Материалдар / Қазақ тілі Етістік 3сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі Етістік 3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі Етістік 3сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
367
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Етістік туралы 2- сыныпта берілген білімді еске түсіру, ол заттың әр алуан іс- әрекетін, қимыл процесін білдіретін сөз табы екендігі, сұрақтарын, етістіктің зат есімнен байланысы жөнінде берілген түсініктерді кеңейту, жаттығу.
Ә) Дамытушылық: Жаңа технологияларды басшылыққа ала отырып, сөздік қорын молайтып, ойын, тілін, шығармашылығын дамыту.
Б) Тәрбиелік: Әдептілікке, мейірімділікке, татулыққа, жылдам ойлауға, Отан сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың тип : Дәстүрлі сабақ
Сабактын түрі: Жана сабакты менгеру
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, ойын, көрнекілік және семантикалық карта бойынша жұмыс
Көрнекіліктер: Сызбалар, суреттер, қима- қағаздар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
Қазір қандай сабақ екенін еске түсірейік. 1 – оқушы дауыстап мәнерлеп айтады.

Қазақ тілім- өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім

Міне, оқушылар ғұлама кемеңгер ақындарымыздың тілі – туған тіліміз қазақ тілі сабағына бүгін қонақтар қатысып отыр. Қонақтармен амадасып, сабағымызды бастайық.
Сәлемдесу: Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
Оқушыларды 3-топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру, өткенді қайталау.
«Бәйге» ойыны бойынша сұрақтарға жауап алу – ауызша.

1.Сол жақтағы – 20. Зат есім дегеніміз не?
2.Ортадағы – 50. Зат есім түрлерін ата.
3.Оң жақтағы – 10. Кітап сөзін тәуелде.
4.Сол жақтағы – 30. Сөз таптарын айтып бер.
5.Оң жақтағы – 30. Жалқы есімге мысал айт.
6.Сол жақтағы – 10. Алма сөзін тәуелде.
7.Ортадағы – 40. Негізгі зат есімнен туынды зат есім жаса.
8.Оң жақтағы – 20. Мақалдың жалғасын тап.
• (Ел көркі ______,
• Өзен көркі______)
9 Ортадағы – 60. Мақалдың жалғасын тап.
(Кітапсыз ____ ____,
Білімсіз ____ ____)

III.Жаңа сабақ.

1. Ойын: Үн қатпа !
Әр қатардан бір-бір оқушы шығып, үн қатпай тек қимылмен ғана көрсетеді.
Бір оқушы тақтаға әр қимылды сөзбен жазып шығады.
Отырды, жүрді, шертті ,тұрды , айналды, биледі.

- Тақтадағы сөздерге қандай сұрақ қоямыз?
- Бұл сұрақтар қай сөз табының сұрақтары ?
- Етістік.

2. Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығуды ауызша орындайды.
1-топ Суретке әңгіме құрау.
2-топ Әңгімеге ат қою.
3-топ Әңгімедегі етістікті тап.

3. Дәптермен жұмыс
А) Күн ретін жазу
Ә) Тақырыпты жазу.
Б) Көркем жазу.
2-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін тап.
Етістікті теріп жаз.
3-жаттығу. Сөздерді оқу. Сипатына қарай екі бағанға бөліп жаз.
Зат есім Етістік

Сергіту сәті. «Не істейді?» ойыны.

Ойынның шарты: Үш қатар – 3 топ. Әр топқа бір заттың суреті беріледі.Сол суретті құрастыра отырып, сол затқа байланысты топ мүшелері «Не істейді?» сұрағына жауап беретін қайталанбайтын бір қимыл айтуы керек.
1-қатарға – мысық , 2- қатарға – ит, 3- қатарға – адам.
4-жаттығу. Қима –қағазбен жұмыс. Әр топ берілген сөздерге сөйлемдер құрайды.
IV Сабақты бектіу.
5-жаттығу. «Мерген» ойыны. Берілген малдардың төлдерін табу.

V Сабақты қорытындылау.Топтастыру әдісі.
VI Үйге тапсырма. 6-жаттығу. Етістіктерге сұрақ қойып, дұрысы қайсы бұрысы қайсысын табу.

VII Оқушыларды бағалау.Көңіл-күй парақшалары арқылы бағалау.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!