. Мәтіннен «у» дыбысы бар сөздерді теріп жаз. Дауысты «у» дыбысының астын бір, дауыссыз «у» дыбысының астын екі рет сыз.

___________________________________________________________ ___________________________________________________________




















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтінге қатысты сұрақ қояды және жауап береді

1

бірінші сұраққа жауап жазады;

1

екінші сұраққа жауап жазады;

1

мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырады;

1

«У» дыбысының дауысты және дауыссыз түрлерін ажыратады

2

«у» дыбысы бар сөздерді теріп жазады;

1


дауысты «у» дыбысын анықтайды;

1


дауыссыз «у» дыбысын анықтайды.

1

Барлығы

6

















































Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

Shape136 Shape141 Shape148 Shape152 Shape153 Shape156


Shape157 Shape158 Shape161 Shape164 Shape165 Shape166 Shape167 Shape168 Shape169 Shape170 Shape254

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы



1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2ыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.



2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар



«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).



3. 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу



3.1 Ұзақтығы – 45 минут Балл саны – 15

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.



3.2. Жиынтық бағалаудың құрылымы



Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар және қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерденұрақтардан тұруы мүмкін.

Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі оқылым дағдысын, үшіншісі жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.























Оқу мақсаты

1

Өзім туралы

1

5

2

Оқылым

1

5

3

Жазылым

1

5


Shape257 Shape258 Shape259 Shape260 Shape261 Shape262 Shape266 Shape267 Shape272 Shape276 Shape281 Shape286 Shape287 Shape295 Shape303

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі



«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәнінен

1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



Тыңдалым және айтылым



1. Сұрақтарды мұқият тыңда. Берілген сұрақтарды пайдаланып, досыңнан оның отбасы туралы сұхбат ал.











[5]



Балл қою кестесі





Сұрақ



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат





1



Білім алушының ықтимал жауабы: - Сенің отбасың қандай?

- Менің отбасым үлкен

- Отбасыңда неше адам бар?

- Менің отбасымда төрт адам бар. Олар: әкем, шешем, мен және қарындасым.

- Әкең қайда жұмыс істейді?

- Әкем емханада дәрігер болып істейді. - Қарындасыңның аты кім?

- Оның аты - Балнұр.





1



Білім алушының тақырыпқа сәйкес кез келген диалогы қабылданады.



Тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады.



1



Сұхбаттасына сұрақ қояды.



1



Сұхбаттасының сұрағына сәйкес жауап береді.



1



Сөздер мен сөйлемдерді орынды қолданады.



1



Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.



Барлығы



5




Оқылым



2. Мәтінді оқы.

Менің досымның аты - Қанат. Оның түрлі түсті қарындаштары көп. Қанат сурет салуды жақсы көредi. Оның альбомында неше түрлi суреттер бар. Қанат күннің суретiн салды. Оның астына «Әрқашан күн сөнбесiн!» деп жазып қойды.







1) Сұрақтарға жауап бер. Белгіле ().Shape311 Shape314 Shape315 Shape316 Shape432 Shape433 Shape437






Қанат нені жақсы көреді?







Ол ненің суретін салды?





Суреттің астына қандай жазу жазды? __________________________________



2) Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырып жаз.



____________________________________________________________________



[5] Балл қою кестесі






























Жазылым



3. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.



1. Ол қи...р жинауға көмектесті. 2. Келесі күні те...ізге бардық. 3. Бұлт қо...лана түсті. 4. Балалар тоға...дан ж...дек терді.

[5]



Балл қою кестесі



Сұрақ

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат







3

қияр

1


Теңізге

1


қоюлана

1


тоғайдан

1


жидек

1


Барлығы

5





5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды иаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.



6. Модерация және балл қою



Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.








2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Менің мектебім» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше



Оқу мақсаты







Бағалау критерийі







Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты

Тыңдалым және айтылым



2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу



Білім алушы

Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды

Тақырып бойынша диалогке қатысады



Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары



20 минут




1. Берілген тақырып пен тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін?


Тақырып: Кітапханада

Тірек сөздер: мектеп кітапханасы, кітапханашы, қарсы алу, спорт туралы, кітап, іздеу, көмек, қуаныш.



