Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Мектеп

    “Қостанай ауданны әкімдігінің білім бөлімінің

    «Қостомар ауылының орта мектебі» ММ

    Мұғалімнің аты-жөні

    Сагымбаева Бахыткуль

    Сынып

    11 «Б»

    Пәні

    Қазақ тілі және әдебиеті

    Оқушы саны

    Қатысқаны: 14 Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жұмыс табу-мәселе

    Оқу мақсаттары

    11.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізу

    11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау;

    11.5.1.3 мәтін құрауда сан есімнің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану

    Бағалау критерийлері

    1. 1. Дереккөздерден алынған мәтіндерді салыстыра отырып, аргументтер арқылы көтерілген мәселе бойынша өз ойын жеткізе алады.

    2. 2. Кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден аргументті деректерді және сандық көрсеткіштерді анықтай алады.

    3. 3. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Сабақ мақсаттары

    Тыңдалым мәтініндегі көтерілген мәселені аргументті түрде жеткізе отырып, аргументті деректерді сан есімнің мағыналық түріне ажыратады.

    Ойлау деңгейі

    Талдау, жинақтау, бағалау

    Тілдік мақсаттары

    Оқушылар орындай алады:тірек сөздер мен сан есімдердің мағыналық түрлерін ажырып,мәтін құрауда қолдана алады.

    Тірек сөздер:

    1.жалдан, жұмыскер, жұмысшы, жұмыссыздық, қысқарт,ресми, қамту, мүдделі, теңсіздік (мәтін)

    2. І Т заманы, мамандар, интернет, болашақ, мамандық, ауыл шарушылығы, кадр (видео 1)

    3. жұмыспен қамту,процент,өндіріс, білім, экономика, жұмыссыздық

    Сөз тіркестер: пайызды құрайды, кәсіби кеңесшілер, мамандар (видео 2)арасында, арнайы ұйым, қажетті жұмыс, жүздеген, бес – бестен т.б (мәтін құрастыруда)

    Талдауға арналған сұрақтар:

    • - Жұмыссыздық мәселе ме ?

    • - Жұмыссыздық неден пайда болады ?

    • - Болашақта маңызды мамандық қандай ?

    • - Жұмыссыздықты жою үшін нені дамыту қажет ?

    Құндылықтар

    сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, проблеманы шеше алу

    Пәнаралық байланыс

    Өзін - өзі тану, информатика

    ЖОСПАР

    Кезеңдері

    Жаттығу түрлері

    ҚБ түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 минут




























    Ұйымдастыру кезеңдері.

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    - Оқушыларды түгендеу; (Әр оқушының атын сын есіммен қосып, түгендеу.

    Сабақ бойы пайдалану)

    - Үй тапсырмасын айту.

    Берілген суреттер арқылы топ атауларын анықтайды.Топ басшысын сайлау,топ ережелерімен таныстыру

    1- топ – іскер адамдар

    2 – топ – мамандар

    3 - топ – сиқырлы сандар



    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері мен парағы талқыланады.

    Бағалау парағымен таныстырылады.

























    kopilka.ru/zhaa-dis-tsilder-75559.html


    https://ust.kz/word/sabaqta_qoldanylatyn50_adis_jinagy-2546.html





    бағалау парағы







    Слайд 1


    Сабақ ортасы

    5 минут
















































    10 минут



























    5 минут




























    5минут































    7 минут

    Дереккөздерден алынған мәтіндерді салыстыра отырып, аргументтер арқылы көтерілген мәселе бойынша өз ойын жеткізе алады.


    1 - Тапсырма: аудио ,видеожазбаларды тыңдап, аргументтерді салыстырып, өз ойыңызды жеткізіңіз



    ҰЖ 1.Мәтіндерді бірінші рет оқып, тыңдау кезінде тірек сөздер мен сөз тіркестерін табыңыздар (ұжым)

    Тыңдалым алды тапсырма:

    Кесте арқылы жаңа сөздермен танысып, кейбір сөздердің мағынасын ашу

    Белсенді оқыту(Танысу үшін оқу және сканерлеу)

    Видеоны тыңдар алдында оқушылар өздерінің қандай негізгі ақпарат іздейтіндерін анықтап алулары керек. Олар қандай тірек сөздердің мәтіндегі сол ақпаратты меңзейтініне назар аударуы тиіс.

