
Қазақ тілінен тест жұмыстары
5 - сынып

Петропавл қ., 2025 жыл
Петропавловск, 2025 год
Кіріспе
Тесттік бақылау – білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді әдістерінің бірі. Бұл әдіс оқушылардың білім деңгейін, дағдыларын және қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді. Тесттерді дұрыс ұйымдастыру және өткізу білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал етеді.
Тесттік бақылаудың мақсаты
-
Оқушылардың білім деңгейін анықтау.
-
Оқу процесіндегі кемшіліктерді анықтау.
-
Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру.
-
Оқытушыларға оқу бағдарламасын жетілдіруге көмектесу.
Тесттік бақылаудың түрлері
-
Көп таңдаулы сұрақтар – оқушыға бірнеше жауап нұсқалары беріледі, оның ішінен дұрыс жауапты таңдау қажет.
-
Дұрыс/бұрыс с
-
ұрақтар – оқушыға берілген мәлімдеменің дұрыстығын немесе бұрыстығын анықтау.
-
Ашық сұрақтар – оқушы өз пікірін, білімін толық жауап беру арқылы көрсетуі тиіс.
-
Сәйкестендіру тестілері – екі тізімдегі элементтерді сәйкестендіру.
Тест құрастырудың негізгі қағидалары
-
Мазмұнды сәйкестік – тест сұрақтары оқу бағдарламасына сәйкес болуы тиіс.
-
Түсініктілік – сұрақтар мен тапсырмалар оқушыларға түсінікті болуы керек.
-
Әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар – тестте жеңіл, орташа және қиын сұрақтар болуы тиіс.
-
Объективтілік – тест нәтижелері әділ және объективті бағалануы керек.
Тест өткізу тәртібі
-
Тестті дайындау – тест сұрақтарын алдын ала дайындап, тексеру.
-
Тестті өткізу – оқушыларға тест тапсырмаларын уақытында және тыныш жағдайда беру.
-
Нәтижелерді бағалау – тест нәтижелерін жинақтап, талдау жүргізу.
-
Кері байланыс – оқушыларға тест нәтижелері бойынша түсініктеме беру.
Қазақ тілі бойынша тест 5 - сынып
1.Сөздік қор дегеніміз не?
А) Сөздік қор – адамның немесе тілдің белгілі бір сөздер мен терминдердің жиынтығы.
Б) Сөздік қор – тек қана жазбаша мәтіндер.
В) Сөздік қор – тек бір тілге тән сөздер.
С) Сөздік қор – адамның эмоцияларын білдіретін сөздер.
2.Синонимдер мен антонимдер дегеніміз не?
А) Антонимдер - сөздердің дыбыстық ұқсастығы.
В) Синонимдер - бір сөздің бірнеше мағынасы.
С) Синонимдер мен антонимдер - сөздердің мағыналық қатынастары.
3.Сөйлемнің құрылымы қандай?
А) Сөйлемнің құрылымы - тек бір сөз.
Б) Сөйлемнің құрылымы - тек дыбыстардың жиынтығы.
В) Сөйлемнің құрылымы - тек сөздер тізбегі.
С) Сөйлемнің құрылымы - грамматикалық және синтаксистік ұйымдастырылу.
4.Зат есімнің түрлері қандай?
А) сөйлемнің түрлері
Б) Зат есімнің түрлері: жалпы, жеке, жинақтық, материалдық, абстракт.
сөздердің мағынасы
В) Етістің түрлері
5.Сын есімнің ерекшеліктері неде?
А) Сын есімнің ерекшеліктері - тек уақытты білдіру.
Б) Сын есім тек сандық мәндерді көрсетеді.
В) Сын есімнің ерекшеліктері - қасиеттерді, сапаларды, белгілерді білдіруі.
С) Сын есім тек заттарды білдіреді.
6.Етістіктің шақтары қандай?
А) Өткен шақ, қазіргі шақ, болашақ шақ
Б) Тек болашақ шақ
В) Тек өткен шақ
С) Тек қазіргі шақ
7.Сөйлемдегі сөздердің тәртібі қалай болады?
