|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Қатысушылардың
әрекеті
|
Ресурстар
|
Психологиялық ахуалды
орнату.
3
мин.
|
Психологиялық ахуал
тудыру
Релаксация. «Сәлем-
сауқат» әдісі
|
Қатысушы мұғалімдер
«Сәлем сауқаттан» ала отырып және Релакс «Табиғат
дыбыстары Жаңбырдың дыбысы» тыңдау
арқылы өздеріне жақсы көңіл
күй сыйлайды
https://youtu.be/ZSES8O6fU-M
|
https://youtu.be/ZSES8O6fU-M
|
Топқа
бөлу.
2
мин.
|
«Flipptіy» бағдарламасы
арқылы төрт топқа бөлемін
|
«Flipptіy» бағдарламасы
арқылы төрт топқа бөлінеді
|
«Flipptіy»
бағдарламасы
https://flippity.net/
|
6
мин.
Қызығушылығын
ояту
|
«Сұрақтар бұрқасыны»
критериалды бағалау туралы сұрақтар қоямын
-
Қалыптастырушы бағалау
дегеніміз не?
-
Мақсатымен принципі
қандай?
-
Қашан
өткізіледі?
-
Ақпарат кімдерге
беріледі?
-
Оқушының рөлі
қандай?
-
Мұғалімнің рөлі
қандай?
-
Қандай формада
өтеді?
|
Мұғалімдер критериалды
бағалау туралы ойларымен бөліседі
Сұрақтарға жауап
береді
-
Қалыптастырушы бағалау оқушы
мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу
үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкінлік беретін бағалаудың түрі
болып табылады
-
ҚБ
принциптері:
-
бағалау
белгіленбейді;
-
оқу мақсаттарына жеткендігі
бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге
асады;
-
әр оқушының ілгерілеуі туралы
кері байланыс беріледі;
-
ҚБ нәтижелері оқыту сапасын,
оқу бағдарламасын жақсарту үшін
қолданылады.
-
Тоқсан барысында
өткізіледі
-
Тапсырманы қаншалықты дұрыс
орындағаны жөнінде ақпарат береді
-
Оқушының рөлі: оқытуға белсен
қатысады, күтілетін нәтижені түсінеді, өзін –өзі және бірін–бірі
бағалайды
-
Мұғалімнің рөлі: оқу мақсатына
сәйкес бағалау критерийін анық жазады; Бағалау критерийіне сәйкес
тапсырмалар құрастырады; тапсырмаға дескриптор құрастырады; оқушыға
тиімді кері байланыс береді; ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес
тапсырма құрастырады
-
Өткізілу формасы: жеке,
жұппен, топпен
|
Презентация
|
Мақсат мен күтілетін нәтиже
5мин
|
Шебер сыныптың мақсатымен
таныстыру
Мақсаты: Оқу мен оқытуда қалыптастырушы
бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы және оны оқу үдерісін
жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын
зерделеу.
Күтілетін нәтиже:
Қалыптастырушы бағалаудың тәсілін практика жүзінде қолдана
біледі.
|
Шебер сынып мақсаты мен
күтілетін нәтижемен танысады.
|
Презентация
|
Топтық
жұмыс
10
мин.
|
Топқа таратпа ресурстар
беріледі. Тапсырманы орындау жөнінде нұсқаулық беремін. Тапсырманың
дескрипторымен таныстырамын.
|
Мұғалімдер мәтінмен танысады.
Тапсырманың шарты мен дескрипторымен
танысады.
Топта берілген тапсырманы
орындайды. Жинақы мәтін жазады.
|
Ойларымен
бөліседі.
Презентация
Мәтіндер
|
«Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
10 мин
|
Орындалған тапсырманың дұрыс
жауабын көрсетемін.
|
Орындалған жұмысты топтап
бір-бірімен алмасады. Топтар бір-бірінің жұмысына дескрипторды
негізге ала отырып «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері
байланыс береді
|
Пікір
алмасады.
Бағалайды
|
Жұптық
жұмыс
«Ойлан
–жұптас
-бөліс»
5
мин.
|
Мұғалімдерге тапсырма
үлестіремін
Болжалды жауапты
көрсетемін.
|
Жұпта бірлесе отырып, берліген
тапсырманы орындайды.
Жұпатар
дескрипторды негізге ала
отырып бірін-бірі бағалайды.
|
Презентация
|
Жеке
жұмыс
https://www.classtime.com/library
платформасымен жұмыс
|
https://www.classtime.com/library
платформасы арқылы тапсырма
беремін
Кері байланыс
беремін
|
https://www.classtime.com/library
платформасындағы тапсырманы орындайды
Өзін-өзі
бағалайды
|
https://www.classtime.com/library
|
Рефлексия
3мин. «Жолаушының қойын
дәптері»
|
Кері байланыс
аламын
«Жолаушының қойын
дәптері»
Мақсат мен күтілетін нәтижеге
ораламын
|
Мұғалімдер
|
Презентация
|