    Сәйкестендіру кестесі

    Тірек сөздер

    Мағынасы

    жалдану


    теңсіздік


    мүдделі


    Өндіріс


    Кадр


    кеңесші



    Тірек сөздер:

    1.жалдан, жұмыскер, жұмысшы, жұмыссыздық, қысқарт,ресми, қамту, мүдделі,

    2. І ти заманы, мамандар, интернет, болашақ мамандығы, ауыл шарушылығы, кадр

    3. жұмыспен қамту,процент,өндіріс, білім,экономика, жұмыссыздық

    Сөз тіркестер: пайызды құрайды,кәсіби кеңесшілер, мамандар арасында,арнайы ұйым, қажетті жұмыс,жүздеген, бес – бестен т.б



    Тыңдалым кезі тапсырма

    Белсенді оқыту(Танысу үшін оқу және сканерлеу)

    Оқушылар тірек сөздерді іздей отырып, мәтінді жылдам оқып және видеоны тыңдап шығады. Оларды тапқан жағдайда, өздерінің іздегені осы ақпарат па екенін тексеру үшін оқушылар тиісті бөлімді оқып, тыңдап шығады.



    2. Мәтіндерді екінші рет оқып, тыңдау кезінде мәтіндерді салыстырып, аргументтер арқылы көтерілген мәселені анықтайды.(топ)

    ТЖ «Карусель» әдісімен сұрақтарға жауап бере отырып, аудиомәтін мен бейнероликтегі ақпаратты салыстырып, нақтылап алады.

    1. топ мәтінді оқу

    2 –топ Видео: «Оқуын оқиды, жұмыс табу мәселесі» 2 минут



    3 –топ Видео «Жұмыс күшінің саны» 1 минут



    ВЕН диаграммасы арқылы

    1-топ бірінші мәтінді екінші мәтінмен ,

    2- топ екінші мәтінді үшінші мәтінмен

    3- топ үшінші мәтінді бірінші мәтінмен салыстырады.







    Тыңдалым соңы тапсырма

    «Бұрыштар» әдісімен сұрақтар мен жауаптарды салыстырып,айтады.

    Талдау сұрақтары:

    • 1. Жұмыссыздық мәселе ме?

    • 2. Жұмыссыздық неден пайда болады?

    • 3. Болашақта маңызды мамандық қандай деп ойлайсыздар ?

    • 4.Жұмыссыздықты жою үшін нені дамыту қажет?

    Кері байланыс:

    «Плюс, минус, қызықты»


    1. Ж.Ж

    2. Кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден аргументті деректерді және сандық көрсеткіштерді анықтай алады.

    «Жұбыңды тап» әдісі

    реттік сандар арқылы жұпқа бөлінуге болады. 1-7 ге дейінгі сандар


    2- Тапсырма: Мәтіндерден аргументті деректерді тауып, сандық көрсеткітерді анықтаңыз.


    Сандық көрсеткіш

    Аргументті деректер

    А мәтіні

    Б мәтіні

    С

    Мәтіні

    А мәтіні

    Б мәтіні

    С

    Мәтіні

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...








    Кері байланыс:

    Жұптар бірге жауап береді.



    Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады.

    3 - тапсырма

    Жеке: «Жарнамалық компания» әдісі
    бойынша мәтін жазыңыздар

    «Жұмыс табу стратегиясы» жобасын құрастырып,мәтін жазу.

    Сөз тіркестер: пайызды құрайды,кәсіби кеңесшілер, мамандар арасында,арнайы ұйым, қажетті жұмыс,жүздеген, бес – бестен т.б



    Кері байланыс:

    «СМС» әдісі аудиожазу тәсілі

    Мұғалім оқушыларға СМС аудижазба жібереді



























































































































    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сагымбаева Бахыткуль
    08 Наурыз 2021
    1701
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қазақ тілі мен әдебиеті пәні Жұмыс табу мәселе 11 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қазақ тілі мен әдебиеті пәні Жұмыс табу мәселе 11 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    орыс сыныптарына қазақ тілі мен әдебиетініен сабақ беретін ұстаздарға
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Мектеп

    “Қостанай ауданны әкімдігінің білім бөлімінің

    «Қостомар ауылының орта мектебі» ММ

    Мұғалімнің аты-жөні

    Сагымбаева Бахыткуль

    Сынып

    11 «Б»

    Пәні

    Қазақ тілі және әдебиеті

    Оқушы саны

    Қатысқаны: 14 Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жұмыс табу-мәселе

    Оқу мақсаттары

    11.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті және айқын жеткізу

    11.2.4.1 кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден қажетті ақпаратты (деректерді, сипаттамаларды, сандық көрсеткіштерді, сілтемелерді) анықтау, олардың қолданылу мақсатын талдау;

    11.5.1.3 мәтін құрауда сан есімнің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану

    Бағалау критерийлері

    1. 1. Дереккөздерден алынған мәтіндерді салыстыра отырып, аргументтер арқылы көтерілген мәселе бойынша өз ойын жеткізе алады.

    2. 2. Кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден аргументті деректерді және сандық көрсеткіштерді анықтай алады.

    3. 3. Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады.

    Сабақ мақсаттары

    Тыңдалым мәтініндегі көтерілген мәселені аргументті түрде жеткізе отырып, аргументті деректерді сан есімнің мағыналық түріне ажыратады.

    Ойлау деңгейі

    Талдау, жинақтау, бағалау

    Тілдік мақсаттары

    Оқушылар орындай алады:тірек сөздер мен сан есімдердің мағыналық түрлерін ажырып,мәтін құрауда қолдана алады.

    Тірек сөздер:

    1.жалдан, жұмыскер, жұмысшы, жұмыссыздық, қысқарт,ресми, қамту, мүдделі, теңсіздік (мәтін)

    2. І Т заманы, мамандар, интернет, болашақ, мамандық, ауыл шарушылығы, кадр (видео 1)

    3. жұмыспен қамту,процент,өндіріс, білім, экономика, жұмыссыздық

    Сөз тіркестер: пайызды құрайды, кәсіби кеңесшілер, мамандар (видео 2)арасында, арнайы ұйым, қажетті жұмыс, жүздеген, бес – бестен т.б (мәтін құрастыруда)

    Талдауға арналған сұрақтар:

    • - Жұмыссыздық мәселе ме ?

    • - Жұмыссыздық неден пайда болады ?

    • - Болашақта маңызды мамандық қандай ?

    • - Жұмыссыздықты жою үшін нені дамыту қажет ?

    Құндылықтар

    сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті, проблеманы шеше алу

    Пәнаралық байланыс

    Өзін - өзі тану, информатика

    ЖОСПАР

    Кезеңдері

    Жаттығу түрлері

    ҚБ түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 минут




























    Ұйымдастыру кезеңдері.

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    - Оқушыларды түгендеу; (Әр оқушының атын сын есіммен қосып, түгендеу.

    Сабақ бойы пайдалану)

    - Үй тапсырмасын айту.

    Берілген суреттер арқылы топ атауларын анықтайды.Топ басшысын сайлау,топ ережелерімен таныстыру

    1- топ – іскер адамдар

    2 – топ – мамандар

    3 - топ – сиқырлы сандар



    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты мен бағалау критерийлері мен парағы талқыланады.

    Бағалау парағымен таныстырылады.

























    kopilka.ru/zhaa-dis-tsilder-75559.html


    https://ust.kz/word/sabaqta_qoldanylatyn50_adis_jinagy-2546.html





    бағалау парағы







    Слайд 1


    Сабақ ортасы

    5 минут
















































    10 минут



























    5 минут




























    5минут































    7 минут

    Дереккөздерден алынған мәтіндерді салыстыра отырып, аргументтер арқылы көтерілген мәселе бойынша өз ойын жеткізе алады.


    1 - Тапсырма: аудио ,видеожазбаларды тыңдап, аргументтерді салыстырып, өз ойыңызды жеткізіңіз



    ҰЖ 1.Мәтіндерді бірінші рет оқып, тыңдау кезінде тірек сөздер мен сөз тіркестерін табыңыздар (ұжым)

    Тыңдалым алды тапсырма:

    Кесте арқылы жаңа сөздермен танысып, кейбір сөздердің мағынасын ашу

    Белсенді оқыту(Танысу үшін оқу және сканерлеу)

    Видеоны тыңдар алдында оқушылар өздерінің қандай негізгі ақпарат іздейтіндерін анықтап алулары керек. Олар қандай тірек сөздердің мәтіндегі сол ақпаратты меңзейтініне назар аударуы тиіс.

