Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР І ТОҚСАН


    Бөлім

    ӨЗІМ ТУРАЛЫ

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    1-сабақ. Өзім туралы

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1–1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау;

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолданады.

    Оқушылардың көбі жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: сөз тіркестерін қолданып әңгімелейді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы (5 мин)

    (Ұ) Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Тілек қалпағы» ойыны ойнатылады.

    Оқушылар қалпақты кезекпен киіп, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Мысалы: Мен саған

    денсаулық тілеймін...

    ҚБ: бір-біріне жақсы тілек

    айтады.

    қалпақ

    Сабақтың ортасы (35 мин)

    Жаңа сөздер: бірге, би, сурет, тіл үйрен, асық.






    1-тапсырма. Тыңдайық.

    • Сәлем, Самат!

    • Сәлем, Әли!

    • Самат, сен неше жастасың?

    • Мен сегіз жастамын. Сен ше?

    • Мен де сегіз жастамын.

    • Нешінші сыныпта оқисың?

    • Мен екінші сыныпта оқимын. Сен ше?

    • Мен де екінші сыныпта оқимын.

    Жаңа сөздерді қайталайды.

    Жаңа сөздермен сөйлем құрап айтып үйренеді. Олар би үйірмесіне бірге барады.

    Олар сурет үйірмесінде бірге сурет салады. Олар тіл үйірмесінде бірге тіл үйренеді.

    Олар бірге асық ойнады.

    Тыңдалған мәтін бойынша сұраққа жауап береді.

    • Әли неше жаста?

    • Самат нешінші сыныпта оқиды?

    • Өзің қай сыныпта оқисың?







    ҚБ: мұғалімнің көмегімен оқушылардың бірін-бірі

    бағалауы







    интербелсенді тақта,

    сюжетті сурет



    2-тапсырма. Оқиық.

    Аянның іс-әрекетін білдіретін сөздерді тап.

    Мәтінмен жұмыс.

    ҚБ: қолпаштау



    Дескриптор:

    • диалогті тыңдап, сұраққа жауап береді;

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • іс-әрекетті білдіретін сөздерді табады.




    Сергіту сәті.

    Орнымыздан тұрамыз, Мойнымызды бұрамыз. Басты төмен иеміз,

    Осылай біз жаттығып, Үлкен болып өсеміз.

    (жаттығуды қимылмен жасайды)


    сергіту сәті

    3-тапсырма. Айтайық.

    «Айтып көр» ойыны. Суретке қарап әңгімелейді.

    Тірек сөздер: жасым, сынып, отбасым, бойым, көзім, шашым, бос уақытымда.

    Дәптердегі №1 тапсырма. 4-тапсырма. Жазайық.

    Суреттің орнына қажетті сөзді қойып, толықтырып жазады.

    «Айтып көр» ойыны арқылы ауызекі сөйлеу дағдысын дамытады. Оқушы суретке қарап, өзі туралы айтып береді.



    Дәптермен жұмыс.

    Мағынасына қарай сәйкестендіріп белгілейді. Жазылым тапсырмасын орындайды.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі




    ҚБ: мадақтау:

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап!»

    слайд,

    бағдаршам суреті





    Дәптердегі №2 тапсырма.

    Дескриптор:

    • сурет бойынша өзі туралы айтады;

    • тірек сөздерді қолданады;

    • суреттің орнына қажетті сөзді қойып жазады.

    Дәптермен жұмыс.



    Сабақтың

    соңы (5 мин)

    Кері байланыс. «Табыс сатысы».

    Мен ... білемін. Мен ... түсінемін.

    Мен ... жасай аламын.




    Бөлім

    ӨЗІМ ТУРАЛЫ

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    2-сабақ. Менің үйім

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1–1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау;

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерді қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлеу барысында тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолданады.

    Оқушылардың көбі жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: сөз тіркестері арқылы өз үйі туралы әңгімелеп береді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы (5 мин)

    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Армысың, асыл Күн! (қолын күнге созады)

    • Армысың, көк аспан! (қолын аспанға созады)

    • Армысың, жан досым! (қолдарын қосады)

    • Жылуыма жылу қос! Міне, менің қолым, дос!

