Материалдар / «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: өзекті тақырыппен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2021
337
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің

«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ


«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің мұғалімі

Бегалиев Абай Арманұлының тәжірибелік-ізденіс тақырыбының жұмыс жоспары


«Лев Гумилев атындағы №38 гимназиясы» КММ 2020-2025 жылдарға арналған өзекті жұмысының тақырыбы:

"21 ғасыр талаптарының дағдысы қалыптасқан көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеп дамыту үшін инновациялық педагогикалық технологияларды, әдістерді, әдістемелерді тиімді пайдалану".

Әдістемелік бірлестіктің тақырыбы: «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында 21 ғасыр талаптарына сай көпмәдениетті, көптілді жеке тұлғаны қалыптастыру үшін педагогикалық технологиялар мен әдістерді қолданудың тиімді жолдары»


Мұғалімнің жеке тақырыбы:«Қазақ тілі сабағында бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай интербелсенді технологиялар негізінде полилингвалды дағдыларын дамыту»


Мақсаты: Интербелсенді технологияларды сабақта тиімді пайдалану арқылы оқушылардың полилингвалды дағдыларын тиімді дамыту.


Міндеттері:

-тақырыпты интербелсенді технологияларды тиімді қолданып полилингвалды дағдыларын дамыта алады

- интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасай алады ;

-интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы дұрыс сөйлеуге үйренеді;

. -интербелсенді әдістер арқылы қарым –қатынас жасау арқылы есте сақтау қабілеттері дамиды


  • Сыныптағы оқушылардың білім деңгейін анықтауға көмек көрсетуі;

  • сыныптағы оқушылардың білім деңгейлерін жетілдіруге бағытталған жеке, топтық, жұптық жұмыстар жүйесін жасау;

  • интербеленді технологиялар арқылы оқушылардың есте сақтау дағдысын дамыту;

  • Айтылым дағдысын жетілдіру;

  • Жазылым дағдысын жетілдіру

  • Тыңдалым дағдысын жетілдіру

  • Оқылым дағдысын жетілдіру


Зерттеу объектісі:

  • оқушы

  • оқушыны қоршаған орта

  • мектеп бағдарламасы

  • оқулық

  • қосымша ақпараттар

  • оқушы мен мұғалімнің арақатынасы


Болжам (гипотеза): интербелсенді әдістер заманауи,заман талабына мәселеі. Қазіргі заманғы интербелсенді әдістер технологияларын пайдалану әр оқушыға өз білімін көтеру тиімділігін де арттырады.



Зерттеу әдістері:

  • жинақтау

  • саралау

  • жүйелеу

  • нақтылау


Зерттеудің жаңашылдығы:

Жұмыстың теориялық маңыздылығы:

Жұмыстың іс жүзіндегі маңыздылығы:

Жұмыс қорытындысын көрсетудің түрлері:



Тақырыппен жұмыс істеудің кезеңдері:


  1. Ізденіс дайындық кезеңі 2020-2021 оқу жылы.

  2. Тәжірибелік қалыптастырушы кезең 2021-2024 оқу жылы.

  3. Қорытынды кезең 2024-2025 оқу жылы.


Тақырыппен практикалық жұмыс


    1. Тақырыпты қалыптастыру, тақырып бойынша өздік білімді жетілдіру.


Жұмыстың бағыты

Жұмыстың мазмұны

I кезең

2020-2021 оқу жылы

Жұмыстың мазмұны

II кезең

2021-2023 оқу жылы

Жұмыстың мазмұны

III кезең

2023-2025 оқу жылы


Жұмыстың мазмұны I кезең 2020-2021 оқу жылы:


  • Тақырыпты нақтылау

  • Мақсатын анықтау

  • Міндеттерін қою

  • Зерттеу объектісінің маңыздылығын анықтау


Жұмыстың мазмұны II кезең 2021-2023 оқу жылы


  • Тәжірибелік кезең

  • Зерттеуге қажетті әдістерді жинау, саралау

  • Жинақталған әдістердің жаңашылдығына көз жеткізу

  • Жұмыстың теориялық маңыздылығының қажеттілігін анықтау

  • Тақырып бойынша алғашқы педагогикалық тәжірибені бір жүйеге келтіру


Жұмыстың кезеңі III кезең 2023-2025 оқу жылы


  • Қорытынды кезең

  • Зерттелген тақырып бойынша әдістемелік бірлестікте, педагогикалық кеңесте тәжірибемен бөлісу

  • Зерттеу жұмысы бойынша қалалық ғылыми конференцияға қатысу

  • Зерттеу тақырыбы бойынша түрлі қашықтық сайыстарға, оқуларға, конференцияларға қатысу



    1. Өзекті тақырып нәтижесінің талдауы


Жұмыстың бағыты

Жұмыстың мазмұны

I кезең

2020-2021 оқу жылы

Жұмыстың мазмұны

II кезең

2021-2023 оқу жылы

Жұмыстың мазмұны

III кезең

2023-2025 оқу жылы

  1. Жинақтау .



  1. Саралау


  1. Қорытынды




  1. Тақырыбы анықталып, оқу ісінің меңгерушісімен бекітілді.

  2. Жұмыс барысында қолданылатын әдістер мен тәсілдер анықталды.





























3. Өзекті тақырып бойынша өзара тәжірибе алмасу.


Жұмыстың бағыты

Жұмыстың мазмұны

I кезең

2020-2021 оқу жылы

Жұмыстың мазмұны

II кезең

2021-2023 оқу жылы

Жұмыстың мазмұны

III кезең

2023-2025 оқу жылы


Әдістемеліке бірлестікте өзекті тақырыбымның жоспарымен,мақсатымен,міндетімен бөлістім.














10. Күтілетін нәтиже. Болжам. Критериилері.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!