Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ тілі 1 -сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Сынып: Қатысқандар саны:

    Уақыты: 45 минут Қатыспағандар саны:

    Бөлім/ Сабақ тақырыбы:

    Қазіргі әлемдегі саясат және жаһандық мәселелер.

    Пунктуация


    оқу мақсаты

    10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;


    Сабақ мақсаты:

    Мәтін үзінділерін қолдана отырып, алдыңғы ойға болжам жасау. Өз білімі арқылы толықтыру.

    Бағалау критерийлері:

    • Мәтін үзіндісіндегі ойды дамытады

    • Алдыңғы ойға болжам жасайды

    • Өзіндік пікірін білдіріп, қорытындылайды

    • Тақырыпқа сай өз білімін қолданады

    Құндылықтарды дарыту

    - құрмет; ынтымақтастық; жауапкершілік, ішкі және сыртқы мәдениет


    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: саясат, экономикалық интеграция, даму үрдісі,жаһандану, өзекті мәселе

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., өз көзқарасымда ... , менің байқауымша...


    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих, әдебиет


    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация


    Бастапқы білім

    Өткен тақырыптарға шолу

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Оқушыларды қарсы алу, сөздер арқылы топтастыру, мәнін ашу, түсінік беру.

    1-топ: интеграция

    2-топ: экономика

    3-топ: даму

    4-топ: капитал

    5-топ: ықпалдастық

    6-топ: кеден одағы


    Әрбір топ өз сөздеріне анықтама, түсінік береді.

    Бұл сөздер бізді қандай тақырыпқа жетелеуі мүмкін? (оқушылар бөлім тақырыбына болжам жасайды) сұрақты талқылай отырып, бөлім тақырыбын анықтау Сабақ мақсатымен таныстыру, бағалау критерийімен келісу

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың ортасы

    25 минут


    Тыңдалым алдындағы тапсырма.

    Мұғалім оқушылардан ЕЭО туралы не білетіндерін сұрайды

    - Еуразиялық экономикалық одақ, ЕЭО деген не?

    - Оған қай елдер кіреді?

    - Бұл ұйымның негізгі мақсаты не деп ойлайсыңдар?

    . Сыныпта шағын талқылау ұйымдастырады. ЕЭО туралы түсінік береді.

    (Еуразиялық экономикалық одақ, ЕЭО — Қазақстан, Ресей, Беларусь мемлекет басшылары арасында 2014 жылдың 29 мамырында қол қойылған келісім негізінде құрылған экономикалық одақ. Мүше елдердің парламенттері бекітіп, Одақ 2015 жылдың 1 қаңтарына бастап күшіне енді.

    Мүшелері:

    Беларусь

    Қазақстан

    Ресей

    Армения

    Қырғызстан )


    Тыңдалым алдында оқушыларға тыңдалым мәтінінен үзінді тыңдатып, болжам жасатуға болады. Оқушылар үзіндіні тыңдап мәтіннің не туралы өрбуі мүмкін екендігі туралы болжам жасайды.

    Оқушыларға тыңдалым сұрақтары мәтінді тыңдамас бұрын ұсынылады. Оқушылар сұрақтарға болжаммен жауап береді.

    • Мәтін қандай ақпараттан басталды?

    • Мәтіндегі ақпарат қандай мәселені өрбітуі мүмкін?

    • Қазақстан үшін бұл қаншалықты тиімді болмақ?

    • Неге автор Қазақстандық өнімдердің бәсекелестікке қабілетті бола бастауының кепілі дейді?


    Тыңдалым/айтылым тапсырмасы.

    Оқушылар «Жаһандық саясат. Экономикалық интеграция» тақырыбындағы бейнехабарды тыңдайды.

    Топтық тапсырма. «Мен қоятын үш сауал»

    Бейнесюжетті пайдаланып топта бір жабық, екі ашық сұрақ құрастыру


    Топтық тапсырма

    Әрбір топ «Карусель» әдісі арқылы сұрақ парақшаларын алмастырып беріп, сұрақтарға жауап жазады.


    Бағалау: «Аялдама» әдісі арқылы жүзеге асады

    Топтар жауаптарын өз тобының үстелінде қалдырып, барлық қалған басқа топтарды аралап, жауаптарды бағалайды. Кеілскен жағдайда «+», келіспеген жағдайда «-«, жауап түсініксіз болса «?» белгілерін қояды. Кейін әр топ өз жауаптарын қойылған белгілер бойынша талқылайды.


    Топтық бағалау: «Бізге ұнаған жауаптар»

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың соңы:

    10 мин

    Кері байланыс:

    3-2-1 арқылы сабақтағы жұмыстарын бағалау


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.






    Пән: қазақ тілі 2 -сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Сынып: Қатысқандар саны:

    Уақыты: 45 минут Қатыспағандар саны:

    Бөлім/ Сабақ тақырыбы:

    Қазіргі әлемдегі саясат және жаһандық мәселелер.

    Пунктуация


    оқу мақсаты

    10.1.3.3 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу, астарлы ойды анықтау

    Сабақ мақсаты:

    Тыңдалым мәтініндегі мағлұматтарды бүгінгі өмірдегі ғаламдық мәселелермен байланыстыра талдау

    Бағалау критерийлері:

    • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды

    • Ғаламдық мәселелермен байланыстырады

    • Астарлы ойды ажыратады

    • Өз ойын дәлелді жеткізеді

    Құндылықтарды дарыту

    - құрмет; ынтымақтастық; жауапкершілік, ішкі және сыртқы мәдениет


    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: саясат, экономикалық интеграция, даму үрдісі,жаһандану, өзекті мәселе

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., өз көзқарасымда ... , менің байқауымша...


    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих, әдебиет


    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация


    Бастапқы білім

    Өткен тақырыптарға шолу

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Оқушыларды қарсы алу, сөздер арқылы топтастыру, мәнін ашу, түсінік беру.

    1-топ: дін

    2-топ: экология

    3-топ: жұмыссыздық

    4-топ: бәсекелестік

    5-топ: көші - қон

    6-топ: бейбітшілік


    Әрбір топ өз сөздерін тақырыппен байланыстырады.

    Сабақ мақсатымен таныстыру, бағалау критерийімен келісу


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың ортасы

    25 минут


    Тыңдалым алдындағы тапсырма.

    • Қандай мәселелерді жаһандық мәселелерге жатқыза аламыз? Неге?

    Сұрақты «Пирамидалық талқылау» арқылы талдайды.


    Топ мүшелері өз пікірін жеке жазып, ортада талқылап ортақ пікір қалыптастырады. Топ мүшелерінің саны 4 оқушыдан болуы керек. Әр топ таратылған флипчарт қағазға тапсырмаға байланысты жеке өз ойларын жазады. Қағазды бұру арқылы бір - бірінің жауабымен танысады. Жауаптарымен танысып ортақ пікірді қағаз ортасына жазып, ойларын қорғайды.


    Тыңдалым/айтылым тапсырмасы.

    Тапсырма: оқушылар бейнесюжетті тыңдап, негізгі ақпаратты анықтап, ғаламдық мәселелермен байланыстырады.

    «Шанхай Ынтымақтастық Ұйымының Қазақстан үшін маңызы»

    «Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы талқылайды

    «Ақ қалпақ» киген оқушы қажетті ақпаратты анықтап сөйлейді.

    «Сары қалпақ» киген оқушы тақырыптың тиімділігін сендіре айтады.

    «Қара қалпақ» киген оқушы тақырып бойынша кемшіліктерді анықтайды.

    «Қызыл қалпақ» киген оқушы тақырып бойынша болжам жасайды.

    «Жасыл қалпақ» киген оқушы тақырып бйынша креативті, жаңа идеялар айтады.

    «Көк қалпақ» киген оқушы тақырыпқа сараптама жасап сөйлейді.

    Топтағы әр оқушы мәселені жеке қарастырады, кейін бірдей түсті қалпақтылар бірігеді, мәселені талқылайды, ортақ пікірді ортаға салады

    Бағалау: «Келісемін, келіспеймін, сұрағым бар» әдісі арқылы жүзеге асады. Бір – біне кері байланыс береді.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың соңы:

    10 мин

    Кері байланыс:

    «Үш М және Ә» әдісі арқылы сабақтағы жұмыстарын бағалау


    Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.







    Пән: қазақ тілі 3-сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Сынып: Қатысқандар саны:

    Уақыты: 45 минут Қатыспағандар саны:

    Бөлім/ Сабақ тақырыбы:

    Қазіргі әлемдегі саясат және жаһандық мәселелер.

    Пунктуация


    оқу мақсаты

    10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

    Сабақ мақсаты:

    Әртүрлі стильдегі мәтіндерді құрылымына, тілдік ерекшелігіне салыстыра талдау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгерим
    16 Сәуір 2024
    614
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі ҚМЖ ҚГБ 4-тоқсан 10-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі ҚМЖ ҚГБ 4-тоқсан 10-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақ тілі ҚМЖ ҚГБ 4-тоқсан 10-сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: қазақ тілі 1 -сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Сынып: Қатысқандар саны:

    Уақыты: 45 минут Қатыспағандар саны:

    Бөлім/ Сабақ тақырыбы:

    Қазіргі әлемдегі саясат және жаһандық мәселелер.

    Пунктуация


    оқу мақсаты

    10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру;


    Сабақ мақсаты:

    Мәтін үзінділерін қолдана отырып, алдыңғы ойға болжам жасау. Өз білімі арқылы толықтыру.

    Бағалау критерийлері:

    • Мәтін үзіндісіндегі ойды дамытады

    • Алдыңғы ойға болжам жасайды

    • Өзіндік пікірін білдіріп, қорытындылайды

    • Тақырыпқа сай өз білімін қолданады

    Құндылықтарды дарыту

    - құрмет; ынтымақтастық; жауапкершілік, ішкі және сыртқы мәдениет


    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: саясат, экономикалық интеграция, даму үрдісі,жаһандану, өзекті мәселе

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., өз көзқарасымда ... , менің байқауымша...


    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих, әдебиет


    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация


    Бастапқы білім

    Өткен тақырыптарға шолу

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Оқушыларды қарсы алу, сөздер арқылы топтастыру, мәнін ашу, түсінік беру.

    1-топ: интеграция

    2-топ: экономика

    3-топ: даму

    4-топ: капитал

    5-топ: ықпалдастық

    6-топ: кеден одағы


    Әрбір топ өз сөздеріне анықтама, түсінік береді.

    Бұл сөздер бізді қандай тақырыпқа жетелеуі мүмкін? (оқушылар бөлім тақырыбына болжам жасайды) сұрақты талқылай отырып, бөлім тақырыбын анықтау Сабақ мақсатымен таныстыру, бағалау критерийімен келісу

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың ортасы

    25 минут


    Тыңдалым алдындағы тапсырма.

    Мұғалім оқушылардан ЕЭО туралы не білетіндерін сұрайды

    - Еуразиялық экономикалық одақ, ЕЭО деген не?

    - Оған қай елдер кіреді?

    - Бұл ұйымның негізгі мақсаты не деп ойлайсыңдар?

    . Сыныпта шағын талқылау ұйымдастырады. ЕЭО туралы түсінік береді.

    (Еуразиялық экономикалық одақ, ЕЭО — Қазақстан, Ресей, Беларусь мемлекет басшылары арасында 2014 жылдың 29 мамырында қол қойылған келісім негізінде құрылған экономикалық одақ. Мүше елдердің парламенттері бекітіп, Одақ 2015 жылдың 1 қаңтарына бастап күшіне енді.

    Мүшелері:

    Беларусь

    Қазақстан

    Ресей

    Армения

    Қырғызстан )


    Тыңдалым алдында оқушыларға тыңдалым мәтінінен үзінді тыңдатып, болжам жасатуға болады. Оқушылар үзіндіні тыңдап мәтіннің не туралы өрбуі мүмкін екендігі туралы болжам жасайды.

    Оқушыларға тыңдалым сұрақтары мәтінді тыңдамас бұрын ұсынылады. Оқушылар сұрақтарға болжаммен жауап береді.

    • Мәтін қандай ақпараттан басталды?

    • Мәтіндегі ақпарат қандай мәселені өрбітуі мүмкін?

    • Қазақстан үшін бұл қаншалықты тиімді болмақ?

    • Неге автор Қазақстандық өнімдердің бәсекелестікке қабілетті бола бастауының кепілі дейді?


    Тыңдалым/айтылым тапсырмасы.

    Оқушылар «Жаһандық саясат. Экономикалық интеграция» тақырыбындағы бейнехабарды тыңдайды.

    Топтық тапсырма. «Мен қоятын үш сауал»

    Бейнесюжетті пайдаланып топта бір жабық, екі ашық сұрақ құрастыру


    Топтық тапсырма

    Әрбір топ «Карусель» әдісі арқылы сұрақ парақшаларын алмастырып беріп, сұрақтарға жауап жазады.


    Бағалау: «Аялдама» әдісі арқылы жүзеге асады

    Топтар жауаптарын өз тобының үстелінде қалдырып, барлық қалған басқа топтарды аралап, жауаптарды бағалайды. Кеілскен жағдайда «+», келіспеген жағдайда «-«, жауап түсініксіз болса «?» белгілерін қояды. Кейін әр топ өз жауаптарын қойылған белгілер бойынша талқылайды.


    Топтық бағалау: «Бізге ұнаған жауаптар»

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың соңы:

    10 мин

    Кері байланыс:

    3-2-1 арқылы сабақтағы жұмыстарын бағалау


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.






    Пән: қазақ тілі 2 -сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Сынып: Қатысқандар саны:

    Уақыты: 45 минут Қатыспағандар саны:

    Бөлім/ Сабақ тақырыбы:

    Қазіргі әлемдегі саясат және жаһандық мәселелер.

    Пунктуация


    оқу мақсаты

    10.1.3.3 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты ғаламдық мәселелермен байланыстыра білу, астарлы ойды анықтау

    Сабақ мақсаты:

    Тыңдалым мәтініндегі мағлұматтарды бүгінгі өмірдегі ғаламдық мәселелермен байланыстыра талдау

    Бағалау критерийлері:

    • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды

    • Ғаламдық мәселелермен байланыстырады

    • Астарлы ойды ажыратады

    • Өз ойын дәлелді жеткізеді

    Құндылықтарды дарыту

    - құрмет; ынтымақтастық; жауапкершілік, ішкі және сыртқы мәдениет


    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: саясат, экономикалық интеграция, даму үрдісі,жаһандану, өзекті мәселе

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., өз көзқарасымда ... , менің байқауымша...


    Пәнаралық байланыстар:

    Тарих, әдебиет


    АКТ қолдану дағдылары

    Презентация


    Бастапқы білім

    Өткен тақырыптарға шолу

    Сабақ кезеңі

    Педагог әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 минут

    Оқушыларды қарсы алу, сөздер арқылы топтастыру, мәнін ашу, түсінік беру.

    1-топ: дін

    2-топ: экология

    3-топ: жұмыссыздық

    4-топ: бәсекелестік

    5-топ: көші - қон

    6-топ: бейбітшілік


    Әрбір топ өз сөздерін тақырыппен байланыстырады.

    Сабақ мақсатымен таныстыру, бағалау критерийімен келісу


    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың ортасы

    25 минут


    Тыңдалым алдындағы тапсырма.

    • Қандай мәселелерді жаһандық мәселелерге жатқыза аламыз? Неге?

    Сұрақты «Пирамидалық талқылау» арқылы талдайды.


    Топ мүшелері өз пікірін жеке жазып, ортада талқылап ортақ пікір қалыптастырады. Топ мүшелерінің саны 4 оқушыдан болуы керек. Әр топ таратылған флипчарт қағазға тапсырмаға байланысты жеке өз ойларын жазады. Қағазды бұру арқылы бір - бірінің жауабымен танысады. Жауаптарымен танысып ортақ пікірді қағаз ортасына жазып, ойларын қорғайды.


    Тыңдалым/айтылым тапсырмасы.

    Тапсырма: оқушылар бейнесюжетті тыңдап, негізгі ақпаратты анықтап, ғаламдық мәселелермен байланыстырады.

    «Шанхай Ынтымақтастық Ұйымының Қазақстан үшін маңызы»

    «Ақылдың алты қалпағы» әдісі арқылы талқылайды

    «Ақ қалпақ» киген оқушы қажетті ақпаратты анықтап сөйлейді.

    «Сары қалпақ» киген оқушы тақырыптың тиімділігін сендіре айтады.

    «Қара қалпақ» киген оқушы тақырып бойынша кемшіліктерді анықтайды.

    «Қызыл қалпақ» киген оқушы тақырып бойынша болжам жасайды.

    «Жасыл қалпақ» киген оқушы тақырып бйынша креативті, жаңа идеялар айтады.

    «Көк қалпақ» киген оқушы тақырыпқа сараптама жасап сөйлейді.

    Топтағы әр оқушы мәселені жеке қарастырады, кейін бірдей түсті қалпақтылар бірігеді, мәселені талқылайды, ортақ пікірді ортаға салады

    Бағалау: «Келісемін, келіспеймін, сұрағым бар» әдісі арқылы жүзеге асады. Бір – біне кері байланыс береді.

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.

    Сабақтың соңы:

    10 мин

    Кері байланыс:

    «Үш М және Ә» әдісі арқылы сабақтағы жұмыстарын бағалау


    Оқушыларға сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады

    Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

    Тапсырма орындауға қажетті ресурстар.







    Пән: қазақ тілі 3-сабақ

    Мектеп:

    Күні:

    Сынып: Қатысқандар саны:

    Уақыты: 45 минут Қатыспағандар саны:

    Бөлім/ Сабақ тақырыбы:

    Қазіргі әлемдегі саясат және жаһандық мәселелер.

    Пунктуация


    оқу мақсаты

    10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

    Сабақ мақсаты:

    Әртүрлі стильдегі мәтіндерді құрылымына, тілдік ерекшелігіне салыстыра талдау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 10 сынып
    16.04.2024
    614
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгерим
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации