ҚАЗАҚ ТІЛІ пәнінен емтихан материалы 10-сынып ЖМ бағыты

Тақырып бойынша 24 материал табылды

ҚАЗАҚ ТІЛІ пәнінен емтихан материалы 10-сынып ЖМ бағыты

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ МАТЕМАТИКА бағытындағы 10-сыныпқа ҚАЗАҚ ТІЛІ пәнінен емтихан материалы. Жұмыс әдістемелік ұсынымға негізделген. Мақсаттар ашылған. Тақырыптар пән бойынша берілген тарауларға сай.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Shape1



__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Shape2









1-нұсқа

Оқылым Мәтінді оқыңыз, тапсырмаларды орындаңыз.(1 балл)

Уилл Смит әлемдік актер ғана емес, соңғы уақытта өз кеңестерін беріп жүрген мотиватор болып үлгерді. Оның өмірлік ұстанымдары:

Тым реалист болма! Егер өзіңіз армандап, өзіңізді бағаламасаңыз, өмірде ештеңеге қол жеткізе алмайсыз. Есіңізде болсын, жоғары өршілдік сізді көп нәрсеге жетелейді.

Өз-өзіңе сен! Өз күшіне сену – мақсатқа жетудің негізгі қозғаушысы. Егер сіз өзіңізге сенбесеңіз, сіз ештеңеге қол жеткізе алмайсыз. Сондықтан қабілеттеріңізге күмән келтіретіндерден аулақ болыңыз.

Махаббатқа адал бол! Сүйіспеншілік – бұл ең бастысы. Әлемдегі жетістіктер махаббаттың арқасында пайда болды. Егер До Винчи өз ісін жақсы көрмесе, ол ешқашан «Мона Лизаны» суреттемес еді.

Энергияны пайдалы нәрсеге жұмса! Өз ойларыңды, эмоцияларыңды лайықсыз адамдарға ысырап етпе. Неліктен сен өз өміріңді құртып жіберетін негатив нәрселер ойлайсың? Одан да өз энергияңды пайдалы нәрсеге жұмсаған жөн.

Мейірімді бол! Біздің өміріміз қиындықтар мен қызықтарға толы болғандықтан, күтпеген сәтте кім көмек беретінін ешқашан білмейсіз. Көбіне сіз көмектескен адам сізге қолдау білдіреді. Сондықтан мейірімді болыңыз, басқаларға көмектесіңіз. Жақсылық сізге 100 есе болып оралады.

(150 сөз) «Алтын сандық» журналы №3, 2024 жыл, 37-бет

1-тапсырма (0,5 балл)

  1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтаңыз, 2-3 сөйлеммен жазып шығыңыз. (1) ________________________________________________

  2. Мәтінде қандай мәселелер көтерілген? Оған қатысты пікір білдіріңіз (2)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2 – тапсырма (0,5 балл)

  1. Уилл Смиттің төртінші ұстанымы бойынша, жалынды энергияңызды қандай пайдалы іске жұмсап жүрсіз? (1)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Мәтіндегі ақпараттарға қанда толықтырулар енгізер едіңіз? Неге? Қорытынды ойыңызды 3 – 4 сөйлеммен жазыңыз. (2)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

Жазылым тапсырмасы

Қазақ өнері мен мәдениетіне елеулі үлес қосып, елімізді әлемге танытып жүрген өнер майталмандары баршылық. Соның бірі де бірегейі – Димаш Құдайберген. Осы орайда «Өнерліге өріс кең» тақырыбында өз көзқарасыңызды дәлелдеп, аргументативті эссе жазыңыз.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Әдеби тіл нормалары тапсырмалары

  1. Жазылған эссе тапсырмасының ішінен синтаксистік нормаға сай құрылған құрмалас сөйлем алып, құрылысына талдаңыз. (3)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



  1. Жазған эссеңізден сөзжасамдық нормаға сай жазылған сөздер ішінен жұрнақ арқылы , сөздердің қосарлануы арқылы, сөздердің тіркесуі және бірігуі арқылы жасалған туынды сөздерге мысал келтіріңіз. (3)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.05.2025
276
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі