Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен олқылықтардың орнын толтыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2023-2024 оқу жылындағы 5-сынып оқушыларының өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру және оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша
«Қазақ тілі» пәнінің жұмыс жоспары
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
|
I тоқсан |
||||
1 |
Диктант |
Білім деңгейін анықтау |
Диктант |
|
Диктант жазу арқылы оқушы сауаттылығын байқау |
2 |
Дауысты және дауыссыз дыбыстар |
5.4.1.1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
Топтық жұмыс |
|
Фонетикалық талдау жасау |
3 |
Үндестік заңы |
5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
Шығармашылық жұмыс |
|
Мәтінмен жұмыс |
|
II тоқсан |
||||
1 |
Сөз мағынасы |
5.4.3.1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
Топтық жұмыс |
|
Лексикалық талдау |
2 |
Түбір және қосымша |
5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
Жеке жұмыс |
|
Морфологиялық талдау жасау |
|
III тоқсан |
||||
1 |
Зат есім |
5.4.4.2 зат есім-дердің мағына-лық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқы-лы түрлендіріп қолдану; |
Мазмұндама |
|
Сөз таптары туралы алған білімдерін тексеру |
2 |
Сын есім |
5.4.4.3 сын есім-дердің, шырай түрлерінің көр-кемдік ерекшелі-гін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу; |
Диктант |
|
Сөз таптары туралы алған білімдерін тексеру |
3 |
Сан есім |
5.4.4.4 сан есім-нің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу; |
Тест |
|
Сөз таптары туралы алған білімдерін тексеру |
|
IV тоқсан |
||||
1 |
Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзі |
5.4.4.5 төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің жасалу жолдарын, қыз-метін білу, төл сөзді төлеу сөзге айналдыру |
Көркем әдебиетпен жұмыс |
|
Мәтін құрастыру |
2 |
Диктант |
Жіберілген пунк-туациялық, орфо-графиялық қате-лерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету |
Диктант |
|
Диктант жазу арқылы оқушы сауаттылығын байқау |
|
|
|
|
|
|
2023-2024 оқу жылындағы 5-сынып оқушыларының өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру және оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша «Қазақ әдебиеті» пәнінің жұмыс жоспары.
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
|
I тоқсан |
||||
1 |
Алғашқы бақылау тест тапсырмалары |
Білімін тексеру,қатемен жұмыс |
Жеке жұмыс |
|
Тест тапсырма-лары арқылы оқушылар өз білім деңгейін байқайды. |
2 |
Халық ауыз әдебиеті және ертегілердің түрлері |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; |
Жеке жұмыс |
|
шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап даралайды. |
|
IІ тоқсан |
||||
1 |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жетімдік |
5. 1. 2. 1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; |
Топтық жұмыс |
|
шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасап, мазмұнын түсінеді |
2 |
Ыбырай Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
5. 1. 1. 1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік даму-ын сипаттау; |
Топтық жұмыс |
|
Көркемдегіш құрал түрлерін ажыратады |
|
IІІ тоқсан |
||||
|
А.Байтұрсын ұлы "Егіннің бастары" мысалы |
5.2.3.1 шығар-мадағы тілдік бейнелеу, су-реттеу құралда-рының (теңеу, эпитет, ауыс-палы мағына-дағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
Топтық жұмыс |
|
шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасап, мазмұнын түсінеді |
|
М.Қабанбай. «Бауыр» әңгімесі |
5.3.2.1 кейіп-керлерді шы-найы өмірмен салыстырып бағалау; |
Жеке жұмыс |
|
кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды |
|
IV тоқсан |
||||
|
1 Т.Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесі мен Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?» әңгімесіндегі негізгі ойды,шығармалардағы ұқсастықтар мен ерекшеліктерді анықтау |
5.1.2.1 әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; |
Топтық жұмыс |
|
Шығармадағы негізгі ойды,өзара ұқсастық пен ерекшеліктерді ажыратады |
|
Зерделеу тапсырмалары |
Оқушының қайталаған тақырыптарды меңгеруін саралап, білім деңгейін анықтау |
Жеке жұмыс |
|
Тест тапсырмалары арқылы оқушылар өз білім деңгейін анықтайды |
2023-2024 оқу жылындағы 6 «Б»-сынып білім алушыларының өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру және оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша
«Қазақ тілі» пәнінің жұмыс жоспары
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
|
I тоқсан |
||||
1 |
Диктант |
Жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып түзету |
Жеке жұмыс |
|
Сауаттылыққа баулу |
2 |
Сөздердің жазылу принциптері. Біріккен сөздердің жазылуы |
6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек жəне де-фис арқылы жа-зылатын сөздер-ді орфография-лық нормаға сай жазу |
Шығармашылық жұмыс |
|
Біріккен сөздердің емлесін меңгеру |
3 |
Жыл санау. Екпін |
6.4.2.1-екпіннің түрлерін (сөз ек-піні, тіркес екпі-ні, логикалық екпін) сөз жəне сөйлем ішінде орынды қолдану; |
Жеке жұмыс |
|
Сауаттылыққа баулу |
|
II тоқсан |
||||
1 |
Қазақстандағы жеті керемет. Дефис арқылы жазылатын сөздердің емлесіне қатысты ескертулер |
6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер,бірге, бө-лек және дефис арқылы жазыла-тын сөздерді ор-фографиялық нормаға сай жазу |
Топтық жұмыс |
|
бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді ор-фографиялық нормаға сай жазады |
2 |
Көнерген сөздер |
6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну жəне ажырата білу |
Жеке жұмыс |
|
көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну |
|
III тоқсан |
||||
1 |
Есімдік.Жіктеу есімдігі |
6.4.4.1 сөйлем-дегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есім-нің орнына қолдану |
Жұптық жұмыс |
|
Сауаттылыққа баулу |
2 |
Есімдіктердің түрлері (шығармашылық жұмыс) |
6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қо-сымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; |
шығармашылық жұмыс |
|
Мәтін құрастыру |
3 |
Үстеудің мағыналық түрлері |
6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажы-рату, синоним-дік қатарларын түрлендіріп қолдану |
Жұптық жұмыс |
|
Сөз таптарын қайталау |
|
IY тоқсан |
||||
1 |
Үстеулердің емлесі |
6.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу; |
Топтық жұмыс |
|
Мәтін құрастыру |
2 |
Тыныс белгілері Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілері. |
6.4.5.1 қазақ тіліндегі ты-ныс белгіле-рінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану. |
Жұптық жұмыс |
|
тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін дұрыс қолдану. |
2023-2024 оқу жылындағы 6«Б»-сынып білім алушыларының өткен оқу жылындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша
«Қазақ әдебиеті» пәнінің жұмыс жоспары
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Жұмыс формасы |
Уақыты |
Қорытынды |
1-тоқсан |
|||||
1 |
«Аяз би» ертегінің кейіпкерлері |
6.1.3.1әдеби туын-дыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғы-сынан сипаттау; |
Жеке жұмыс |
|
Оқушылардың қиял-ғажайып әлемін дәріптеу |
2 |
«Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңі. |
6.2.4.1- әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу |
Жеке жұмыс |
|
Өлеңді нақышына келтіріп айту қабілетін білу, шығармашылық қабілетін шыңдау |
2-тоқсан |
|||||
1 |
Түбі терең сөз артық...«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің көркемдік ерекшелігі |
6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
Жеке жұмыс |
|
Өлеңді нақышына келтіріп айту қабілетін білу, |
2 |
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде көтерілген негізгі мәселе |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
Жеке жұмыс |
|
Оқу арқылы білімдерін байқау |
3-тоқсан |
|||||
1 |
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Шәкірт ойы» |
6.3.3.1шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасы-лық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
Жеке жұмыс |
|
Эссе жазу |
2 |
Оралхан Бөкей"Тортай мінген ақ боз ат" Тақырыбы, идеясы |
6.2.2.1 -эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
Топтық жұмыс |
|
эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін ашу |
4-тоқсан |
|||||
1 |
Асқар Алтай «Прописка» әңгімесінің тарихи және көркемдік құндылығы |
6.3.1.1 -Шығармада-ғы кейіпкерлерді өз-ара салыстыра оты-рып, тарихи және көркемдік құнды-лығына баға беру |
Топтық жұмыс |
|
Әңгімелеу |
2 |
Расул Ғамзатов «Ана тілі» өлеңінің тақырыбы мен идеясы |
6.2.1.1шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау |
Жеке жұмыс |
|
Талдау |