Шебер сыныптың тақырыбы: | Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі |
Жалпы мақсаты: | Оқушылардың функционалдық сауаттылығн арттыру ұлт жобасы туралы түсінік беру. Блум таксономиясы не, қалай қолдануға болады, оқушымен зерттеушілік әңгіме жүргізуде Блум таксономиясының маңыздылығын көрсету. Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділіг бойынша өз тәжірибемізбен бөлісу. |
Күтілетін нәтиже | Блум таксономиясы туралы біледі, оқушымен диалог құру үшін сұрақты блум таксономиясында сұрақтарды құруды үйренеді. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жөнінде ақапарат алады. Тәжірибе алмасады. |
Әдіс – тәсіл | Топқа бөлу «Ән жолдары», Мағынаны тану «Миға шабуыл» Сергіту сәт «Социогрмма», «Блум таксономиясы» Кері байланыс «Буриме», «Бес саусақ» |
Негізгі идеялар | Блум таксономиясы, функционалдық сауаттылықты дамыту, тәжірибемен бөлісу, алмасу |
Қолданылатын ресурстар | АКТ, А4 қағаз, флипчарт, смайлк |
Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті | Ресурстар |
5 минБілу | Психологиялық жағымды ахуал орнату«Ән жолдары» топқа бөлуІ топ- «Алматым»ІІ топ- «Ахау керім»ІІІ топ- «Әгугәй»ІҮ топ- «Үш қоңыр»Әр фигураға сипаттама оқып кетемін.Төртбұрыш Бірінші топты таңдағандар өте еңбеққор,төзімді,өз жұмысының шебері,бастаған істі аяғына дейін жеткізетін жандар.Үшбұрыш
Үшбұрыш пішінін таңдаушылар көшбасшылық қабілеті бар, алдына қойған мақсатына жететін жандар.Тіктөртбұрыш Тіктөртбұрыш белгісін қалағандар жаңа идеяға жақын,білуге құмар, ізденгіш жандар.Сопақ Сопақ пішінді таңдағандар өте мейірімді,өзгенің қайғысын,қуанышын бөлісуге даяр тұратын жандар.
| Мұғалімдер себеттегі фигура қиындыларын та таңдай отырып, ондағы жазылған ән жолдарымен әндете отырып топқа бөлінеді. Өз топтарына орналасады. Әр топта алты мұғаліменен болады. | Ән жолдары жазылған фигура қиындылары |
10 минут
Түсіну | Фунционалдық сауаттылық және блум таксономиясы жөнінде түсіндіріп кету. Қазақ тілі сабағында функционалдық сауаттылықты дамытудағы Блум таксономиясы бойынша деңгейлеп оқытудың тиімділігі жөнінде өз сабағымыздағы тәжірибемізбен бөлісіп кетеміз | Мұғалімдер сұрақтар қояды. Ой бөліседі.
| Презентация, |
2 мин
| Блум таксономиясы, диалог, сұрақНе?Қалай?Қандай?Көрсетілім «Блум таксономиясы» | Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады | Көрсетілім |
3 мин | Сергіту сәт «Социограмма»
| Шебер сызады шарттрады орындайды | Слайд |
15 мин
Қолдану
Талдау
| 1-топ Блум таксономиясы бойынша сұрақтар құрастыру арқылы тапсырма ойлап табу2-топ Мәтін - Блум таксономиясы бойынша сұрақтар құрастыру, оқушымен мұғалім арасындағы ситуацияны рольге бөлініп көрсету3-топ «Қызыл телпек» ертегісі Мұғалімдер тапсырманы блум таксаномиясы бойынша өз топтарында талқылайды. 4-топ Алманы пайдаланудың денсаулық үшін қандай пайдасы бар? | Алынған тапсырмалар бойынша жұмыстарын дайындайды
Жұмыстарын қорғайды | Ватман, фломастер,Қосымша материалдар, смайлк |
3 мин
Жинақтау
| Рефлексия «Буриме»ҚарадымЖазамынБоламын Табамын
| Берілген сөздерге өлең шығару арқылы өз ішкі сезімдерін, ойларын жеткізеді. | Стикер |
3 минКері байланыс
Бағалау | | Өздерінің бүгінгі коучинг барыснада алған білімдері мен әсерлерімен бөліседі. | А4 қағаз |