Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
10
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы жүреді.
-
«Санау»
әдісімен топқа бөліп
отырғызу.
- 1,2,3,4-ке
саналып, топқа бірігіп отыра
қалыңдар.
- Топқа ат
қойыңдар.
- Топ
басшысын сайлап, топ ережесін еске
түсіріңдер.
Өткен сабаққа шолу, жаңа
сабаққа кіріспе:
А)Үй тапсырмасын
тексеру.
Ә) Анықтамаларды
сұрау.
Б)
Сұрақ-жауап:
- Өткен сабақта қандай
тақырыпты өттік?
-Морфология деген
не?
-Сөз таптарын қалай
ажыратамыз?
-Сөз таптарына мысалдар
келтіріңдер.
-Бүгінгі сабақта сөз таптарын
ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ мақсатын
анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын толықтырып,
әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
10
мин
10
мин
|
Жаңа
сабақ
«Ашық микрофон»
әдісі.
6-жаттығу.
Мәтінді оқып, өздеріңе
түсініксіз сөздерді анықтаңдар.
Орфографиялық сөздік: сейілу,
көкжиек.
Сөздіктен кестедегі сөздердің
мағынасын анықтаңдар. Сөздерді сөз таптарына
ажыратыңдар.
7-жаттығу.
Жұмбақты жатқа жазып, шешуін
табыңдар.
Түсініксіз сөздердің мағынасын
ашыңдар.
8-жаттығу.
6,7-жаттығуларда берілген
мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтаңдар.
-Қайсысы көркем мәтін, қайсысы
ғылыми-танымдық мәтін?
Сергіту
сәті
«Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі.
9-жаттығу.
Жұмбақтар жинағы кітаптарынан
берілген сөздердің бірі туралы жұмбақ тауып
жазыңдар.
Сүңгі, жаңғырық, тұман,
бұршақ.
10-жаттығу.
Тірек сызбаны пайдаланып, сол
сөз табының қандай мағына білдіретінін айтуға бола ма? Болса, әр
сөзтабының нені білдіретінін табыңдар.
|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
Түсініксіз сөздерді
анықтайды-1балл.
Орфографиялық сөздікте
берілген сөздерді қатесіз жазады-1балл.
Сөздіктен кестедегі сөздердің
мағынасын анықтайды-1балл.
Жұмбақты жатқа жазып, шешуін
табады-1балл.
Түсініксіз сөздердің мағынасын
мәтіндерді салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
анықтайды-1балл.
Жұмбақ тауып
жазады-1балл.
«Екі езуі екі құлағында» деген
сөздің мағынасын табады-1балл.
Тірек сызбаны пайдаланып, сол
сөз табының қандай мағына білдіретінін
айтады-2балл
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
2-бөлім
|