Пәні:қазақ
әдебиеті Сыныбы:8 «В»
Сабақтың
тақырыбы: «Алып – Ер Тоңа» дастаны
Жалпы мақсаты:
Алып-ер Тұңға туралы түсінік бере отырып,оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыру, елін,жерін,Отанын сүюге тәрбиелеу;
Сілтеме
Нұсқаулық, Қазақ әдебиеті оқулығы,әдебиеттік оқу пәнінің
әдістемесі
Негізгі идея:
Оқушыны өз бетімен ізденуге бағыттау. Сыни тұрғыдан ойлау
қабілеттерін арттыру.
Қолданылатын
материалдар: АКТ мүмкіндіктері, түсіндірмелі сөздік, видеоролик
Оқыту формасы,
технологиясы, әдістері: Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс,
диалогтық оқыту (сұрақ-жауап), сыни ойлау (миға шабуыл, ой
жинау).
Сабақ
кезеңдері, уақыты: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
І.Білу.(5мин)
Ойға шабуыл: тренинг, топқа бөліну.
Видеорлик:
Ежелгі дәуір әдебиетінен
а) Ежелгі дәуір
әдебиеті туралы не білесің?
б) «Алып-Ер
Тұңға» кім? Өз білгендерін еске түсіріп, өлең мазмұнымен
танысады.
ІІ.Түсіну.(12мин) а) Дүниені неге опасыз дейді?
б) «Алып-Ер
Тұңғаны» жоқтауда опасыз дүние деген сөздің мағынасы қалай
суреттеледі?
в) Өлеңдегі
«түптеді» деген сөзінің мағынасын түсіндіру
ЖИГСО әдісі
бойынша шығарманы оқытып, талдату. Топтар шығарманы оқиды,
талдайды.
ІІІ.Қолдану
(8мин) а) «Ерлік,елдік және еркіндік пен тәуелсіздік» сөздерінің
мағынасын ашу. І топ
б) Алып-Ер
Тұңғаның түркі тарихындағы рөлі «жоқтауда» қалай көрінуін өлең
жолдары арқылы дәлелдеу. /ІІ топ/
в) Жоқтаудың
тілдік ерекшіліктеріне талдау жасау./ ІІІ топ
Сергіту сәті.
Топпен жұмыс жасап, постер құрайды.
ІҮ.
Талдау(7мин) а)«Алып-Ер Тұңғаны жоқтау» өлеңін қазақтың дәстүрлі
жоқтауларымен
салыстырып,ұқсастығын айту.
(Венн
диаграммасы)
б) Жырда
заманға сай қандай сын айтылады? Топтық жұмыс.
Салыстырады,талдайды.
Ү.Жинақтау(5мин) «Батыр елі үшін туады,елі үшін өледі» деген
мақалды негізге ала отырып,Алып-Ер Тұңғаның бейнесін
жасау. Сызба
толтыру,мағыналарын түсінеді
ҮІ.Бағалау(3мин) Алып-Ер Тұңға – бүкіл елдің
бүтіндігін,тәуелсіздігін ойлап,сол үшін жауға аттанған батыр.
Шығарма,ой
толғау жазу
VІ. Үйге тапсырмасын беру(2мин) 1.Жоқтау жырды оқу,
мазмұндау.
2. Жоқтау
жырдан заманға айтылған сындарды анықтау.
3. Қазақ
халқының тарихындағы жоқтау жырлар туралы мәліметтер дайындау.
VIIІ.Рефлексия(3мин) Екі жұлдыз-бір тілек бойынша өздерінің сабаққа
ойларын білдіруі. Сабақ жайында айтады.