Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөз таптары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.5.1 – дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 10 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
- 1,2,3,4-ке саналып, топқа бірігіп отыра қалыңдар. - Топқа ат қойыңдар. - Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер. Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе: А)Үй тапсырмасын тексеру. Ә) Анықтамаларды сұрау. Б) Сұрақ-жауап: - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? -Морфология деген не? -Сөз таптарын қалай ажыратамыз? -Сөз таптарына мысалдар келтіріңдер. -Бүгінгі сабақта сөз таптарын ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз. Сабақ мақсатын хабарлау. |
Жаттығу жасайды. Топқа бірігеді. Топ басшысын сайлайды. Топ ережесін еске түсіреді. Тапсырма тексертеді. Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин 10 мин 10 мин |
Жаңа сабақ «Ашық микрофон» әдісі. 6-жаттығу. Мәтінді оқып, өздеріңе түсініксіз сөздерді анықтаңдар. Орфографиялық сөздік: сейілу, көкжиек. Сөздіктен кестедегі сөздердің мағынасын анықтаңдар. Сөздерді сөз таптарына ажыратыңдар.
7-жаттығу. Жұмбақты жатқа жазып, шешуін табыңдар. Түсініксіз сөздердің мағынасын ашыңдар. 8-жаттығу. 6,7-жаттығуларда берілген мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаңдар. -Қайсысы көркем мәтін, қайсысы ғылыми-танымдық мәтін? Сергіту сәті «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 9-жаттығу. Жұмбақтар жинағы кітаптарынан берілген сөздердің бірі туралы жұмбақ тауып жазыңдар. Сүңгі, жаңғырық, тұман, бұршақ. 10-жаттығу. Тірек сызбаны пайдаланып, сол сөз табының қандай мағына білдіретінін айтуға бола ма? Болса, әр сөзтабының нені білдіретінін табыңдар.
|
Тапсырмамен жұмыс жасайды.
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
|
Дескриптор: Түсініксіз сөздерді анықтайды-1балл. Орфографиялық сөздікте берілген сөздерді қатесіз жазады-1балл. Сөздіктен кестедегі сөздердің мағынасын анықтайды-1балл. Жұмбақты жатқа жазып, шешуін табады-1балл. Түсініксіз сөздердің мағынасын мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды-1балл.
Жұмбақ тауып жазады-1балл. «Екі езуі екі құлағында» деген сөздің мағынасын табады-1балл. Тірек сызбаны пайдаланып, сол сөз табының қандай мағына білдіретінін айтады-2балл |
Қазақ тілі 4 сынып оқулығы 2-бөлім
|
|
Қорытынды 5 мин |
Кері байланыс - «Нысана» әдісі.
Үй тапсырмасы: 17-жаттығу. |
Өзінің жұмысын бағалайды. Жазады. |
ҚБ қойылады. |
Интербел-сенді тақта |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі. Қысқа мерзімді жоспар " Сөз таптары" 4 сынып
Қазақ тілі. Қысқа мерзімді жоспар " Сөз таптары" 4 сынып
Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі
|
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сөз таптары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.5.1 – дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру, өзін – өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 10 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.
- 1,2,3,4-ке саналып, топқа бірігіп отыра қалыңдар. - Топқа ат қойыңдар. - Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер. Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе: А)Үй тапсырмасын тексеру. Ә) Анықтамаларды сұрау. Б) Сұрақ-жауап: - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік? -Морфология деген не? -Сөз таптарын қалай ажыратамыз? -Сөз таптарына мысалдар келтіріңдер. -Бүгінгі сабақта сөз таптарын ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз. Сабақ мақсатын хабарлау. |
Жаттығу жасайды. Топқа бірігеді. Топ басшысын сайлайды. Топ ережесін еске түсіреді. Тапсырма тексертеді. Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды. |
«Ауызша мадақтау» әдісі: Жарайсың! Тамаша! Жақсы! Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру. |
|
|
Жаңа білім 15 мин 2 мин 10 мин 10 мин |
Жаңа сабақ «Ашық микрофон» әдісі. 6-жаттығу. Мәтінді оқып, өздеріңе түсініксіз сөздерді анықтаңдар. Орфографиялық сөздік: сейілу, көкжиек. Сөздіктен кестедегі сөздердің мағынасын анықтаңдар. Сөздерді сөз таптарына ажыратыңдар.
7-жаттығу. Жұмбақты жатқа жазып, шешуін табыңдар. Түсініксіз сөздердің мағынасын ашыңдар. 8-жаттығу. 6,7-жаттығуларда берілген мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаңдар. -Қайсысы көркем мәтін, қайсысы ғылыми-танымдық мәтін? Сергіту сәті «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 9-жаттығу. Жұмбақтар жинағы кітаптарынан берілген сөздердің бірі туралы жұмбақ тауып жазыңдар. Сүңгі, жаңғырық, тұман, бұршақ. 10-жаттығу. Тірек сызбаны пайдаланып, сол сөз табының қандай мағына білдіретінін айтуға бола ма? Болса, әр сөзтабының нені білдіретінін табыңдар.
|
Тапсырмамен жұмыс жасайды.
Билеп сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.
|
Дескриптор: Түсініксіз сөздерді анықтайды-1балл. Орфографиялық сөздікте берілген сөздерді қатесіз жазады-1балл. Сөздіктен кестедегі сөздердің мағынасын анықтайды-1балл. Жұмбақты жатқа жазып, шешуін табады-1балл. Түсініксіз сөздердің мағынасын мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды-1балл.
Жұмбақ тауып жазады-1балл. «Екі езуі екі құлағында» деген сөздің мағынасын табады-1балл. Тірек сызбаны пайдаланып, сол сөз табының қандай мағына білдіретінін айтады-2балл |
Қазақ тілі 4 сынып оқулығы 2-бөлім
|
|
Қорытынды 5 мин |
Кері байланыс - «Нысана» әдісі.
Үй тапсырмасы: 17-жаттығу. |
Өзінің жұмысын бағалайды. Жазады. |
ҚБ қойылады. |
Интербел-сенді тақта |
шағым қалдыра аласыз















