«Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________________
Бөлімше
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Оқылым Жазылым
2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау
2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
Білім алушы
• Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады • Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды
• Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды
Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Мәтіннің бөліктерін түсініп оқы.
1) Мәтіннің басқы, ортаңғы және соңғы бөліктерін анықтап, дөңгелектің ішіне ретін көрсетіп жаз (1, 2, 3).
Алма ағашы
жайқалып
өсе бастады.
Бірақ
алма ағашында
зиянды
құрттар
пайда
болды. Қанат
пен
атасы
зиянды
жәндіктермен
күресуге
кірісті.
Олар
құрттарға
қарсы
дәрі
қолданды.
Жаз соңында
Қанат
пен атасы
алмадан
мол өнім
алды.
Қанаттың
атасы
- бағбан.
Ол
баққа
алма
ағашының
көшетін
отырғызды. Қанат
атасына
көмектесті.
2) Мәтінге сәйкес сұрақты анықта және мәтіннің түрін көрсетіп жаз.
Қандай? Не
істеді?
Неліктен?
Бұл _____________________________________________ мәтіні.
2. Берілген сөздерден 3 сөйлем құрастырып жаз. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні қой.
1) Астана, орналасқан, қаласы, жерде, қай
____________________________________________________________________________________
2) Астанада, тұрады, өкілдері, ұлт, көптеген
_____________________________________________________________________________
3) Астанам, бер, гүлдене
_____________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
Білім алушы |
|
|
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады |
1 |
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (басы); |
1 |
|
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (ортасы); |
1 |
||
|
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (соңы); |
1 |
||
|
Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды |
мәтінге сұрақ қояды; |
1 |
|
|
мәтіннің түрін анықтайды; |
1 |
||
|
Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды |
2 |
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, хабарлы сөйлем құрастырып жазады; |
1 |
|
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, сұраулы сөйлем құрастырып жазады; |
1 |
||
|
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, лепті сөйлем құрастырып жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
Бағалау критерийі
Төмен
Орта
Жоғары
1
2
3
Білім алушының аты-жөні: _______________________________________
Оқу жетістіктерінің деңгейі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі пәнінен 2-тоқсан бойынша "Туған өлкем"тақырыбында №2 жиынтық бағалау
Қазақ тілі пәнінен 2-тоқсан бойынша "Туған өлкем"тақырыбында №2 жиынтық бағалау
«Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________________
Бөлімше
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Оқылым Жазылым
2.2.1.1 Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?) мәтін түрлерін (әңгімелеу/сипаттау/пайымдау) және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім, соңы) анықтау
2.3.7.1 Сөйлем түрлерінің айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
Білім алушы
• Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады • Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды
• Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды
Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Мәтіннің бөліктерін түсініп оқы.
1) Мәтіннің басқы, ортаңғы және соңғы бөліктерін анықтап, дөңгелектің ішіне ретін көрсетіп жаз (1, 2, 3).
Алма ағашы
жайқалып
өсе бастады.
Бірақ
алма ағашында
зиянды
құрттар
пайда
болды. Қанат
пен
атасы
зиянды
жәндіктермен
күресуге
кірісті.
Олар
құрттарға
қарсы
дәрі
қолданды.
Жаз соңында
Қанат
пен атасы
алмадан
мол өнім
алды.
Қанаттың
атасы
- бағбан.
Ол
баққа
алма
ағашының
көшетін
отырғызды. Қанат
атасына
көмектесті.
2) Мәтінге сәйкес сұрақты анықта және мәтіннің түрін көрсетіп жаз.
Қандай? Не
істеді?
Неліктен?
Бұл _____________________________________________ мәтіні.
2. Берілген сөздерден 3 сөйлем құрастырып жаз. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні қой.
1) Астана, орналасқан, қаласы, жерде, қай
____________________________________________________________________________________
2) Астанада, тұрады, өкілдері, ұлт, көптеген
_____________________________________________________________________________
3) Астанам, бер, гүлдене
_____________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
Білім алушы |
|
|
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады |
1 |
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (басы); |
1 |
|
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (ортасы); |
1 |
||
|
мәтіннің құрылымдық бөлігін анықтайды (соңы); |
1 |
||
|
Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды |
мәтінге сұрақ қояды; |
1 |
|
|
мәтіннің түрін анықтайды; |
1 |
||
|
Сөйлем түрлерін ажыратады, тиісті тыныс белгілерді қояды |
2 |
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, хабарлы сөйлем құрастырып жазады; |
1 |
|
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, сұраулы сөйлем құрастырып жазады; |
1 |
||
|
тиісті тыныс белгісін қоя отырып, лепті сөйлем құрастырып жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
8 |
||
Бағалау критерийі
Төмен
Орта
Жоғары
1
2
3
Білім алушының аты-жөні: _______________________________________
Оқу жетістіктерінің деңгейі
шағым қалдыра аласыз













