Материалдар / «Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Деңгейліктен өткен мұғалімдер шебер-сынып өту үшін керек материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2018
817
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ШЕБЕР-СЫНЫП ЖОСПАРЫ:

ТАҚЫРЫБЫ: «Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі»

МАҚСАТЫ: : Оқыту мен оқудағы жаңа ұғымды меңгерту және оларды қабылдауға мүмкіндік жасау. Әріптестердің заман талабына сай жұмыс істеу іскерлігін қалыптастыру. Әдіс- тәсілдерді насихаттау арқылы оны пайдалануға қызығушылығын арттыру. Топтық жұмыс арқылы өзара ынтымақтастық және функционалдық сауаттылқты дамыту барысында Блум ьтаксономиясының тиімділігінің үлгісін көрсету.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Оқытудың әдіс- тәсілдерін меңгеріп, тиімді пайдалануды үйренеді. Заман талабына сай білім беруде топтық жұмыстарды өзара ынтымақтастықта жүргізу арқылы оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру арқылы өз тәжірибелеріне өзгеріс енгізеді.

  • Түйінді идея : Әдіс тәсілдерді оқыту мен оқуда тиімді пайдаланудың жолдары.

  • ӨТІЛУ МЕРЗІМІ:22.02. 2017.

  • МАҚСАТЫ БАҒЫТТАЛҒАН АУДИТОРИЯ:Мектеп психологтары

  • ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП БАРЫСЫ:Қызығушылықты ояту, Ой қозғау, Мағынаны ашу, Рефлексия

  • ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ: Топқа бөлу «Ән жолдары», Мағынаны тану «Миға шабуыл» Сергіту сәт «Социогрмма», «Блум таксономиясы» Кері байланыс «Буриме», «Бес саусақ» (АКТ)

  • ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР: Интерактивті тақта ,таныстырылым, слайд материалдар, постер

  • ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: үлестірме материалдар, мұғалімдерге арналған нұсқаулық. « СТО стратегиялары»









ШЕБЕР-СЫНЫПТЫҢ МАЗМҰНЫ:


Шебер сыныптың тақырыбы:

Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі

Жалпы мақсаты:

Оқушылардың функционалдық сауаттылығн арттыру ұлт жобасы туралы түсінік беру. Блум таксономиясы не, қалай қолдануға болады, оқушымен зерттеушілік әңгіме жүргізуде Блум таксономиясының маңыздылығын көрсету. Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділіг бойынша өз тәжірибемізбен бөлісу.

Күтілетін нәтиже

Блум таксономиясы туралы біледі, оқушымен диалог құру үшін сұрақты блум таксономиясында сұрақтарды құруды үйренеді. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жөнінде ақапарат алады. Тәжірибе алмасады.

Әдіс – тәсіл

Топқа бөлу «Ән жолдары», Мағынаны тану «Миға шабуыл» Сергіту сәт «Социогрмма», «Блум таксономиясы» Кері байланыс «Буриме», «Бес саусақ»

Негізгі идеялар

Блум таксономиясы, функционалдық сауаттылықты дамыту, тәжірибемен бөлісу, алмасу

Қолданылатын ресурстар

АКТ, А4 қағаз, флипчарт, смайлк

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Ресурстар

5 мин

Білу

Психологиялық жағымды ахуал орнату

«Ән жолдары» топқа бөлу

І топ- «Алматым»

ІІ топ- «Ахау керім»

ІІІ топ- «Әгугәй»

ІҮ топ- «Үш қоңыр»

Әр фигураға сипаттама оқып кетемін.

Төртбұрыш Shape1

Бірінші топты таңдағандар өте еңбеққор,төзімді,өз жұмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.

ҮшбұрышShape2


Үшбұрыш пішінін таңдаушылар көшбасшылық қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін жандар.

Тіктөртбұрыш Shape3

 Тіктөртбұрыш белгісін қалағандар жаңа идеяға жақын,білуге құмар, ізденгіш жандар.

Сопақ Shape4

Сопақ пішінді таңдағандар өте мейірімді,өзгенің қайғысын,қуанышын бөлісуге даяр тұратын жандар.


Мұғалімдер себеттегі фигура қиындыларын та таңдай отырып, ондағы жазылған ән жолдарымен әндете отырып топқа бөлінеді. Өз топтарына орналасады. Әр топта алты мұғаліменен болады.

Ән жолдары жазылған фигура қиындылары

10 минут



Түсіну

Фунционалдық сауаттылық және блум таксономиясы жөнінде түсіндіріп кету. Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі жөнінде өз сабағымыздағы тәжірибемізбен бөлісіп кетеміз

Мұғалімдер сұрақтар қояды. Ой бөліседі.


Презентация,

2 мин


Блум таксономиясы, диалог, сұрақ

Не?

Қалай?

Қандай?

Көрсетілім «Блум таксономиясы»

Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады

Көрсетілім

3 мин

Сергіту сәт «Социограмма»



Шебер сызады шарттрады орындайды

Слайд

15 мин


Қолдану



Талдау








1-топ Блум таксономиясы бойынша сұрақтар құрастыру арқылы тапсырма ойлап табу

2-топ Мәтін - Блум таксономиясы бойынша сұрақтар құрастыру, оқушымен мұғалім арасындағы ситуацияны рольге бөлініп көрсету

3-топ «Қызыл телпек» ертегісі Мұғалімдер тапсырманы блум таксаномиясы бойынша өз топтарында талқылайды. 
4-топ
Алманы пайдаланудың денсаулық үшін қандай пайдасы бар?

Алынған тапсырмалар бойынша жұмыстарын дайындайды






Жұмыстарын қорғайды

Ватман, фломастер,

Қосымша материалдар, смайлк

3 мин


Жинақтау


Рефлексия «Буриме»

Қарадым

Жазамын

Боламын

Табамын


Берілген сөздерге өлең шығару арқылы өз ішкі сезімдерін, ойларын жеткізеді.

Стикер

3 мин

Кері байланыс


Бағалау

Өздерінің бүгінгі коучинг барыснада алған білімдері мен әсерлерімен бөліседі.

А4 қағаз





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!