Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі циклограмма 2023-2024 оқу жылына
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді
“Ashura-DS” балабақшасының
Меңгерушісі:__________________Г.О Толегенова
“Ashura-DS” балабақшасының қазақ тілі пәнінің мұғалімінің
мектепке дейінгі тәрбиемен оқытудың 2023-2024 оқу жылына арналған
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің циклограммасы.
Қазақ тілі ұйымдастырылған іс-әрекеті бойынша тәрбиелеу мен оқытуды жоспарлау қызметіне арналған циклограммасы 1-апта, Қыркүйек айы, 2023 – 2024 оқу жылы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсе |
Бейсен |
Жұма 01.09.2023 |
|||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет. Мектепалдыдаярлық тобы. Сәрсенбі |
|
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет. Мектепалдыдаярлық тобы. Жұма |
Балаларға сәлемдесу мен қоштасу ережелері туралы түсінік беру, ересектермен және құрдастарымен сыпайы қарым- қатынас жасаудың негізгі қағидаларымен таныстыру; өздері жайлы жалпы мәлімет беруді меңгерту; дауысты дыбыстар туралы түсініктерін қалыптастыру, ойыншықтар мен балабақша туралы білімдерін бекіту. Балаларды қазақша сөйлеуге, ересектердің сәлемдесу мен қоштасу үлгісін білдіретін сөздерді түсіну және қолдануды, өздерін атауды үйрету; сөздегі дауысты дыбыстарды дұрыс дыбыстауға жаттықтыру. Сөздік жұмыс. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту. Сөздіктеріне "сәлеметсіз бе", "сәлеметсің бе", "сау бол", "Менің атым...", "менде...бар", "сенде не бар?" сөздері мен сөз тіркестерін еңгізу; ойыншық атауларын дыбыстау оларды еркелету мәнерінде атау арқылы сөздік қорларын молайту. Әртүрлі көңілді, ырғақты әуендер аудиотаспалары Интерактивті тақта немесе көрнекіліктерге арналған тақта, көрсеткіш. Демонстрациялық сурет: Еркежан әже мен Дана. Сәлемдесу жаттығуына арналған суретті карточкалар. Демонстрациялық сурет: балабақша. Заттық суреттер: текше, доп, қуыршақ, машина, пирамида, смартфон, қол сағат, аю, қоян. Демонстрациялық сурет, "Ойыншықтар": құлын, бота, қозы, бұзау.
|
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет. Ересек топ. Жұма |
Қазақ тілін тыңдап, түсінуге, қабылдай алуға үйрету, ересек адамның үлгісі бойынша амандасуды, қоштасуды, өзін таныстыруды білдіретін сөздерді түсініп, қолдана алады, сөздердегі дауысты дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Сөздік жұмыс. Байланыстырып сөйлеуді дамыту. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту. Сөздік қорына келесі сөздер мен сөз тіркестерін енгізу, "сәлеметсіз бе", "сау болыңыз", "балабақша", "топ", "топ бөлмелері", "шкафтар", "ойыншықтар", "топ ережелері". Қуыршақ Дана. Сергіту сәтіне арналған орташа темптегі ырғақты әуен. Балабақшаның, музыка залының, спорт залының демонстрациялық суреттері. "Кел , сәлемдесейік!" жаттығуы. Ғажайып сәт. Қуыршақ Дананы балалармен таныстыру. "Балабақшамен таныстыру" тақырыбында слайд материалдарын ұсыну. Балабақша ішіне саяхат. Сергіту сәті: "Ойыншықтар әні". "Нені қайда қоямыз?" дидактикалық ойыны. Көркем сөз "Балабақшам". Өлеңін мәнерлеп оқу, қайталату. Кейіпкермен қоштасу. Ойын рефлексиясы "Смайлик". |
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер 9.35– 10.25 |
|
|
|
|
“Улыбка”ересек топ Тақрыбы: “Жалпы балармен танысу, амандасу,қоштасу ережелерімен таныстыру.” “Звездочка”мектепалды топ Тақрыбы: “Сәлемдесу,қоштасу туралы жалпы түсінік беру.
|
|||||
Баламен жеке жұмыс 10.30 – 10.50 |
|
|
|
|
Байланыстырып сөйлеуді дамыту. О.Т алынған ақпаратқа сай өз ойын айтуға үйрету |
|||||
Өзіндік жұмыс 11.00 – 11.30 |
Жоспарларды, циклограммаларды жазу, ата-аналарға арналған бұрыштарда ақпарат дайындау |
«Ashura-Ds»балабақшасының Орындаған: Қазақ тілі пәнінің мұғалімі
Меңгерушісі: Г.О Толегенова Г.Б Есимбекова
Тексерген:
Қазақ тілі ұйымдастырылған іс-әрекеті бойынша тәрбиелеу мен оқытуды жоспарлау қызметіне арналған циклограммасы 2-апта, Қыркүйек айы, 2023 – 2024 оқу жылы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 4.09.2023 |
Сейсенбі 05.09.2023 |
Сәрсенбі 06.09.2023 |
Бейсенбі 07.09.2023 |
Жұма 08.09.2023 |
|||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет. Мектепалдыдаярлық тобы. Сәрсенбі |
Тәрбиеленушілерді амандасу, қоштасу кезінде қолданылатын сөз тіркестерімен таныстыру; үлкенге ізет, кішіге құрмет көрсетуге, қарым-қатынас барысында әдептілік сөздерін қолдана білуге дағдыландыру; ойыншықтардың түрлері мен атауларын ажырата білуге бейімдеу; ұқыптылыққа, қамқорлыққа, достық қарым-қатынас орнатуға тәрбиелеу. Сөздік жұмыс. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Байланыстырып сөйлеуді дамыту. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту. "Сәлем!", "Сәлеметсіз бе!", "Сау болыңыз!", "Менде мынандай бар" ,"Сенде не бар?", "Кел, ауысайық", сияқты сөз тіркестерімен және Абдрахман Асылбектің ойыншықтарға арналған өлеңдерімен таныстырып, жаттату арқылы сөздік қорларын байыту, ойыншық атауларын қайталата отырып айтылым дағдыларын дамыту. Ырғақты көңілді әуендердің аудионұсқасы. Интерактивті тақта немесе көрнекіліктерге арналған тақта, нұсқау таяғы. Карточкада бейнеленген суреттер топтамасы. Демонстрациялық суреттер: қуыршақ, қонжық, құлыншақ, жүк көлігі, әтеш (әтештің суретін көрсеткен кезде "Ә" әрпінің де бейнесі бірге шығып тұрады, басқа әріптерге қарағанда "ә" әрпі ерекшеленіп қызыл түске боялып тұрады), барби қуыршағы, ұшақ, робот, мотоцикл, өрт сөндіргіш көлік ("ө" әрпі бірге көрсетіледі, ерекшеленіп тұрады), өрмекші адам ("ө" әрпі бірге көрсетіледі, ерекшеленіп тұрады), пони, доп,қоян,садақ. Мұғалім тақпақта кездесетін ойыншықтар атауын орнында тұрып немесе әртүрлі жерге іледі, жабыстырады. Демонстрациялық суреттер: арыстан, күшік, қой, піл, көжек, ұшақ. Абдрахман Асылбектің өлеңінде суреттелетін ойыншықтардың бейнесі Суретке негізделген қарапайым сөйлем құрастыруға арналған ауызша жаттығу. "Мен ойыншықпен ойнаймын". "Ойыншықтар дүкені" ойынына негізделген ойыншықтар туралы өлеңдерді жаттатуға арналған ауызша жаттығу. Ойыншықтармен ойнау ережелерін сақтауға негізделен ауызша ырғақты жаттығу. "Ойыншықтарды шашпаймыз". Рөлдік ойын негізінде қарапайым диалогтерге арналған ауызша жаттығу. "Кел,ауысайық". Есту арқылы қабылдау дағдыларын қалыптастыратын ойын жаттығуы. "Бесік жыры" |
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет. Мектепалдыдаярлық тобы. Жұма |
Балаларды балабақшаның тыныс-тіршілігілімен таныстыру. Сурет бойынша әңгіме құрастыру арқылы сұрақтарға толық жауап беруге үйрету. Баланың зейінін арттыру, сөздік қорын, тіл байлығын дамыту; ұғымталдықка, әдептілікке, тәрбиелеу. Сөздік жұмыс. Байланыстырып сөйлеуді дамыту. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту. "Сөз, дыбыс, әріп, әліпби, қуыршақ, көлік сөздерін, сөздерін қолданып, артикуляциялық гимнастиканы, Н.Жанаевтың «Еңбек» өлеңін жаттату арқылы сөздік қорларын байыту, дамыту. Суреттерді көрсетуге арналған интерактивті тақта, музыка тыңдауға арналған магнитофон, суреттер, үлестірмелі карточкалар, жұмыс дәптері, қалам, қарындаш, әліпби, ойыншықтар. Әліппемен танысу. "Кім көп біледі?" ойыны. Сергіту сәті "Бақшамызға барамыз". Дидактикалық ойын "Дыбысты ата". Саусақ жатығуы "Сөздер". "Ойыншықтар" дамыту ойыны. |
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекет. Ересек топ. Жұма |
Балаларға сәлемдесу мен қоштасу ережелері туралы түсінік беру, ересектермен және құрдастарымен сыпайы қарымқатынас жасаудың негізгі қағидаларымен таныстыру; өздері жайлы жалпы мәлімет беруді меңгерту; дауысты дыбыстар туралы түсініктерін қалыптастыру, ойыншықтар мен балабақша туралы білімдерін бекіту. Балаларды қазақша сөйлеуге, ересектердің сәлемдесу мен қоштасу үлгісін білдіретін сөздерді түсіну және қолдануды, өздерін атауды үйрету; сөздегі дауысты дыбыстарды дұрыс дыбыстауға жаттықтыру. Сөздік жұмыс. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту. Сөздіктеріне "сәлеметсіз бе", "сәлеметсің бе", "сау бол", "Менің атым...", "менде...бар", "сенде не бар?" сөздері мен сөз тіркестерін еңгізу; ойыншық атауларын дыбыстау оларды еркелету мәнерінде атау арқылы сөздік қорларын молайту. Әртүрлі көңілді, ырғақты әуендер аудиотаспалары Интерактивті тақта немесе көрнекіліктерге арналған тақта, көрсеткіш. Демонстрациялық сурет: Еркежан әже мен Дана. Сәлемдесу жаттығуына арналған суретті карточкалар. Демонстрациялық сурет: балабақша. Заттық суреттер: текше, доп, қуыршақ, машина, пирамида, смартфон, қол сағат, аю, қоян. Демонстрациялық сурет, "Ойыншықтар": құлын, бота, қозы, бұзау. Таратпалы заттық суреттер: текше, доп, қуыршақ, машина, пирамида, смартфон, қол сағат, аю, қоян. "Кел, сәлемдесейік" жаттығуы. "Егер адам" тіл ұстарту жаттығуы. Лексикалық жаттығу. "Менің атым...". Топтау мен жалпылау бойынша әңгімелесу-тапсырмасы: "Ойыншықтар". Сөйлеу қабілетін қалыптастыруға арналған жаттығулар: "Иә, мынау ойыншық", "Жоқ. Ойнамаймыз, ойыншықтар емес". Фонетикалық ырғақ. "Ойыншықтар билейді". Сөзді түрлендіруге арналған сөздік жаттығу. "Еркелет". Диалог ойыны "Менде мынау бар". Тақпақты жаттауға арналған тапсырма. "Ойыншықтар"". |
|||||||||
Ұйымдастырылған іс-әрекеттер 9.35– 10.25 |
|
|
«Звездочка» мектепалды топ Тақырыбы: "Балабақшамен танысу. Ойыншықтар әлемі". |
|
«Звездочка» мектепалды топ. Тақырыбы: Дыбыстар мен әріптер". «Улыбка» ересек топ Тақырыбы: "Мен және менің балабақшам. Ойыншықтар". |
|||||
Баламен жеке жұмыс 10.30 – 10.50 |
|
|
Сөздік жұмыс. О.т Туыстық қатынасты білдіретін сөздерді түсінеді. |
|
Сөйлеудің грамматикалық құрылымын дамыту |
|||||
Өзіндік жұмыс 11.00 – 11.30 |
Жоспарларды, циклограммаларды жазу, ата-аналарға арналған бұрыштарда ақпарат дайындау |
«Ashura-Ds»балабақшасының Орындаған: Қазақ тілі пәнінің мұғалімі
Меңгерушісі: Г.О Толегенова Г.Б Есимбекова
Тексерген:
Қазақ тілі ұйымдастырылған іс-әрекеті бойынша тәрбиелеу мен оқытуды жоспарлау қызметіне арналған циклограммасы 4-апта, Қыркүйек айы, 2023 – 2024 оқу жылы