2. Жұптық жұмыс. Сурет пен тірек сөздерді қолдана отырып, кітапханашы мен оқушының рөлінде сұхбаттас.














Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды

1

тақырып пен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжап айтады;

1

Тақырып бойынша диалогке қатысады

2

берілген тақырыпқа сәйкес диалог құрастырады;

1

тірек сөздерді орынды қолданады;

1

сұхбаттасына сұрақ қояды және жауап береді;

1

сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

1

Барлығы

5



«Менің мектебім»

Білім алушының аты-жөні: _______________________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

Shape454 Shape440 Shape441 Shape444 Shape447 Shape450


Shape451 Shape455 Shape459 Shape463 Shape464 Shape465 Shape468 Shape469 Shape474 Shape480 Shape481



«Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше




Оқу мақсаты









Бағалау критерийі








Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты

Оқылым Жазылым



2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін асы, негізгі бөлім, соңы) анықтау

2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою



Білім алушы

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды

Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды



Қолдану




20 минут



Тапсырма



1. Мәтіннің бөліктерін түсініп оқы.

1) Мәтіннің басқы, ортаңғы және соңғы бөліктерін анықтап, дөңгелектің ішіне ретін көрсетіп жаз (1, 2, 3).




Shape482 Алма ағашы жайқалып өсе бастады. Бірақ алма ағашында зиянды құрттар пайда болды. Қанат пен атасы зиянды жәндіктермен күресуге кірісті. Олар құрттарға қарсы дәрі қолданды.





Shape483 Жаз соңында Қанат пен атасы алмадан мол өнім алды.





Shape484 Қанаттың атасы - бағбан. Ол баққа алма ағашының көшетін отырғызды. Қанат атасына көмектесті.



2) Мәтінге сәйкес сұрақты анықта және мәтіннің түрін көрсетіп жаз.


Shape485 Shape488 Shape492 Қандай? Не істеді? Неліктен?




Бұл _____________________________________________ мәтіні.






2. Берілген сөздерден 3 сөйлем құрастырып жаз. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні қой.

1) Астана, орналасқан, қаласы, жерде, қай 2) Астанада, тұрады, өкілдері, ұлт, көптеген 3) Астанам, бер, гүлдене




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады

1

мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды асы);

1

мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (ортасы);

1

мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (соңы);

1

Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды

мәтінге сұрақ қояды;

1

мәтіннің түрін анықтайды;

1

Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды

2

тиісті тыныс белгісін қоя отырып, хабарлы сөйлем құрастырып жазады;

1

тиісті тыныс белгісін қоя отырып, сұраулы сөйлем құрастырып жазады;

1

тиісті тыныс белгісін қоя отырып, лепті сөйлем құрастырып жазады.

1

Барлығы

8


































Білім алушының аты-жөні: _______________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

3

Shape493 Shape494 Shape497 Shape498 Shape499 Shape500 Shape501 Shape502


Shape503 Shape504 Shape506 Shape509 Shape512 Shape515 Shape518 Shape521 Shape524 Shape525 Shape526 Shape527 Shape528 Shape529 Shape530



2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы



1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2ыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.



2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар



«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).



3. 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу



3.1 Ұзақтығы - 45 минут Балл саны – 15

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.



3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы



Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерденұрақтардан тұруы мүмкін.

Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екінші тапсырма оқылым дағдысын, үшінші, төртінші тапсырмалар жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.




















Ортақ тақырып

Оқу мақсаты

1

Менің мектебім

Менің туған өлкем

1

5

2

Оқылым

1

5

3

Жазылым

1

3

1

2


Shape531 Shape532 Shape533 Shape534 Shape535 Shape536 Shape537 Shape538 Shape539 Shape540 Shape541 Shape623 Shape624 Shape625 Shape628

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі



«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді) пәнінен

2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



Тыңдалым және айтылым



1. Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.



Бөгде адам

Балалар жол бойымен жүріп келеді. Олардың алдында бір қарт әжей кетіп бара жатты.

Жолдың бетін мұз басқан, тайғанақ болатын. Бір кезде қарт әжей тайғанап кетіп, құлап қалды. Ұл бала әжейге қарай тұра ұмтылды. Ол әжейді орнынан тұрғызып, жолдан өтуіне көмектесті.

Қыз бала әрі қарай жүре берді. Ол досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады. Бірақ әжей мүлде бөгде адам еді.



1) Мәтіннің кейіпкерлерін жаз _________________________________________ 2) Әжейге кім көмектесті?

3) Екінші кейіпкер не деп ойлады?

4) Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады? Неліктен? 5) Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ой түйдің?




Балл қою кестесі





Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



1



Ұл, қыз, әжей



1



Екі кейіпкерден кем болмаған жағдайда 1балл беріледі.



Әжейге ұл бала көмектесті/ұл бала көмектесті/ұл бала/ұл



1



Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.



Досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады/ өз әжесіне көмектесті деп ойлады/әжесіне көмектесті деп ойлады



1



Білім алушының ықтимал жауабы: Маған ұл баланың ісі ұнады. Себебі ол өзі

танымайтын әжейге көмектесті/Ұл бала ұнады. Себебі ол құлап қалған әжейге көмектесті.



1



Білім алушының ықтимал жауабы: Үлкендерге көмектесу керек/ өзімшіл болмау керек/



1



Барлығы



5





ОқылымShape629

Shape632 Shape633 2. Мәтінді оқы. Мәтінге сәйкес сұрақпен сәйкестендір.



Бүгін – білім күні. Әсел мектепке жиналды. Киініп айнаның алдына келді. Өзін тәртіпке келтіре бастады. Өзіне-өзі қарап ұзақ тұрды. Бантигінің байлауын шешіп, қайта байлады. Содан соң қуанышы қойнына сыймай, сөмкесін асынып, сыртқа шықты. Уақытын өткізіп алғанын енді аңғарды. Жүгіре басып мектепке келді. Алғашқы күні сабаққа кешігіп қалғанына қатты өкінді.


Қандай?




Shape634 Не істеді?




Shape635 Неліктен?




1) Мәтіннің түрін белгіле ().




Shape640 Shape644 Shape649 Пайымдау мәтіні Сипаттау мәтіні Әңгімелеу мәтіні





2) Мәтіннің ортасын білдіретін бөлікті тауып, қоршап сыз.

3) Әселдің сабаққа кешігуінің себебі неде? Сұраққа жауап жаз. __________________________________________________________________________ 4) Мәтінге ат қой _____________________________________



Балл қою кестесі

































Жазылым Shape653


3. Сөйлемдерді сөйлем қой.




Shape654 Хабарлы сөйлем




Shape657 Сұраулы сөйлем




Shape660 Лепті сөйлем

түрімен сәйкестендір. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні





Shape666 Өркенің өссін, қарағым



Тоғайда түрлі аңдар болады



Қалада қандай үйлер бой көтерді






4. Сызбаға мұқият қара. Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықта. Сызба бойынша 2 хабарлы сөйлем құрап жаз.








Балл қою кестесі
























5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды иаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.



Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.



6. Модерация және балл қою



Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.







































3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



«Дені саудың жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше

Оқу мақсаты







Бағалау критерийі






Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты Тапсырма

Тыңдалым және айтылым

2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.1.3.1 Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты өзара сұхбаттасу



Білім алушы

Тақырып пен тірек сөздер бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды

Тақырып бойынша диалогке қатысады



Қолдану




20 минут



1. Берілген тақырып пен тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін?

Тақырып: Тіс күтімі

Тірек сөздер: тісті тазалау, тіс пастасы, тіс жегісі ауруы, тістің эмалі, тіс ысқышты ауыстырып тұру, тіс дәрігерінің кеңесі, ауызды шаю, тәттіні аз жеу, әдемілік, сөзді дұрыс айту.



2. Жұптық жұмыс.

«Тіс күтімі» тақырыбы бойынша тіс дәрігері мен науқас адамның рөлінде сұхбаттас. Диалогті жалғастыр.

- Сәлеметсіз бе, дәрігер!

- Сәлеметсің бе! Кел, кір, орындыққа отыр. - Рақмет.

- Қай жерің ауырады? - ....

- ....



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тақырып пен тірек сөздер бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды

1

тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды;

1

Тақырып бойынша диалогке қатысады

2

тақырыпқа сай диалог құрастырады;

1

берілген тақырып бойынша сұрақтар қояды;

1

сұхбаттасының қойған сұрақтарына жауап береді;

1

тірек сөздерді орынды қолданады;

1

сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

1

Барлығы

6



«Дені саудың жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ____________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

Shape672 Shape669 Shape673 Shape676 Shape671 Shape670 Shape677 Shape680 Shape681 Shape684 Shape685 Shape690 Shape695 Shape700

«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше




Оқу мақсаты











Бағалау критерийі









Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты

Оқылым Жазылым



2.2.6.1 Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын (жанры/мәтін түрі) табу

2.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату

2.3.5.1 Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету және құрастырған сөйлемін толықтыру



Білім алушы

Салыстыру арқылы мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды

Сөз құрамына талдайды

Сөйлемдегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтап, түзетеді



Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары



20 минут



Тапсырма



Shape701 Shape702 1. Мәтіндерді оқы және салыстыр. Салыстыру нәтижесін кестеге түсір.




1-мәтін

Асанның анасы шебер тігінші. Ол теріден ішіктер тігеді. Апасы Асанға қойдың терісінен жылы ішік тігіп берді. Асан қатты қуанды.

2-мәтін

Ішік қыста киетін жылы киім. Ішік суық күндері киіледі. Ішік киген адам суықта тоңбайды. Оның тысы қымбат матамен қапталады.



Ұқсастығы

Айырмашылығы








2. Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.



Shape703 Shape704 Тігінші Матамен








3. Жіберілген қателерді түзетіп, мәтінді көшіріп жаз.



Асан мен мәди сырғанақ теуіп жүрді. Асан қолғапын жоғалтып алды. Қолы тоңған Асан жылады!



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Салыстыру арқылы мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтайды

1

мәтіндердің ұқсастығын анықтайды;

1

мәтіндердің айырмашылығын анықтайды;

1

Сөз құрамына талдайды

2

сөздің түбірін және жұрнағын анықтайды;

1

сөздің түбірін және жалғауын анықтайды;

1

Сөйлемдегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтап, түзетеді

3

бірінші сөйлемдегі орфографиялық қатені анықтайды және түзетеді;

1

екінші сөйлемдегі орфографиялық қатені анықтайды және түзетеді;

1

үшінші сөйлемдегі пунктуациялық қатені анықтайды және түзетеді;

1

Барлығы

7





































«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат

ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

2

Shape705 Shape706 Shape707 Shape708 Shape805 Shape810 Shape811 Shape814 Shape815


Shape816 Shape817 Shape822 Shape823 Shape827 Shape830 Shape834 Shape835 Shape839 Shape842 Shape845 Shape850 Shape851 Shape855

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы



1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2ыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.



2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар



«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).



3. 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу



3.1 Ұзақтығы 45 минут Балл саны - 15

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.



3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы



Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерденұрақтардан тұруы мүмкін.

Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі оқылым дағдысын, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.



















Оқу мақсаты

Тапсырманың сипаттамасы

1

1

5

2

Оқылым

1

5

Жазылым

1

5


Shape859 Shape863 Shape866 Shape867 Shape868 Shape869 Shape1005 Shape1006 Shape1009 Shape1010 Shape1011 Shape1014 Shape1017 Shape1020 Shape1021 Shape1024

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі



«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде )пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



Тыңдалым және айтылым



1. Берілген тақырып пен тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрастырып айт.



Тақырып: Спорт – денсаулық кепілі

Тірек сөздер: әр адам, спортпен шұғылдану, мықты денсаулық, шыдамдылық, жаттығу жасау, ойындар, денені шынықтыру, үйірмеге қатысу, пайдалы, көтеріңкі көңіл күй, ұзақ өмір, спорттың барлық түрі, футбол, күрес, денсаулық кепілі.

[5]



Балл қою кестесі





Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



1



Білім алушының ықтимал жауабы:

Әрбір адам спортпен айналысу керек. Өйткені спортпен үнемі айналысқан адамның дені сау, көңіл күйі көтеріңкі болады. Денсаулығы жақсарады. Спорттық ойындардың түрлері өте көп: футбол, баскетбол, волейбол т.б. Біз отбасымызбен спортпен айналысамыз. Достарымды да спортпен айналысуға шақырамын.







5



Тақырыпқа сәйкес болатын кез келген мәтін қабылданады.



Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырады – 1 балл.

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) сақтайды – 1 балл.

Тірек сөздерді орынды қолданады – 1 балл.

Сөйлемдердің құрылымын сақтайды – 1 балл.

Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды – 1 балл.



Барлығы



5




Оқылым



2. Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Асар жасау - қазақ халқының көне салт-дәстүрлерінің бірі. Бұл көпшіліктің көмегін пайдалану дәстүрі. Бұл салт бойынша ауыр жұмыстарды атқару үшін адамдар бір-бірін көмекке шақырады. Мысалы: үй салу, той жасау, ас беру т.б. Асарға келгендер еңбегі үшін ақы алмайды. Үй иесі оларға арнап ас әзірлеп, дастарқан жаяды.

Асар адамдардың арасындағы өзара көмектің бір түрі. Ол халқымыздың бірлігін, қайырымдылығы мен ұйымшылдығын танытады.



1) Асар деген не? Белгіле ().



Shape1025 Shape1031 Shape1036 қонаққа шақыру өзара көмек еңбегіне ақы алу





2) Асар туралы жалған ақпаратты анықта. А) көмекке шақырады

В) еңбекақы төленеді С) тегін көмек беріледі

Д) үй иесі ас дайындайды



3) Мәтіннің мазмұны бойынша бір сұрақ құрастырып жаз. _________________________________________________________



4) Мәтіндегі қарамен берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөздер (антоним) тауып жаз. ________________________________________



[5]



Балл қою кестесі



Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

2

өзара көмек

1


В

1

Білім алушының ықтимал жауабы:

Асарға қандай мақсатпен шақырады?/Үй иесі не дайындайды?/Асарға қандай жағдайда шақырады?

1

Мәтін мазмұнына сәйкес басқа да сұрақтар қабылданады

көне – жаңа

1


ауыр – жеңіл

1


Барлығы

5




Жазылым



3. Мәтінді мұқият тыңда. Берілген жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын жаз.



Саматтың добы

Әкесі Саматқа доп сатып әперді. Оның қуанышында шек болмады. Самат добын құшақтап далаға шықты. Ойнап жүрген балалар көріп қасына келді. Допқа қызыға қарады.

Самат допты ортаға тастады. Балалар екіге бөлініп, футбол ойнауға кірісіп кетті. Самат доп қуғандарға қосылып, көңілденіп жүгіре жөнелді. Балаларға ойын қызықты болды.



Жоспар:

1) Саматтың қуанышы.

2) Балалардың футбол ойнауы.

[5]








Балл қою кестесі



Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

3

Білім алушының ықтимал жауабы:

Саматқа әкесі доп сатып әперді. Самат қатты қуанды. Добын алып балалардың қасына келді. Олар доппен футбол ойнады. Ойын қызықты болды.

1

Мәтіннің мазмұнын жоспарға сәйкес жазады.

1

Мәтіннің мазмұнын III жақта жазады.

1

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды.

1

Орфографиялық нормаларды сақтап жазады (3 қатеден артық емес).

1

Пунктуациялық нормаларды сақтап жазады (3 белгіден артық емес).

Барлығы

5




5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды иаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.



6. Модерация және балл қою



Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.






4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

Оқу мақсаты







Бағалау критерийі






Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

Тыңдалым және айтылым

2.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау

2.1.4.1 Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау



Білім алушы

Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды

Тақырыпқа сәйкес әңгіме құрастырады



Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

20 минут



Тапсырма

1. Берілген тірек сөздерді мұқият тыңда. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін? Тірек сөздер: өзен, жаңбыр, су болу, ағаш арасы, тығылу, қармақ салу, балық аулау, көңілді.



2. Тірек сөздерді пайдаланып, «Балық аулаған балалар» тақырыбына әңгіме құрастырып айт.
















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тақырып пен тірек сөздерге сүйеніп, мәтіннің мазмұнын болжайды

1

тірек сөздердің негізінде мәтіннің не туралы екенін болжап айтады;

1

Тақырыпқа сәйкес әңгіме құрастырады

2

тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырып айтады;

1

мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) сақтайды;

1

тірек сөздерді орынды қолданады;

1

сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды.

1

Барлығы

5



«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға

арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ____________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1, 2

Тірек

сөздерге сүйеніп

мәтіннің мазмұнын

болжайды және берілген

тақырыпқа мәтін

құрастырып айтады

Shape1037 Shape1038 Shape1039


Shape1040 Shape1047 Shape1053 Shape1054

«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Бөлімше




Оқу мақсаты









Бағалау критерийі






Ойлау дағдыларының деңгейі



Орындау уақыты



Тапсырма

1. Берілген мәтіндерді оқы.



1-мәтін

Оқылым Жазылым



2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау

2.3.1.1 Мұғалім көмегімен жеке сурет/сюжетті суреттер арқылы шағын сипаттау/әңгімелеу мәтіндерін құрап жазу



Білім алушы

Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін, құрылымын анықтайды

Сурет бойынша мәтін құрастырып жазады



Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары



25 минут






2-мәтін




Орман ішінен «тоқ-тоқ» еткен дыбыс естідім. Жан-жағыма таңдана қарадым. Ағаш басынан шұбар ала тоқылдақты көрдім.

Shape1055 Тоқылдақ ағаш бойымен өрмелеп, әр жерді бір тоқылдатады. Содан соң біздей тұмсығымен ағаш қабығының астындағы зиянды жәндіктерді суырып алады.

Бұл менің тоқылдақты алғаш рет көруім еді. Оған қызыға әрі таңдана қарап қалдым.


Shape1056 Тоқылдақ орман құсы. Ол ағаш қабығының астындағы зиянды жәндіктерді теріп жейді. Тоқылдақты «орман емшісі» деп бекер айтпаған. Себебі, тоқылдақ орманды құрттардан, ұсақ жәндіктерден тазартады.

Тоқылдақ – пайдалы құс.




Әр мәтінге сұрақ қоя отырып, түрін анықта. Кестені толтыр.




Мәтін

Сұрағы

Мәтіннің түрі

1-мәтін



2-мәтін











2. Берілген сұрақтарға сүйеніп, суреттегі құсты сипаттап жаз.




1) Бұл қандай құс?

2) Оның түр-түсі (денесі, басы, тұмсығы, қанаты, құйрығы, тырнағы т.б) қандай?

3) Ол қайда мекендейді? 4) Немен қоректенеді?








Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін, құрылымын анықтайды

1

сұрақ қою арқылы әңгімелеу мәтінін анықтайды;

1

сұрақ қою арқылы пайымдау мәтінін анықтайды;

1

Сурет бойынша мәтін құрастырып жазады

2

сурет бойынша сипаттау мәтінін құрастырып жазады;

1

сын есімдерді орынды қолданады;

1

мәтіннің құрылымдық бөліктерін сақтайды;

1

сөйлемдерді сауатты жазады.

1

Барлығы

6






























«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

1

2

Shape1057 Shape1058 Shape1072 Shape1063 Shape1075 Shape1071


Shape1070 Shape1080 Shape1086 Shape1087 Shape1088 Shape1089 Shape1090 Shape1091 Shape1093

4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы



1. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мақсаты



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы оқу бағдарламасының мазмұнына сәйкес білім алушылардың оқу мақсаттарына жеткендігін тексеруге және тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларын анықтауға бағытталған.

Спецификация 2ыныпта «Қазақ тілі» пәні бойынша тоқсандық жиынтық бағалаудың мазмұны мен өткізу рәсімін сипаттайды.



2. Тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың мазмұнын анықтайтын құжаттар



«Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында). Бастауыш білім беру (2-4 сыныптар).



3. 4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу



3.1 Ұзақтығы 40 минут Балл саны - 15

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі.




3.2 Жиынтық бағалаудың құрылымы



Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 3 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрысын таңдайды.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға білім алушы сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар мәтінді түсінуге, өз ойын ауызша және жазбаша түрде толық, жүйелі, түсінікті етіп жеткізуге бағытталған.

Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерденұрақтардан тұруы мүмкін.

Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екіншісі-оқылым, үшінші тапсырма жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.




















Оқу мақсаты

Тапсырманың сипаттамасы

1

Қоршаған орта

1

5

Оқылым

1

5

2

Саяхат

Жазылым

1

5


Shape1096 Shape1099 Shape1102 Shape1105 Shape1108 Shape1109 Shape1112 Shape1113 Shape1118 Shape1119 Shape1121 Shape1122 Shape1123 Shape1126 Shape1129

4. Тапсырма үлгілері және балл қою кестесі



«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілінде) пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



Тыңдалым және айтылым 1. Мәтінді тыңда.



Көктемде жылы жақтан жыл құстары ұшып келеді. Жыл құстарының алғашқысы болып ұзақ қарғалар келеді. Оларды халық «көктем хабаршысы» деп атайды. Содан кейін бозторғайлар мен қараторғайлар келеді. Қараторғайлар келісімен күннің көзі ашылып, жер беті жылынады. Қар еріп, жылғалардан су ағады. Ең соңынан су құстары ұшып келеді.

Жыл құстары жол бойы талай қиындықтардан өтіп, топ -тобымен туған жерлеріне оралады. Ұя салып, балапан өргізеді. Адамдар жыл құстарын қуана қарсы алады.



Мәтінге сүйеніп, «Құстарға қамқорлық» тақырыбында әңгіме құрастырып айт.



Тірек сөздер: көктем, ауа райы, жыл құстары, ұшып келу, күтіп алу, балалар, көмек, ұя, жем шашу, қуаныш.

[5] Балл қою кестесі





Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



1



Білім алушының ықтимал жауабы:

Көктемде жыл құстары ұшып келеді. Адамдар оларды қуана қарсы алады. Балалар құстарға арнап ұя, жемсауыт жасайды. Оны ағаштың бұтағына іледі. Олар құстарға қамқорлық жасап, жем шашып тұрады.



5



Тақырыпқа сәйкес болатын кез келген мәтін қабылданады.



Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме құрастырады – 1 балл.

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) сақтайды – 1 балл.

Тірек сөздерді орынды қолданады 1 балл.

Сөйлемдердің құрылымын сақтайды – 1 балл.

Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды 1 балл.



Барлығы



5





Оқылым



2. Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.

Жыл сайын мамыр айында Жомарттың әкесі үйінің жанына бір түп жас қарағай көшетін отырғызады. Қазір олардың үйінің алдында жап-жасыл алты түп қарағай иық тіресе өсіп тұр. Жомарт дүниеге келгелі бері әкесі баласының туған күніне арнап, белгі ретінде бір түп қарағай отырғызуды әдетке айналдырған.

Енді, міне, жетінші қарағай да осы мекеннің сәні болып жайқалады.




1) Әкесі Жомарттың туған күніне қандай сыйлық жасайды? Жаз. ______________________________________________________



2) Жомарт қазір неше жаста деп ойлайсың? Белгіле ().


Shape1132 Shape1133 Алты жаста




Shape1134 Shape1141 Жеті жаста



3) Мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін мақалды таңда. Белгіле ().




Shape1142 Shape1143 Бір тал кессең, он тал ек.




Shape1144 Shape1145 Бабалар еккен шынарды балалар саялайды.




4) Мәтіннен дара және күрделі сын есімдерді теріп жаз.



Shape1227 Shape1228 Дара сын есім: _______________ Күрделі сын есім: _______________





Балл қою кестесі





Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



2



Білім алушының ықтимал жауабы: Аулаға қарағай көшетін отырғызады/ аулаға ағаш егеді/қарағай отырғызады/ағаш отырғызады.



1



Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.



Жеті жаста / жетіде



1




Бабалар еккен шынарды балалар саялайды.



1




жас



1




жап-жасыл



1




Барлығы



5















ЖазылымShape1229 Shape1230



Shape1231 Shape1232 3. Берілген суреттердің біреуін таңда. Сызбаға сүйеніп, сурет бойынша әңгімелеу мәтінін құрастырып жаз.
















Оқиға неден

басталды?

Əрі қарай не

болды?


Оқиға қалай

аяқталды?




[5]



Балл қою кестесі





Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



3



Білім алушының ықтимал жауабы:

1-сурет бойынша:

Жазда әкем екеуміз балық аулауға бардық. Әкем өзенге қармақ салды.

Ол бес балық ұстады. Балықтарды шелекке салып қойды. Мен өз қармағыммен шелектегі балықтарды аулауға кірістім. Әкем менің ісіме қарап, күлді. Біздің демалысымыз жақсы өтті.

2-сурет бойынша:

Қыздар орманға жидек теруге келді. Маржан мен Ғалия жидегі көп жерге кездесті. Айқайлап басқа қыздарды шақырды. Олар жидек терді. Гүлден тәж жасады. Үйлеріне көңілді оралды.






5



Суреттің мазмұнына сәйкес болатын кез келген мәтін қабылданады.

Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сәйкес келеді – 1 балл.

Мәтіннің құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлімі, соңы) сақтайды – 1 балл. Орфографиялық нормаларды сақтайды (3 қатеден артық емес) 1 балл.

Пунктуациялық нормаларды сақтайды (3 белгіден артық емес) – 1 балл.

Каллиграфиялық нормаларды сақтайды – 1 балл қойылады.



Барлығы



5








5. Тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу ережелері



Тоқсан бойынша жиынтық бағалау кезінде кабинетіңіздегі көмек ретінде қолдануға мүмкін болатын кез келген көрнекі құралдарды иаграммалар, кестелер, постерлер, плакаттар немесе карталарды) жауып қойған дұрыс.

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталмас бұрын алғашқы бетінде жазылған нұсқау оқылып, білім алушыларға жұмыстың орындалу ұзақтығы хабарланады. Білім алушыларға жұмыс барысында бір-бірімен сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі. Нұсқаулықпен таныстырып болғаннан кейін білім алушыларға тоқсан бойынша жиынтық бағалау басталғанға дейін түсінбеген сұрақтарын қоюға болатындығы туралы айтылады.

Білім алушылардың жұмысты өздігінен орындап жатқандығына, жұмысты орындау барысында көмек беретін қосымша ресурстарды, мысалы: сөздіктер немесе калькуляторлар (спецификацияда рұқсат берілген жағдайлардан басқа уақытта) пайдалануларына мүмкіндіктерінің жоқ екендігіне көз жеткізіледі. Олардың жұмыс уақытында бір-біріне көмектесулеріне, көшіріп алуларына және сөйлесулеріне болмайтындығы ескертіледі.

Білім алушыларға дұрыс емес жауапты өшіргішпен өшірудің орнына, қарындашпен сызып қою ұсынылады.

Жұмыс барысында нұсқаулыққа немесе жұмыстың ұзақтығына қатысты білім алушылар тарапынан қойылған сұрақтарға жауап беруге болады. Жекелеген білім алушыларға көмек беруге негізделген кез келген ақпаратты оқуға, айтуға, өзгертіп айтуға немесе көрсетуге тыйым салынады.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың аяқталуына 5 минут уақыт қалғандығын үнемі хабарлап отыру қажет.

Тоқсандық жиынтық бағалау аяқталғаннан кейін білім алушылардан жұмыстарын тоқтатып, қалам/қарындаштарын партаның үстіне қоюларын өтіну керек.



6. Модерация және балл қою



Барлық мұғалімдер балл қою кестесінің бірдей нұсқасын қолданады. Модерация үдерісінде бірыңғай балл қою кестесінен ауытқушылықты болдырмау үшін жұмыс үлгілерін балл қою кестесіне сәйкес тексеру қажет.































Shape1233 Shape1284 Shape1283 Shape1280 Shape1277 Shape1274 Shape1271 Shape1270 Shape1269 Shape1268 Shape1267 Shape1266 Shape1263 Shape1260 Shape1259 Shape1256 Shape1251 Shape1245 Shape1240 Shape1239 Shape1285 Shape1286 ɀɚɡɛɚɥɚɪԑɚɚɪɧɚɥԑɚɧɨɪɵɧ

























































Теруге 19.07.2017. берілді. Басуға 20.07.2017. қол қойылды. Пішімі 60х84/8. Кеңсе қағаз 80 гр/м2. Сандық басылыс. Шартты б. т.5,6. Таралымы 18 дана. Тапсырыс № 1574

«Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ типографиясында басылды. 010000, Астана қ., №31 көше, 37а үй. e-mail: info@cpm.kz.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2024
418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі