Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі сабақ жоспарлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тоқсан 40 саға
Педагогтің аты-жөні |
|
||||||||||
Күні: |
|
||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №65 -сабақ. Морфология әлеміне саяхат |
||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.4.2.6 – сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау. |
||||||||||
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу Зерттейік Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||
Ортасы |
«Телефон арқылы әңгіме» тәсілі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар бір-біріне арқысын сүйеп отырады да, телефон арқылы диалог жүргізеді. Жаңа тақырыпты түсіну. Оқулықтағы тапсырмаларды топта, жұпта, жеке орындау. Морфология әлеміне саяхат Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. «Шешім қабылдау аллеясы» Бұл тәсіл - өзекті мәселенің шешу жолын зерттеу болып табылады. Сынып оқушылары екі қатарға бір-біріне қарама қарсы орналасып тұрады. Бір оқушы «Шешім қабылдау аллеясынан» өтеді. Алдымен ол оқушының өзекті мәселесі айтылады. Екі қатарда тұрған оқушылар зерттелетін мәселеге қатысты өз пікірлерін, ұсыныстарын айтады. «Аллеядан» өтіп бара жатқан оқушы өзгелердің пікірлерін, дәлелдемелерін естіп, ойланып, шешім қабылдайды. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||||
Соңы |
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Дәптермен жұмыс. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Тақырып бойынша әңгіме құрап жаз.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау |
Топтық тапсырмалар. |
|||||||
Кері байланыс |
БББ кестесі
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон» |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №66 -сабақ. Сөз таптары |
||||
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.4.2.6 – сөз таптарының сөйлемдегі қызметін анықтау; 4.2.5.1 – дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау. |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтыңкезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Жедел жауап» әдісі (Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Ортасы |
«Бағытталған жазу» оқырманды қызықтыру үшін қызықты әрі көркем сөздер мен тұжырымдарды модельдеуден басталуы мүмкін. Оқулықтағы тапсырмаларды топта, жұпта, жеке орындау. Сөз таптары Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. «А,В,С» А-сұрақ қояды. В-жауап береді. С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары(ұжымда) Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
«Тоғыз гауһартас» Оқушыларға тоғыз тұжырым жазылған тоғыз карточка ұсынылады. Оқушылар топта тұжырымдарды немесе фактілерді маңыздылығына қарай жоғарыдан төмен ретімен ромб тәріздес орналастырады.
|
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Рефлексия» |
Кері байланыс тақтайшасы. |
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |