Психологиялық
ахуал
Үй тапсырмасын
тексеру
Оқу тапсырмасын
тексеру:
Мәтінді оқу. Ой қозғауға
арналған сұрақтарға жауап
беру
.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
бүгінгі жаңа сабаққа қатысты сұрақтарға жауап
беру
Жаңа
тақырып
Айтылым.
Оқылым
«Топтастыру»әдісі.
Етістік- заттың
қимылын,іс-әрекетін білдіретін сөз табы.Етістік не істеді? Не
қылды?Қайтті?деген сұрақтарға жауап
береді.
4-тапсырма
Сөзжұмбақты
шеш.
1. Бейбітшілік
құсы.
2. Түнде ұшатын
құс.
3. Төрт түліктің шөлге ең
шыдамдысы.
4. Үрлеп аспанға ұшыратын
зат.
5. Тышқанның үй-мекені. •
Сөзжұмбақтың шешуіндегі сөз бойынша тыңдайтын мәтіннің не туралы
екенін болжа.
Күйші.
Мәтінді
тыңда.
• Мәтінде кім туралы айтылған?
Дина туралы не білетініңді айт. • Мәтіндегі мақалды көркем жазып,
етістіктің астын сыз. • Мәтінге сүйеніп, өнер адамы қандай болу
керектігі туралы нұсқаулық жаз. 1. Өнер иесі өзін көп алдында еркін
ұстауы керек.
5-тапсырма. Шығармашылық
үзіліс
Дөңгелекшелердің ішіндегі
әріптер реті бойынша мақалды
оқы.
Ж А Қ С Н I Д Й М Е Л Ө Ы А Ң
Ы Ы Т М
Жақсының аты
өлмейді.
Етістік құрамына қарай екіге
бөлінді:
1) Дара естістік бір ғана
сөзден
тұрады.
Мыс: барды,
келді,биледі.
2)Күрделі естістік екі не одан
көп сөзден құралып, бір мағынаға ие болады, бір
сұраққа
Жауап береді,сөйлемнің бір
ғана
мүшесі
болады.
Мыс: алып бар, алып кел, алып
бер, тұрып кел,
6-тапсырма «Тик-ток»
әдісі
Күрделі етістіктерді теріп
жаз.
оқып жүр ойнады жортады келе
бастады сүртіп тұр жүгіре
жөнеледі
• Неліктен күрделі етістік
екенін дәлелде.
Осы етістіктермен төрт сөйлем
құрап жаз.
Оқушылар «Абай жолы»
шығармасын оқып жүр.
Қонақтар мейрамханаға
келе
бастады.
Маржан сыныптың
тақтасын
сүртіп
тұр.
Балалар спорт залына
қарай
жүгіре
жөнелді.
ҚЖ:
Жазба
жұмысы.
Диктант
Тымақ.
Қазақта тымақтың түрлері көп.
Ең бағалысы – түлкі тымақ. Оның маңдайы мен құлақта-рының ішкі
жағына түлкінің терісі
тігіледі.
ЕҚБ
Үй
тапсырмасы.
Мәтінді
оқу.
|