Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Асқар Г.
|
Шебер – сынып тақырыбы |
Қазақ тілі сабағында бағалаудың тиімді жолдары. Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі. |
|
Мақсаты |
Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу. |
|
Күтілетін нәтиже |
Қалыптастырушы бағалаудың тәсілін практика жүзінде қолдана біледі. |
|
Пайдаланатын материалдар |
Бейнеролик, маркер, интерактивті тақта, презентация, мәтін |
|
Түйінді идеялар |
Қалыптастырушы бағалау –табысқа жету баспалдағы. |
|
|
Мұғалімнің әрекеті |
Қатысушылардың әрекеті |
Ресурстар |
|
Психологиялық ахуалды орнату. 3 мин. |
Психологиялық ахуал тудыру Релаксация. «Сәлем- сауқат» әдісі |
Қатысушы мұғалімдер «Сәлем сауқаттан» ала отырып және Релакс «Табиғат дыбыстары Жаңбырдың дыбысы» тыңдау арқылы өздеріне жақсы көңіл күй сыйлайды
|
|
|
Топқа бөлу. 2 мин. |
«Flipptіy» бағдарламасы арқылы төрт топқа бөлемін |
«Flipptіy» бағдарламасы арқылы төрт топқа бөлінеді
|
«Flipptіy» бағдарламасы |
|
6 мин. Қызығушылығын ояту |
«Сұрақтар бұрқасыны» критериалды бағалау туралы сұрақтар қоямын
|
Мұғалімдер критериалды бағалау туралы ойларымен бөліседі Сұрақтарға жауап береді
|
Презентация |
|
Мақсат мен күтілетін нәтиже 5мин |
Шебер сыныптың мақсатымен таныстыру Мақсаты: Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу.
Күтілетін нәтиже: Қалыптастырушы бағалаудың тәсілін практика жүзінде қолдана біледі. |
Шебер сынып мақсаты мен күтілетін нәтижемен танысады. |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин. |
Топқа таратпа ресурстар беріледі. Тапсырманы орындау жөнінде нұсқаулық беремін. Тапсырманың дескрипторымен таныстырамын. |
Мұғалімдер мәтінмен танысады. Тапсырманың шарты мен дескрипторымен танысады. Топта берілген тапсырманы орындайды. Жинақы мәтін жазады. |
Ойларымен бөліседі.
Презентация
Мәтіндер |
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі 10 мин |
Орындалған тапсырманың дұрыс жауабын көрсетемін. |
Орындалған жұмысты топтап бір-бірімен алмасады. Топтар бір-бірінің жұмысына дескрипторды негізге ала отырып «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді |
Пікір алмасады. Бағалайды |
|
Жұптық жұмыс «Ойлан –жұптас -бөліс» 5 мин. |
Мұғалімдерге тапсырма үлестіремін
Болжалды жауапты көрсетемін. |
Жұпта бірлесе отырып, берліген тапсырманы орындайды.
Жұпатар дескрипторды негізге ала отырып бірін-бірі бағалайды. |
Презентация |
|
Жеке жұмыс
https://www.classtime.com/library платформасымен жұмыс |
https://www.classtime.com/library платформасы арқылы тапсырма беремін
Кері байланыс беремін |
https://www.classtime.com/library платформасындағы тапсырманы орындайды
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
Рефлексия 3мин. «Жолаушының қойын дәптері» |
Кері байланыс аламын
«Жолаушының қойын дәптері»
Мақсат мен күтілетін нәтижеге ораламын |
Мұғалімдер
|
Презентация |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі сабағында бағалаудың тиімді жолдары. Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі.
Қазақ тілі сабағында бағалаудың тиімді жолдары. Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Асқар Г.
|
Шебер – сынып тақырыбы |
Қазақ тілі сабағында бағалаудың тиімді жолдары. Қалыптастырушы бағалаудың тиімділігі. |
|
Мақсаты |
Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу. |
|
Күтілетін нәтиже |
Қалыптастырушы бағалаудың тәсілін практика жүзінде қолдана біледі. |
|
Пайдаланатын материалдар |
Бейнеролик, маркер, интерактивті тақта, презентация, мәтін |
|
Түйінді идеялар |
Қалыптастырушы бағалау –табысқа жету баспалдағы. |
|
|
Мұғалімнің әрекеті |
Қатысушылардың әрекеті |
Ресурстар |
|
Психологиялық ахуалды орнату. 3 мин. |
Психологиялық ахуал тудыру Релаксация. «Сәлем- сауқат» әдісі |
Қатысушы мұғалімдер «Сәлем сауқаттан» ала отырып және Релакс «Табиғат дыбыстары Жаңбырдың дыбысы» тыңдау арқылы өздеріне жақсы көңіл күй сыйлайды
|
|
|
Топқа бөлу. 2 мин. |
«Flipptіy» бағдарламасы арқылы төрт топқа бөлемін |
«Flipptіy» бағдарламасы арқылы төрт топқа бөлінеді
|
«Flipptіy» бағдарламасы |
|
6 мин. Қызығушылығын ояту |
«Сұрақтар бұрқасыны» критериалды бағалау туралы сұрақтар қоямын
|
Мұғалімдер критериалды бағалау туралы ойларымен бөліседі Сұрақтарға жауап береді
|
Презентация |
|
Мақсат мен күтілетін нәтиже 5мин |
Шебер сыныптың мақсатымен таныстыру Мақсаты: Оқу мен оқытуда қалыптастырушы бағалау мен табыс критерийлерінің маңыздылығы және оны оқу үдерісін жетілдіру үшін қалай қолдануға болатынын зерделеу.
Күтілетін нәтиже: Қалыптастырушы бағалаудың тәсілін практика жүзінде қолдана біледі. |
Шебер сынып мақсаты мен күтілетін нәтижемен танысады. |
Презентация |
|
Топтық жұмыс 10 мин. |
Топқа таратпа ресурстар беріледі. Тапсырманы орындау жөнінде нұсқаулық беремін. Тапсырманың дескрипторымен таныстырамын. |
Мұғалімдер мәтінмен танысады. Тапсырманың шарты мен дескрипторымен танысады. Топта берілген тапсырманы орындайды. Жинақы мәтін жазады. |
Ойларымен бөліседі.
Презентация
Мәтіндер |
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі 10 мин |
Орындалған тапсырманың дұрыс жауабын көрсетемін. |
Орындалған жұмысты топтап бір-бірімен алмасады. Топтар бір-бірінің жұмысына дескрипторды негізге ала отырып «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс береді |
Пікір алмасады. Бағалайды |
|
Жұптық жұмыс «Ойлан –жұптас -бөліс» 5 мин. |
Мұғалімдерге тапсырма үлестіремін
Болжалды жауапты көрсетемін. |
Жұпта бірлесе отырып, берліген тапсырманы орындайды.
Жұпатар дескрипторды негізге ала отырып бірін-бірі бағалайды. |
Презентация |
|
Жеке жұмыс
https://www.classtime.com/library платформасымен жұмыс |
https://www.classtime.com/library платформасы арқылы тапсырма беремін
Кері байланыс беремін |
https://www.classtime.com/library платформасындағы тапсырманы орындайды
Өзін-өзі бағалайды |
|
|
Рефлексия 3мин. «Жолаушының қойын дәптері» |
Кері байланыс аламын
«Жолаушының қойын дәптері»
Мақсат мен күтілетін нәтижеге ораламын |
Мұғалімдер
|
Презентация |
шағым қалдыра аласыз














