ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі
Бегалиев Абай Арманұлының тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары
«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ 2020-2025 жылдарға арналған өзекті жұмысының тақырыбы:
"21 ғасыр талаптарының дағдысы қалыптасқан көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеп дамыту үшін инновациялық педагогикалық технологияларды, әдістерді, әдістемелерді тиімді пайдалану".
Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында 21 ғасыр талаптарына сай көпмәдениетті, көптілді жеке тұлғаны қалыптастыру үшін педагогикалық технологиялар мен әдістерді қолданудың тиімді жолдары»
Мұғалімнің жеке тақырыбы:«Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай интербелсенді технологиялар негізінде полилингвалды дағдыларын дамыту»
Мақсаты: Интербелсенді технологияларды сабақта тиімді пайдалану арқылы оқушылардың полилингвалды дағдыларын тиімді дамыту.
Міндеттері:
-тақырыпты интербелсенді технологияларды тиімді қолданып полилингвалды дағдыларын дамыта алады
- интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасай алады ;
-интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы дұрыс сөйлеуге үйренеді;
. -интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы есте сақтау қабілеттері дамиды
-
Сыныптағы оқушылардың білім деңгейін анықтауға көмек көрсетуі;
-
сыныптағы оқушылардың білім деңгейлерін жетілдіруге бағытталған жеке, топтық, жұптық жұмыстар жүйесін жасау;
-
интербеленді технологиялар арқылы оқушылардың есте сақтау дағдысын дамыту;
-
Айтылым дағдысын жетілдіру;
-
Жазылым дағдысын жетілдіру
-
Тыңдалым дағдысын жетілдіру
-
Оқылым дағдысын жетілдіру
-
оқушы
-
оқушыны қоршаған орта
-
мектеп бағдарламасы
-
оқулық
-
қосымша ақпараттар
-
оқушы мен мұғалімнің арақатынасы
Болжам (гипотеза): интербелсенді әдістер заманауи,заман талабына мәселеі. Қазіргі заманғы интербелсенді әдістер технологияларын пайдалану әр оқушыға өз білімін көтеру тиімділігін де арттырады.
Зерттеу әдістері:
-
жинақтау
-
саралау
-
жүйелеу
-
нақтылау
Зерттеудің жаңашылдығы:
Жұмыстың теориялық маңыздылығы:
Жұмыстың іс жүзіндегі маңыздылығы:
Жұмыс қорытындысын көрсетудің түрлері:
Тақырыппен жұмыс істеудің кезеңдері:
-
Ізденіс дайындық кезеңі 2020-2021 оқу жылы.
-
Тәжірибелік қалыптастырушы кезең 2021-2024 оқу жылы.
-
Қорытынды кезең 2024-2025 оқу жылы.
Тақырыппен практикалық жұмыс
-
Тақырыпты қалыптастыру, тақырып бойынша өздік білімді жетілдіру.
|
Жұмыстың бағыты |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны III кезең 2023-2025 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы:
-
Тақырыпты нақтылау
-
Мақсатын анықтау
-
Міндеттерін қою
-
Зерттеу объектісінің маңыздылығын анықтау
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы
-
Тәжірибелік кезең
-
Зерттеуге қажетті әдістерді жинау, саралау
-
Жинақталған әдістердің жаңашылдығына көз жеткізу
-
Жұмыстың теориялық маңыздылығының қажеттілігін анықтау
-
Тақырып бойынша алғашқы педагогикалық тәжірибені бір жүйеге келтіру
Жұмыстың кезеңі III кезең 2023-2025 оқу жылы
-
Қорытынды кезең
-
Зерттелген тақырып бойынша әдістемелік бірлестікте, педагогикалық кеңесте тәжірибемен бөлісу
-
Зерттеу жұмысы бойынша қалалық ғылыми конференцияға қатысу
-
Зерттеу тақырыбы бойынша түрлі қашықтық сайыстарға, оқуларға, конференцияларға қатысу
-
Өзекті тақырып нәтижесінің талдауы
|
Жұмыстың бағыты |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны III кезең 2023-2025 оқу жылы |
|
|
|
|
3. Өзекті тақырып бойынша өзара тәжірибе алмасу.
|
Жұмыстың бағыты |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны III кезең 2023-2025 оқу жылы |
|
|
Әдістемеліке бірлестікте өзекті тақырыбымның жоспарымен,мақсатымен,міндетімен бөлістім. |
|
|
10. Күтілетін нәтиже. Болжам. Критериилері.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі
Бегалиев Абай Арманұлының тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары
«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ 2020-2025 жылдарға арналған өзекті жұмысының тақырыбы:
"21 ғасыр талаптарының дағдысы қалыптасқан көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеп дамыту үшін инновациялық педагогикалық технологияларды, әдістерді, әдістемелерді тиімді пайдалану".
Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында 21 ғасыр талаптарына сай көпмәдениетті, көптілді жеке тұлғаны қалыптастыру үшін педагогикалық технологиялар мен әдістерді қолданудың тиімді жолдары»
Мұғалімнің жеке тақырыбы:«Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай интербелсенді технологиялар негізінде полилингвалды дағдыларын дамыту»
Мақсаты: Интербелсенді технологияларды сабақта тиімді пайдалану арқылы оқушылардың полилингвалды дағдыларын тиімді дамыту.
Міндеттері:
-тақырыпты интербелсенді технологияларды тиімді қолданып полилингвалды дағдыларын дамыта алады
- интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасай алады ;
-интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы дұрыс сөйлеуге үйренеді;
. -интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы есте сақтау қабілеттері дамиды
-
Сыныптағы оқушылардың білім деңгейін анықтауға көмек көрсетуі;
-
сыныптағы оқушылардың білім деңгейлерін жетілдіруге бағытталған жеке, топтық, жұптық жұмыстар жүйесін жасау;
-
интербеленді технологиялар арқылы оқушылардың есте сақтау дағдысын дамыту;
-
Айтылым дағдысын жетілдіру;
-
Жазылым дағдысын жетілдіру
-
Тыңдалым дағдысын жетілдіру
-
Оқылым дағдысын жетілдіру
-
оқушы
-
оқушыны қоршаған орта
-
мектеп бағдарламасы
-
оқулық
-
қосымша ақпараттар
-
оқушы мен мұғалімнің арақатынасы
Болжам (гипотеза): интербелсенді әдістер заманауи,заман талабына мәселеі. Қазіргі заманғы интербелсенді әдістер технологияларын пайдалану әр оқушыға өз білімін көтеру тиімділігін де арттырады.
Зерттеу әдістері:
-
жинақтау
-
саралау
-
жүйелеу
-
нақтылау
Зерттеудің жаңашылдығы:
Жұмыстың теориялық маңыздылығы:
Жұмыстың іс жүзіндегі маңыздылығы:
Жұмыс қорытындысын көрсетудің түрлері:
Тақырыппен жұмыс істеудің кезеңдері:
-
Ізденіс дайындық кезеңі 2020-2021 оқу жылы.
-
Тәжірибелік қалыптастырушы кезең 2021-2024 оқу жылы.
-
Қорытынды кезең 2024-2025 оқу жылы.
Тақырыппен практикалық жұмыс
-
Тақырыпты қалыптастыру, тақырып бойынша өздік білімді жетілдіру.
|
Жұмыстың бағыты |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны III кезең 2023-2025 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы:
-
Тақырыпты нақтылау
-
Мақсатын анықтау
-
Міндеттерін қою
-
Зерттеу объектісінің маңыздылығын анықтау
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы
-
Тәжірибелік кезең
-
Зерттеуге қажетті әдістерді жинау, саралау
-
Жинақталған әдістердің жаңашылдығына көз жеткізу
-
Жұмыстың теориялық маңыздылығының қажеттілігін анықтау
-
Тақырып бойынша алғашқы педагогикалық тәжірибені бір жүйеге келтіру
Жұмыстың кезеңі III кезең 2023-2025 оқу жылы
-
Қорытынды кезең
-
Зерттелген тақырып бойынша әдістемелік бірлестікте, педагогикалық кеңесте тәжірибемен бөлісу
-
Зерттеу жұмысы бойынша қалалық ғылыми конференцияға қатысу
-
Зерттеу тақырыбы бойынша түрлі қашықтық сайыстарға, оқуларға, конференцияларға қатысу
-
Өзекті тақырып нәтижесінің талдауы
|
Жұмыстың бағыты |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны III кезең 2023-2025 оқу жылы |
|
|
|
|
3. Өзекті тақырып бойынша өзара тәжірибе алмасу.
|
Жұмыстың бағыты |
Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы |
Жұмыстың мазмұны III кезең 2023-2025 оқу жылы |
|
|
Әдістемеліке бірлестікте өзекті тақырыбымның жоспарымен,мақсатымен,міндетімен бөлістім. |
|
|
10. Күтілетін нәтиже. Болжам. Критериилері.
шағым қалдыра аласыз













