Материалдар / қазақ тілі (ҚГБ) ҚМЖ 4-токсан 11- сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қазақ тілі (ҚГБ) ҚМЖ 4-токсан 11- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі (ҚГБ) ҚМЖ 4-токсан 11- сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2024
79
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

11-сынып, Қазақ тілі(Қоғамдық-Гуманитарлық бағыт)


Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ

Сабақтың тақырыбы:Қазақ театры(үлгі ретінде)

Бөлім:

Жаңа әлемдегі театр мен киноматография. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ театры(үлгі ретінде)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

11.1.2.1 мамандандырылған тар аядағыарнайымәтіндердегі (дәріс, интервью, бейнебаян) мақсаттыаудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдікоралымдарды, мәтінүзінділерін талдау;
11.1.6.1 коммуникативтікжағдаятқа сай көпшілікалдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларғаықпалете білу, шешенсөйлеу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Мамандандырылған тар аядағыарнайымәтіндердегімақсаттыаудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдікоралымдарды, мәтінүзінділерінталдайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Коммуникативтікжағдаятқа сай көпшілікалдында дұрыс сөйлеудіүйренеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Коммуникативтікжағдаятқа сай көпшілікалдында дұрыс сөйлеп, тыңдаушыларғаықпалетебіледі, шешенсөйлейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ: Кітап

2 топ: Дәптер

3 топ: Қаламсап


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақтар:

1.Театр деген не?

2.Әлемге әйгілі қандай театрларды білесіңдер?

3.Қазақ театры дегенде көз алдыңа не елестейді?

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Мұғалім оқулықтағы тапсырманыорындатады.

Бір оқушыға мәтінді оқуға тапсырма береді.

1-тапсырма:

Мәтінді оқып, негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратады.


Дескриптор:

-Мәтінді мұқият оқиды.

-Негізгі және қосымша мәліметтерді ажыратады.

-Пікір алмасады.

Жалпы - 6 балл

Оқулық

11-сынып

Атамұра

Топтық жұмыс

Мұғалім оқушыларғаоқулық бойыншатапсырманыорындатады.

Пікір алмасады. Кері байланыс орнатады.

2-тапсырма:

Т
опқа бөлініп, берілген тұжырымдарды таратып айтады. Қажетіне қарай дәйексөздерді қолданады.

Келісу/Келіспеу;

Себебін көрсету;

Дәлел(мысал) келтіру;

Қорытынды тұжырым жасау.

Дескриптор:

-Тұжырымдарды таратып айтады.

-Дәйексөздерді қолданады.

Жалпы - 4 балл

Оқулық

11-сынып

Атамұра

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы:Қазақ театры(үлгі ретінде)

Бөлім:

Жаңа әлемдегі театр мен киноматография. Шешендік сөздер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ театры(үлгі ретінде)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

11.1.2.1 мамандандырылған тар аядағыарнайымәтіндердегі (дәріс, интервью, бейнебаян) мақсаттыаудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдікоралымдарды, мәтінүзінділерін талдау;
11.1.6.1 коммуникативтікжағдаятқа сай көпшілікалдында дұрыс сөйлеу, тыңдаушыларғаықпалете білу, шешенсөйлеу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Мамандандырылған тар аядағыарнайымәтіндердегімақсаттыаудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдікоралымдарды, мәтінүзінділерінталдайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Коммуникативтікжағдаятқа сай көпшілікалдында дұрыс сөйлеудіүйренеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Коммуникативтікжағдаятқа сай көпшілікалдында дұрыс сөйлеп, тыңдаушыларғаықпалете біледі, шешенсөйлейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

б). Топтастыру.





Мұғалімнің нұсқауы бойынша екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

975тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!