    Сәйкестендіру кестесі

    Тірек сөздер

    Мағынасы

    жалдану


    теңсіздік


    мүдделі


    Өндіріс


    Кадр


    кеңесші



    Тірек сөздер:

    1.жалдан, жұмыскер, жұмысшы, жұмыссыздық, қысқарт,ресми, қамту, мүдделі,

    2. І ти заманы, мамандар, интернет, болашақ мамандығы, ауыл шарушылығы, кадр

    3. жұмыспен қамту,процент,өндіріс, білім,экономика, жұмыссыздық

    Сөз тіркестер: пайызды құрайды,кәсіби кеңесшілер, мамандар арасында,арнайы ұйым, қажетті жұмыс,жүздеген, бес – бестен т.б



    Тыңдалым кезі тапсырма

    Белсенді оқыту(Танысу үшін оқу және сканерлеу)

    Оқушылар тірек сөздерді іздей отырып, мәтінді жылдам оқып және видеоны тыңдап шығады. Оларды тапқан жағдайда, өздерінің іздегені осы ақпарат па екенін тексеру үшін оқушылар тиісті бөлімді оқып, тыңдап шығады.



    2. Мәтіндерді екінші рет оқып, тыңдау кезінде мәтіндерді салыстырып, аргументтер арқылы көтерілген мәселені анықтайды.(топ)

    ТЖ «Карусель» әдісімен сұрақтарға жауап бере отырып, аудиомәтін мен бейнероликтегі ақпаратты салыстырып, нақтылап алады.

    1. топ мәтінді оқу

    2 –топ Видео: «Оқуын оқиды, жұмыс табу мәселесі» 2 минут



    3 –топ Видео «Жұмыс күшінің саны» 1 минут



    ВЕН диаграммасы арқылы

    1-топ бірінші мәтінді екінші мәтінмен ,

    2- топ екінші мәтінді үшінші мәтінмен

    3- топ үшінші мәтінді бірінші мәтінмен салыстырады.







    Тыңдалым соңы тапсырма

    «Бұрыштар» әдісімен сұрақтар мен жауаптарды салыстырып,айтады.

    Талдау сұрақтары:

    • 1. Жұмыссыздық мәселе ме?

    • 2. Жұмыссыздық неден пайда болады?

    • 3. Болашақта маңызды мамандық қандай деп ойлайсыздар ?

    • 4.Жұмыссыздықты жою үшін нені дамыту қажет?

    Кері байланыс:

    «Плюс, минус, қызықты»


    1. Ж.Ж

    2. Кәсіби бағыттағы түпнұсқа мәтіндерден аргументті деректерді және сандық көрсеткіштерді анықтай алады.

    «Жұбыңды тап» әдісі

    реттік сандар арқылы жұпқа бөлінуге болады. 1-7 ге дейінгі сандар


    2- Тапсырма: Мәтіндерден аргументті деректерді тауып, сандық көрсеткітерді анықтаңыз.


    Сандық көрсеткіш

    Аргументті деректер

    А мәтіні

    Б мәтіні

    С

    Мәтіні

    А мәтіні

    Б мәтіні

    С

    Мәтіні

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...








    Кері байланыс:

    Жұптар бірге жауап береді.



    Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады.

    3 - тапсырма

    Жеке: «Жарнамалық компания» әдісі
    бойынша мәтін жазыңыздар

    «Жұмыс табу стратегиясы» жобасын құрастырып,мәтін жазу.

    Сөз тіркестер: пайызды құрайды,кәсіби кеңесшілер, мамандар арасында,арнайы ұйым, қажетті жұмыс,жүздеген, бес – бестен т.б



    Кері байланыс:

    «СМС» әдісі аудиожазу тәсілі

    Мұғалім оқушыларға СМС аудижазба жібереді



























































































































    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Ашық сабақ 11 сынып
    08.03.2021
    1701
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сагымбаева Бахыткуль
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации