Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5-сынып оқушыларын арналған емтихан тапсырмалары

    1-нұсқа

    1) Оқылым. (1 балл)

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды тауып жаз.

    2-тапсырма. Мәтіндегі нақты ақпараттармен мәтінді мазмұндау жоспарын құрады.

    Хоббидің пайдасы

    Бос уақытымызда айналысатын нәрсеміз хобби/сүйікті іс деп аталады. Хобби ағылшын тілінен аударғанда «сүйікті іс» дегенді білдіреді.

    Хобби несімен пайдалы?

    1. Хобби қуаныш пен жақсы көңіл-күй сыйлайды, күйзелістен сақтайды.

    2. Хобби адамдарды жақындастырады. Сізді қызықтыратын нәрселерге құмар адамдарды табуға көмектеседі. Бұл отбасы немесе жаңа достар болуы мүмкін.

    3. Хобби денсаулыққа пайдалы. Оған би, жүзу, велосипед тебу және дене шынықтыру жаттығуларының түрлері және т.б. жатады. Тіпті оригами және кроссворд сияқты хоббилер де біздің санамызға пайдалы және Альцгеймер ауруының алдын алады. Олар мидың жұмысын, көңілдің шоғырлануы мен есте сақтауды жақсартады.  Сүйікті ісіңіз сізді тыныштандырады, шабыттандырады, өміріңізге толықтық сезімін қосады. Сүйікті іспен айналысу адамды еркін әрі көңілді етеді.

    4. Хобби біздің қабілетімізді дамытады, табандылықпен біз құмырашының немесе басқа қолөнер түрлерін  меңгере аламыз, түрлі би билеуді, шахмат ойнауды да үйрене аламыз. Қабілет өскен сайын өзіне деген сенімділік те артады.

    5. Хобби кез келген адамда табандылықты дамытады. Бұл балаларға да, ересектерге де, әсіресе стресске ұшыраған адамдарға да пайдалы. Сіз не істесеңіз де - сурет салу, кесте тігу, ара өсіру - бұл жерде әбігерге түсудің қажеті жоқ, табысқа жету үшін сізгеөзіңізді іштей тыныштандыруға тура келеді. Бірте-бірте жан тыныштығы мен шыдамдылық орнайды.

    (Ақпарат дереккөзі: http://sc0004.atbasar.aqmoedu.kz/content/polyza-hobbi )

    Тапсырманы орындау.

    Нақты ақпараттар:

    Хобби күйзелістен сақтайды. Хобби адамдарды жақындастырады. Хобби денсаулыққа пайдалы. Хобби біздің қабілеттерімізді дамытады. Хобби кез келген адамда табандылықты дамытады.

    Мазмұндау жоспары:

    1. Хобби сөзінің мағынасы

    2. Хоббидің көңіл-күйге пайдасы

    3. Хоббидің дос табуға көмектесуі

    4. Хоббидің денсаулыққа пайдасы

    5. Хоббидің қабілетімізді дамытуы

    6. Хоббидің табандылықты дамытуы

    2) Жазылым. (3 балл)

    «Хобби өмірімізді қызық етеді» тақырыбында кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін қамтып, лексика-грамматикалық нормаларды сақтай отырып, оқылым мәтініндегі оқиғаны сипаттап немесе кейіпкерді суреттеп эссе жазады.

    Үлгі:

    Сүйікті хоббиіңізді таба білу күнделікті өміріңізді жалықтырмауға және өмірден ләззат алуға мүмкіндік сыйлайды. Сүйікті ісімен айналысатын адамдар өздеріне сенімді, күйзелістен аулақ және керемет өмір сүреді. Өзіңізге ұнайтын нәрсені білу үшін сіз өзіңізді тыңдап, міндетті түрде тырысып көруіңіз қажет. Тырыспасаңыз, ешнәрсені анықтай алмайсыз.

    Сүйікті іспен айналысу бұл – өмірдің әсемдігін сезініп, қуанышқа кенеліп, сезімнің шексіз ағынына бөленіп және алға ұмтылудың қуатты стимулы. Хобби табу дегеніміз – жанға пайдалы іс табу. Ақша, атақ үшін емес немесе материалдық қажеттілектер үшін емес. Хобби – ол шексіз нәрсе, эмоциялардың сарқылмас көзі. Құндылықтарға, мінез ерекшеліктеріне және жеке қасиеттерге сәйкес таңдалған хобби – өмірді әсемдеуге арналады. Өзіңізге ұнайтын хоббиді тауып, өзіңізді жарқын эмоциялармен қамтамасыз етіңіз(104 сөз)


    3) Әдеби тіл нормалары (1 балл). Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есім орнына қолданады

    Эссе мәтінінен негізігі сын есімді тауып, салыстырмалы, күшейтпелі шырай жаса, заттық мағынада қолданып, сөйлем құра.

    Жауап үлгісі:

    Сын есім

    Салыстырмалы шырай

    Күшейтпелі шырай

    Сын есімді заттық мағынада қолданған сөйлем

    сенімді




    сенімдірек

    Өте сенімді

    Сенімді – әр ісіне нық қадам жасайды.

    Сенімді – кім? – заттық мағынады қолданылып тұр














    13. Бағалау критерийлері:



    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады және мазмұндау жоспарын құрастырады.

    1

    • әр абзацтан нақты ақпараттарды тауып жазады (0,5 балл);

    • мазмұндау жоспарын құрастырады (0,5 балл).

    1

    Жазылым


    - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап, өзіне таныс оқиға немесе кейіпкерді сипаттап не суреттеп эссе жазады.

    -жазылым мәтінін орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады.

    2

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

    -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есім орнына қолданады

    3

    -мәтіннен сын есім сөзді табады (0,25 балл);

    -шырай түрлеріне түрлендіреді(0,25 балл);

    - сын есімді заттық мағынада қолданып сөйлем құрайды (0,25 балл).

    - сауатты жазады (0,25 балл);

    1





























    «ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША РУБРИКА



    5-сынып


    Төмен көрсеткіш 1-2 балл

    Орташа көрсеткіш 3-4 балл

    Жоғары көрсеткіш 5 балл

    Оқылым

    Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқиды, бірақ мәтіндегі нақты ақпаратты таба алмайды.

    Жалпы мазмұнын түсініп оқиды, нақты ақпаратты жартылай табады.

    Жалпы мазмұнын түсініп оқиды, нақты ақпаратты табады.

    Жазылым

    Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап жазуда шатастырады, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазуда тақырыптан ауытқиды.

    Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтайды, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазуда тақырыпқа қатысты мәлімет толық емес немесе жартылай қарастырылады.

    Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін толық сақтайды, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады.

    Әдеби тіл нормалары

    Мәтіннен сын есімді табады. Шырай түрлеріне түрлендіруде қиналады. Сын есімді заттық мағынада қолдануға қиналады., орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (8-10) жібереді.

    Мәтіннен сын есімді табады. Шырай түрлеріне түрлендіреді. Сын есімді заттық мағынада қолдануға қиналады., орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (5-7) жібереді.

    Мәтіннен сын есімді табады. Шырай түрлеріне түрлендіреді Сын есімді заттық мағынада қолданып, сөйлем құрастырады. орфографиялық, пунктуациялық, стильдік 1 қате жібереді.























    2-нұсқа

    Оқылым. Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқиды, нақты ақпаратты табу үшін оқиды (1 балл)

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды тауып жаз.

    Бір ананың жеті қызы

    Бір ананың жеті қызы болды. Бірде ол алыста тұратын ұлына кетті. Үйге бір аптадан кейін оралды. Үйге кірісімен қыздары бірінен соң бірі анасын қалай сағынғандарын айтады.

    - Мен сені күн сәулесін күткен дала гүліндей сағындым,- деді біріншісі.

    - Мен сені бір тамшы суды аңсаған шөл даладай күттім, -деді екіншісі.

    -Мен енесін сағынып шырылдаған кішкентай балапандай болып жыладым, -деді үшіншісі.

    -Мен сенсіз гүл таппаған ара сияқтымын, -деді төртіншісі.

    - Сен менің түсімде раушан гүлі болып көріндің, - деді бесіншісі.

    - Мен шие бағын іздеген бұлбұлдай сенің жолыңды күттім, -деді алтыншысы.

    Жетінші қызы үндеген жоқ. Ол шешесінің аяқ - киімін шешіп, аяқтарын жуу үшін су әкеліп береді. Анасының аяғын жуады. Анасына тамақ дайындап береді. (112 сөз)


    2-тапсырма. Мәтін бойынша сөйлемдердің ретін көрсетіңіз.

    Үйге бір аптадан кейін келді. _____

    Бір ананың жеті қызы болды. _____

    Анасы алыста тұратын ұлына кетеді. _____

    Бірінші қыз анасына сағынғанын айтады. _____

    Алтыншы қыз өзінің сағынғанын айтады. _____

    Үшінші қыз сағынып жылағанын айтады. _____

    Жетінші қыз үндемеді. _____

    Бесінші қыз түс көргенін айтады. _____

    Екінші қызы анасын соншалық күткенін айтады. _____

    Төртінші қыз да өзінің сағынғанын айтады. _____

    Ол анасының аяқ киімін жуады. _____



    (Ақпарат дереккөзі: https://infourok.ru/aza-tilinen-oilim-mtinderi-3359854.html )

    Тапсырманы орындау.

    Нақты ақпараттар:

    Ананың жеті қызы болды. Анасы алыстағы ұлына кетті. Үйіне бір аптадан кейін келді. Анасын шынайы сағынған – жетінші қыз.

    Реті:

    Үйге бір аптадан кейін келді. ____3_

    Бір ананың жеті қызы болды. ___1__

    Анасы алыста тұратын ұлына кетеді. ____2_

    Бірінші қыз анасына сағынғанын айтады. ___4__

    Алтыншы қыз өзінің сағынғанын айтады. ___9__

    Үшінші қыз сағынып жылағанын айтады. __6___

    Жетінші қыз үндемеді. __10___

    Бесінші қыз түс көргенін айтады. __8___

    Екінші қызы анасын соншалық күткенін айтады. ___5__

    Төртінші қыз да өзінің сағынғанын айтады. __7___

    Ол анасының аяқ киімін жуады. __11___



    2) Жазылым. (3 балл)

    «Асыл ана» тақырыбында кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін қамтып, лексика-грамматикалық нормаларды сақтай отырып, оқылым мәтініндегі оқиғаны сипаттап немесе кейіпкерді суреттеп эссе жазады.

    Үлгі:

    Ана бұл – сен дүние есігін ашқанда бар мейірімімен қарсы алатын жан. Сені өмірінің соңына дейін бағып- қағып, өз бойындағы бар асылды сенің бойыңа құюға тырысатын жан. Сен ауырғанда оның жаны маза бермей, сен жылағанда жүрегі жылайтын жалғыз жан. Сүрінгенде демеу болар тіреуішің, сені әрқашан ынталандырып, жігерлендіріп отыратын да- ана.
    Ана сенің жылағаныңа бей - жәй қарап отыра алмайды. Сенің болашағыңа алаңдап, өмірден көргенін өз баласына жеткізуге тырысады. Ананың табанының астында жұмақтың кілті жасырулы, сонда аяулы алақанында не жасырылған екен?Кім біліпті?! Әйел заты ең мейірімді, ең нәзік жан болғасын ана болу бақыты бұйырған. Үш қана әріптен тұратын ʺанаʺ сөзінде қаншама мағына жатыр.
    Сені адам қылған, ешкімнен қысылмай, еркін өмір сүруіңе қолынан келгенін жасайтын анаң. Ана сенің бар еркелігіңді көтерді, ақ пен қараны ажырата алатындай дәрежеге жеткізді Ананы барынша қадірлеп, алақанымызға салып, аялап өтейік..

    3) 3) Әдеби тіл нормалары (1 балл). зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

    Эссе мәтінінен бір зат есімді алып, септік жалғаулары арқылы түрлендіріп көрсет.

    Жауап үлгісі:

    А. ана - кім?

    І. ананың - кімнің?

    Б. анаға - кімге?

    Т. ананы - кімді?

    Ж. анада - кімде?

    Ш. анадан -кімнен?

    К. анамен - кіммен?





    13. Бағалау критерийлері:



    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оля
    31 Наурыз 2024
    1569
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 5-сынып 2024жыл Т1

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 5-сынып 2024жыл Т1

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 5-сынып 2024жыл Т1
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    5-сынып оқушыларын арналған емтихан тапсырмалары

    1-нұсқа

    1) Оқылым. (1 балл)

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды тауып жаз.

    2-тапсырма. Мәтіндегі нақты ақпараттармен мәтінді мазмұндау жоспарын құрады.

    Хоббидің пайдасы

    Бос уақытымызда айналысатын нәрсеміз хобби/сүйікті іс деп аталады. Хобби ағылшын тілінен аударғанда «сүйікті іс» дегенді білдіреді.

    Хобби несімен пайдалы?

    1. Хобби қуаныш пен жақсы көңіл-күй сыйлайды, күйзелістен сақтайды.

    2. Хобби адамдарды жақындастырады. Сізді қызықтыратын нәрселерге құмар адамдарды табуға көмектеседі. Бұл отбасы немесе жаңа достар болуы мүмкін.

    3. Хобби денсаулыққа пайдалы. Оған би, жүзу, велосипед тебу және дене шынықтыру жаттығуларының түрлері және т.б. жатады. Тіпті оригами және кроссворд сияқты хоббилер де біздің санамызға пайдалы және Альцгеймер ауруының алдын алады. Олар мидың жұмысын, көңілдің шоғырлануы мен есте сақтауды жақсартады.  Сүйікті ісіңіз сізді тыныштандырады, шабыттандырады, өміріңізге толықтық сезімін қосады. Сүйікті іспен айналысу адамды еркін әрі көңілді етеді.

    4. Хобби біздің қабілетімізді дамытады, табандылықпен біз құмырашының немесе басқа қолөнер түрлерін  меңгере аламыз, түрлі би билеуді, шахмат ойнауды да үйрене аламыз. Қабілет өскен сайын өзіне деген сенімділік те артады.

    5. Хобби кез келген адамда табандылықты дамытады. Бұл балаларға да, ересектерге де, әсіресе стресске ұшыраған адамдарға да пайдалы. Сіз не істесеңіз де - сурет салу, кесте тігу, ара өсіру - бұл жерде әбігерге түсудің қажеті жоқ, табысқа жету үшін сізгеөзіңізді іштей тыныштандыруға тура келеді. Бірте-бірте жан тыныштығы мен шыдамдылық орнайды.

    (Ақпарат дереккөзі: http://sc0004.atbasar.aqmoedu.kz/content/polyza-hobbi )

    Тапсырманы орындау.

    Нақты ақпараттар:

    Хобби күйзелістен сақтайды. Хобби адамдарды жақындастырады. Хобби денсаулыққа пайдалы. Хобби біздің қабілеттерімізді дамытады. Хобби кез келген адамда табандылықты дамытады.

    Мазмұндау жоспары:

    1. Хобби сөзінің мағынасы

    2. Хоббидің көңіл-күйге пайдасы

    3. Хоббидің дос табуға көмектесуі

    4. Хоббидің денсаулыққа пайдасы

    5. Хоббидің қабілетімізді дамытуы

    6. Хоббидің табандылықты дамытуы

    2) Жазылым. (3 балл)

    «Хобби өмірімізді қызық етеді» тақырыбында кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін қамтып, лексика-грамматикалық нормаларды сақтай отырып, оқылым мәтініндегі оқиғаны сипаттап немесе кейіпкерді суреттеп эссе жазады.

    Үлгі:

    Сүйікті хоббиіңізді таба білу күнделікті өміріңізді жалықтырмауға және өмірден ләззат алуға мүмкіндік сыйлайды. Сүйікті ісімен айналысатын адамдар өздеріне сенімді, күйзелістен аулақ және керемет өмір сүреді. Өзіңізге ұнайтын нәрсені білу үшін сіз өзіңізді тыңдап, міндетті түрде тырысып көруіңіз қажет. Тырыспасаңыз, ешнәрсені анықтай алмайсыз.

    Сүйікті іспен айналысу бұл – өмірдің әсемдігін сезініп, қуанышқа кенеліп, сезімнің шексіз ағынына бөленіп және алға ұмтылудың қуатты стимулы. Хобби табу дегеніміз – жанға пайдалы іс табу. Ақша, атақ үшін емес немесе материалдық қажеттілектер үшін емес. Хобби – ол шексіз нәрсе, эмоциялардың сарқылмас көзі. Құндылықтарға, мінез ерекшеліктеріне және жеке қасиеттерге сәйкес таңдалған хобби – өмірді әсемдеуге арналады. Өзіңізге ұнайтын хоббиді тауып, өзіңізді жарқын эмоциялармен қамтамасыз етіңіз(104 сөз)


    3) Әдеби тіл нормалары (1 балл). Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есім орнына қолданады

    Эссе мәтінінен негізігі сын есімді тауып, салыстырмалы, күшейтпелі шырай жаса, заттық мағынада қолданып, сөйлем құра.

    Жауап үлгісі:

    Сын есім

    Салыстырмалы шырай

    Күшейтпелі шырай

    Сын есімді заттық мағынада қолданған сөйлем

    сенімді




    сенімдірек

    Өте сенімді

    Сенімді – әр ісіне нық қадам жасайды.

    Сенімді – кім? – заттық мағынады қолданылып тұр














    13. Бағалау критерийлері:



    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    Берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады және мазмұндау жоспарын құрастырады.

    1

    • әр абзацтан нақты ақпараттарды тауып жазады (0,5 балл);

    • мазмұндау жоспарын құрастырады (0,5 балл).

    1

    Жазылым


    - эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап, өзіне таныс оқиға немесе кейіпкерді сипаттап не суреттеп эссе жазады.

    -жазылым мәтінін орфографиялық және пунктуациялық нормаға сай жазады.

    2

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

    -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін танып, сын есімді зат есім орнына қолданады

    3

    -мәтіннен сын есім сөзді табады (0,25 балл);

    -шырай түрлеріне түрлендіреді(0,25 балл);

    - сын есімді заттық мағынада қолданып сөйлем құрайды (0,25 балл).

    - сауатты жазады (0,25 балл);

    1





























    «ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІ БОЙЫНША РУБРИКА



    5-сынып


    Төмен көрсеткіш 1-2 балл

    Орташа көрсеткіш 3-4 балл

    Жоғары көрсеткіш 5 балл

    Оқылым

    Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқиды, бірақ мәтіндегі нақты ақпаратты таба алмайды.

    Жалпы мазмұнын түсініп оқиды, нақты ақпаратты жартылай табады.

    Жалпы мазмұнын түсініп оқиды, нақты ақпаратты табады.

    Жазылым

    Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтап жазуда шатастырады, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазуда тақырыптан ауытқиды.

    Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтайды, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазуда тақырыпқа қатысты мәлімет толық емес немесе жартылай қарастырылады.

    Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін толық сақтайды, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазады.

    Әдеби тіл нормалары

    Мәтіннен сын есімді табады. Шырай түрлеріне түрлендіруде қиналады. Сын есімді заттық мағынада қолдануға қиналады., орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (8-10) жібереді.

    Мәтіннен сын есімді табады. Шырай түрлеріне түрлендіреді. Сын есімді заттық мағынада қолдануға қиналады., орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (5-7) жібереді.

    Мәтіннен сын есімді табады. Шырай түрлеріне түрлендіреді Сын есімді заттық мағынада қолданып, сөйлем құрастырады. орфографиялық, пунктуациялық, стильдік 1 қате жібереді.























    2-нұсқа

    Оқылым. Жалпы мазмұнын түсіну үшін оқиды, нақты ақпаратты табу үшін оқиды (1 балл)

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, нақты ақпараттарды тауып жаз.

    Бір ананың жеті қызы

    Бір ананың жеті қызы болды. Бірде ол алыста тұратын ұлына кетті. Үйге бір аптадан кейін оралды. Үйге кірісімен қыздары бірінен соң бірі анасын қалай сағынғандарын айтады.

    - Мен сені күн сәулесін күткен дала гүліндей сағындым,- деді біріншісі.

    - Мен сені бір тамшы суды аңсаған шөл даладай күттім, -деді екіншісі.

    -Мен енесін сағынып шырылдаған кішкентай балапандай болып жыладым, -деді үшіншісі.

    -Мен сенсіз гүл таппаған ара сияқтымын, -деді төртіншісі.

    - Сен менің түсімде раушан гүлі болып көріндің, - деді бесіншісі.

    - Мен шие бағын іздеген бұлбұлдай сенің жолыңды күттім, -деді алтыншысы.

    Жетінші қызы үндеген жоқ. Ол шешесінің аяқ - киімін шешіп, аяқтарын жуу үшін су әкеліп береді. Анасының аяғын жуады. Анасына тамақ дайындап береді. (112 сөз)


    2-тапсырма. Мәтін бойынша сөйлемдердің ретін көрсетіңіз.

    Үйге бір аптадан кейін келді. _____

    Бір ананың жеті қызы болды. _____

    Анасы алыста тұратын ұлына кетеді. _____

    Бірінші қыз анасына сағынғанын айтады. _____

    Алтыншы қыз өзінің сағынғанын айтады. _____

    Үшінші қыз сағынып жылағанын айтады. _____

    Жетінші қыз үндемеді. _____

    Бесінші қыз түс көргенін айтады. _____

    Екінші қызы анасын соншалық күткенін айтады. _____

    Төртінші қыз да өзінің сағынғанын айтады. _____

    Ол анасының аяқ киімін жуады. _____



    (Ақпарат дереккөзі: https://infourok.ru/aza-tilinen-oilim-mtinderi-3359854.html )

    Тапсырманы орындау.

    Нақты ақпараттар:

    Ананың жеті қызы болды. Анасы алыстағы ұлына кетті. Үйіне бір аптадан кейін келді. Анасын шынайы сағынған – жетінші қыз.

    Реті:

    Үйге бір аптадан кейін келді. ____3_

    Бір ананың жеті қызы болды. ___1__

    Анасы алыста тұратын ұлына кетеді. ____2_

    Бірінші қыз анасына сағынғанын айтады. ___4__

    Алтыншы қыз өзінің сағынғанын айтады. ___9__

    Үшінші қыз сағынып жылағанын айтады. __6___

    Жетінші қыз үндемеді. __10___

    Бесінші қыз түс көргенін айтады. __8___

    Екінші қызы анасын соншалық күткенін айтады. ___5__

    Төртінші қыз да өзінің сағынғанын айтады. __7___

    Ол анасының аяқ киімін жуады. __11___



    2) Жазылым. (3 балл)

    «Асыл ана» тақырыбында кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін қамтып, лексика-грамматикалық нормаларды сақтай отырып, оқылым мәтініндегі оқиғаны сипаттап немесе кейіпкерді суреттеп эссе жазады.

    Үлгі:

    Ана бұл – сен дүние есігін ашқанда бар мейірімімен қарсы алатын жан. Сені өмірінің соңына дейін бағып- қағып, өз бойындағы бар асылды сенің бойыңа құюға тырысатын жан. Сен ауырғанда оның жаны маза бермей, сен жылағанда жүрегі жылайтын жалғыз жан. Сүрінгенде демеу болар тіреуішің, сені әрқашан ынталандырып, жігерлендіріп отыратын да- ана.
    Ана сенің жылағаныңа бей - жәй қарап отыра алмайды. Сенің болашағыңа алаңдап, өмірден көргенін өз баласына жеткізуге тырысады. Ананың табанының астында жұмақтың кілті жасырулы, сонда аяулы алақанында не жасырылған екен?Кім біліпті?! Әйел заты ең мейірімді, ең нәзік жан болғасын ана болу бақыты бұйырған. Үш қана әріптен тұратын ʺанаʺ сөзінде қаншама мағына жатыр.
    Сені адам қылған, ешкімнен қысылмай, еркін өмір сүруіңе қолынан келгенін жасайтын анаң. Ана сенің бар еркелігіңді көтерді, ақ пен қараны ажырата алатындай дәрежеге жеткізді Ананы барынша қадірлеп, алақанымызға салып, аялап өтейік..

    3) 3) Әдеби тіл нормалары (1 балл). зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады.

    Эссе мәтінінен бір зат есімді алып, септік жалғаулары арқылы түрлендіріп көрсет.

    Жауап үлгісі:

    А. ана - кім?

    І. ананың - кімнің?

    Б. анаға - кімге?

    Т. ананы - кімді?

    Ж. анада - кімде?

    Ш. анадан -кімнен?

    К. анамен - кіммен?





    13. Бағалау критерийлері:



    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Оқу жылы 5 сынып
    31.03.2024
    1569
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оля
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации