Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Мектеп: Қараөзен мектеп лицейі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    5-бөлім. Бос уақыт және хобби

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөздік қордың толығу жолдары (2-сағат)

    Күні: 14.12.22

    Мұғалімнің аты-жөні: Замерова Балауса Курмангазина

    Сынып: 5ә

    Қатысқандар:11

    Қатыспағандар:жоқ



    Сабаққа негізделген оқу

    мақсаты


    5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;
    5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

    Сабақтың мақсаттары:

    1. Мәтінді түсініп, тақырып бойынша негізгі сұрақтарға жауап береді.

    Мәтінге сай хабарландыру құрастырып жазады.

    2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе

    бойынша өз ойларын білдіреді.

    Жанрлық ерекшелігіне сай, хабарландыру құрастырып жазады.

    3. Мәтінде көтерілген мәселе бойынша күрделі сұрақтар құрастырады,

    өз пікірін білдіре отырып, оны өмірмен байланыстыра алады.

    Жанрлық ерекшелігіне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,

    хабарландыру құрастырып жазады.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері,

    табыс критерийлері, күтілетін нәтижелер)

    • Мәтіннің жалпы мазмұнын түсінеді. Оқылым стратегияларын қолданып, мәтіндегі негізгі сұрақтарға жауап береді.

    • Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.

    • Жанрлық ерекшелігіне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазады.

    Тілдік мақсаттар:

    Тілдік дағдылар: Тыңдалым, айтылым, жазылым

    Терминология:

    Хобби, серуен, саяжай, спортзал, фитнес клубтар.

    Сөз тіркестері: Бос уақыт, саябақта қыдыру,таза ауа... т.б.



    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау.

    Пəнаралық байланыстар

    Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану " Өмір құндылықтары"

    АКТ қолдану дағдылары

    Ақпаратты тыңдау қабылдау дағдысы

    Алдыңғы оқу/Бастапқы білім

    Уақытқа қатысты атауларды біледі. Мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды. Оқылған мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, сұрақтарға жауап береді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт


    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    7 мин











    Ширату

    «Сиқырлы сандықша»

    Мақсаты: Бүгінгі сабақтың тақырыбын табуға ой тастау.

    - Қымбатты, оқушылар, менің қолымда тұрған сандықшаның ішінде құпия зат жасырылған. Ол қандай зат екенін анықтау үшін маған бірнеше сұрақ қоясыздар. Мен сіздердің сұрақтарыңызға тек "иә", "жоқ" деп жауап беремін.


    Дұрыс-ақ, сіздер, сандықша ішіндегі сағатты таптыңыздар. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы не болуы мүмкін?


    «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу.


    Тыңдалым алдындағы тапсырма

    1-тапсырма

    «Топтастыру» әдісі

    Жұмыс түрі: СЖ (сыныптық жұмыс)

    Жетекші сұрақтар:

    1. Бос уақытыңызда не істейсіз?

    2. Қандай пайдалы іспен шұғылданасыз?

    Жақсы балалар, бүгінгі тақырыбымыз «Мен бос уақытымды қалай өткіземін?»


    Oval 45



    AutoShape 47 AutoShape 48


    Дескриптор:

    1. Сұраққа нақты жауап береді.

    2. Көтерілген мәселе бойынша өз ойларын білдіреді.


    Саралау жұмысы:

    "Диалог және қолдау көрсету" арқылы сұрақтарға жауап беруге қиналған оқушыларға түрткі сұрақтар беріп, әңгімеге тартып жетелеп отырамын және сөзбен қолдап, ынталандырамын.


    ҚБ: мұғалімнің мадақтау сөздері






























    Мұғалімнің марапаттауы

    Ортасы

    25 мин


































































    Тыңдалым кезіндегі тапсырма.


    Аудиожазбадан мәтінді тыңдайды.


    Мен бос уақытымды қалай өткіземін?

    Менің бос уақытым өте аз. Аптаның алты күнінде сабақ оқимын. Күз мезгілінде жексенбі күні отбасымызбен серуендеуге шығамыз, табиғат аясында демаламыз.

    Қыс мезгілінде таңертеңгі астан соң шаңғы тебуге шығамын. Мен шаңғыны үйімнің жанындағы саябақта тебемін. Саябаққа мектептің жоғарғы сынып оқушылары көп жүреді.

    Көктем мен жазда демалысымды таза ауда өткіземін. Сенбі күні кешке қала сыртындағы саяжайға кетеміз. Онда үйдің жанында өзен бар, әкем екеуміз үнемі балық аулайтын орнымыз. Өзеннің қос жағалауында тоғай бар, мен апаммен сонда барып саңырауқұлақ, жидек теремін. Егер көшеде жаңбыр жауып тұрса, мен үйден шықпай кітап оқып, теледидар көремін. Мен өзімнің демалыс күнімді қызықты өткізгенді ұнатамын.

    2-тапсырма " Айналмалы бекет" әдісі

    Жұмыс түрі: ТЖ

    І топ - ІІ топ - ІІІ топ;

    ІІ топ - ІІІтоп - І топ;

    ІІІ топ - Ітоп - ІІтоп.

    І топ. Мәтіннің мағынасын ашатын тірек сөздерді табыңыз;

    ІІ топ. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды пайдаланып, сұрақтар дайындаңыз;

    ІІІ топ. Мәтін мазмұнын негізге ала отырып, бос уақытыңды қалай өткізетінің туралы жаз

    Дескриптор:

    1. Мәтіннен тірек сөздерді табады;

    2. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды;

    3. Мәтін мазмұнын негізге ала отырып, бос уақытыңды қалай өткізетіні туралы айтады.


    Саралау жұмысы:

    «Қарқын» Тапсырманы тез орындап болған оқушы топтағы көмек қажет ететін балаларға қолдау көрсетеді.


    ҚБ «Стикер» әдісі бойынша өзара бағалау

    «Жасыл» - жақсы

    «Қызыл» - толықтыруды қажет етеді


    3-тапсырма.

    «Тексеру, оқу, өзара болжау » әдісі

    Жұмыс түрі: ТЖ

    арқылы өздерінің топта жазған жұмысын басқа топпен ауыстырып, критерийлерге сәйкес тексеріп, бағалайды. Сосын өз топтарына қайтарады, жіберілген қателерді түзетеді,

    хабарлама критерийлерін негізге ала отырып редакциялайды.

    - қателерді дөңгелектейді

    - толықтыруды қажет ететін тұсқа (...) белгісін қояды.

    І топ. Сынып оқушыларын қазақ дарама театрында болатын қойылымға шақырып хабарландыру жазыңдар;

    ІІ топ. Жерлес ақын Ғайса-Ғали Сейтақпен кездесу кешіне хабарландыру жазыңыз;

    ІІІ топ. «Егер сіз кәсіпкер болсаңыз демалыс орнына көпшілікті қалай шақырыр едіңіз?» тақырыбына хабарландыру жазыңдар.


    Дескриптор:

    - хабарландыру құрылымын сақтайды.

    - хабарландыру мәтінін редакциялайды.


    Саралау жұмысы:

    "Дереккөздер" арқылы тапсырманы орындауға қиналған оқушыларға хабарландыру үлгісі ұсынылып қолдау көрсетеді.



    ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек » ( өзара бағалау)


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    4-тапсырма «Детальдарын қосу» әдісі

    Жұмыс түрі: ЖЖ (жұптық жұмыс)

    Бастапқы сөйлем беріледі.

    Бос уақытты тиімді ұйымдастыру қажет, себебі..................

    Мені .............................. қызықтырады.

    Күн режимі маңызды, өйткені.........

    «Сағатты сатып ала алсаң да, уақытты сатып ала алмайсың», сондықтан............................

    Кеңейтілген сөйлемдер............................

    Дескриптор:

    - Сөйлемдерді жүйелі құрастырады;

    - Көтерілген мәселе бойынша өз ойларын білдіреді;

    - Сөйлемдерді сауатты жазады.


    Саралау жұмысы

    "Сыбырлау" әдісі арқылы тапсырма орындау барысында Кеңейтілген сөйлемді орындауда қиналған оқушы мұғалімнен немесе сыныптасынан көмек алады.


    ҚБ: " Жапондық бағалау әдісі" арқылы бағаланады.

    - Дұрыс келісемін.

    - Толықтырамын, басқа көзқарасым бар.

    - Менің сұрағым бар.














    http://lib.kstu.kz:8300/tb/books/2013/KYaiK/Kazahskiy_yazyk/info/matinder/men.




















    Стикер


    Oval 40 Oval 41

















































    Аяқталуы

    ( 8 минут)



    Үйге тапсырма:

    - Газет, журналдарды пайдаланып, жеке адамдар мен мекеме, кәсіпкерлердің жарнамалық хабарландыруларын жинап келу,

    - Оның бір- бірінен ерекшелігің салыстырыу,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Замерова Балауса Курмангазина
    31 Тамыз 2023
    457
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қазақ тілі. Бос уақыт және хобби

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қазақ тілі. Бос уақыт және хобби

    Материал туралы қысқаша түсінік
    сөздік қордың толығу жолдары туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Мектеп: Қараөзен мектеп лицейі

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    5-бөлім. Бос уақыт және хобби

    Сабақтың тақырыбы:

    Сөздік қордың толығу жолдары (2-сағат)

    Күні: 14.12.22

    Мұғалімнің аты-жөні: Замерова Балауса Курмангазина

    Сынып: 5ә

    Қатысқандар:11

    Қатыспағандар:жоқ



    Сабаққа негізделген оқу

    мақсаты


    5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру;
    5.1.2.1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

    Сабақтың мақсаттары:

    1. Мәтінді түсініп, тақырып бойынша негізгі сұрақтарға жауап береді.

    Мәтінге сай хабарландыру құрастырып жазады.

    2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселе

    бойынша өз ойларын білдіреді.

    Жанрлық ерекшелігіне сай, хабарландыру құрастырып жазады.

    3. Мәтінде көтерілген мәселе бойынша күрделі сұрақтар құрастырады,

    өз пікірін білдіре отырып, оны өмірмен байланыстыра алады.

    Жанрлық ерекшелігіне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап,

    хабарландыру құрастырып жазады.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері,

    табыс критерийлері, күтілетін нәтижелер)

    • Мәтіннің жалпы мазмұнын түсінеді. Оқылым стратегияларын қолданып, мәтіндегі негізгі сұрақтарға жауап береді.

    • Көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.

    • Жанрлық ерекшелігіне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хабарландыру құрастырып жазады.

    Тілдік мақсаттар:

    Тілдік дағдылар: Тыңдалым, айтылым, жазылым

    Терминология:

    Хобби, серуен, саяжай, спортзал, фитнес клубтар.

    Сөз тіркестері: Бос уақыт, саябақта қыдыру,таза ауа... т.б.



    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық, өзгелердің мәдениетіне құрметпен қарау.

    Пəнаралық байланыстар

    Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану " Өмір құндылықтары"

    АКТ қолдану дағдылары

    Ақпаратты тыңдау қабылдау дағдысы

    Алдыңғы оқу/Бастапқы білім

    Уақытқа қатысты атауларды біледі. Мәтіннің мазмұнын түсініп оқиды. Оқылған мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, сұрақтарға жауап береді.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт


    Жоспарланған жаттығулар

    Ресурстар

    Басталуы

    7 мин











    Ширату

    «Сиқырлы сандықша»

    Мақсаты: Бүгінгі сабақтың тақырыбын табуға ой тастау.

    - Қымбатты, оқушылар, менің қолымда тұрған сандықшаның ішінде құпия зат жасырылған. Ол қандай зат екенін анықтау үшін маған бірнеше сұрақ қоясыздар. Мен сіздердің сұрақтарыңызға тек "иә", "жоқ" деп жауап беремін.


    Дұрыс-ақ, сіздер, сандықша ішіндегі сағатты таптыңыздар. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы не болуы мүмкін?


    «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу.


    Тыңдалым алдындағы тапсырма

    1-тапсырма

    «Топтастыру» әдісі

    Жұмыс түрі: СЖ (сыныптық жұмыс)

    Жетекші сұрақтар:

    1. Бос уақытыңызда не істейсіз?

    2. Қандай пайдалы іспен шұғылданасыз?

    Жақсы балалар, бүгінгі тақырыбымыз «Мен бос уақытымды қалай өткіземін?»


    Oval 45



    AutoShape 47 AutoShape 48


    Дескриптор:

    1. Сұраққа нақты жауап береді.

    2. Көтерілген мәселе бойынша өз ойларын білдіреді.


    Саралау жұмысы:

    "Диалог және қолдау көрсету" арқылы сұрақтарға жауап беруге қиналған оқушыларға түрткі сұрақтар беріп, әңгімеге тартып жетелеп отырамын және сөзбен қолдап, ынталандырамын.


    ҚБ: мұғалімнің мадақтау сөздері






























    Мұғалімнің марапаттауы

    Ортасы

    25 мин


































































    Тыңдалым кезіндегі тапсырма.


    Аудиожазбадан мәтінді тыңдайды.


    Мен бос уақытымды қалай өткіземін?

    Менің бос уақытым өте аз. Аптаның алты күнінде сабақ оқимын. Күз мезгілінде жексенбі күні отбасымызбен серуендеуге шығамыз, табиғат аясында демаламыз.

    Қыс мезгілінде таңертеңгі астан соң шаңғы тебуге шығамын. Мен шаңғыны үйімнің жанындағы саябақта тебемін. Саябаққа мектептің жоғарғы сынып оқушылары көп жүреді.

