Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 10-сынып 2024ж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»
Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрлігі
«___»___________2023 ж.
Білім алушыларды «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 10 -сыныптарда аралық аттестаттау емтихан билеттері
Қысқаша сипаттама
Білім алушыларды аралық аттестаттау - білім алушылардың оқу аяқталғаннан кейін бір оқу пәнінің бір бөлігінің немесе бүкіл көлемінің мазмұнын игеру сапасын бағалау мақсатында жүргізілетін рәсім.
-
Аралық аттестаттау мақсаты- білім алушылардың «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндері бойынша оқу бағдарламасының көлемін меңгеру деңгейін негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бұдан әрі – МЖМББС) талаптарына сәйкес бағалау.
2. Аралық аттестаттаудың міндеті: білім алушылардың білім берудің келесі деңгей материалдарын игеру дайындығы мен функционалдық сауаттылықтарының қалыптасу деңгейлерін бағалау.
Негіздеме:
-
Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңы;
-
«Қазақстан Республикасында тіл саясатын іске асырудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасын бекіту туралы» ҚР Үкіметінің 2019 жылғы 31 желтоқсандағы №1045 қаулысы;
-
Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Білімді ұлт» сапалы білім беру» Ұлттық жобасын бекіту туралы 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 Қаулысы;
-
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығының 1-қосымшасы.
3. Емтиханды өткізу тілі.
Емтихан қазақ тілінде өтеді.
-
Үлгілік оқу бағдарламасымен байланысы
Білім алушыларды аралық аттестаттау жаңартылған білім мазмұны бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 5-8, 10-сыныптарына «Қазақ тілі», «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәндерінің үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын қамтиды.
10-сынып ҚГБ бойынша:
Тыңдалым және айтылым. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра біледі.
Оқылым. Білім алушы өзі жазған эссе мәтінін қолданып, ашық, жабық сұрақтар құрастырады.
Жазылым. Өз ойын дискуссивті эссе түрінде жазады. Жазылым барысында қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Балл қою кестесі
Балл |
Сипаттамасы |
5 |
Оқылым мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды пайдаланады. Пікір бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді, нақты дәлелдер келтіреді. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жазады. Лексика мен грамматикалық формалардың кең ауқымын қатесіз, еркін және тиімді пайдаланады. Тілдің тыныс белгілері мен орфографиялық нормаларын сақтайды. Бір қате жібереді. |
4 |
Оқылым мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды пайдаланады. . Пікір бойынша өз пікірін білдіреді, нақты дәлелдер келтіреді. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жазады. Осы деңгейде күтілетін лексика мен грамматикалық формаларды жеткілікті түрде қолданатынын көрсетеді. Жіберілген қателіктері жауапты түсінуге кедергі келтірмейді. Тілдің тыныс белгілері мен орфографиялық нормаларын сақтайды. Бір-екі қате жібереді. |
3 |
Оқылым мәтіндеріндегі негізгі ақпараттарды пайдаланады. Пікір бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді, дәлел келтіреді. Эссе тақырыбын ашады. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын жазады. Осы деңгейде күтілетін лексика мен грамматикалық формалардың шектеулі көлемін қолданатынын көрсетеді. Жіберілген қателіктері жауапты түсінуге аздап кедергі келтіреді. Үш-төрт тыныс белгілері немесе емле қателеріне жол береді. |
2 |
Оқылым мәтіндеріндегі ақпараттарды жалпылама пайдаланады. Пікір бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. Эссе тақырыбынан ауытқу байқалады. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолдана алмайды, көтерілген мәселе бойынша жалпылама жазады. Сөздік қорды қолдануда өрескел қателер жібереді, осы деңгейде күтілетін лексикалық және грамматикалық формалардың қолдануда қиналатыны байқалады. Жіберілген қателіктері жауапты түсінуде қиындық тудырады. Төрттен астам тыныс белгілерін немесе емле қателерін жібереді. |
1 |
Оқылым мәтіндеріндегі ақпараттарды жалпылама пайдаланады. Пікір бойынша өзіндік көзқарасын білдіреді. Қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды орынды қолдана алмайды, көтерілген мәселе бойынша өз пікірін жазбайды. Тіл нормалары туралы қарапайым білім жоқ, сөздік қоры өте жұтаң. Грамматикалық, пунктуациялық, орфографиялық қателердің көп болуы жауапты түсінуді қиындатады. |
1-билет
-
Тыңдалым «Еңбек нарығы»
-
Оқылым 7-бет 8-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Кәсіпкерлік – табыс көзі»
-
Айтылым. 22-бет 7-тапсырма.
2-билет
-
Тыңдалым «Балғабек Қыдырбекұлы»
-
Оқылым 26-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Отандық өнімдер»
-
Айтылым. 22-бет 7-тапсырма.
3-билет
-
Тыңдалым «Отандық өнімді пайдаланамыз»
-
Оқылым 40-бет 9-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Отандық өнімді пайдаланамыз»
-
Айтылым. 40-бет 9-тапсырма.
4-билет
-
Тыңдалым «Орталық Қазақстан – кенді аймақ»
-
Оқылым 44-бет 8-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Орталық Қазақстан – кенді аймақ»
-
Айтылым. 44-бет 8-тапсырма.
5-билет
-
Тыңдалым «Қарағанды – кеншілер қаласы»
-
Оқылым 48-бет 5-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Орталық Қазақстан – кенді аймақ»
-
Айтылым. 48-бет 5-тапсырма.
6-билет
-
Тыңдалым «Отандық өнімді пайдаланамыз»
-
Оқылым 59-бет 5-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Отандық өнімді пайдаланамыз»
-
Айтылым. 59-бет 5-тапсырма.
7-билет
-
Тыңдалым «Қазақстанның мәдени өмірі»
-
Оқылым 64-бет 3-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Қазақ киносының атасы»
-
Айтылым. 64-бет 3-тапсырма
8-билет
-
Тыңдалым «Театр фестивальдары»
-
Оқылым 73-бет 2-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Қазақ киносының атасы»
-
Айтылым. 73-бет 2-тапсырма
9-билет
-
Тыңдалым «Тарихи шығарманы сахналау»
-
Оқылым 78-бет 4-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Қазақ киносының атасы»
-
Айтылым. 78-бет 4-тапсырма
10-билет
-
Тыңдалым «Ұлттық экология бастаулары»
-
Оқылым 89-бет 8-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ұлттық экология бастаулары»
-
Айтылым. 89-бет 8-тапсырма
11-билет
-
Тыңдалым «Табиғатқа байланысты тыйым сөздер»
-
Оқылым 95-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ұлттық экология бастаулары»
-
Айтылым. 95-бет 7-тапсырма
12- билет
-
Тыңдалым «Мұхиттағы жануарлар әлемі»
-
Оқылым 126-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ұлттық экология бастаулары»
-
Айтылым. 133-бет 14-тапсырма
13-билет
-
Тыңдалым «Ұлттық мерекелер»
-
Оқылым 149-бет 3-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ұлттық мерекелер»
-
Айтылым. 152-бет 2-тапсырма
14-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Сауда тарихы»
-
Оқылым 2-оқулық 6-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Сауда тарихы»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 6-бет 7-тапсырма
15-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Ұлы Жібек жолы»
-
Оқылым 2-оқулық 11-бет 8-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ұлы Жібек жолы»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 11-бет 8-тапсырма
16-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Екі жақты келісім сауда»
-
Оқылым 2-оқулық 15-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ұлы Жібек жолы»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 15-бет 7-тапсырма
17-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Ыбырай Алтынсарин»
-
Оқылым 2-оқулық 25-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Ыбырай Алтынсарин»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 24-бет 1-тапсырма «Ыбырай Алтынсарин»
18-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Радиоарналарды тыңдаймын»
-
Оқылым 2-оқулық 32-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Радиоарналарды тыңдаймын»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 32-бет 7-тапсырма
19- билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Қазақтың тұңғыш журналист қыздары»
-
Оқылым 2-оқулық 36-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Радиоарналарды тыңдаймын»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 36-бет 7-тапсырма
20-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Тұрмыстық қалдықтар»
-
Оқылым 2-оқулық 54-бет 4-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Тұрмыстық қалдықтар»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 54-бет 4-тапсырма
21-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздіктің жіктелуі»
-
Оқылым 2-оқулық 80-бет 9-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 80-бет 9-тапсырма
22-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Әлеуметтік теңсіздік және әлеуметтік топтар»
-
Оқылым 2-оқулық 84-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Қоғамдағы әлеуметтік теңсіздік»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 84-бет 7-тапсырма
23-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Саламатты өмір салтын ұстанам»
-
Оқылым 2-оқулық 111-бет 6-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Саламатты өмір салтын ұстанам»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 111-бет 6-тапсырма
24-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Денсалық сақтау өз қолымызда»
-
Оқылым 2-оқулық 115-бет 7-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Саламатты өмір салтын ұстанам»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 115-бет 7-тапсырма
25-билет
-
Тыңдалым 2-оқулық «Сандық технология»
-
Оқылым 2-оқулық 123-бет 3-тапсырма
-
Жазылым. Тілдік бағдар. Эссе 120-130 сөз «Сандық технология»
-
Айтылым. 2-оқулуқ 123-бет 3-тапсырма