    Оқушылар шеңберге тұрып, өлеңді қайталап, қимылмен көрсетеді.

    ҚБ: шапалақ

    шеңберге тұру

    Сабақтың ортасы (35 мин)

    Жаңа сөздер: мынау, жарық, жаңа, жайнап.


    1-тапсырма. Тыңдайық.

    Мен ауылда тұрамын. Үйіміз үлкен.Үйдің

    артында бақ бар. Онда алма мен алмұрт өседі. Үйдің айналасында гүл көп.

    • Ол қайда тұрады?

    • Қандай үйде тұрады?


    2-тапсырма. Оқиық.

    Сұраққа жауап бер. Өлең не туралы?

    Жаңа сөздерді қайталайды.


    Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Суретке қарап, жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрайды.

    Мынау – үй. Жаңа үй. Жарық терезе. Жайнап тұр.



    Топтық жұмыс.

    Өлеңді оқиды, топта талқылайды.


    Дескриптор:

    • мәтінді мұқият тыңдайды;

    • жаңа сөздерді қайталайды;

    • өлеңді түсініп оқиды;



    ҚБ: бірін-бірі бағалау





    ҚБ: «Отшашу»






    үйдің суреті


    интербелсенді тақта



    оқулық





    сергіту










    3-тапсырма. Айтайық.

    Өз үйің туралы айтып бер. Үлгі бойынша сыныптасыңмен сөйлес.

    «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі.

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады:

    • сұрақ қойыңыз, ойлауға уақыт беріңіз;

    • одан кейін оқушылардан өз ойларын парталасымен бөлісуді сұраңыз;

    • оқушыларға өз үйі туралы парталасына айтуын ұсыныңыз.

    Дәптердегі №1 тапсырма. 4-тапсырма. Жазайық.

    Өлең мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жаз.






    Дәптердегі №2 тапсырма.

    – өлең не туралы екенін айтады.

    Сергіту сәті.

    Секіреміз топ-топ, Шапалақтап көп-көп.

    Иiлемiз оңға қарай, бiр, екi, үш, Иiлемiз солға қарай, бiр, екi, үш. (қимылмен дауыстап қайталайды)


    Жұптық жұмыс.

    Суретке қарап, жұбымен сөйлеседі.

    Үлгі:

    • Үйіңнің жанында нелер бар?

    • Үйімнің жанында саябақ бар.






    Дәптермен жұмыс.


    Суреттерді сөзбен жазып, сөйлемдерді толықтырады.

    Жазылым тапсырмасын орындайды. Жаңа сөздерді қолданып үйренеді. Дескриптор:

    • өз үйі туралы жұбына әңгімелейді;

    • өлең мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазады.

    Дәптермен жұмыс.








    ҚБ: жұбын бағалау












    ҚБ: сындарлы мадақтау:

    «Сен жарайсың!»

    «Сенің жұмысыңа ризамын!»


    Сабақтың

    соңы (5 мин)

    Кері байланыс. Суреттерді таңдау.

    Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бет-әлпет салынған суреттерден таңдайды.


    бет-әлпет салынған

    суреттер


    Бөлім

    ӨЗІМ ТУРАЛЫ

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    3-сабақ. Менің бөлмем

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну;

    2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2–3 сөйлем).

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: сөйлемдердің мағынасын түсінеді, сюжетті сурет негізінде сөйлейді.

    Оқушылардың көбі жасай алады: сөйлемдердің мағынасын ашып, сөйлем құрай алады.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: сюжетті сурет негізінде сөйлеп, әңгімелейді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (5 мин)

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.

    «Өрмек» ойыны арқылы өткен сабақты пысықтау. Ойын шартын түсіндіреді.

    Ор

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Саутпаева Гульвира Сопековна
    05 Мамыр 2024
    748
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі ҚМЖ 2 сынып толық жыл

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі ҚМЖ 2 сынып толық жыл

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі ҚМЖ 2 сынып толық жыл
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР І ТОҚСАН


    Бөлім

    ӨЗІМ ТУРАЛЫ

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    1-сабақ. Өзім туралы

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1–1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау;

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолданады.

    Оқушылардың көбі жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: сөз тіркестерін қолданып әңгімелейді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы (5 мин)

    (Ұ) Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Тілек қалпағы» ойыны ойнатылады.

    Оқушылар қалпақты кезекпен киіп, бір-біріне жақсы тілектер айтады. Мысалы: Мен саған

    денсаулық тілеймін...

    ҚБ: бір-біріне жақсы тілек

    айтады.

    қалпақ

    Сабақтың ортасы (35 мин)

    Жаңа сөздер: бірге, би, сурет, тіл үйрен, асық.






    1-тапсырма. Тыңдайық.

    • Сәлем, Самат!

    • Сәлем, Әли!

    • Самат, сен неше жастасың?

    • Мен сегіз жастамын. Сен ше?

    • Мен де сегіз жастамын.

    • Нешінші сыныпта оқисың?

    • Мен екінші сыныпта оқимын. Сен ше?

    • Мен де екінші сыныпта оқимын.

    Жаңа сөздерді қайталайды.

    Жаңа сөздермен сөйлем құрап айтып үйренеді. Олар би үйірмесіне бірге барады.

    Олар сурет үйірмесінде бірге сурет салады. Олар тіл үйірмесінде бірге тіл үйренеді.

    Олар бірге асық ойнады.

    Тыңдалған мәтін бойынша сұраққа жауап береді.

    • Әли неше жаста?

    • Самат нешінші сыныпта оқиды?

    • Өзің қай сыныпта оқисың?







    ҚБ: мұғалімнің көмегімен оқушылардың бірін-бірі

    бағалауы







    интербелсенді тақта,

    сюжетті сурет



    2-тапсырма. Оқиық.

    Аянның іс-әрекетін білдіретін сөздерді тап.

    Мәтінмен жұмыс.

    ҚБ: қолпаштау



    Дескриптор:

    • диалогті тыңдап, сұраққа жауап береді;

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • іс-әрекетті білдіретін сөздерді табады.




    Сергіту сәті.

    Орнымыздан тұрамыз, Мойнымызды бұрамыз. Басты төмен иеміз,

    Осылай біз жаттығып, Үлкен болып өсеміз.

    (жаттығуды қимылмен жасайды)


    сергіту сәті

    3-тапсырма. Айтайық.

    «Айтып көр» ойыны. Суретке қарап әңгімелейді.

    Тірек сөздер: жасым, сынып, отбасым, бойым, көзім, шашым, бос уақытымда.

    Дәптердегі №1 тапсырма. 4-тапсырма. Жазайық.

    Суреттің орнына қажетті сөзді қойып, толықтырып жазады.

    «Айтып көр» ойыны арқылы ауызекі сөйлеу дағдысын дамытады. Оқушы суретке қарап, өзі туралы айтып береді.



    Дәптермен жұмыс.

    Мағынасына қарай сәйкестендіріп белгілейді. Жазылым тапсырмасын орындайды.

    ҚБ: «Бағдаршам» әдісі




    ҚБ: мадақтау:

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап!»

    слайд,

    бағдаршам суреті





    Дәптердегі №2 тапсырма.

    Дескриптор:

    • сурет бойынша өзі туралы айтады;

    • тірек сөздерді қолданады;

    • суреттің орнына қажетті сөзді қойып жазады.

    Дәптермен жұмыс.



    Сабақтың

    соңы (5 мин)

    Кері байланыс. «Табыс сатысы».

    Мен ... білемін. Мен ... түсінемін.

    Мен ... жасай аламын.




    Бөлім

    ӨЗІМ ТУРАЛЫ

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    2-сабақ. Менің үйім

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1–1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау;

    2.2.1.1 өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерді қолдану.

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, сөйлеу барысында тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолданады.

    Оқушылардың көбі жасай алады: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: сөз тіркестері арқылы өз үйі туралы әңгімелеп береді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы (5 мин)

    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Армысың, асыл Күн! (қолын күнге созады)

    • Армысың, көк аспан! (қолын аспанға созады)

    • Армысың, жан досым! (қолдарын қосады)

    • Жылуыма жылу қос! Міне, менің қолым, дос!

    Оқушылар шеңберге тұрып, өлеңді қайталап, қимылмен көрсетеді.

    ҚБ: шапалақ

    шеңберге тұру

    Сабақтың ортасы (35 мин)

    Жаңа сөздер: мынау, жарық, жаңа, жайнап.


    1-тапсырма. Тыңдайық.

    Мен ауылда тұрамын. Үйіміз үлкен.Үйдің

    артында бақ бар. Онда алма мен алмұрт өседі. Үйдің айналасында гүл көп.

    • Ол қайда тұрады?

    • Қандай үйде тұрады?


    2-тапсырма. Оқиық.

    Сұраққа жауап бер. Өлең не туралы?

    Жаңа сөздерді қайталайды.


    Тыңдалған мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді. Суретке қарап, жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрайды.

    Мынау – үй. Жаңа үй. Жарық терезе. Жайнап тұр.



    Топтық жұмыс.

    Өлеңді оқиды, топта талқылайды.


    Дескриптор:

    • мәтінді мұқият тыңдайды;

    • жаңа сөздерді қайталайды;

    • өлеңді түсініп оқиды;



    ҚБ: бірін-бірі бағалау





    ҚБ: «Отшашу»






    үйдің суреті


    интербелсенді тақта



    оқулық





    сергіту










    3-тапсырма. Айтайық.

    Өз үйің туралы айтып бер. Үлгі бойынша сыныптасыңмен сөйлес.

    «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі.

    Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады:

    • сұрақ қойыңыз, ойлауға уақыт беріңіз;

    • одан кейін оқушылардан өз ойларын парталасымен бөлісуді сұраңыз;

    • оқушыларға өз үйі туралы парталасына айтуын ұсыныңыз.

    Дәптердегі №1 тапсырма. 4-тапсырма. Жазайық.

    Өлең мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жаз.






    Дәптердегі №2 тапсырма.

    – өлең не туралы екенін айтады.

    Сергіту сәті.

    Секіреміз топ-топ, Шапалақтап көп-көп.

    Иiлемiз оңға қарай, бiр, екi, үш, Иiлемiз солға қарай, бiр, екi, үш. (қимылмен дауыстап қайталайды)


    Жұптық жұмыс.

    Суретке қарап, жұбымен сөйлеседі.

    Үлгі:

    • Үйіңнің жанында нелер бар?

    • Үйімнің жанында саябақ бар.






    Дәптермен жұмыс.


    Суреттерді сөзбен жазып, сөйлемдерді толықтырады.

    Жазылым тапсырмасын орындайды. Жаңа сөздерді қолданып үйренеді. Дескриптор:

    • өз үйі туралы жұбына әңгімелейді;

    • өлең мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазады.

    Дәптермен жұмыс.








    ҚБ: жұбын бағалау












    ҚБ: сындарлы мадақтау:

    «Сен жарайсың!»

    «Сенің жұмысыңа ризамын!»


    Сабақтың

    соңы (5 мин)

    Кері байланыс. Суреттерді таңдау.

    Бүгінгі сабақта болған көңіл күйді бет-әлпет салынған суреттерден таңдайды.


    бет-әлпет салынған

    суреттер


    Бөлім

    ӨЗІМ ТУРАЛЫ

    Педагогтің аты-жөні


    Күні


    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    3-сабақ. Менің бөлмем

    Оқу бағдарламасына

    сәйкес оқыту мақсаттары

    2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну;

    2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2–3 сөйлем).

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар жасай алады: сөйлемдердің мағынасын түсінеді, сюжетті сурет негізінде сөйлейді.

    Оқушылардың көбі жасай алады: сөйлемдердің мағынасын ашып, сөйлем құрай алады.

    Оқушылардың кейбірі жасай алады: сюжетті сурет негізінде сөйлеп, әңгімелейді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (5 мин)

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі.

    «Өрмек» ойыны арқылы өткен сабақты пысықтау. Ойын шартын түсіндіреді.

    Ор

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Барлық материалдар 2 сынып
    05.05.2024
    748
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Саутпаева Гульвира Сопековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации