Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі ҚМЖ 3 тоқсан 3 сынып Толық 472 бұйрық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІ БОЙЫНША
3-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ
3-тоқсан 40 сағат
№1 сабақ
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Сөз таптары.
Бөлімі: |
Өнер туралы не білемін? |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Сөз таптары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
3.1.2.1 Мәтіннің такырыбы мен берілген суреттер /фото/диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау. 3.4.2.3 Сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есым, сан есім, етістік) табу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушылар негізгі және туынды сын есімді ажырата алады. Жаңа білімді меңгереді. Сауатты, көркем жазады. Көптеген оқушылар: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. Кейбір оқушылар: Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады. |
Құндылықтар: |
Оқушыларды бір – біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I-«Театр» тобы II –«Мұражай» тобы III– « Өнер» тобы Саралау: Бұл жерде қолданудың «Жіктеу » тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі. |
(Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Суреттер салынған конверт
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.
5 мин. |
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген өлеңдегі сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады. |
Сұрақтар: 1. Сөз таптары дегеніміз не? 2. Сөз таптарын ата? 3. Заттың іс – қимылын білдіретін сөз табын атап бер? 4.Есімдік пен етістіктің айырмашылығын ата? Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді. -4-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-2балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 3 -сынып. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
Топтық жұмыс. Жазылым 8 мин.
|
«Интеллект карта» Оқушыларға тақырыпқа байланысты карта тапсырмасы беріледі. |
№2-тапсырма: Картаға сөз таптарын орналастырып сипаттайды. Үш топқа бірдей тапсырма беріледі. |
Дескриптор: - Сөз таптарына сипаттама береді; - Сұрақтарын дауыстып оқиды; Жалпы-1балл. |
ДК экраны 3-сынып оқулығы |
«Данышпан үкілер» әдісі. Оқулықтағы «Зерделеу» айдарының тапсырмасы беріледі. |
Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы орындайды. |
Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!». |
ДК экраны 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс. 6 мин.
|
№3-тапсырма: Төмендегі сөз таптарына қатысты сөздерді топта талдап, кестені толтыр. Мақсаты: Сөз таптарына қатысты сөздерді ажыратады. Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасап, нәтижесінде бір келісімге келіп «Семантикалық картаны» толтырады. |
Дескриптор: -Сөз таптарына қатысты сөздерді дұрыс толтырады. - Сұрақтарына жауап береді; Жалпы-1 балл. |
ДК экраны 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Сергіту сәті 1 мин |
|
https://youtu.be/xyS4WWbtttM |
|
https://youtu.be/xyS4WWbtttМ |
Жеке жұмыс. 7 мин. |
№4-тапсырма: Берілген төмендегі тапсырманы оқып, қай сөз табына жататындығын жауап бер. Мақсаты: Сөз таптарының мағынасымен таныстыру. Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Жинақтау» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша сөз таптарын тауып өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Кеңестерді оқиды. -Сұрақтарға жауап береді. Жалпы – 1балл. |
ДК экраны 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Жұптық жұмыс. 5 мин.
Жазылым. |
Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр. Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.
|
Дескриптор: - Тапсырмаға зейін қойып мұқият тыңдайды; -1б. -Термин сөздерге мысал жазады-1б. |
ДК экраны 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия
Жеке жұмыс: 3 мин.
Бағалау 3 мин |
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Пікір: Бір сөз табын қатыстырып сөйлем жаз. Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір. Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз. |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: «Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-3б. Оқушылардың сабаққа қатысуы «От шашу» әдісі арқылы бағаланады. |
ДК экраны 3-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері.
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |