Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
|
4.4.2.6 – сөз таптарының
сөйлемдегі қызметін анықтау;
4.2.5.1 – дереккөздерден
(мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу,
кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап,
ақпаратты қорытындылау,
бағалау.
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Ғажайып жылулық шынжыры»
жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы
күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына
тоқтайды.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақтабір-біріміздісыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақыттыүнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақтаөзіміздіңшапшаңдығымызды,
тапқырлығымыздыкөрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
«Жедел жауап»
әдісі
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
«Бағытталған
жазу» оқырманды қызықтыру үшін қызықты әрі көркем
сөздер мен тұжырымдарды модельдеуден басталуы
мүмкін.
Оқулықтағы тапсырмаларды
топта, жұпта, жеке
орындау.
Сөз
таптары
Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
«А,В,С»
А-сұрақ
қояды.
В-жауап
береді.
С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық
болмаса толықтырады.
Оқушылар топта үшеуден
отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы рөлін
атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында
қорытынды береді.
Оқушылар осы сұрақтарға
жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін
айтады.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(ұжымда)
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
«Тоғыз
гауһартас»
Оқушыларға тоғыз тұжырым жазылған тоғыз
карточка ұсынылады. Оқушылар топта тұжырымдарды немесе фактілерді
маңыздылығына қарай жоғарыдан төмен ретімен ромб тәріздес
орналастырады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
«Рефлексия» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Рефлексия»
|
Кері байланыс
тақтайшасы.
|