Материалдар / Қазақ тілі бойынша перспективті жоспары Тақырыбы: «Кел, танысайық!»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі бойынша перспективті жоспары Тақырыбы: «Кел, танысайық!»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі бойынша перспективті жоспары Тақырыбы: «Кел, танысайық!» Са- бақ- тар № Лексика Граммати-калық құрылым Шағын диалогтар Аудио тыңдау Өлеңдер, тақпақтар Іс – әрекет түрлері 1 Сәлеметсіз бе, сәлем, сау бол. Сәлеметсіз бе, сәлем, сау болыңыз! -Сәлем, Миша! -Сәлем, Даша! -Сау бол! -Сау бол! Тақпақ тыңдау (тақпақ жазылған кассета) «Сәлем!» Ойындар: «Кел, танысайық»,«Мен бастаймын..», «Дұрыс ата» Тақпақ: «Сәлем!»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Мамыр 2018
831
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мақсаты: білім әлемі туралы түсінік беру.

Міндеті:балалардың білімге жолына деген құштарлығын арттыру.

Білімділігі: білімнің өмірлік азық екенін ұғындыру.

Дамытушылығы:балалардың ой-қиялдарын дамыту

Тәрбиелігі:балалардың білімге деген құштарлық сезімін тәрбиелеу.

К/құралдар: мектепке кетіп бара жатқан балалардың суреті

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап

Билингвальдық компонент: білім еліне саяхат-путешествие в город знаний

Іс-әрекет сатылары

Тәрбиешінің басқару іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ынталандыру

сезімді ояту.

Шаттық шеңбер құру

Балалар бір-біріне қарап жымиып, жылы лебіздерін айтып қуанышқа бөленеді.


Ізденістер.

Ұйымдастыру

Балаларға «Білім» еліне саяхатқа шығатындарын, алдарында қызықты тапсырмалар күтіп тұрғандарын айту.

1. «Әдебиет әлемінде» аялдамасы.

-Қандай өлең, жұмбақ, ертегі білесіңдер?


Тілі бар, үні жоқ,

Өзін адам түсінген.

Жүрегі бар да, қаны жоқ,

Сөйлеп тұрған ішінен.


Жазу жазып жалықпаған,

Жаза-жаза арықтаған.


Қанша болсын бойымыз,

Жазып қойдық жасырмай,

Бойымызға оны біз.


«Бауырсақ» ертегісін әңгімелеп беру.



2. «Әріптер әлемінде» аялдамасы.

-Дыбысты айтамыз, естиміз.

-Әріп - дыбыстың таңбасы. Әріпті жазамыз.

-Балалар, әрқайсысың есімдеріңнің қай дыбыстан басталатын айтыңдар.

-Менің атым-Жандос. Менің атым ж дыбысынан басталады.


Д/о: «Дұрыс айт»

1. Дәрігерге келген бала ауызын кең ашып: «А-а-а», деп айтады.

2. Қыз бала: «А-а-а»,-деп әндетеді.

3. Анасы сәбиін: «А-а-а-а»-деп әлдилейді.

Осындай жұмыстардан кейін болашақта сөз, сөйлем, буын, дыбыс, әріп ұғымдарын меңгеретіндігін айтып түсіндіру.

3. «Математика әлемі» аялдамасында математикалық ұғымдармен, таңбалармен, геометриялық пішіндермен танысады.

1. Балалар оңға дейін санайды.

2. Тәрбиеші геометриялық фигуралардың суретін көрсетеді, балалар айтады. Мысалы: үшбұрыш, төртбұрыш, т.б.


Математикалық есеп:

Ағаш бұтағына 3 торғай қонып отыр. Бір торғай ұшып кетті. Бұтақта неше торғай қалды?

-Балалар, «Білім» елі сендерге ұнады ма? «Білім-сарқылмас қазына» дейді. Өмірде тек білімді ғана емес, қайырымды, мейірімді болу керек. Білімді, тәрбиелі адам Отанының өсіп-өркендеуіне үлесін қосады.


Дәптермен жұмыс:

а) Мереке, білім, мектеп, оқушы, мұғалім, қоңырау деген тірек сөздерді пайдаланып және жетекші сұрақтар арқылы әңгіме құрастыру. Сурет бойынша қойылатын сұрақтар:

1. Балабақшада не үйрендіңдер?

2. Балалар мектепке не үшін барады?

3. Мектепте оқитын баланы кім деп атайды?

4. Мектепте қоңырау не үшін соғылады?

ә) Оқу құралдарымен таныстыру. Осыдан кейін дәптерлеріндегі сөмкеге қажетті оқу құралдарын сызықпен сызып көрсетеді.

б) Дәптерде берілген мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіру, жаттату.










Кітап



Бор




Сызғыш


Балалар «Бауырсақ» ертегісін әңгімелеп береді


Балалар тапсырманы орындайды





















2 торғай








Балалар дәптердегі тапсырманы орындайды

Әріп, сандар

Білім алу үшін барады

Оқушы деп атайды

Демалу үшін соғылады



Қорытынды-лау. Өзін-өзі бағалау

-«Білім» әлеміне саяхатқа барған ұнады ма?

-Қандай аялдамаларда болдық?

-Мектепке барғыларың келеді ме?


Балалар сұрақтарға жауап береді

Күтілетін нәтиже:

1. Білу керек: мектепке не үшін баратынын білу керек

2.Болу керек: білімге деген құштарлықтары болу керек

3.Үйрену керек: аялдамадағы тапсырмаларды орындап үйрену керек













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!