Материалдар / Қазақ тілі. Қысқа мерзімді жоспар " Сөз таптары" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі. Қысқа мерзімді жоспар " Сөз таптары" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сынып Қазақ тілі пәні Сабақтың тақырыбы: Сөз таптары. 4.2.5.1 – дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау.
Авторы:
29 Мамыр 2023
462
22 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сөз таптары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.5.1 – дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау.

Сабақтың мақсаты


  • дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру

10 мин







Ынтымақтастық атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

  1. «Санау» әдісімен топқа бөліп отырғызу.

- 1,2,3,4-ке саналып, топқа бірігіп отыра қалыңдар.

- Топқа ат қойыңдар.

- Топ басшысын сайлап, топ ережесін еске түсіріңдер.

Өткен сабаққа шолу, жаңа сабаққа кіріспе:

А)Үй тапсырмасын тексеру.

Ә) Анықтамаларды сұрау.

Б) Сұрақ-жауап:

- Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

-Морфология деген не?

-Сөз таптарын қалай ажыратамыз?

-Сөз таптарына мысалдар келтіріңдер.

-Бүгінгі сабақта сөз таптарын ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.

Сабақ мақсатын хабарлау.

Жаттығу жасайды.



Топқа бірігеді.

Топ басшысын сайлайды.

Топ ережесін еске түсіреді.

Тапсырма тексертеді.


Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.












«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.












Жаңа білім

15 мин




























2 мин


10 мин











10 мин




Жаңа сабақ

«Ашық микрофон» әдісі.

6-жаттығу.

Мәтінді оқып, өздеріңе түсініксіз сөздерді анықтаңдар.

Орфографиялық сөздік: сейілу, көкжиек.

Сөздіктен кестедегі сөздердің мағынасын анықтаңдар. Сөздерді сөз таптарына ажыратыңдар.

7-жаттығу.

Жұмбақты жатқа жазып, шешуін табыңдар.

Түсініксіз сөздердің мағынасын ашыңдар.

8-жаттығу.

6,7-жаттығуларда берілген мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтаңдар.

-Қайсысы көркем мәтін, қайсысы ғылыми-танымдық мәтін?


Сергіту сәті



«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

9-жаттығу.

Жұмбақтар жинағы кітаптарынан берілген сөздердің бірі туралы жұмбақ тауып жазыңдар.

Сүңгі, жаңғырық, тұман, бұршақ.

10-жаттығу.

Тірек сызбаны пайдаланып, сол сөз табының қандай мағына білдіретінін айтуға бола ма? Болса, әр сөзтабының нені білдіретінін табыңдар.

Тапсырмамен жұмыс жасайды.


























Билеп сергиді.






Тапсырма орындайды. Пікірін дәлелдейді.





Дескриптор:

Түсініксіз сөздерді анықтайды-1балл.

Орфографиялық сөздікте берілген сөздерді қатесіз жазады-1балл.

Сөздіктен кестедегі сөздердің мағынасын анықтайды-1балл.

Жұмбақты жатқа жазып, шешуін табады-1балл.

Түсініксіз сөздердің мағынасын мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды-1балл.







Жұмбақ тауып жазады-1балл.

«Екі езуі екі құлағында» деген сөздің мағынасын табады-1балл.

Тірек сызбаны пайдаланып, сол сөз табының қандай мағына білдіретінін айтады-2балл

Қазақ тілі 4 сынып оқулығы

2-бөлім






















Қорытынды

5 мин


Кері байланыс - «Нысана» әдісі.

  • Сабақтан алған білімдерің жайлы пікірлерін жазыңдар.

  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар.

Үй тапсырмасы: 17-жаттығу.

Өзінің жұмысын бағалайды.

Жазады.

ҚБ қойылады.

Интербел-сенді тақта






     



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!