    Көктем мен жазда демалысымды таза ауда өткіземін. Сенбі күні кешке қала сыртындағы саяжайға кетеміз. Онда үйдің жанында өзен бар, әкем екеуміз үнемі балық аулайтын орнымыз. Өзеннің қос жағалауында тоғай бар, мен апаммен сонда барып саңырауқұлақ, жидек теремін. Егер көшеде жаңбыр жауып тұрса, мен үйден шықпай кітап оқып, теледидар көремін. Мен өзімнің демалыс күнімді қызықты өткізгенді ұнатамын.

    2-тапсырма " Айналмалы бекет" әдісі

    Жұмыс түрі: ТЖ

    І топ - ІІ топ - ІІІ топ;

    ІІ топ - ІІІтоп - І топ;

    ІІІ топ - Ітоп - ІІтоп.

    І топ. Мәтіннің мағынасын ашатын тірек сөздерді табыңыз;

    ІІ топ. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды пайдаланып, сұрақтар дайындаңыз;

    ІІІ топ. Мәтін мазмұнын негізге ала отырып, бос уақытыңды қалай өткізетінің туралы жаз

    Дескриптор:

    1. Мәтіннен тірек сөздерді табады;

    2. Мәтін бойынша сұрақтар дайындайды;

    3. Мәтін мазмұнын негізге ала отырып, бос уақытыңды қалай өткізетіні туралы айтады.


    Саралау жұмысы:

    «Қарқын» Тапсырманы тез орындап болған оқушы топтағы көмек қажет ететін балаларға қолдау көрсетеді.


    ҚБ «Стикер» әдісі бойынша өзара бағалау

    «Жасыл» - жақсы

    «Қызыл» - толықтыруды қажет етеді


    3-тапсырма.

    «Тексеру, оқу, өзара болжау » әдісі

    Жұмыс түрі: ТЖ

    арқылы өздерінің топта жазған жұмысын басқа топпен ауыстырып, критерийлерге сәйкес тексеріп, бағалайды. Сосын өз топтарына қайтарады, жіберілген қателерді түзетеді,

    хабарлама критерийлерін негізге ала отырып редакциялайды.

    - қателерді дөңгелектейді

    - толықтыруды қажет ететін тұсқа (...) белгісін қояды.

    І топ. Сынып оқушыларын қазақ дарама театрында болатын қойылымға шақырып хабарландыру жазыңдар;

    ІІ топ. Жерлес ақын Ғайса-Ғали Сейтақпен кездесу кешіне хабарландыру жазыңыз;

    ІІІ топ. «Егер сіз кәсіпкер болсаңыз демалыс орнына көпшілікті қалай шақырыр едіңіз?» тақырыбына хабарландыру жазыңдар.


    Дескриптор:

    - хабарландыру құрылымын сақтайды.

    - хабарландыру мәтінін редакциялайды.


    Саралау жұмысы:

    "Дереккөздер" арқылы тапсырманы орындауға қиналған оқушыларға хабарландыру үлгісі ұсынылып қолдау көрсетеді.



    ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек » ( өзара бағалау)


    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

    4-тапсырма «Детальдарын қосу» әдісі

    Жұмыс түрі: ЖЖ (жұптық жұмыс)

    Бастапқы сөйлем беріледі.

    Бос уақытты тиімді ұйымдастыру қажет, себебі..................

    Мені .............................. қызықтырады.

    Күн режимі маңызды, өйткені.........

    «Сағатты сатып ала алсаң да, уақытты сатып ала алмайсың», сондықтан............................

    Кеңейтілген сөйлемдер............................

    Дескриптор:

    - Сөйлемдерді жүйелі құрастырады;

    - Көтерілген мәселе бойынша өз ойларын білдіреді;

    - Сөйлемдерді сауатты жазады.


    Саралау жұмысы

    "Сыбырлау" әдісі арқылы тапсырма орындау барысында Кеңейтілген сөйлемді орындауда қиналған оқушы мұғалімнен немесе сыныптасынан көмек алады.


    ҚБ: " Жапондық бағалау әдісі" арқылы бағаланады.

    - Дұрыс келісемін.

    - Толықтырамын, басқа көзқарасым бар.

    - Менің сұрағым бар.














    http://lib.kstu.kz:8300/tb/books/2013/KYaiK/Kazahskiy_yazyk/info/matinder/men.




















    Стикер


    Oval 40 Oval 41

















































    Аяқталуы

    ( 8 минут)



    Үйге тапсырма:

    - Газет, журналдарды пайдаланып, жеке адамдар мен мекеме, кәсіпкерлердің жарнамалық хабарландыруларын жинап келу,

    - Оның бір- бірінен ерекшелігің салыстырыу,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    31.08.2023
    457
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Замерова Балауса Курмангазина
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации