(Ұ, МК) Бейнеролик көрсету
арқылы, жаңа сөздерді меңгерту:
ұқыпты, өз,
кешігу.
Ұқыпты – құралдарын, киімдерін
таза ұстайтын тәртіпті бала
Өз - өз үйі, өз мектебі, өзі
жинайды, өзі жазады
Кешігу - сабаққа кешігу, қалып
келу
Суретпен жұмыс арқылы жаңа
сөздерді меңгерту
Мұғалім сөздерді мәнерлеп
оқиды, оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап
оқиды, тізбекпен оқиды.
Берілген жаңа сөздерден
суретке қарап сөйлем құрайды.
Әлия – ұқыпты оқушы. Бүгін
Әсет сабаққа кешікті. Мен өз бөлмемді
жинадым.
(Ө.Ж)Дәптермен
жұмыс. Жаңа
сөздерді сөздік
дәптерге жазады.
Дескриптор
-дәптерге жаңа сөздерді жаза
алады;
-дұрыс, таза, қәтесіз жаза
алады;
Бағалау 2
балл
(Т.Ж) Суретпен
жұмыс:
- Балалар, мына суретке қарап
қандай балаларды көріп тұрмыз? Топпен бірлесіп, Венн диаграммасын
орындаймыз.
Ұқыпты/ұқыпсыз
бала
Венн
диаграммасы
Ұқыпты бала Ұқыпсыз
бала
Әр топтан бір оқушы тақтаға
шығып, жазғандарын оқып, жауаптарын дәлелдейді. Таныс емес сөздерге
түсініктеме беріледі.
Дескриптор
-суретпен жұмыс жасай
алады;
-ұқыпты,ұқыпсыз сөздерінің
мағынасын түсінеді;
-топпен жұмыс жасай
алады;
Бағалау 3
балл
«Бас бармақ» әдісі арқылы
топтар бір-бірін бағалайды.
Тыңдалым.
(Ө)Тыңдалымнан кейінгі
саралау тапсырмасы
Оқушылар мәтінді екі рет
тыңдайды.
Әлібек –
ұқыпты
бала.Ол
сабаққа кешікпейді. Әлібектің кітап, дәптерлері
таза. Өз
бөлмесін жинайды. Киімдерін бүктейді,
кітаптарын сөреге реттеп қояды. Жалқаубек
– ұқыпсыз
бала. Ол үнемі
сабаққа кешігеді. Кітап, дәптерлері жыртық,
лас.
Саралау
тапсырмалары.
(Ө), (А деңгей, қабілетті
оқушы) Мәтін бойынша берілген
сұрақтарға жауап жаза отырып, шағын мәтін
құрайды.
-Әлібек – қандай
бала?
-Оның кітап, дәптерлері
қандай?
-Ол өз бөлмесін жинайды
ма?
-Киімдері мен кітаптарын қалай
жинайды?
-Анасы Әлібекке неліктен риза
болды?
Дескриптор
-сұрақтарға жауап бере
алады;
-шағын мәтін құрай
алады;
Шағын мәтін жазып болған соң,
мұғалім оқыған дұрыс нұсқаумен тексереді. Өз-өздерін
бағалайды.
-Мен өте жақсы түсіндім.(5
балл)
-Мен жақсы түсіндім.(4
балл)
-Мен орташа түсіндім.(3
балл)
-Мен дұрыс түсінген жоқпын.(2
балл)
(В деңгей, жеке қолдауды
қажет ететін оқушы)
Аралас берілген сөздерден
сөйлем құрастыру
Оқушы, ұқыпты,
Әлібек.
Таза, кітап, Әлібектің,
дәптерлері.
Дескриптор
-берілген сөздерді оқи
алады;
-аралас сөздерден сөйлем құрай
алады;
Смайликтер арқылы
бағалау
(Ж.Ж) Кестемен
жұмыс
Берілген сөйлемдерге
«иә»() немесе «жоқ»(×) деп жауап
береді.
Әлібек – ұқыпты
бала
|
|
Ол сабаққа
кешігеді
|
|
Киімдерін
бүктейді
|
|
Кітаптарын сөреге
реттеп қояды
|
|
Өз бөлмесін
жинамайды
|
|
Жалқаубек – ұқыпты
бала.
|
|
Ол үнемі сабаққа
кешікпейді.
|
|
Кітаптары жыртық,
лас.
|
|
Дескриптор:
- мәтін мазмұнына сәйкес
сөйлемдерді анықтайды;
- мәтін мазмұнына сәйкес емес
сөйлемдерді анықтайды
Бағалау 2
балл
Смайликтер арқылы
бағалау
Сергіту
сәті
«Созақ ауданына 90
жыл» бейнеролик
тамашалау
(Т.Ж)
«Топтастыру» әдісі. Әр топтан бір оқушы
шығып қоржыннан асық алады. Егер жасыл асық алса Әлібекті, сары
асық алса Жалқаубекті сипаттап жазады.
Әлібек
Жалқаубек
«Бағдаршам» арқылы тапсырма
бойынша кері байланыс жасайды.
Жазбаша комментарий алу үшін
жұмыстарын мұғалімге
өткізеді.
(Т)Айтылым. «Кім – ұқыпты
оқушы?» ойыны. Текшені кезекпен лақтырып,
тақта бетіндегі сурет бойынша ұқыпты оқушыны атайды. Бір минуттың
ішінде қай топ көп әрі дұрыс атаса, сол жеңіске
жетеді.
|