Тілдік мақсаттар
|
Пән лексикасы және терминология:
саясат,
экономикалық интеграция, даму үрдісі,жаһандану, өзекті
мәселе
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз
тіркестер: менің ойымша..., өз
көзқарасымда ... , менің
байқауымша...
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Оқушыларды қарсы алу, сөздер арқылы топтастыру, мәнін ашу,
түсінік беру.
1-топ:
интеграция
2-топ:
экономика
3-топ:
даму
4-топ:
капитал
5-топ: ықпалдастық
6-топ: кеден одағы
|
Әрбір топ өз сөздеріне анықтама, түсінік
береді.
Бұл сөздер бізді қандай
тақырыпқа жетелеуі мүмкін? (оқушылар бөлім тақырыбына болжам
жасайды) сұрақты талқылай отырып, бөлім тақырыбын анықтау Сабақ
мақсатымен таныстыру, бағалау критерийімен
келісу
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
жүйесі бойынша бағаланады.
|
Тапсырма орындауға
қажетті ресурстар.
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Тыңдалым
алдындағы тапсырма.
Мұғалім
оқушылардан ЕЭО туралы не білетіндерін
сұрайды
- Еуразиялық
экономикалық одақ, ЕЭО деген не?
- Оған қай
елдер кіреді?
- Бұл ұйымның
негізгі мақсаты не деп ойлайсыңдар?
. Сыныпта
шағын талқылау ұйымдастырады. ЕЭО туралы түсінік
береді.
(Еуразиялық
экономикалық одақ, ЕЭО — Қазақстан, Ресей, Беларусь мемлекет
басшылары арасында 2014 жылдың 29 мамырында қол қойылған келісім
негізінде құрылған экономикалық одақ. Мүше елдердің парламенттері
бекітіп, Одақ 2015 жылдың 1 қаңтарына бастап күшіне
енді.
Мүшелері:
Беларусь
Қазақстан
Ресей
Армения
Қырғызстан
)
|
Тыңдалым алдында
оқушыларға тыңдалым мәтінінен үзінді тыңдатып, болжам жасатуға
болады. Оқушылар үзіндіні тыңдап мәтіннің не туралы өрбуі мүмкін
екендігі туралы болжам жасайды.
Оқушыларға тыңдалым
сұрақтары мәтінді тыңдамас бұрын ұсынылады. Оқушылар сұрақтарға
болжаммен жауап береді.
-
Мәтін қандай ақпараттан
басталды?
-
Мәтіндегі ақпарат
қандай мәселені өрбітуі мүмкін?
-
Қазақстан үшін бұл
қаншалықты тиімді болмақ?
-
Неге автор Қазақстандық
өнімдердің бәсекелестікке қабілетті бола бастауының кепілі
дейді?
Тыңдалым/айтылым
тапсырмасы.
Оқушылар «Жаһандық саясат. Экономикалық интеграция»
тақырыбындағы бейнехабарды
тыңдайды.
Топтық тапсырма. «Мен қоятын үш
сауал»
Бейнесюжетті пайдаланып топта бір жабық, екі ашық сұрақ
құрастыру
Топтық тапсырма
Әрбір топ «Карусель» әдісі арқылы сұрақ парақшаларын
алмастырып беріп, сұрақтарға жауап
жазады.
Бағалау: «Аялдама» әдісі арқылы жүзеге
асады
Топтар жауаптарын өз тобының үстелінде қалдырып, барлық
қалған басқа топтарды аралап, жауаптарды бағалайды. Кеілскен
жағдайда «+», келіспеген жағдайда «-«, жауап түсініксіз болса «?»
белгілерін қояды. Кейін әр топ өз жауаптарын қойылған белгілер
бойынша талқылайды.
Топтық бағалау: «Бізге
ұнаған жауаптар»
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
жүйесі бойынша бағаланады.
|
Тапсырма орындауға
қажетті ресурстар.
|
Сабақтың
соңы:
10
мин
|
Кері байланыс:
3-2-1 арқылы
сабақтағы жұмыстарын бағалау
|
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалау
жүйесі бойынша бағаланады.
|
Тапсырма орындауға
қажетті ресурстар.
|