А) Баяндауыш, бастауыш, анықтауыш, толықтауыш
Б) Анықтауыш, баяндауыш, бастауыш, толықтауыш
В) Толықтауыш, бастауыш, баяндауыш, анықтауыш
С) Бастауыш, баяндауыш, толықтауыш, анықтауыш
8.Сөздердің түбірі мен қосымшасы туралы не білесіз?
А) Түбір сөздер тек бір буыннан тұрады.
Б) Сөздердің түбірі мен қосымшасы - түбір сөздің негізгі мағынасы, ал қосымша - түбірге қосылатын элемент.
В) Түбір мен қосымша бір-бірінен тәуелсіз болады.
С) Қосымша - сөздің мағынасын мүлдем өзгертеді.
9.“Қараңғылық” сөзі сын есімнің семантикалық ерекшеліктеріне қарай қандай сын есім?
А) Туынды
Б) Сапалық
В) Синтетикалық тәсіл
С) Негізгі
Д) Қатыстық
10.Сын есім көбінесе қандай синтаксистік қызмет атқарады?
А) Толықтауыш
Б) Анықтауыш
В) Бастауыш, толықтауыш
С) Анықтауыш, пысықтауыш, баяндауыш
Д) Пысықтауыш
11.Сын есім субстантивтенгенде қай сөйлем мүшесінің қызметін атқарады?
А) Пысықтауыш
Б) Анықтауыш
В) Бастауыш, толықтауыш
С) Толықтауыш
Д) Пысықтауыш, анықтауыш
12.Есімдіктер мағынасына қарай қаншаға бөлінеді?
А) Беске
Б) Жетіге
В) Төртке
С) Үшке
Д) Екіге
13.Жіктеу есімдігінің негізгі қызметі қандай?
А) Нәрсені, құбылысты нұсқап көрсету
Б) Сөз бен сөзді жақ -жағынан байланыстыру
В) Оңаша тәуелдеуді білдіреді
14.“Саған” сөзі қай септікте тұр?
А) Жатыс
Б) Ілік
В) Барыс
С) Атау
15.Есімдік дегеніміз не?
А) Зат есім, сын есім, сан есімнің орнына жұмсалады
Б) Заттың сынын білдіреді
В) Заттың атын білдіреді
С) Жалпы есімнің орнына қолданылады
16.Жіктеу есімдігін көрсет
А) Мен, сен, ол
Б) Бұл, сол
В) Өз
С) Кім, не, қай
17.Сілтеу есімдігін көрсетіңіз
А) Әні, міне, осынау
Б) Мен, сен, ол
В) Күллі, түгел
18.Жалпылау есімдігін көрсетіңіз
А) бәрі, барлық, барша, күллі
Б) ешкім, ештеме
В) әлдеқашан, бірдеме
19.Белгісіздік есімдігін көрсетіңіз
А) Күллі, бүкіл
Б) Дәнеңе, ештеме
Д) Біреу, кейбіреу, қайсыбір
20.Болымсыздық есімдігін көрсетіңіз
А) Барша, барлық
Б) Ешкім, ешбір, ештеңе
В) Біреу, қайсыбіреу, әрбір
21.Реттік сан есімдер қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
А) -ау, еу
Б) -ыншы, інші
В) тіркесу арқылы
22.Болжалдық сан есімдерді табыңыз
А) Елудей, алпыстай
Б) Бесінші, жетінші
В) Бес-бестен, төрт-төрттен
23.Тыныс белгілердің түрлері
А) Хабарлы сөйлемде қойылатын
Б) Сөйлем соңында келетін сөйлем ішінде-қолданылатын
В) Лепті сөйлемде қойылатын
С) Сұраулы сөйлемде қойылатын
24.Сын есімдер қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
А) -лық, -дік
Б) -шы, -ші
В) -сыз, -сіз
25.Сөздердің антонимдері дегеніміз не?
А) Сөздердің синонимдері.
Б) Сөздердің тек бір мағынасы.
В) Сөздердің қарама-қарсы мағынасы.
26.Сөйлемнің түрлерін көрсетіңіз.
А) Барлық жауаптар дұрыс
Б) Сұраулы сөйлем, лепті сөйлем
В) Жай сөйлем, күрделі сөйлем
27.Сөздердің мағынасы қалай анықталады?
А) Сөздердің мағынасы контекстке және тілдік нормаларға байланысты анықталады.
Б) Сөздердің мағынасы тек тарихи контекстке негізделеді.
В) Сөздердің мағынасы тек сөздің өзінде болады.
С) Сөздердің мағынасы тек грамматикалық ережелерге байланысты.
28.Сөйлемнің құрылымы қандай?
А) Сөйлемнің құрылымы - тек бір сөз.
Б) Сөйлемнің құрылымы - тек дыбыстардың жиынтығы.
В) Сөйлемнің құрылымы - тек сөздер тізбегі.
С) Сөйлемнің құрылымы - грамматикалық және синтаксистік ұйымдастырылу.
29.Есімдік қатысқан сөйлемді тап?
А) Кейбір аулада алуан түрлі гүл өсіп тұр.
В) Біржан ентігіп келді
С) Достар олимпиадаға барды.
D) Жарыс қызықты өтті.
E) Балалар суға шомылды.
30.Сөйлемнен дара етістікті тап?
A) Оқушылар мектепке келе жатыр.
В) Біреуге ор қазба.
С) Мейіржан тамақтанып отыр.
D) Арайдың ағасы отын жарып жатыр.
E) Халқыңа қызмет ет.
31.Жалпылауыш есімдікті тап?
A) Келді, жүрді
B) Мен, ол
C) Өсімдік, жануар
D) Кімде? Кім?
E) Барлығы, күллі
32.Болымсыздық есімдігін табыңыз?
A) Әрбір оқушы
B) Өзім білемін
C) Барлық бала
D)Ешқайда бармаймыз
E) Ол-мұғалім
33.Жіктеу есімдігін тап
A) Мен оқушымын
B) Біреу келді
C) Күллі халық
D) Бүкіл әлем
E) Біреу кетті
34.Дара етістікті тап?
A) Келе жатыр
B) Тамақтанды
C) Алып келді
D) Жәрдем ет
E) Алып бер
35.Негізгі етістікті тап?
A) Білгіш
B) Кел
C) Жырла
D) Айтпа
E) Қолда
36.Туынды етістікті тап?
A) Оқы
B) Көр
C) Бер
D) Шегеле
E) Отыр
39.Дара зат есімді көрсетіңіз.
А) тұрған
В) оқыды
С) күшті
Д) қиял
Е) ата-ана
40.Күрделі зат есімді табыңыз.
А) зейін
В) білгіш
С) әдеп-ғұрып
Д) самғау
Е) бос
41.Берілген сөзден туынды зат есім жасайтын жұрнақты көрсетіңіз. «Адам.......»
А) – дар
В) – ға
С) – ша
Д) – шылық
Е) – дікі
42.Тырнақшаға алынып жазылатын зат есімді табыңыз.
А) Отырар.
В) О.Бөкей.
С) Зайсан.
Д) Қорқыт ата.
Е) Абай жолы романы.
43.Жалпы есімді белгілеңіз.
А) «Абай жолы».
В) Құлагер.
С) Балқаш.
Д) «Жас Алаш».
Е) Тау.
44.Жалқы есімді көрсетіңіз.
А) сөйлем
В) тәуелсіздік
С) бұлбұл
Д) ел
Е) көкшіл
45.Деректі зат есімді анықтаңыз.
А) азап
В) шабуыл
С) дәулет
Д) тас
Е) ар-ұят
46.Дерексіз зат есімді белгілеңіз.
А) алтыбақан
В) жер
С) даңқ
Д) дария
Е) жусан
47.Туынды зат есімді анықтаңыз.
А) он бес
В) он
С) адалдың
Д) жұт
Е) бірлік
48.Негізгі зат есімді белгілеңіз.
А) күнделік
В) көркем
С) ұлық
Д) қол
Е) ұғу
Рекомендовано решением учебно-методического совета КГУ«Специальная школа-интернат № 1» коммунального государственного учреждения «Управление образования акимата Северо-Казахстанской области» протокол №
Автор: Абишева Сандугаш Ергалиевна учитель казахского языка.
КГУ«Специальная школа-интернат № 1»
Сборник проверочных методическое пособие / 5 класс книга / г. Петропавловск / 2025 год/ 10 страниц
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі бойынша тест 5 - сынып
Қазақ тілі бойынша тест 5 - сынып

Қазақ тілінен тест жұмыстары
5 - сынып

Петропавл қ., 2025 жыл
Петропавловск, 2025 год
Кіріспе
Тесттік бақылау – білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың тиімді әдістерінің бірі. Бұл әдіс оқушылардың білім деңгейін, дағдыларын және қабілеттерін анықтауға мүмкіндік береді. Тесттерді дұрыс ұйымдастыру және өткізу білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал етеді.
Тесттік бақылаудың мақсаты
-
Оқушылардың білім деңгейін анықтау.
-
Оқу процесіндегі кемшіліктерді анықтау.
-
Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру.
-
Оқытушыларға оқу бағдарламасын жетілдіруге көмектесу.
Тесттік бақылаудың түрлері
-
Көп таңдаулы сұрақтар – оқушыға бірнеше жауап нұсқалары беріледі, оның ішінен дұрыс жауапты таңдау қажет.
-
Дұрыс/бұрыс с
-
ұрақтар – оқушыға берілген мәлімдеменің дұрыстығын немесе бұрыстығын анықтау.
-
Ашық сұрақтар – оқушы өз пікірін, білімін толық жауап беру арқылы көрсетуі тиіс.
-
Сәйкестендіру тестілері – екі тізімдегі элементтерді сәйкестендіру.
Тест құрастырудың негізгі қағидалары
-
Мазмұнды сәйкестік – тест сұрақтары оқу бағдарламасына сәйкес болуы тиіс.
-
Түсініктілік – сұрақтар мен тапсырмалар оқушыларға түсінікті болуы керек.
-
Әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар – тестте жеңіл, орташа және қиын сұрақтар болуы тиіс.
-
Объективтілік – тест нәтижелері әділ және объективті бағалануы керек.
Тест өткізу тәртібі
-
Тестті дайындау – тест сұрақтарын алдын ала дайындап, тексеру.
-
Тестті өткізу – оқушыларға тест тапсырмаларын уақытында және тыныш жағдайда беру.
-
Нәтижелерді бағалау – тест нәтижелерін жинақтап, талдау жүргізу.
-
Кері байланыс – оқушыларға тест нәтижелері бойынша түсініктеме беру.
Қазақ тілі бойынша тест 5 - сынып
1.Сөздік қор дегеніміз не?
А) Сөздік қор – адамның немесе тілдің белгілі бір сөздер мен терминдердің жиынтығы.
Б) Сөздік қор – тек қана жазбаша мәтіндер.
В) Сөздік қор – тек бір тілге тән сөздер.
С) Сөздік қор – адамның эмоцияларын білдіретін сөздер.
2.Синонимдер мен антонимдер дегеніміз не?
А) Антонимдер - сөздердің дыбыстық ұқсастығы.
В) Синонимдер - бір сөздің бірнеше мағынасы.
С) Синонимдер мен антонимдер - сөздердің мағыналық қатынастары.
3.Сөйлемнің құрылымы қандай?
А) Сөйлемнің құрылымы - тек бір сөз.
Б) Сөйлемнің құрылымы - тек дыбыстардың жиынтығы.
В) Сөйлемнің құрылымы - тек сөздер тізбегі.
С) Сөйлемнің құрылымы - грамматикалық және синтаксистік ұйымдастырылу.
4.Зат есімнің түрлері қандай?
А) сөйлемнің түрлері
Б) Зат есімнің түрлері: жалпы, жеке, жинақтық, материалдық, абстракт.
сөздердің мағынасы
В) Етістің түрлері
5.Сын есімнің ерекшеліктері неде?
А) Сын есімнің ерекшеліктері - тек уақытты білдіру.
Б) Сын есім тек сандық мәндерді көрсетеді.
В) Сын есімнің ерекшеліктері - қасиеттерді, сапаларды, белгілерді білдіруі.
С) Сын есім тек заттарды білдіреді.
6.Етістіктің шақтары қандай?
А) Өткен шақ, қазіргі шақ, болашақ шақ
Б) Тек болашақ шақ
В) Тек өткен шақ
С) Тек қазіргі шақ
7.Сөйлемдегі сөздердің тәртібі қалай болады?
А) Баяндауыш, бастауыш, анықтауыш, толықтауыш
Б) Анықтауыш, баяндауыш, бастауыш, толықтауыш
В) Толықтауыш, бастауыш, баяндауыш, анықтауыш
С) Бастауыш, баяндауыш, толықтауыш, анықтауыш
8.Сөздердің түбірі мен қосымшасы туралы не білесіз?
А) Түбір сөздер тек бір буыннан тұрады.
Б) Сөздердің түбірі мен қосымшасы - түбір сөздің негізгі мағынасы, ал қосымша - түбірге қосылатын элемент.
В) Түбір мен қосымша бір-бірінен тәуелсіз болады.
С) Қосымша - сөздің мағынасын мүлдем өзгертеді.
9.“Қараңғылық” сөзі сын есімнің семантикалық ерекшеліктеріне қарай қандай сын есім?
А) Туынды
Б) Сапалық
В) Синтетикалық тәсіл
С) Негізгі
Д) Қатыстық
10.Сын есім көбінесе қандай синтаксистік қызмет атқарады?
А) Толықтауыш
Б) Анықтауыш
В) Бастауыш, толықтауыш
С) Анықтауыш, пысықтауыш, баяндауыш
Д) Пысықтауыш
11.Сын есім субстантивтенгенде қай сөйлем мүшесінің қызметін атқарады?
А) Пысықтауыш
Б) Анықтауыш
В) Бастауыш, толықтауыш
С) Толықтауыш
Д) Пысықтауыш, анықтауыш
12.Есімдіктер мағынасына қарай қаншаға бөлінеді?
А) Беске
Б) Жетіге
В) Төртке
С) Үшке
Д) Екіге
13.Жіктеу есімдігінің негізгі қызметі қандай?
А) Нәрсені, құбылысты нұсқап көрсету
Б) Сөз бен сөзді жақ -жағынан байланыстыру
В) Оңаша тәуелдеуді білдіреді
14.“Саған” сөзі қай септікте тұр?
А) Жатыс
Б) Ілік
В) Барыс
С) Атау
15.Есімдік дегеніміз не?
А) Зат есім, сын есім, сан есімнің орнына жұмсалады
Б) Заттың сынын білдіреді
В) Заттың атын білдіреді
С) Жалпы есімнің орнына қолданылады
16.Жіктеу есімдігін көрсет
А) Мен, сен, ол
Б) Бұл, сол
В) Өз
С) Кім, не, қай
17.Сілтеу есімдігін көрсетіңіз
А) Әні, міне, осынау
Б) Мен, сен, ол
В) Күллі, түгел
18.Жалпылау есімдігін көрсетіңіз
А) бәрі, барлық, барша, күллі
Б) ешкім, ештеме
В) әлдеқашан, бірдеме
19.Белгісіздік есімдігін көрсетіңіз
А) Күллі, бүкіл
Б) Дәнеңе, ештеме
Д) Біреу, кейбіреу, қайсыбір
20.Болымсыздық есімдігін көрсетіңіз
А) Барша, барлық
Б) Ешкім, ешбір, ештеңе
В) Біреу, қайсыбіреу, әрбір
21.Реттік сан есімдер қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
А) -ау, еу
Б) -ыншы, інші
В) тіркесу арқылы
22.Болжалдық сан есімдерді табыңыз
А) Елудей, алпыстай
Б) Бесінші, жетінші
В) Бес-бестен, төрт-төрттен
23.Тыныс белгілердің түрлері
А) Хабарлы сөйлемде қойылатын
Б) Сөйлем соңында келетін сөйлем ішінде-қолданылатын
В) Лепті сөйлемде қойылатын
С) Сұраулы сөйлемде қойылатын
24.Сын есімдер қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
А) -лық, -дік
Б) -шы, -ші
В) -сыз, -сіз
25.Сөздердің антонимдері дегеніміз не?
А) Сөздердің синонимдері.
Б) Сөздердің тек бір мағынасы.
В) Сөздердің қарама-қарсы мағынасы.
26.Сөйлемнің түрлерін көрсетіңіз.
А) Барлық жауаптар дұрыс
Б) Сұраулы сөйлем, лепті сөйлем
В) Жай сөйлем, күрделі сөйлем
27.Сөздердің мағынасы қалай анықталады?
А) Сөздердің мағынасы контекстке және тілдік нормаларға байланысты анықталады.
Б) Сөздердің мағынасы тек тарихи контекстке негізделеді.
В) Сөздердің мағынасы тек сөздің өзінде болады.
С) Сөздердің мағынасы тек грамматикалық ережелерге байланысты.
28.Сөйлемнің құрылымы қандай?
А) Сөйлемнің құрылымы - тек бір сөз.
Б) Сөйлемнің құрылымы - тек дыбыстардың жиынтығы.
В) Сөйлемнің құрылымы - тек сөздер тізбегі.
С) Сөйлемнің құрылымы - грамматикалық және синтаксистік ұйымдастырылу.
29.Есімдік қатысқан сөйлемді тап?
А) Кейбір аулада алуан түрлі гүл өсіп тұр.
В) Біржан ентігіп келді
С) Достар олимпиадаға барды.
D) Жарыс қызықты өтті.
E) Балалар суға шомылды.
30.Сөйлемнен дара етістікті тап?
A) Оқушылар мектепке келе жатыр.
В) Біреуге ор қазба.
С) Мейіржан тамақтанып отыр.
D) Арайдың ағасы отын жарып жатыр.
E) Халқыңа қызмет ет.
31.Жалпылауыш есімдікті тап?
A) Келді, жүрді
B) Мен, ол
C) Өсімдік, жануар
D) Кімде? Кім?
E) Барлығы, күллі
32.Болымсыздық есімдігін табыңыз?
A) Әрбір оқушы
B) Өзім білемін
C) Барлық бала
D)Ешқайда бармаймыз
E) Ол-мұғалім
33.Жіктеу есімдігін тап
A) Мен оқушымын
B) Біреу келді
C) Күллі халық
D) Бүкіл әлем
E) Біреу кетті
34.Дара етістікті тап?
A) Келе жатыр
B) Тамақтанды
C) Алып келді
D) Жәрдем ет
E) Алып бер
35.Негізгі етістікті тап?
A) Білгіш
B) Кел
C) Жырла
D) Айтпа
E) Қолда
36.Туынды етістікті тап?
A) Оқы
B) Көр
C) Бер
D) Шегеле
E) Отыр
39.Дара зат есімді көрсетіңіз.
А) тұрған
В) оқыды
С) күшті
Д) қиял
Е) ата-ана
40.Күрделі зат есімді табыңыз.
А) зейін
В) білгіш
С) әдеп-ғұрып
Д) самғау
Е) бос
41.Берілген сөзден туынды зат есім жасайтын жұрнақты көрсетіңіз. «Адам.......»
А) – дар
В) – ға
С) – ша
Д) – шылық
Е) – дікі
42.Тырнақшаға алынып жазылатын зат есімді табыңыз.
А) Отырар.
В) О.Бөкей.
С) Зайсан.
Д) Қорқыт ата.
Е) Абай жолы романы.
43.Жалпы есімді белгілеңіз.
А) «Абай жолы».
В) Құлагер.
С) Балқаш.
Д) «Жас Алаш».
Е) Тау.
44.Жалқы есімді көрсетіңіз.
А) сөйлем
В) тәуелсіздік
С) бұлбұл
Д) ел
Е) көкшіл
45.Деректі зат есімді анықтаңыз.
А) азап
В) шабуыл
С) дәулет
Д) тас
Е) ар-ұят
46.Дерексіз зат есімді белгілеңіз.
А) алтыбақан
В) жер
С) даңқ
Д) дария
Е) жусан
47.Туынды зат есімді анықтаңыз.
А) он бес
В) он
С) адалдың
Д) жұт
Е) бірлік
48.Негізгі зат есімді белгілеңіз.
А) күнделік
В) көркем
С) ұлық
Д) қол
Е) ұғу
Рекомендовано решением учебно-методического совета КГУ«Специальная школа-интернат № 1» коммунального государственного учреждения «Управление образования акимата Северо-Казахстанской области» протокол №
Автор: Абишева Сандугаш Ергалиевна учитель казахского языка.
КГУ«Специальная школа-интернат № 1»
Сборник проверочных методическое пособие / 5 класс книга / г. Петропавловск / 2025 год/ 10 страниц
шағым қалдыра аласыз













