«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Оқушының аты-жөні:________________________________________________________
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Бөгде адам
Балалар жол бойымен жүріп келеді. Олардың алдында бір қарт әжей кетіп бара жатты.
Жолдың бетін мұз басқан, тайғанақ болатын. Бір кезде қарт әжей тайғанап кетіп, құлап қалды. Ұл бала әжейге қарай тұра ұмтылды. Ол әжейді орнынан тұрғызып, жолдан өтуіне көмектесті.
Қыз бала әрі қарай жүре берді. Ол досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады. Бірақ әжей мүлде бөгде адам еді.
1) Мәтіннің кейіпкерлерін жаз _________________________________________
2) Әжейге кім көмектесті?
3) Екінші кейіпкер не деп ойлады?
4) Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады? Неліктен? 5) Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ой түйдің?
Оқылым
2. Мәтінді оқы. Мәтінге сәйкес сұрақпен сәйкестендір.

Бүгін – білім күні. Әсел мектепке жиналды. Киініп айнаның алдына келді. Өзін тәртіпке келтіре бастады. Өзіне-өзі қарап ұзақ тұрды. Бантигінің байлауын шешіп, қайта байлады. Содан соң қуанышы қойнына сыймай, сөмкесін асынып, сыртқа шықты. Уақытын өткізіп алғанын енді аңғарды. Жүгіре басып мектепке келді. Алғашқы күні сабаққа кешігіп қалғанына қатты өкінді.
Қандай?
Не істеді?
Неліктен?
1) Мәтіннің түрін белгіле (v ).
Пайымдау мәтіні Сипаттау мәтіні Әңгімелеу мәтіні
2) Мәтіннің ортасын білдіретін бөлікті тауып, қоршап сыз.
3) Әселдің сабаққа кешігуінің себебі неде? Сұраққа жауап жаз. ____________________________________________________________________________________________________________________________________
4) Мәтінге ат қой _____________________________________
Жазылым
3. Сөйлемдерді сөйлем қой.

Хабарлы сөйлем
![]()
Сұраулы сөйлем
Лепті сөйлем
түрімен сәйкестендір. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні
![]()
Өркенің өссін, қарағым
Тоғайда түрлі аңдар болады
Қалада қандай үйлер бой көтерді
4. Сызбаға мұқият қара. Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықта. Сызба бойынша 2 хабарлы сөйлем құрап жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
|
3 |
Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады. |
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Қалада биік үйлер салынды/Айжан қызық кітап оқыды. |
2 |
Сызбаға сәйкес кез келген дұрыс сөйлем қабылданады. Әр сөйлемге 1 балл қойылады. |
|
Барлығы |
5 |
|
|

Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Ұл, қыз, әжей |
1 |
Екі кейіпкерден кем болмаған жағдайда 1балл беріледі. |
|
Әжейге ұл бала көмектесті/ұл бала көмектесті/ұл бала/ұл |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады. |
|
|
Досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады/ өз әжесіне көмектесті деп ойлады/әжесіне көмектесті деп ойлады |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Маған ұл баланың ісі ұнады. Себебі ол өзі танымайтын әжейге көмектесті/Ұл бала ұнады. Себебі ол құлап қалған әжейге көмектесті. |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Үлкендерге көмектесу керек/ өзімшіл болмау керек/ |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
|
|
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
2 |
Не істеді? |
1 |
|
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
|
Себебі, өзін ұзақ уақыт ретке келтіріп тұрды/Айнаның алдында ұзақ тұрды/Киінуге көп уақыт жіберіп алды. |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады. |
|
|
Алғашқы күн/Мектепке дайындық/ Дайындық/Кешігу. |
1 |
Білім алушының кез келген дұрыс нұсқасы қабылданады. |
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары.2 сынып
«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары.2 сынып
«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Оқушының аты-жөні:________________________________________________________
Тыңдалым және айтылым
1. Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Бөгде адам
Балалар жол бойымен жүріп келеді. Олардың алдында бір қарт әжей кетіп бара жатты.
Жолдың бетін мұз басқан, тайғанақ болатын. Бір кезде қарт әжей тайғанап кетіп, құлап қалды. Ұл бала әжейге қарай тұра ұмтылды. Ол әжейді орнынан тұрғызып, жолдан өтуіне көмектесті.
Қыз бала әрі қарай жүре берді. Ол досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады. Бірақ әжей мүлде бөгде адам еді.
1) Мәтіннің кейіпкерлерін жаз _________________________________________
2) Әжейге кім көмектесті?
3) Екінші кейіпкер не деп ойлады?
4) Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады? Неліктен? 5) Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ой түйдің?
Оқылым
2. Мәтінді оқы. Мәтінге сәйкес сұрақпен сәйкестендір.

Бүгін – білім күні. Әсел мектепке жиналды. Киініп айнаның алдына келді. Өзін тәртіпке келтіре бастады. Өзіне-өзі қарап ұзақ тұрды. Бантигінің байлауын шешіп, қайта байлады. Содан соң қуанышы қойнына сыймай, сөмкесін асынып, сыртқа шықты. Уақытын өткізіп алғанын енді аңғарды. Жүгіре басып мектепке келді. Алғашқы күні сабаққа кешігіп қалғанына қатты өкінді.
Қандай?
Не істеді?
Неліктен?
1) Мәтіннің түрін белгіле (v ).
Пайымдау мәтіні Сипаттау мәтіні Әңгімелеу мәтіні
2) Мәтіннің ортасын білдіретін бөлікті тауып, қоршап сыз.
3) Әселдің сабаққа кешігуінің себебі неде? Сұраққа жауап жаз. ____________________________________________________________________________________________________________________________________
4) Мәтінге ат қой _____________________________________
Жазылым
3. Сөйлемдерді сөйлем қой.

Хабарлы сөйлем
![]()
Сұраулы сөйлем
Лепті сөйлем
түрімен сәйкестендір. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні
![]()
Өркенің өссін, қарағым
Тоғайда түрлі аңдар болады
Қалада қандай үйлер бой көтерді
4. Сызбаға мұқият қара. Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықта. Сызба бойынша 2 хабарлы сөйлем құрап жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
3 |
|
3 |
Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады. |
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауабы: Қалада биік үйлер салынды/Айжан қызық кітап оқыды. |
2 |
Сызбаға сәйкес кез келген дұрыс сөйлем қабылданады. Әр сөйлемге 1 балл қойылады. |
|
Барлығы |
5 |
|
|

Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
Ұл, қыз, әжей |
1 |
Екі кейіпкерден кем болмаған жағдайда 1балл беріледі. |
|
Әжейге ұл бала көмектесті/ұл бала көмектесті/ұл бала/ұл |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады. |
|
|
Досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады/ өз әжесіне көмектесті деп ойлады/әжесіне көмектесті деп ойлады |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Маған ұл баланың ісі ұнады. Себебі ол өзі танымайтын әжейге көмектесті/Ұл бала ұнады. Себебі ол құлап қалған әжейге көмектесті. |
1 |
||
|
Білім алушының ықтимал жауабы: Үлкендерге көмектесу керек/ өзімшіл болмау керек/ |
1 |
||
|
Барлығы |
5 |
|
|
|
|
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
2 |
Не істеді? |
1 |
|
|
|
1 |
||
|
|
1 |
|
|
|
Себебі, өзін ұзақ уақыт ретке келтіріп тұрды/Айнаның алдында ұзақ тұрды/Киінуге көп уақыт жіберіп алды. |
1 |
Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады. |
|
|
Алғашқы күн/Мектепке дайындық/ Дайындық/Кешігу. |
1 |
Білім алушының кез келген дұрыс нұсқасы қабылданады. |
|
|
Барлығы |
5 |
|
|
шағым қалдыра аласыз














