Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    7-сынып

    1. Оқылым. (1б) Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп,зерттеп оқу

    1-тапсырма. Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5 б)

    2-тапсырма.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)



    Әкесі баласына достарының шынайы дос емес екенін қанша айтып жүрсе де, баласы онымен келіспей «сіз оларды білмейсіз – олар менің шын достарым» деп үнемі қарсылық көрсетеді. Бір күні әкесі: «олай болса достарыңды сынап көрелік. бір қойды сойып, оны бөлшекте дағы, қан-қан күйінше етті бір қапқа салып кел» – дейді. Бозбала айтқанды жасайды. «енді», – дейді әкесі – «осы қапты алып достарыңа бар да «біреуді өлтірдім, сүйегі мына қапта… маған көмектес», – деп сұра. Достарыңның саған адал болғанын, болмағанын сонда көресің», – дейді. Бозбала  бір досының үйіне барады да, біреуді өлтіріп қойдым деп, одан өлікті тығуға көмектесуін сұрайды. бірақ досы келіспейді. «менен алыс жүр!» бәледен аулақ деп есігінің алдынан қуып жібереді. Тағы бір досына барса, ол да көмектеспей қайтарып жібереді. Басқалары да солай. Көңілі түсіп әкесінің алдына келеді. «Айтқаныңыз рас екен. шын дос емес екен олар маған. ешбірі көмектескісі келмеді», – дейді ол мұңая. Әкесі «айттым ғой, саған», – деп, енді пәлен жерде тұратын, пәленше деген кісіге сәлемімді айтып бар да, достарыңнан сұрағанды одан да сұра дейді. бозбала айтылған жерге барып, әкесінің досына жолығады. Әкесінің сәлемін айтып, «біреуді өлтіріп қойдым, әкем сізді маған көмектеседі деп айтқан», – дейді. Әкесінің досы дереу оны үйге кіргізіп, өзі үйдің артқы бақшасынан бір ор қазады. Қапты сол орға көміп, үстінен қызғалдақтарды егіп тастайды. Бозбала үйге қайтып келіп әкесіне досының көмектескенін, қапты бақшасына көміп, үстінен қызғалдақ еккенін айтып береді. Бұл жолы әкесі: «енді сол досыма қайтып бар да, ел-жұрттың алдында бүлік шығарып, оны мазала», – дейді. Баласы таң қалады, бірақ әкесінің айтқанын орындайды.  Қайтып барып әкенің досына түрлі жаман сөз айтып, ел-жұрттың алдында бүлік шығарады. Сонда да ол кісі балаға: «әкеңе сәлем айт. мен бір боғауыз сөз үшін қызғалдақтары бар бақшамды қопаратын адам емеспін», – дейді.


    Нақты ақпарат

    Коментарий








    2) Жазылым. (3б)

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды жазыңыз (дискуссивті эссе).

    «Таңда адал дос өз теніңнің ішіңнен» Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыптан ауытқымай,берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп дискуссивті эссе жазыңыз 120-130сөз


    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    3)Әдеби тіл нормалары.(1б) Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданып, шылауларды ажыратып,кестені толтырыңыз

    Cептеулік шылау

    Жалғаулық шылау

    Демеулік шылау













    Бағалау критерийлері:

    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп

    1

    -Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5)

    -Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)



    1

    Жазылым


    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).


    2

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    - даму желісін сақтайды (0,5 балл);

    -берілген мәселенің шешу жолдары мен себептеріне өз көзқарасын дәлелдеп жазады (0,5 балл);

    -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану

    3

    -мәтіннен септеулік шылауды табады (0,25 балл);

    - жалғаулық шылауды табады (0,25 балл);

    - демеулік шылауды табады (0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1


    7-сынып


    Төмен көрсеткіш 1-2 балл

    Орташа көрсеткіш 3-4 балл

    Жоғары көрсеткіш 5 балл

    Оқылым

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алмайды,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды

    3-4 қате жібереді

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алады,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды

    1-2 қате жібереді.

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алады,нақты ақпаратқа коментарий жасайды,шығармашылықпен жұмысты орындай біледі.

    Жазылым

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтамайды, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің жолдарын оңтайлы шешуде өзіндік көзқарасы айқын емес. (дискуссивті эссе) 5-6 грамматикалық қате жібереді.


    Эссе құрылымы мен даму желісін толық сақтамайды, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын білдіруде 1-2 қате жібереді.

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына өз көзқарасын жазады.

    Әдеби тіл нормалары

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолдана алмайды,шылау түрлерін ажырата білмейді,орфографиялық,пунктуациялық,стильдік ,грамматикалық сауаттылығы өте төмен.

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданады,шылау түрлерін ажырата білмейді,орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (5-7) жібереді

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданады,шылаудың мағыналық түрлерін ажырата алады,сауатты жазады.



    7-сынып

    1. Оқылым. (1б) Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп оқу

    1-тапсырма. Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5 б)

    2-тапсырма.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)

    Көп адамдар, әсіресе интернет қолданушылары оның адамзаттың ең үлкен жетістігі екендігімен келісері анық. Ол қалтқысыз ақпарат көзі болуымен қатар, адамдарға қажет біліммен сусындауға, қиюы келмес мәселелердің шешімін табуға көмектеседі. Әлемдік тордың жан-жақты, білімді, көзқарасымыз кең болып, көптеген қызықты дүниелерді үйренуімізге әсері мол. Оған қоса, интернеттің тағы бір артықшылығы – мемлекеттер мен құрлықтар арасындағы шекараны жойып, адамдарға араларындағы қашықтыққа қарамастан бір-бірімен араласуға, сөйлесуге мүмкіндік беруінде. Тіпті, әлемдік тор арқылы әлемнің екі бұрышындағы адамдар достасып, махаббаттарын да тауып жатады. Интернеттің пайдасы мол екендігі даусыз. Алайда, оның зияны да аз емес. Оның ең бірінші зияны – тәуелділік. Бұл аңыздан алынған термин емес. Интернет қолданушыларының 10%-ы оған тәуелді екендігі ғылыммен дәлелденген. Тіпті, бірқатары үй, тағам, су іспетті өмірлік маңызды дүние деп есептейді. Оңтүстік Корея, Қытай және Тайваньда интернетке тәуелділікті ұлттық деңгейдегі мәселе ретінде қарастырады. Десе де, оның зияны тек мұнымен шектелмейді. Компьютер мониторының алдында ұзақ уақыт отырудың өзі көзіміздің көруіне теріс әсер етсе, дұрыс қалыпта отырмағанның салдарынан қимыл-тірек аппаратымызға зиян келеді. Адам психикасына кері әсер ететін ақпараттарды да интернеттің зиянды жағына қоса аламыз. Интернет арқылы алаяқтар жеке тұлға жайлы мәлімет алып, оны өз мақсатына қолдануы мүмкін. Сонымен қатар, әлемдік тор арқылы компьютер жүйесіне зақым келтіріп, зиянын тигізетін вирустар тарайды.


    1.Мәтіннен 3 нақты ақпаратты іріктеп алып жазыңыз.

    1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    2.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.

    1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    2)Жазылым (3б)

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды жазыңыз (дискуссивті эссе).

    «Ғаламтордың пайдасы мен зияны туралы пікірің қандай?» Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыптан ауытқымай,берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп дискуссивті эссе жазыңыз 120-130сөз

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3)Әдеби тіл нормалары (1б) Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

    Эссе мәтінінен етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тауып кестені толтырыңыз.

    Есімше

    Көсемше

    Тұйық етістік

    Шақ

    Рай













    Бағалау критерийлері:

    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп

    1

    -Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5)

    -Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)



    1

    Жазылым


    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).


    2

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    - даму желісін сақтайды (0,5 балл);

    -берілген мәселенің шешу жолдары мен себептеріне өз көзқарасын дәлелдеп жазады (0,5 балл);

    -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.


    3

    -эссе мәтінінен көсемшені табады (0,25 балл);

    - мәтіннен есімшені табады (0,25 балл);

    - етістіктің шақ,рай түрлерін табады (0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1



    7-сынып


    Төмен көрсеткіш 1-2 балл

    Орташа көрсеткіш 3-4 балл

    Жоғары көрсеткіш 5 балл

    Оқылым

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алмайды,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды

    3-4 қате жібереді

    <
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    оля
    31 Наурыз 2024
    1949
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 7-сынып 2024жыл Т1

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 7-сынып 2024жыл Т1

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 7-сынып 2024жыл Т1
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    7-сынып

    1. Оқылым. (1б) Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп,зерттеп оқу

    1-тапсырма. Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5 б)

    2-тапсырма.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)



    Әкесі баласына достарының шынайы дос емес екенін қанша айтып жүрсе де, баласы онымен келіспей «сіз оларды білмейсіз – олар менің шын достарым» деп үнемі қарсылық көрсетеді. Бір күні әкесі: «олай болса достарыңды сынап көрелік. бір қойды сойып, оны бөлшекте дағы, қан-қан күйінше етті бір қапқа салып кел» – дейді. Бозбала айтқанды жасайды. «енді», – дейді әкесі – «осы қапты алып достарыңа бар да «біреуді өлтірдім, сүйегі мына қапта… маған көмектес», – деп сұра. Достарыңның саған адал болғанын, болмағанын сонда көресің», – дейді. Бозбала  бір досының үйіне барады да, біреуді өлтіріп қойдым деп, одан өлікті тығуға көмектесуін сұрайды. бірақ досы келіспейді. «менен алыс жүр!» бәледен аулақ деп есігінің алдынан қуып жібереді. Тағы бір досына барса, ол да көмектеспей қайтарып жібереді. Басқалары да солай. Көңілі түсіп әкесінің алдына келеді. «Айтқаныңыз рас екен. шын дос емес екен олар маған. ешбірі көмектескісі келмеді», – дейді ол мұңая. Әкесі «айттым ғой, саған», – деп, енді пәлен жерде тұратын, пәленше деген кісіге сәлемімді айтып бар да, достарыңнан сұрағанды одан да сұра дейді. бозбала айтылған жерге барып, әкесінің досына жолығады. Әкесінің сәлемін айтып, «біреуді өлтіріп қойдым, әкем сізді маған көмектеседі деп айтқан», – дейді. Әкесінің досы дереу оны үйге кіргізіп, өзі үйдің артқы бақшасынан бір ор қазады. Қапты сол орға көміп, үстінен қызғалдақтарды егіп тастайды. Бозбала үйге қайтып келіп әкесіне досының көмектескенін, қапты бақшасына көміп, үстінен қызғалдақ еккенін айтып береді. Бұл жолы әкесі: «енді сол досыма қайтып бар да, ел-жұрттың алдында бүлік шығарып, оны мазала», – дейді. Баласы таң қалады, бірақ әкесінің айтқанын орындайды.  Қайтып барып әкенің досына түрлі жаман сөз айтып, ел-жұрттың алдында бүлік шығарады. Сонда да ол кісі балаға: «әкеңе сәлем айт. мен бір боғауыз сөз үшін қызғалдақтары бар бақшамды қопаратын адам емеспін», – дейді.


    Нақты ақпарат

    Коментарий








    2) Жазылым. (3б)

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды жазыңыз (дискуссивті эссе).

    «Таңда адал дос өз теніңнің ішіңнен» Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыптан ауытқымай,берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп дискуссивті эссе жазыңыз 120-130сөз


    __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



    3)Әдеби тіл нормалары.(1б) Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданып, шылауларды ажыратып,кестені толтырыңыз

    Cептеулік шылау

    Жалғаулық шылау

    Демеулік шылау













    Бағалау критерийлері:

    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп

    1

    -Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5)

    -Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)



    1

    Жазылым


    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).


    2

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    - даму желісін сақтайды (0,5 балл);

    -берілген мәселенің шешу жолдары мен себептеріне өз көзқарасын дәлелдеп жазады (0,5 балл);

    -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану

    3

    -мәтіннен септеулік шылауды табады (0,25 балл);

    - жалғаулық шылауды табады (0,25 балл);

    - демеулік шылауды табады (0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1


    7-сынып


    Төмен көрсеткіш 1-2 балл

    Орташа көрсеткіш 3-4 балл

    Жоғары көрсеткіш 5 балл

    Оқылым

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алмайды,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды

    3-4 қате жібереді

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алады,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды

    1-2 қате жібереді.

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алады,нақты ақпаратқа коментарий жасайды,шығармашылықпен жұмысты орындай біледі.

    Жазылым

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтамайды, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің жолдарын оңтайлы шешуде өзіндік көзқарасы айқын емес. (дискуссивті эссе) 5-6 грамматикалық қате жібереді.


    Эссе құрылымы мен даму желісін толық сақтамайды, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын білдіруде 1-2 қате жібереді.

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына өз көзқарасын жазады.

    Әдеби тіл нормалары

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолдана алмайды,шылау түрлерін ажырата білмейді,орфографиялық,пунктуациялық,стильдік ,грамматикалық сауаттылығы өте төмен.

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданады,шылау түрлерін ажырата білмейді,орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (5-7) жібереді

    Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданады,шылаудың мағыналық түрлерін ажырата алады,сауатты жазады.



    7-сынып

    1. Оқылым. (1б) Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп оқу

    1-тапсырма. Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5 б)

    2-тапсырма.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)

    Көп адамдар, әсіресе интернет қолданушылары оның адамзаттың ең үлкен жетістігі екендігімен келісері анық. Ол қалтқысыз ақпарат көзі болуымен қатар, адамдарға қажет біліммен сусындауға, қиюы келмес мәселелердің шешімін табуға көмектеседі. Әлемдік тордың жан-жақты, білімді, көзқарасымыз кең болып, көптеген қызықты дүниелерді үйренуімізге әсері мол. Оған қоса, интернеттің тағы бір артықшылығы – мемлекеттер мен құрлықтар арасындағы шекараны жойып, адамдарға араларындағы қашықтыққа қарамастан бір-бірімен араласуға, сөйлесуге мүмкіндік беруінде. Тіпті, әлемдік тор арқылы әлемнің екі бұрышындағы адамдар достасып, махаббаттарын да тауып жатады. Интернеттің пайдасы мол екендігі даусыз. Алайда, оның зияны да аз емес. Оның ең бірінші зияны – тәуелділік. Бұл аңыздан алынған термин емес. Интернет қолданушыларының 10%-ы оған тәуелді екендігі ғылыммен дәлелденген. Тіпті, бірқатары үй, тағам, су іспетті өмірлік маңызды дүние деп есептейді. Оңтүстік Корея, Қытай және Тайваньда интернетке тәуелділікті ұлттық деңгейдегі мәселе ретінде қарастырады. Десе де, оның зияны тек мұнымен шектелмейді. Компьютер мониторының алдында ұзақ уақыт отырудың өзі көзіміздің көруіне теріс әсер етсе, дұрыс қалыпта отырмағанның салдарынан қимыл-тірек аппаратымызға зиян келеді. Адам психикасына кері әсер ететін ақпараттарды да интернеттің зиянды жағына қоса аламыз. Интернет арқылы алаяқтар жеке тұлға жайлы мәлімет алып, оны өз мақсатына қолдануы мүмкін. Сонымен қатар, әлемдік тор арқылы компьютер жүйесіне зақым келтіріп, зиянын тигізетін вирустар тарайды.


    1.Мәтіннен 3 нақты ақпаратты іріктеп алып жазыңыз.

    1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    2.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.

    1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    2)Жазылым (3б)

    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды жазыңыз (дискуссивті эссе).

    «Ғаламтордың пайдасы мен зияны туралы пікірің қандай?» Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыптан ауытқымай,берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп дискуссивті эссе жазыңыз 120-130сөз

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    3)Әдеби тіл нормалары (1б) Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.

    Эссе мәтінінен етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тауып кестені толтырыңыз.

    Есімше

    Көсемше

    Тұйық етістік

    Шақ

    Рай













    Бағалау критерийлері:

    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп

    1

    -Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5)

    -Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)



    1

    Жазылым


    Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).


    2

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    - даму желісін сақтайды (0,5 балл);

    -берілген мәселенің шешу жолдары мен себептеріне өз көзқарасын дәлелдеп жазады (0,5 балл);

    -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    Етістіктің есімше,көсемше,тұйық етістік,шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.


    3

    -эссе мәтінінен көсемшені табады (0,25 балл);

    - мәтіннен есімшені табады (0,25 балл);

    - етістіктің шақ,рай түрлерін табады (0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1



    7-сынып


    Төмен көрсеткіш 1-2 балл

    Орташа көрсеткіш 3-4 балл

    Жоғары көрсеткіш 5 балл

    Оқылым

    Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алмайды,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды

    3-4 қате жібереді

    <
    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Оқу жылы 7 сынып
    31.03.2024
    1949
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    оля
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации