Қазақ тілі пәні.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі пәні.

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыға нақты білім беруді мақсат тұтқан мұғалімнен өз сабақтарын оқушының идеясы мен білім-біліктілігін дамытуға ықпал ететін міндеттерге сай ұйымдастыру талап етеді. Ол мұғалімнің кәсіптік құзыреттілігімен тікелей байланысты. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі — оның жан-жақты білімінен, ұстаздық шеберлігімен, оқытудың жаңа әдістерін меңгеруімен және сол әдістерді тиімде пайдалануымен өлшенеді. Әрбір оқу пәні бойынша білім, білік, дағдыны ғана игеру оқушы құзыреттілігі үшін жеткіліксіз болып отыр.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән:Қазақ тілі 43-сабақ.

Бөлім:Уақыт

Сабақ тақырыбы

Түбірлес сөздер

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:


Сынып: 3

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табу;

3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату.


Барлық оқушылар:

  • мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтарға жауап береді, берілген сұрақтарды пайдаланып пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады;

  • тірек сызбаларды басшылыққа алып, мәтін түрлері/стилі/ жанры бойынша ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтайды;

  • түбір сөзге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды;

Оқушылардыңкөбі:

  • мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және сұрақтарға жауап береді;

  • тірек сызбаларды басшылыққа алып, мәтін түрлері/стилі/ жанры бойынша ұқсастығы мен ерекшеліктерін анықтайды;

  • туынды сөздердің құрамына ажырата алады;

Оқушылардың кейбірі:

  • мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және өз жауабын негіздеп жауап береді;

  • мәтіндердің ұқсастығы мен ерекшеліктерін сипаттайды;

  • туынды сөздердің жасалу жолын түсіндіре алады,

туынды сөз жасайтын жұрнақтарды атай алады;

Бағалау критерийлері

- мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді;

- мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мәтін түрлерін/стилін (көркем мәтін, ғылыми-танымдық мәтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады;

- негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады;

Тілдік мақсаттар

Пәндік сөздер

Түбір сөз және туынды сөздер

Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

Талқылау үшін сұрақтар:

  • Түбірлес сөздер қалай жасалады?

Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды? Неліктен? Себебін дәлелде.

Құндылықтарды дарыту

Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана білуге баулу;

Оқушыларды уақыттың қадірін  білуге, оны қастерлей білуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

Алдыңғы меңгерілген білім

түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасай алады, түбірлес сөздердің мағынасын ажырата біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі.

(Ұ, Ж) «Үйіңді тап!» ойыны.

Киіз үйлердің макетінде «жұрнақтар», «жалғаулар» деп жазылған. Оқушылар «жұрнақтар», «жалғаулар» болып, екі топқа біріктіріледі.


Әр топ алған қағаздарындағы жазудың қай үйге жататынын ой

елегінен өткізеді. (-ғыш, -шы, -лық, -лік, -ге, -қа,-дің,-ды,-ді)

Топта ақылдасып болған соң сөзді үйшіктерге орналастырады.

Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Оқушыларға бағалау критерийі айтылады.



Суреттер киіз үй макеттері

3-слайд






Сабақтың ортасы

8 минут


























3 минут




3 минут

5 минут









5 минут











8 минут








ІІ. Негізгі бөлім

(МК, Ө) Көркем жазу.

Үү үүү ҮҮҮ үй үйлесім үйреншікті үлгілі үбірлі, үлкен, үнемі

Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету.

3.2.3.1, 3.2.6.1, 3.4.2.1 (Т. Ж, Ұ. Ж) 22-жаттығу. Мәтінді тыңда.

  • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қой.

  • Осы мәтінді «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстыр. Мәтіндердің ұқсастығы неде? Айырмашылығы ше?

  • Досыңнан сұрап алып, оның өмірбаянын айтып бер.

  • Сурет-суретші, мал-малшы сөздерін өзара салыстыр. Олардың түбіріне назар аудар.

«Интервью» стратегиясы бойынша жұптық жұмыс ұйымдастырылады. Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. Құрастырған сұрақтарына басқа топтың оқушылары жауап береді.

Оқыған мәтіндерін «Ұтымды жауап» мәтінімен салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады.

Досының өмірбаянын сұрап, әңгіме жүргізеді. Өмірбаян айтудың қадамдары бойынша өз ойын жинақтап, досының өмірбаянын топта жариялауға дайындалады.

«Автор орындығы»стратегиясы бойынша досының өмірбаянын айтып береді. Сурет-суретші, мал-малшы сөздерін өзара салыстырып,олардың түбіріне назар аударады. Жаңа ақпаратпен танысады.


Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер деп атайды. біл-білім- білімді- білгіш:өнер-өнерлі- өнерпаз.


Бағалау дескрипторы:

  • мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды, жауап береді;

  • мәтіндерді салыстырып, айырмашылығы мен ұқсастығын табады;

  • сөздерді салыстырып, түбірлес сөздердің жасалу жолдарына назар аударады;

3.4.2.1 (МК; Ө; Қ) 23-жаттығу.

  • Жас атауларын өсу ретіне қарай жүйелеп жаз.

  • Түбірлес сөздерді тап.

Оқушылар жас атауларын өсу ретіне қарай жүйелеп жазып, түбірлес сөздердің астын сызады.

Сергіту сәті: Дене қимыл жаттығулары жасалады.

(Т. Ж) 3.4.2.1 «Жасырынған жұрнақтар» ойыны

бала

?

тоқыма

?

би

?

кезек

?

оқу

?

Оқушылар топта ақылдаса отырып, жасырынған жұрнақты табады.

Ортада басқа топтармен ой бөліседі. Құрастырылған түбірлес сөздерді дәптерлеріне көшіріп жазады.

(Ж. Ж) 25-жаттығу.

  • Суретке қарап, түбірлес сөздерді оқы.

  • Түбірлес сөздерді тап.

  • Қай сөз түбірлес сөздер тобына жатпайды? Неліктен? Себебін дәлелде.

Оқушылар жұпта отырып орындайды. Түбірлес сөздерді табады. Түбірлес сөздер тобына жатпайтын сөздерді дәлелдеп, түсіндіреді. Сөздердің мағынасын түсіндірме сөздіктен іздеп, оқиды.

Бағалау дескрипторы:

-жас атауларын жүйелейді;

- түбірлес сөздерді табады;

- түбірлес сөздердің жасалу жолын біледі;

3.4.2.1 (Ұ. Ж) Шығармашылық үзіліс. Саралау

Терме диктант. Түбірлес сөздерді теріп жаз. Сөз құрамына талда.


суат, көл, өнерлі, оқушы, балықшы, сулық, оқулық, өнерпаз, қазан, дәптер, өзен, жаттығу


Берілген сөздер тізбегінен түбірлес сөздерді теріп жазады. Жұпта бір-бірін тексереді. Түбірлес сөздерді сөз құрамына талдайды. Соңында тақтаға дұрыс нұсқасы ілінеді. Қателері түзетіледі.

Бағалау дескрипторы:

  • түбірлес сөздерді теріп жазады;

  • түбірлес сөздерді сөз құрамына талдайды;

«Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж.




















1 Дәптермен жұмыс









1 Дәптермен жұмыс
















1 Дәптермен жұмыс


Сабақтың соңы

3 минут

Өзіндік рефлексия: Сабақты қорытындылау.

+, - таңбаларын қолданып, өзіңді бағала.













Үй тапсырмасы

24-жаттығу



Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.

Қабілеті жоғары оқушыларға одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру арқылы қолдау көрсетіледі.

Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады.

Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.01.2019
611
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі