Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2-тапсырма. Берілген
сөздерді айтылуы бойынша жаз.(Жазылым)
бала
кезде
ата
қоныс
құнсыз
3-тапсырма. Көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаларды қойып жаз.(Жазылым)
Ақсу-Жабағылыда жазықтық, биік
шыңдар, жартас........., таулар бар. Өзен....... мен
сарқырама........ бар.Көгілдір биік таулар аспан... таласады.Теңіз
деңгейінен 3000 м биіктікте орналасқан тастар......... сурет
салынған. Тастарда жануар......, аң аулаған ежелгі адамдар
бейнеленген.
4-тапсырма.Мәтінді түсініп
оқы. Тірек сөздердің астын сыз. Мәтіннің мазмұнын
айт.(Оқылым және
тыңдалым)
Қоңыр аю- жыртқыш аң. Көбіне
өсімдікпен қоректенеді. Егер адам өзі соқтықпаса , өздігінен
тиіспейді. Оның бір ерекшелігі - ақылдылығы. Егер қақпанға түссе,
артқы аяғының көмегімен босанып, қашып кетеді де, екінші рет темір
иісі шыққан жерге жоламайды. Екіншісі - иіс сезгіштігі.
Дымқылданған жалпақ тұмсығы кез келген иісті тез
айырады.
«Менің Отаным -
Қазақстан»ортақ тақырыбы бойынша
жиынтық бағалау
3-тапсырма.Көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаларды қойып жаз,(Жазылым)
Құстар....... тау да еркіндік
мол. Олар....... орман ішінде еркін етіп щоқитыны көп.
Жартастар....... ұларлар айқайлайды. Таңертеңнен кешке дейін Альпі
ұзаққарғалары қарқылдап жүреді. Қалың шырша ормандарынан
жапалақ........ кездестіруге болады. Орман....... жапалақтың жақын
туысы – үкі кездеседі.Жапалақ пен үкі түңгі
аңшы...
4-тапсырма. Мәтінді түсініп
оқы. Тірек сөздердің астын сыз. Мәтіннің мазмұнын
айт.(Оқылым және
тыңдалым)
Ораз көбіне қоян аулайды.
Ондай кезде бүркіттің томағасын алып, әзірленіп отырады. Аң аулап
дағдыланып қалған бүркіт қашып шыққан қоянды көргенде , бірер рет
шаңқылдап шақырып жіберіп , талпына бастайды. Сол кезде Ораз
бүркітін ұшырады.
Ол қашып бара жатқан қоянға
тұра ұмтылмай , әуелі бойын жазып, биіктеп алады да, содан кейін
қашып бара жатқан қоянға қарай құлдырай келіп
құйылады.
Бағалаукритерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білімалушы
Сұрақтарға
жауап беріп, диалогті толықтырады
1
Сұрақтарға жауап беріп,диалогті
толықтырады
1
Сөздердің айтылуы мен
жазылуы бойынша сәйкестендіреді
2
бірінші сөзді айтылуы бойынша
жазады
екіншісөзді айтылуы бойынша
жазады
үшінші сөзді айтылуы
бойынша жазады
1
1
1
Көп
нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып
жазады
3
бірінші сөйлемдегі көп
нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып
жазады
екінші сөйлемдегі көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаны қойып
жазады
үшінші сөйлемдегі көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаны қойып
жазады
төртінші сөйлемдегі көп
нүктенің орнына тиісті қосымшаны қойып
жазады
беінші сөйлемдегі көп нүктенің
орнына тиісті қосымшаны қойып
жазады
Ертеде бір ғажайып адам
болыпты. Ол кедей –кепшіктерге көмектесіп жүріпті. Бір күні ғажайып
адам жоқшылықтан жүдеген баланы көреді. Ол
баладан:
- Балақай, саған не болды? –
деп сұрайды. Ешкімнен қайырым көрмеген бала
оған:
- Сіз маған көмектесе аласыз
ба? – дейді мұңайып.
- Мен үш тілегіңді орындай
аламын.
Қуанып кеткен
бала:
- Менің бірінші тілегім
халқымның тұрмыс тіршілігі жақсарып, бейбітшілік орнаса деймін.
Екіншісі – ата-анамның еңбекпен еккен егіні қаулап шықсын деген
тілек. Ал үшіншісі сіз сияқты ғажайып адам болсам, шіркін, -
дейді.
- Балақай, мен сенің үш
тілегіңді орындаймын. Бірақ, саған қоятын бір сұрағым
бар.
- Ол қандай
сұрақ?
- Неге мен сияқты ғажайып адам
болғың келеді?
- Сіз сияқты адамдарға
көмектескім келеді. Өйткені, адамдарға көмектескен маған ұнайды.
Сондықтан, мен көмекке мұқтаж адамдарға көмектесіп, алғыс алғым
келеді.
Ғажайып адам баланың жауабына
риза болып, оның үш тілегін орындайды. Ал бала ата-анасына, өзіне
жақын жүрген барлық адамдарға жақсылық жасап, ол да «ғажайып адам»
атанады.
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
1. Мәтінге басқа қандай
тақырып қояр едің? _______________________________________
2. Жоспарды толықтыр: 1.
Ғажайып адам мен баланың кездесуі.
3. Мәтіннен пайымдау бөліктері
жазылған бөлімді көшіріп жаз.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(4)
2 – тапсырма Тиісті
тыныс белгілерді қойып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп
жаз.
Қазақстанда көлдер көп
жолда түсіп қалған нанды көрсең адам баспайтын жерге алып қой ақыл
көпке жеткізеді қына тасқа бітеді білім басқа бітеді күзде ағаш
бұтақтарынан жапырақтар түседі
Мәтіннен пайымдау бөліктері
жазылған бөлімді көшіріп
жаз.
Мәтіннен пайымдау бөліктері
жазылған бөлімді көшіріп
жазады
1
Тиісті тыныс
белгілерді қойып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп
жаз.
2
бірінші құрмалас сөйлемді
көшіріп жазады
1
Екінші құрмалас сөйлемді
көшіріп жазады
1
Тиісті тыныс
белгісін қояды
Қатесіз
көшіреді
1
Кестеге сөз тіркестерін
жаз.
3
Сын есім + зат есімді
жазады
1
Сан есім + зат есімді
жазады
1
Зат есім + етістікті
жазады
1
Барлығы
10
«Құндылықтар» 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз