Мотивациялық-қозғаушылық
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
Музыка ойнап тұрады, осы кезде балалар топқа
кіреді.
Teacher: Hello! I am glad to see
you!
Мұғалім: Бүгінгі сабағымызда қонақтар
бар. Қонақтармен амандасайық.
- Балалар, қазір жылдың қай
мезгілі?
-
Көктем.
Мына бәйшешекті бір-бірімізге
беріп, көктем туралы айтайық.
- Көктемде құстар ұшып
келеді.
Teacher:
A dialogue: T. –
Ch.:
What can you do with your
mouth(nose, legs, etc.)?
Teacher: I have Mr. Tongue. Let us
look Mr. Tongue’s palace. There are many sounds. Child, what sounds
do you like?
Teacher: Let us draw a picture. Help
me, please, to recite a poem:
Point, point, comma,
line. This is face and it is fine. Body, arms and
legs are here.
Hands and feet are so dear!
I
am drawing so quick !
Look at me! My name is Nick!
Teacher: Children! We have today a
new friend Nick.
But he can’t speak. Let’s
teach him. O.K!
The
sound [i:] for example cheese…
Ник: Суық. Мен
тондым.
Мұғалім:Балалар, біздің Ник тонып
қалыпты. Қазір біз оны киіндірейік.Әуелі оған киімдер туралы айтып
берейік.
Мұғалім бастайды: шұлық, ...
Енді сендер айтыңдар: (Доппен
ойын)
Енді оны киіндіреміз. Мұғалім
бастайды.
Никбасына кепка
киеді.
Ник:
Рақмет.
Nick: I am hungry. I am
thirsty.
Teacher: Children, listen our new
friend wants to eat. We must help him.
Ник: Отбасы деген
не?
Nick: I want to have a
house.
Teacher: Let us make a house for our
friend.
Nick: Give me
furniture.
Teacher: What can we stand in Nick’s
room?
Ник: Менің ойнағым
келеді.
Мұғалім: Балалар,
ойнайық.
Қызыл қанатты көбелек,
Жасыл қанатты көбелек.
Гүлден гүлге
қонасың,
Ұстатпайсың не керек.
Балалар, Никке ойыншықтар
сыйлайық
Мұғалім өзі бастайды: Мен ұшақ
сыйлаймын....
Nick:
What’s a
town?
Teacher: Children, let us wish our
friend: be happy….
Балалар,
Никкежақсы тілектер, жақсы сөздер
айтайық.
|
Children: Hello! I am glad to
see!
Балалар қонақтарға қарап
тұрады. Бәрі хормен айтады.
Біз әдетті баламыз.
Біз ерекше баламыз.
Қонақтарды көргенде,
Сәлеметсіздер ме, -деп.
Амандасып аламыз.
Балалар сұрақтарға жауапбереді.
Күн жылы болады. Жаңбыр жауады. Бәйшешек
өседі.
Children answer:
-
I
am O’K!
-
I am clever boy/girl (good,
beautiful, strong, talented, etc.)
-
I can speak, smell,
go.
Child: The sound [a:]- for example
“car”
The sound [i:]- for a example
“cheese”;
The sound [w]- for example
“why”.
Children recite a poem and teacher
draws a picture:
Point, point, comma,
line. This is face and it is
fine. Body, arms and legs are here.
Hands and feet are so dear!
I
am drawing so quick!
Look at me! My name is Nick!
Children: O,K!
Children try to teach Nick to speak
.
Балалар:көйлек,
...
Никүстіне көйлек
киеді.
............................
Children:
-
Eat an
apple.
-
Drink
water.
Балалар: Отбасы деген
мейірімді әже...
Children make a
house:
It
is a wall.
It
is a roof.
It
is a window.
It
is a door.
It’s a computer, a bed, a
lamp, a shelf, a chair, a curtain, a bookcase,
etc.
Балалар: Ойнаймыз.
Балалар қайталап, қимылдар
жасайды.
Балалар: Мен ұшақ
сыйлаймын....
Children: There are many
hospitals…
Children: Be healthy, be strong, be
good, be talented.
Ник:Сен ақылдысың. Сен
әдемісің.......
|