Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі пәнінен 8–сынып оқушыларына арналған аралық аттестаттау тапсырмалары


    1 – нұсқа

    1. Оқылым.(1 балл)

    - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз.

    2-тапсырма. Мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз.

    Қазақтың әдептілік, әділдік атты құндылықтарын қазақ философиясы баға жетпес қазына деп таниды. Осындай ұлт намысының абыройының, қадір-қасиетінің қаншалықты жоғары деңгейде бағаланғанын аңғаруға болады. Кез келген адамның адами санасы мен мінез-құлқын анықтайтын бірінші психологиялық қасиет – ар-намысы. Бұл – жеке тұлғаның адамның бойындағы адалдық, шыншылдық, ар, абырой, тектілік, әділеттілік, ұят, көргенділік дейтін құнды қасиеттерді бағалайтын жүйелі моральдық мәдениеттілік, саналық этика мен әлеуметтік психологиялық ұғым. Адамның намысы мен ұяты түрлі қызмет атқарады; ол кезкелген тұлғаның жан дүниесіндегі, ішкі санасындағы білінбейтін, көрініс бермейтін тәртіп ұят сақшысы сияқты, адамгершілікке жанаспайтын теріс іс-әрекеттер істеуден аяқ тартқызып, сақтандырып ғана қоймай, пасық, жымысқы ниеттерден де алыстап бойынан арылту үшін аса қажетті. Бұл туралы әлем данышпандары да әр заманда ар-намыс пен қадірқасиеттің категорияларын алғаш болып Рим стоицизмнің соңғы кезеңінің өкілдері Сенека, Эпиктет, Марк Аврелий зерделеген Сенеканың флософиясында мәдениеттілікке этикаға деген көзқарасы басым. Эпиктет адамның қоғамдағы ар-намысы мен абыройын сақтап қалуды үйреткен, озбырлықпен алдап тапқан пайданың адамға әкелетін еш абыройы мен қадірі жоқ екендігін ойда болған. Рим императоры Марк Аврелий бүкіл әлемге өзінің адамзаттың бірінші байлығы шынайы өмір сүру қағидалары туралы насихаттарымен танылған. Ұят, ар, абырой құндылықтары туралы ұлылар да айтып жазып кеткен. Ұлы Абай атамыз өзінің қара сөздерінде: «Кімнің ұяты жоқ болса, оның иманы да жоқ» деп, Баласағұн «Ұят-жаман ойдың жүгені, Бұл жалғанда бұзатын-арсыз адам» деп айтқан.



    Комментарий

    Талдау






    2 Жазылым. (3 балл)

    -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1.«Адами құндылықтар алға жетелейді» тақырыбында дәлелдер келтіре отырып,

    ойыңызды жүйелеп аргументативті эссе жазыңыз. Сөз саны 130-140.







    3.Әдеби тіл нормалары. (1 балл)

    -сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану;

    -Эссеңізді қайта оқып, онда кездесетін есімді, етістікті тіркестерді теріп жазыңыз.


    Есімді тіркес

    Етістікті тіркес







    Бағалау критерийлері:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    -оқылым стратегиялын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдайды;


    1

    -оқылым стратегияларын қолданып,комментарий жасайды (0,5 балл);

    -ііріктеп оқып, талдайды (0,5 балл).

    1

    Жазылым


    - эссе құрылымы мен дамуын сақтап, ұсынылған мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жаза алады;(аргументативті эссе)



    3

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

    -өз ойын дәлелдеп жазады(1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлерін сақтап, сөз тіркестерін дұрыс ажырата алады;


    1

    -мәтіннен сөз тіркестерінің байланысу тәсілдері мен түрлерін сақтап жазады (0,25 балл);

    - есімді, етістікті сөз тіркестерін дұрыс жыратып,қолданады (0,25 балл);

    - сұрақтарнын қояды(0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1







    2 – нұсқа

    1.Оқылым.(1 балл )

    - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз.

    2-тапсырма. Мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз.

    Мамандық таңдау – маңызды іс. Уақыт өте дәстүрлі мамандықтар сұраныстан айырылып, жаңа маман иелері пайда болады. Fast Future британдық агенттіктің футурологтары 2030 жылы сұранысқа ие болып, кең жайылатын мамандықтардың тізімін болжады. 17 жылдан кейін заманауи инженерлер мен сату бойынша менеджерлердің орнына мынандай маман иелері қажет болады:

    Ғылым жетістіктері этикасының маманы. Бұл кісі адамдарды клондау, өлілерді тірілту сынды адам өмірі мен өлімінің этикасына қатысты мәселелерді шешу керек. Ғалымдардың ойлауынша, ол уақытқа дейін өмір мен өлім адам қолында болады екен.

    Ғарыш туризм мамандары: ұшқыштар, бортинженерлер мен гидтар. Дамыған технология ғарышқа саяхаттауға мүмкіндік беріп, жаңа жұмыс орындарымен қамтамасыз етеді.

    Жер болашақта үлкен құндылыққа айналып, жерді үнемдеу өмірдің кез келген саласында байқалады. Өндіріс пен шаруашылық көп жерді алмас үшін, «тігінен тұратын фермалар мен өндіріс орындары» көбейеді. Осы салада жұмыс істей алатын мамандардың қажеттілігі де артады.

    Климат өзгерісі бойынша маман болашақта ең жиі кездесетін мамандықтардың қатарында болады.

    Қарт кісілердің денсаулығын күтуші маман тек үлкен кісілерге медициналық көмек көрсететін болады.

    Виртуалды құқықтың заңгері қарапайым заңгерлерден де үлкен сұранысқа ие болады. Ал виртуалды әлемді жинастыратын адам электронды пошта, гаджеттер мен компьютердегі файл мен папкаларды реттеп береді.


    Комментарий

    Талдау




    2.Жазылым. (3 балл)

    -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1 «Мен таңдаған мамандық» тақырыбында аргументативті эссе жазыңдар.Мамандық таңдаудың қыры мен сырын білесің бе?Өз ойынды дәлел келтіре отырып жаз. Сөз саны 130-140.


    3.Әдеби тіл нормалары. (1 балл)

    -тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану;

    Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің жасалу жолы мен қызметін анықтап, сөйлем мүшелеріне талдау жасаңыз. (2-3 сөйлем).





    Бағалау критерийлері:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    -оқылым стратегиялын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдайды;


    1

    -оқылым стратегияларын қолданып,комментарий жасайды (0,5 балл);

    -ііріктеп оқып, талдайды (0,5 балл).

    1

    Жазылым


    - эссе құрылымы мен дамуын сақтап, ұсынылған мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жаза алады;(аргументативті эссе)



    3

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

    -өз ойын дәлелдеп жазады(1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің өзіндік орнын, қызметін түсініп, жазба жұмысында қолдана алады.


    1

    -мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін табады (0,25 балл);

    - сөйлем мүшелерінің өзіндік орнын, қызметін түсінеді (0,25 балл);

    - жазба жұмысында дұрыс қолдана алады(0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1


















    3- нұсқа

    1. Оқылым.(1 балл )

    - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу .

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз.

    2-тапсырма. Мәтінді іріктеп оқып,талдау жасайды.


    Жергілікті аймақтың Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен -өсімдіктері. Экологиялық апат түсінігі — тек су, топырақ, ауаның ластануы мен тиімсіз қолданылуы ғана емес, сонымен бірге экожүйенің биологиялық құрамының бұзылуы — өсімдіктер мен жануарлардың кейбір түрлерінің тікелей немесе жанама түрде жойылуы.

    Түрлердің жойылуының бір ғана себебі — адамның шаруашылық іс-әрекеті: тікелей ізіне түсу (аңшылық, балық аулау, орманның кесілуі және т.б.) немесе жанама әсері (байырғы тіршілік ортасынан ығыстыру, ортаның тез өзгеруі). Өсімдіктер мен жануарлардың кейбір түрлерінің жойылуы неге алып келуі мүмкін?

    Биоценоздың — табиғаттың (элементарлық ұяшықтарының) тұрақтылығы бірден бұзылады. Ал бұл тізбекті реакция сияқты, одан да ірі кешендердің деградациясына және «ғаламшардың тыныс алуының» бұзылуына, топырақ құнарлылығының және биологиялық өнімдер алу мүмкіндігінің бірден төмендеуіне алып келеді.

    Әр жоғалған түр қайта қалпына келмейді. Ғылым оны жаңадан жасап шығаруға дәрменсіз. Демек, адамдар әрбір биологиялық түрге тән құнды қасиеттерді пайдалана алмайды. Ал бұл — адамзат үшін орны толмайтын шығын. Сондықтан 1948 жылы құрылған Халықаралық табиғат және табиғат ресурстарын қорғау одағы шеңберінде 1949 жылы «тірі қалу» бойынша комиссия құрылды. Олардың маңызды міндеттерінің бірі жойылу қаупі туып тұрған түрлердің тізімін жасап, оларды қорғау жолдарын анықтау болды.


    Комментарий

    Талдау




    2.Жазылым. (3 балл)

    -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1. «Қызыл кітапқа енген аң-құстар» тақырыбында аргументативті эссе жазыңыз.Қызыл кітапқа енген қандай аң-құстард білесіз? Өз ойыңызды дәлел келтіре отырып жаз.Сөз саны 130-140.

    3.Әдеби тіл нормалары. (1 балл)

    -сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолдана білу;

    Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолданып, теріп жазыңыз.


    Бірыңғай мүше

    Айқындауыш мүше










    Бағалау критерийлері:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оля
    31 Наурыз 2024
    1444
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 8-сынып 2024жыл Т1

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 8-сынып 2024жыл Т1

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі пәнінен емтихан тапсырмалары 5-сынып 2024жыл Т1
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақ тілі пәнінен 8–сынып оқушыларына арналған аралық аттестаттау тапсырмалары


    1 – нұсқа

    1. Оқылым.(1 балл)

    - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз.

    2-тапсырма. Мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз.

    Қазақтың әдептілік, әділдік атты құндылықтарын қазақ философиясы баға жетпес қазына деп таниды. Осындай ұлт намысының абыройының, қадір-қасиетінің қаншалықты жоғары деңгейде бағаланғанын аңғаруға болады. Кез келген адамның адами санасы мен мінез-құлқын анықтайтын бірінші психологиялық қасиет – ар-намысы. Бұл – жеке тұлғаның адамның бойындағы адалдық, шыншылдық, ар, абырой, тектілік, әділеттілік, ұят, көргенділік дейтін құнды қасиеттерді бағалайтын жүйелі моральдық мәдениеттілік, саналық этика мен әлеуметтік психологиялық ұғым. Адамның намысы мен ұяты түрлі қызмет атқарады; ол кезкелген тұлғаның жан дүниесіндегі, ішкі санасындағы білінбейтін, көрініс бермейтін тәртіп ұят сақшысы сияқты, адамгершілікке жанаспайтын теріс іс-әрекеттер істеуден аяқ тартқызып, сақтандырып ғана қоймай, пасық, жымысқы ниеттерден де алыстап бойынан арылту үшін аса қажетті. Бұл туралы әлем данышпандары да әр заманда ар-намыс пен қадірқасиеттің категорияларын алғаш болып Рим стоицизмнің соңғы кезеңінің өкілдері Сенека, Эпиктет, Марк Аврелий зерделеген Сенеканың флософиясында мәдениеттілікке этикаға деген көзқарасы басым. Эпиктет адамның қоғамдағы ар-намысы мен абыройын сақтап қалуды үйреткен, озбырлықпен алдап тапқан пайданың адамға әкелетін еш абыройы мен қадірі жоқ екендігін ойда болған. Рим императоры Марк Аврелий бүкіл әлемге өзінің адамзаттың бірінші байлығы шынайы өмір сүру қағидалары туралы насихаттарымен танылған. Ұят, ар, абырой құндылықтары туралы ұлылар да айтып жазып кеткен. Ұлы Абай атамыз өзінің қара сөздерінде: «Кімнің ұяты жоқ болса, оның иманы да жоқ» деп, Баласағұн «Ұят-жаман ойдың жүгені, Бұл жалғанда бұзатын-арсыз адам» деп айтқан.



    Комментарий

    Талдау






    2 Жазылым. (3 балл)

    -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1.«Адами құндылықтар алға жетелейді» тақырыбында дәлелдер келтіре отырып,

    ойыңызды жүйелеп аргументативті эссе жазыңыз. Сөз саны 130-140.







    3.Әдеби тіл нормалары. (1 балл)

    -сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті сөз тіркестерін ажырату, қолдану;

    -Эссеңізді қайта оқып, онда кездесетін есімді, етістікті тіркестерді теріп жазыңыз.


    Есімді тіркес

    Етістікті тіркес







    Бағалау критерийлері:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    -оқылым стратегиялын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдайды;


    1

    -оқылым стратегияларын қолданып,комментарий жасайды (0,5 балл);

    -ііріктеп оқып, талдайды (0,5 балл).

    1

    Жазылым


    - эссе құрылымы мен дамуын сақтап, ұсынылған мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жаза алады;(аргументативті эссе)



    3

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

    -өз ойын дәлелдеп жазады(1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    - сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлерін сақтап, сөз тіркестерін дұрыс ажырата алады;


    1

    -мәтіннен сөз тіркестерінің байланысу тәсілдері мен түрлерін сақтап жазады (0,25 балл);

    - есімді, етістікті сөз тіркестерін дұрыс жыратып,қолданады (0,25 балл);

    - сұрақтарнын қояды(0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1







    2 – нұсқа

    1.Оқылым.(1 балл )

    - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз.

    2-тапсырма. Мәтінді іріктеп оқып,талдау жасаңыз.

    Мамандық таңдау – маңызды іс. Уақыт өте дәстүрлі мамандықтар сұраныстан айырылып, жаңа маман иелері пайда болады. Fast Future британдық агенттіктің футурологтары 2030 жылы сұранысқа ие болып, кең жайылатын мамандықтардың тізімін болжады. 17 жылдан кейін заманауи инженерлер мен сату бойынша менеджерлердің орнына мынандай маман иелері қажет болады:

    Ғылым жетістіктері этикасының маманы. Бұл кісі адамдарды клондау, өлілерді тірілту сынды адам өмірі мен өлімінің этикасына қатысты мәселелерді шешу керек. Ғалымдардың ойлауынша, ол уақытқа дейін өмір мен өлім адам қолында болады екен.

    Ғарыш туризм мамандары: ұшқыштар, бортинженерлер мен гидтар. Дамыған технология ғарышқа саяхаттауға мүмкіндік беріп, жаңа жұмыс орындарымен қамтамасыз етеді.

    Жер болашақта үлкен құндылыққа айналып, жерді үнемдеу өмірдің кез келген саласында байқалады. Өндіріс пен шаруашылық көп жерді алмас үшін, «тігінен тұратын фермалар мен өндіріс орындары» көбейеді. Осы салада жұмыс істей алатын мамандардың қажеттілігі де артады.

    Климат өзгерісі бойынша маман болашақта ең жиі кездесетін мамандықтардың қатарында болады.

    Қарт кісілердің денсаулығын күтуші маман тек үлкен кісілерге медициналық көмек көрсететін болады.

    Виртуалды құқықтың заңгері қарапайым заңгерлерден де үлкен сұранысқа ие болады. Ал виртуалды әлемді жинастыратын адам электронды пошта, гаджеттер мен компьютердегі файл мен папкаларды реттеп береді.


    Комментарий

    Талдау




    2.Жазылым. (3 балл)

    -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1 «Мен таңдаған мамандық» тақырыбында аргументативті эссе жазыңдар.Мамандық таңдаудың қыры мен сырын білесің бе?Өз ойынды дәлел келтіре отырып жаз. Сөз саны 130-140.


    3.Әдеби тіл нормалары. (1 балл)

    -тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану;

    Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің жасалу жолы мен қызметін анықтап, сөйлем мүшелеріне талдау жасаңыз. (2-3 сөйлем).





    Бағалау критерийлері:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Оқылым

    -оқылым стратегиялын қолданып, комментарий жасайды, іріктеп оқиды, талдайды;


    1

    -оқылым стратегияларын қолданып,комментарий жасайды (0,5 балл);

    -ііріктеп оқып, талдайды (0,5 балл).

    1

    Жазылым


    - эссе құрылымы мен дамуын сақтап, ұсынылған мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп жаза алады;(аргументативті эссе)



    3

    -эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл);

    -мәтіндегі оқиғаны (кейіпкерді) сипаттап не суреттеп мазмұнын толық ашады (1 балл);

    -өз ойын дәлелдеп жазады(1 балл).



    3


    Әдеби тілдің нормалары

    - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің өзіндік орнын, қызметін түсініп, жазба жұмысында қолдана алады.


    1

    -мәтіннен тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерін табады (0,25 балл);

    - сөйлем мүшелерінің өзіндік орнын, қызметін түсінеді (0,25 балл);

    - жазба жұмысында дұрыс қолдана алады(0,25 балл);

    -сауатты жазады (0,25 балл).

    1


















    3- нұсқа

    1. Оқылым.(1 балл )

    - оқылым стратегияларын қолдану:комментарий жасау, іріктеп оқу, талдап оқу .

    1-тапсырма. Берілген мәтінді оқып, комментарий жасаңыз.

    2-тапсырма. Мәтінді іріктеп оқып,талдау жасайды.


    Жергілікті аймақтың Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен -өсімдіктері. Экологиялық апат түсінігі — тек су, топырақ, ауаның ластануы мен тиімсіз қолданылуы ғана емес, сонымен бірге экожүйенің биологиялық құрамының бұзылуы — өсімдіктер мен жануарлардың кейбір түрлерінің тікелей немесе жанама түрде жойылуы.

    Түрлердің жойылуының бір ғана себебі — адамның шаруашылық іс-әрекеті: тікелей ізіне түсу (аңшылық, балық аулау, орманның кесілуі және т.б.) немесе жанама әсері (байырғы тіршілік ортасынан ығыстыру, ортаның тез өзгеруі). Өсімдіктер мен жануарлардың кейбір түрлерінің жойылуы неге алып келуі мүмкін?

    Биоценоздың — табиғаттың (элементарлық ұяшықтарының) тұрақтылығы бірден бұзылады. Ал бұл тізбекті реакция сияқты, одан да ірі кешендердің деградациясына және «ғаламшардың тыныс алуының» бұзылуына, топырақ құнарлылығының және биологиялық өнімдер алу мүмкіндігінің бірден төмендеуіне алып келеді.

    Әр жоғалған түр қайта қалпына келмейді. Ғылым оны жаңадан жасап шығаруға дәрменсіз. Демек, адамдар әрбір биологиялық түрге тән құнды қасиеттерді пайдалана алмайды. Ал бұл — адамзат үшін орны толмайтын шығын. Сондықтан 1948 жылы құрылған Халықаралық табиғат және табиғат ресурстарын қорғау одағы шеңберінде 1949 жылы «тірі қалу» бойынша комиссия құрылды. Олардың маңызды міндеттерінің бірі жойылу қаупі туып тұрған түрлердің тізімін жасап, оларды қорғау жолдарын анықтау болды.


    Комментарий

    Талдау




    2.Жазылым. (3 балл)

    -эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыру, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе)

    1. «Қызыл кітапқа енген аң-құстар» тақырыбында аргументативті эссе жазыңыз.Қызыл кітапқа енген қандай аң-құстард білесіз? Өз ойыңызды дәлел келтіре отырып жаз.Сөз саны 130-140.

    3.Әдеби тіл нормалары. (1 балл)

    -сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолдана білу;

    Сөйлем ішінде бірыңғай мүшелер мен айқындауыш мүшелерді қолданып, теріп жазыңыз.


    Бірыңғай мүше

    Айқындауыш мүше










    Бағалау критерийлері:


    Оқу дағдысы

    Бағалау критерийлері

    Тапсыр

    ма реті

    Дескриптор

    Балл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Оқу жылы 8 сынып
    31.03.2024
    1444
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оля
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации