Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.1.3.1 күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға
байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке
қатысу
2.2.4.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы
мен негізгі ойды анықтау
2.4.1.3 дауыссыз дыбыс түрлерін (қатаң, үнді,ұяң
) ажырату және дауыссыз п -б, қ-ғ , к-г дыбыстарының емлесін сақтап
жазу
|
Басы
5мин
|
Оқушылармен амандасады.
Психологиялық ахуалды «амандасу текшесі» арқылы туғызады.
Үй тапсырмасын сұрап, талқылайды.
|
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар бір-бірімен «амандасу текшесі» арқылы
амандасады.
Үй
жұмысын айтады.
|
|
2-сынып қазақ тілі оқулығы.
|
Орта
сы
35мин
үй
жұмысы
|
-Оқушылар, бүгін бізде қайталау сабағы. Яғни
бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы - «Дауыссыз қ мен
ғ». -Сабақты қызықты тапсырмамен бастайық!
Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қой:
Қала...., қол...ап, .... арындаш, қа...аз,
а...аш.
27-жаттығу. Әңгіменің тақырыбына қарап, оның мазмұның болжа.
Содан соң әңгімені оқы. «Аурудан аяған күштірек».
Әңгіме жайлы сұрақтар қойылады (Wordwall әдісі):
1.Әңгіменің авторы кім?
2.Ыбырай Алтынсарин жайлы не білесің?
3.Мәтіннің тақырыбы қалай аталады?
4.Әңгіменің не туралы екенін айт.
5.Әңгімедегі негізгі ойды анықта.
28-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз.
Ата-анамның шырағымын,
Желкілдеген құрағымын.
Жерін сүйген, елін сүйген,
Отанымның ұланымын.
30-жаттығу,53-бет.
|
Көп
нүктенің орнына тиісті әріптерді қояды.
Әңгіменің тақырыбына қарап, оның мазмұның
болжайды. Сұрақтарға нақты жауап береді.
Қ
дыбысы ғ дыбысына айналған сөздерді тауып, көшіріп жазады Оның
себебін түсіндіреді.
Өлеңді жатқа жазады.
Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.
|
Қб
Дескриптор: Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді
қояды.
Қб
Дескриптор:
Әңгіменің тақырыбына қарап, оның мазмұның
болжайды.
Сұрақтарға нақты жауап береді.
Қ дыбысы ғ дыбысына айналған сөздерді тауып, оның себебін
түсіндіреді.
Қб
Дескриптор: Өлеңді жатқа жазады.
Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау
жасайды.
|
|
Соңы
5мин
Рефлексия
|
«Банкомат әдісі» арқылы оқушыларға тапсырма
таратылып береді.
1.Қ қандай дыбыс?
а)ұяң б)қатаң в)үнді
2.Ғ қандай дыбыс?
а)
үнді б)ұяң в)қатаң
3. Дыбыстар нешеге
бөлінеді. а)
2
ә)
3
б) 4 4.Жуан дауысты дыбыстардың
әріптерін тап. а) а, ү, о,
ұ ә) ы, ұ, а,
у б) а, о, ы,
ұ 5.Жіңішке дауысты дыбыстардың әріптерін
тап. а) а. е, о, ү ә) ә, ө, е, і,
ү б) о, ә, а, е,
ү 6.Жуан айтылған сөзді
тап? а)
әже
ә)
ата
б) әке 7.Буынға дұрыс бөлінген сөзді
тап. а)
ө-зен
ә) өз-ен б)
өзе-н 8.Төмендегі сөздің қайсысы дұрыс
жазылған. а)
омар
ә) Болат б)
әлия
|
Тапсырманы орындап, банкоматқа
салады.
|
Қб
Дескриптор: Тестті орындайды.
|
|