«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары.2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары.2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әр түрлі тапсырмалар: көп таңдауы бар сұрақтар, қысқа немесе толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылды.Берілген нұсқа көп таңдауы бар, қысқа және толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 4 тапсырмадан тұрады.Бірінші тапсырма тыңдалым және айтылым дағдысын, екінші тапсырма оқылым дағдысын, үшінші, төртінші тапсырмалар жазылым дағдысын тексеруге бағытталған.
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Қазақ тілі» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Оқушының аты-жөні:________________________________________________________


Тыңдалым және айтылым



1. Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.



Бөгде адам

Балалар жол бойымен жүріп келеді. Олардың алдында бір қарт әжей кетіп бара жатты.

Жолдың бетін мұз басқан, тайғанақ болатын. Бір кезде қарт әжей тайғанап кетіп, құлап қалды. Ұл бала әжейге қарай тұра ұмтылды. Ол әжейді орнынан тұрғызып, жолдан өтуіне көмектесті.

Қыз бала әрі қарай жүре берді. Ол досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады. Бірақ әжей мүлде бөгде адам еді.



1) Мәтіннің кейіпкерлерін жаз _________________________________________

2) Әжейге кім көмектесті?

3) Екінші кейіпкер не деп ойлады?

4) Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнады? Неліктен? 5) Мәтіннің мазмұны бойынша қандай ой түйдің?


Оқылым

Shape1 2. Мәтінді оқы. Мәтінге сәйкес сұрақпен сәйкестендір.

Shape2

Бүгін – білім күні. Әсел мектепке жиналды. Киініп айнаның алдына келді. Өзін тәртіпке келтіре бастады. Өзіне-өзі қарап ұзақ тұрды. Бантигінің байлауын шешіп, қайта байлады. Содан соң қуанышы қойнына сыймай, сөмкесін асынып, сыртқа шықты. Уақытын өткізіп алғанын енді аңғарды. Жүгіре басып мектепке келді. Алғашқы күні сабаққа кешігіп қалғанына қатты өкінді.


Қандай?




Shape3 Не істеді?




Shape4 Неліктен?




1) Мәтіннің түрін белгіле (v ).




Shape5 Shape6 Shape7 Пайымдау мәтіні Сипаттау мәтіні Әңгімелеу мәтіні



2) Мәтіннің ортасын білдіретін бөлікті тауып, қоршап сыз.


3) Әселдің сабаққа кешігуінің себебі неде? Сұраққа жауап жаз. ____________________________________________________________________________________________________________________________________


4) Мәтінге ат қой _____________________________________




Жазылым


3. Сөйлемдерді сөйлем қой.


Shape8

Хабарлы сөйлем




Shape9

Сұраулы сөйлем




Shape10 Лепті сөйлем

түрімен сәйкестендір. Сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгіні


Shape11

Өркенің өссін, қарағым



Тоғайда түрлі аңдар болады



Қалада қандай үйлер бой көтерді






4. Сызбаға мұқият қара. Сөйлемдегі сөздердің байланысын анықта. Сызба бойынша 2 хабарлы сөйлем құрап жаз.






____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




















Балл қою кестесі



Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



3




3



Әр дұрыс сәйкестікке 1 балл қойылады.



4



Білім алушының ықтимал жауабы: Қалада биік үйлер салынды/Айжан қызық кітап оқыды.



2

Сызбаға сәйкес кез келген дұрыс сөйлем қабылданады. Әр сөйлемге 1 балл қойылады.



Барлығы



5


Shape12























Балл қою кестесі





Тапсырма



Жауап



Балл



Қосымша ақпарат



1



Ұл, қыз, әжей



1



Екі кейіпкерден кем болмаған жағдайда 1балл беріледі.



Әжейге ұл бала көмектесті/ұл бала көмектесті/ұл бала/ұл



1



Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.



Досы өз әжесіне көмектесіп жатыр деп ойлады/ өз әжесіне көмектесті деп ойлады/әжесіне көмектесті деп ойлады



1



Білім алушының ықтимал жауабы: Маған ұл баланың ісі ұнады. Себебі ол өзі

танымайтын әжейге көмектесті/Ұл бала ұнады. Себебі ол құлап қалған әжейге көмектесті.



1



Білім алушының ықтимал жауабы: Үлкендерге көмектесу керек/ өзімшіл болмау керек/



1



Барлығы



5



Shape13 Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

2

Не істеді?

1



1




1


Себебі, өзін ұзақ уақыт ретке келтіріп тұрды/Айнаның алдында ұзақ тұрды/Киінуге көп уақыт жіберіп алды.

1

Сұрақтың мазмұнына сәйкес басқа да дұрыс жауаптар қабылданады.

Алғашқы күн/Мектепке дайындық/ Дайындық/Кешігу.

1

Білім алушының кез келген дұрыс нұсқасы қабылданады.

Барлығы

5





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2024
625
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі