|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
17.03.2025 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Наурыз – жыл басы» «ЖҚЕ негізгі түсініктері мен терминдері» ЖЖЕ №7
«Неліктен ата- анаңмен өз тәжірибеңмен бөлісу маңызды?». |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға Наурыз мерекесінің мәні мен маңызын түсіндіру. Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту. Оқушыларды бірлікке, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Оқушыларға ата-анамен өз тәжірибесі мен сезімдерімен бөлісудің маңыздылығын түсіндіру. Қауіпсіздік мәселелері бойынша ата-анамен ашық сөйлесу қажеттігін ұғындыру. Оқушыларды сенімді қарым-қатынас орнатуға және өз ойын дұрыс жеткізе білуге үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
1. Мұғалімнің әңгімесі Наурыз – табиғаттың жаңару мейрамы, жаңа жылдың бастауы екенін түсіндіру. Қазақ халқы бұл күнді қалай атап өткенін, қандай салт-дәстүрлер орындалатынын айту. 2. Оқушылардың қатысуы "Наурыз көже неден жасалады?" "Төрт түлікке қатысты ырымдар" (Қазақ халқының төрт түлікке қатысты сенімдері мен дәстүрлері) Ұлттық ойындар (арқан тарту, асық ату туралы айту). 3. Дәстүрлерді сахналау "Бата беру" көрінісі "Тұсау кесу" дәстүрін көрсету "Қыз қуу" ойынының мәнін түсіндіру Қорытынды бөлім 1. Сұрақ-жауап Наурыз мейрамы несімен ерекше? Наурыз көженің мәні қандай? Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау, тілек айту Наурыз – татулық пен бірліктің мейрамы екенін тағы бір рет еске салу. Оқушылар бір-біріне Наурызға арналған жақсы тілектерін айтады. Үй тапсырмасы: Отбасыларынан Наурыз мерекесіне қатысты бір дәстүрді сұрап, сыныпта бөлісу. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру "Сенім көпірі" жаттығуы: оқушыларға «Ата-анаңмен қандай тақырыптарда жиі сөйлесесің?» деген сұрақ қойылады. Бүгін біз ата-анамен өз тәжірибеңмен бөлісудің неге маңызды екенін және қауіпсіздік мәселелерін бірге талқылаудың қандай пайдасы бар екенін қарастырамыз. Негізгі бөлім 1. Мұғалімнің түсіндіруі Неліктен ата-анамен сөйлесу маңызды? Ата-ана – өмірлік тәжірибесі мол, сенімді адамдар. Олар әрдайым балаларының қауіпсіздігіне алаңдайды. Қиындықтарға тап болғанда, ата-ана қолдау көрсете алады. Ата-анамен тәжірибеңді бөлісу – сенім мен түсіністікті нығайтады. Қауіпсіздік мәселелері бойынша ата-анамен бөлісу не үшін қажет Интернеттегі күмәнді адамдар туралы айту. Мектепте немесе көшеде болған қауіпті жағдайлар туралы хабарлау. Қиындыққа тап болғанда, ата-анадан көмек сұрау. Өзің білетін қауіпсіздік ережелерін оларға да үйрету. Оқушылармен тәжірибелік жұмыс Ситуациялық тапсырмалар: 1. Егер сен мектептен қайтар жолда бір күдікті адамды байқасаң, ата-анаңа айтар ма едің? Неге? 2. Досың белгісіз сайттан ақпарат алып жатыр. Сен оны ата-анаңа айтасың ба? 3. Интернетте сен туралы жалған ақпарат таралып жатса, ата-анаңмен бөлісер ме едің? Рөлдік ойын: Бір оқушы қауіпсіздікке қатысты жағдайды ата-анасына айтып жатыр, ал екінші оқушы ата-ана рөлінде. Олардың қалай сөйлескенін сынып талқылайды. Бейнематериал көрсету Ата-анамен сенімді қарым-қатынас туралы қысқа видео көрсету. Қорытынды бөлім 1. Сұрақ-жауап Ата-анамен бөлісудің қандай пайдасы бар? Қауіпсіздік туралы ата-анаңа не айтуға болады? Егер ата-анаңмен сөйлесу қиын болса, не істеуге болады? Қорытындылау, кеңес беру "Ата-ана – ең жақын сенімді адам" деген қорытынды жасау "Қауіпсіздік – отбасыңмен бірге талқылайтын маңызды тақырып!" деген ұранмен сабақты аяқтау. Үйде ата-анамен бірге қауіпсіздік ережелерін талқылауға кеңес беру. Үй тапсырмасы: Ата-анаңмен қауіпсіздік ережелері туралы әңгімелесу және олардың пікірін білу. Қауіпсіздік мәселелері бойынша ата-анаңа бір кеңес беру. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды Оқушылар ойын ойнайды |
|
Презентация Кибербуллинг түрлері туралы презентация. Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ситуациялық тапсырмалар, бейнероликтер. Слайд суреттер Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі мен әдебиет пәндерін оқытуда жаңа технологиялар қолдану әдістері
Қазақ тілі мен әдебиет пәндерін оқытуда жаңа технологиялар қолдану әдістері
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
17.03.2025 |
|
|
Сынып: 6 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Наурыз – жыл басы» «ЖҚЕ негізгі түсініктері мен терминдері» ЖЖЕ №7
«Неліктен ата- анаңмен өз тәжірибеңмен бөлісу маңызды?». |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға Наурыз мерекесінің мәні мен маңызын түсіндіру. Қазақ халқының салт-дәстүрлері туралы білімдерін кеңейту. Оқушыларды бірлікке, достыққа, сыйластыққа тәрбиелеу. Оқушыларға ата-анамен өз тәжірибесі мен сезімдерімен бөлісудің маңыздылығын түсіндіру. Қауіпсіздік мәселелері бойынша ата-анамен ашық сөйлесу қажеттігін ұғындыру. Оқушыларды сенімді қарым-қатынас орнатуға және өз ойын дұрыс жеткізе білуге үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
1. Мұғалімнің әңгімесі Наурыз – табиғаттың жаңару мейрамы, жаңа жылдың бастауы екенін түсіндіру. Қазақ халқы бұл күнді қалай атап өткенін, қандай салт-дәстүрлер орындалатынын айту. 2. Оқушылардың қатысуы "Наурыз көже неден жасалады?" "Төрт түлікке қатысты ырымдар" (Қазақ халқының төрт түлікке қатысты сенімдері мен дәстүрлері) Ұлттық ойындар (арқан тарту, асық ату туралы айту). 3. Дәстүрлерді сахналау "Бата беру" көрінісі "Тұсау кесу" дәстүрін көрсету "Қыз қуу" ойынының мәнін түсіндіру Қорытынды бөлім 1. Сұрақ-жауап Наурыз мейрамы несімен ерекше? Наурыз көженің мәні қандай? Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады.
Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау, тілек айту Наурыз – татулық пен бірліктің мейрамы екенін тағы бір рет еске салу. Оқушылар бір-біріне Наурызға арналған жақсы тілектерін айтады. Үй тапсырмасы: Отбасыларынан Наурыз мерекесіне қатысты бір дәстүрді сұрап, сыныпта бөлісу. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру "Сенім көпірі" жаттығуы: оқушыларға «Ата-анаңмен қандай тақырыптарда жиі сөйлесесің?» деген сұрақ қойылады. Бүгін біз ата-анамен өз тәжірибеңмен бөлісудің неге маңызды екенін және қауіпсіздік мәселелерін бірге талқылаудың қандай пайдасы бар екенін қарастырамыз. Негізгі бөлім 1. Мұғалімнің түсіндіруі Неліктен ата-анамен сөйлесу маңызды? Ата-ана – өмірлік тәжірибесі мол, сенімді адамдар. Олар әрдайым балаларының қауіпсіздігіне алаңдайды. Қиындықтарға тап болғанда, ата-ана қолдау көрсете алады. Ата-анамен тәжірибеңді бөлісу – сенім мен түсіністікті нығайтады. Қауіпсіздік мәселелері бойынша ата-анамен бөлісу не үшін қажет Интернеттегі күмәнді адамдар туралы айту. Мектепте немесе көшеде болған қауіпті жағдайлар туралы хабарлау. Қиындыққа тап болғанда, ата-анадан көмек сұрау. Өзің білетін қауіпсіздік ережелерін оларға да үйрету. Оқушылармен тәжірибелік жұмыс Ситуациялық тапсырмалар: 1. Егер сен мектептен қайтар жолда бір күдікті адамды байқасаң, ата-анаңа айтар ма едің? Неге? 2. Досың белгісіз сайттан ақпарат алып жатыр. Сен оны ата-анаңа айтасың ба? 3. Интернетте сен туралы жалған ақпарат таралып жатса, ата-анаңмен бөлісер ме едің? Рөлдік ойын: Бір оқушы қауіпсіздікке қатысты жағдайды ата-анасына айтып жатыр, ал екінші оқушы ата-ана рөлінде. Олардың қалай сөйлескенін сынып талқылайды. Бейнематериал көрсету Ата-анамен сенімді қарым-қатынас туралы қысқа видео көрсету. Қорытынды бөлім 1. Сұрақ-жауап Ата-анамен бөлісудің қандай пайдасы бар? Қауіпсіздік туралы ата-анаңа не айтуға болады? Егер ата-анаңмен сөйлесу қиын болса, не істеуге болады? Қорытындылау, кеңес беру "Ата-ана – ең жақын сенімді адам" деген қорытынды жасау "Қауіпсіздік – отбасыңмен бірге талқылайтын маңызды тақырып!" деген ұранмен сабақты аяқтау. Үйде ата-анамен бірге қауіпсіздік ережелерін талқылауға кеңес беру. Үй тапсырмасы: Ата-анаңмен қауіпсіздік ережелері туралы әңгімелесу және олардың пікірін білу. Қауіпсіздік мәселелері бойынша ата-анаңа бір кеңес беру. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар тыңдайды.Өз ойларын айтады Оқушылар топтық тапсырмаларды орындайды Оқушылар ойын ойнайды |
|
Презентация Кибербуллинг түрлері туралы презентация. Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ситуациялық тапсырмалар, бейнероликтер. Слайд суреттер Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. Қауіпсіздік белгілері бар суреттер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













