ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім
бөлімінің
«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы»
КММ
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің
мұғалімі
Бегалиев Абай
Арманұлының тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс
жоспары
«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ
2020-2025 жылдарға арналған өзекті жұмысының
тақырыбы:
"21 ғасыр талаптарының дағдысы қалыптасқан
көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеп дамыту үшін инновациялық
педагогикалық технологияларды, әдістерді, әдістемелерді тиімді
пайдалану".
Әдістемелік бірлестіктің
тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиеті
сабақтарында 21 ғасыр талаптарына сай көпмәдениетті, көптілді жеке
тұлғаны қалыптастыру үшін педагогикалық технологиялар мен әдістерді
қолданудың тиімді жолдары»
Мұғалімнің жеке
тақырыбы:«Қазақ тілі сабағында бастауыш
сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай интербелсенді
технологиялар негізінде полилингвалды дағдыларын
дамыту»
Мақсаты:
Интербелсенді технологияларды сабақта тиімді пайдалану
арқылы оқушылардың полилингвалды дағдыларын тиімді
дамыту.
Міндеттері:
-тақырыпты
интербелсенді технологияларды тиімді қолданып полилингвалды
дағдыларын дамыта алады
- интербелсенді әдістер арқылы
қарым –қатынас жасай алады ;
-интербелсенді әдістер арқылы
қарым –қатынас жасау арқылы дұрыс сөйлеуге
үйренеді;
.
-интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы есте
сақтау қабілеттері дамиды
-
Сыныптағы оқушылардың білім
деңгейін анықтауға көмек көрсетуі;
-
сыныптағы оқушылардың білім
деңгейлерін жетілдіруге бағытталған жеке, топтық, жұптық жұмыстар
жүйесін жасау;
-
интербеленді технологиялар
арқылы оқушылардың есте сақтау дағдысын дамыту;
-
Айтылым дағдысын
жетілдіру;
-
Жазылым дағдысын жетілдіру
-
Тыңдалым дағдысын жетілдіру
-
Оқылым дағдысын жетілдіру
Зерттеу
объектісі:
Болжам
(гипотеза): интербелсенді әдістер
заманауи,заман талабына мәселеі. Қазіргі заманғы интербелсенді
әдістер технологияларын пайдалану әр оқушыға өз білімін көтеру
тиімділігін де арттырады.
Зерттеу
әдістері:
-
жинақтау
-
саралау
-
жүйелеу
-
нақтылау
Зерттеудің жаңашылдығы:
Жұмыстың
теориялық маңыздылығы:
Жұмыстың іс
жүзіндегі маңыздылығы:
Жұмыс қорытындысын көрсетудің түрлері:
Тақырыппен жұмыс істеудің
кезеңдері:
-
Ізденіс дайындық кезеңі 2020-2021 оқу
жылы.
-
Тәжірибелік қалыптастырушы кезең
2021-2024
оқу
жылы.
-
Қорытынды кезең 2024-2025 оқу
жылы.
Тақырыппен практикалық
жұмыс
-
Тақырыпты қалыптастыру,
тақырып бойынша өздік білімді жетілдіру.
Жұмыстың бағыты
|
Жұмыстың мазмұны
I
кезең
2020-2021 оқу
жылы
|
Жұмыстың мазмұны
II кезең
2021-2023 оқу жылы
|
Жұмыстың
мазмұны
III кезең
2023-2025 оқу жылы
|
Жұмыстың мазмұны I кезең
2020-2021 оқу жылы:
Жұмыстың мазмұны II кезең
2021-2023 оқу жылы
-
Тәжірибелік кезең
-
Зерттеуге қажетті әдістерді жинау,
саралау
-
Жинақталған әдістердің
жаңашылдығына көз жеткізу
-
Жұмыстың теориялық маңыздылығының қажеттілігін
анықтау
-
Тақырып бойынша алғашқы
педагогикалық тәжірибені бір жүйеге келтіру
Жұмыстың кезеңі III кезең
2023-2025 оқу жылы
-
Қорытынды
кезең
-
Зерттелген тақырып бойынша әдістемелік
бірлестікте, педагогикалық кеңесте тәжірибемен бөлісу
-
Зерттеу жұмысы бойынша қалалық ғылыми
конференцияға қатысу
-
Зерттеу тақырыбы бойынша түрлі қашықтық
сайыстарға, оқуларға, конференцияларға қатысу
-
Өзекті тақырып нәтижесінің
талдауы
Жұмыстың бағыты
|
Жұмыстың мазмұны
I кезең
2020-2021 оқу
жылы
|
Жұмыстың мазмұны
II кезең
2021-2023 оқу
жылы
|
Жұмыстың мазмұны
III кезең
2023-2025 оқу
жылы
|
-
Жинақтау .
-
Саралау
-
Қорытынды
|
-
Тақырыбы анықталып, оқу ісінің меңгерушісімен
бекітілді.
-
Жұмыс
барысында қолданылатын әдістер мен тәсілдер анықталды.
|
|
|
3. Өзекті тақырып
бойынша өзара тәжірибе алмасу.
Жұмыстың бағыты
|
Жұмыстың мазмұны
I кезең
2020-2021 оқу
жылы
|
Жұмыстың мазмұны
II кезең
2021-2023 оқу
жылы
|
Жұмыстың мазмұны
III кезең
2023-2025 оқу
жылы
|
|
Әдістемеліке бірлестікте
өзекті тақырыбымның жоспарымен,мақсатымен,міндетімен
бөлістім.
|
|
|
10. Күтілетін нәтиже.
Болжам. Критериилері.