"Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер (бастауыш сынып)"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер (бастауыш сынып)"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл мақалада бастауыш сыныпта қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер қарастырылып, ойын, көрнекілік, интерактивті және дамыта оқыту элементтерінің оқушы тілін дамытудағы маңызы көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Авторы: Саукинбаева Салтанат Жорабековна

17 орта мектеп, Іле ауданы

Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер (бастауыш сынып)

Бастауыш сыныптағы қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарының басты мақсаты – оқушылардың сауат ашуын қамтамасыз етіп, тілдік қорын байыту, әдеби шығармалар арқылы ұлттық құндылықтарға баулу. Бұл кезеңде оқыту әдіс-тәсілдерінің дұрыс таңдалуы баланың оқу дағдысына, сөйлеу мәдениетіне және шығармашылық қабілетіне тікелей ықпал етеді.

Ең алдымен, ойын әдістері бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшелігіне сай келеді. Сөздік ойындар, жұмбақтар, ребустар, «Қай әріп жоғалды?» немесе «Сөз құрастыр» сияқты тапсырмалар балалардың сөздік қорын кеңейтіп, қызығушылығын арттырады.

Көрнекілік әдісі – әдеби кейіпкерлердің суреттерін, оқиға желісін бейнелейтін иллюстрациялар, бейнефрагменттерді қолдану оқушыларға мәтінді жақсы түсінуге көмектеседі. Бұл әдіс әсіресе көркем шығармаларды талдау барысында тиімді.

Интерактивті әдістер (жұптық, топтық жұмыстар, диалог құру, рөлдік ойындар) оқушылардың белсенділігін арттырып, еркін сөйлеуге мүмкіндік береді. Мысалы, шығармадағы кейіпкердің рөлін ойнау арқылы оқушылар тіл байлығын дамытады әрі мәтінді терең меңгереді.

Дамыта оқыту элементтері – деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық жұмыстар, шағын әңгіме немесе өлең құрастыру – балалардың қиялын дамытып, тілдік қабілетін қалыптастырады.

Сонымен қатар, АКТ қолдану (интерактивті тақта, дыбыстық материалдар, бейнежазбалар) сабақтың мазмұнын жандандырады. Әсіресе бастауыш буында дыбыстық жаттығулар мен көрнекілік арқылы оқушылардың зейінін шоғырландыру тиімді нәтиже береді.

Қорытындылай келе, бастауыш сыныпта қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда тиімді әдіс-тәсілдерді үйлесімді қолдану арқылы оқушының сауаттылығы артып қана қоймай, тілге деген сүйіспеншілігі мен қызығушылығы да артады.

Shape1

Қолданылған әдебиеттер:

  1. Жұмабаева Ә. Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі. – Алматы, 2018.

  2. Рахметова С. Қазақ тілін оқыту методикасы. – Алматы: Мектеп, 2016.

  3. Әдебиетті оқыту әдістемесі. – Астана: Ұлттық оқу орталығы, 2020.

  4. Bruner, J. The Process of Education. – Harvard University Press, 2009.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.00.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі