Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ тілі Т2 Ол ұқыпты оқушы
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ ұлттық мектептерде қазақ тілі сабағы. Сабақта деңгейлік тапсырмалар берілген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1241
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Созақ ауданы әкімдігінің білім бөлімінің Науайы атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі Т2Тақырыбы: Ол ұқыпты оқушы
Ерназарова Нодира Сайфуддиновна Науайы атындағы жалпы орта мектептің бастауыш 3-сынып мұғалімі
Қазақ тілі Т2Тақырыбы: Ол ұқыпты оқушы
Ерназарова Нодира Сайфуддиновна Науайы атындағы жалпы орта мектептің бастауыш 3-сынып мұғалімі
Пән:Қазақ тілі Т2Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім.Жақсыдан үйрен, жаманнан жиренКүні:Сынып: 3-«А» | Мектеп: Науайы атындағы жалпы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Ерназарова Нодира Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Ол – ұқыпты оқушы | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 1.2 Сөздердің лексикалық мағынасын түсіну3.1.2.1 Баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну.4.1 Мәтінді түрлі формада ұсыну3.4.1.1 Тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру. | |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы:Тірек сөздер негізінде мұғалімнің көмегімен оқиғаны мазмұндайды, жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлемдер құрастырады.Оқушылардың көпшілігі:Шағын мәтіндегі сөйлемдердің мағынасын ажыратады, тірек сөздерді, сызбаларды қолданып мәтін құрастырады. Оқушылардың кейбірі:Мазмұндау барысында өз пікірін білдіреді, өз бетінше жай және құрмалас сөйлемдер құрастырады. | |
Бағалау критерийлері | - шағын мәтіндегі сөйлемдердің мағынасын түсінеді;- тірек сөздер арқылы мәтін құрастырады;- жай сөйлем және мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлемдер құрастырады. | |
Лексикалық минимум | Ұқыпты, өз, кешікпеймін | |
Грамматикалық минимум | Жіктік жалғауыМен ұқыпты+мын. Мен кешіг+е+мін | |
Құндылықтарды дарыту | Ұқыптылық, жағымды әдеттер туралы түсініктерін кеңейту. Татулық, достық, сезімдерін қалыптастыру. | |
Пәнаралық байланыстар | Орыс тілі, өзбек тілі, өзін өзі тану | |
АКТ қолдану дағдылары | PowerPoint таныстырылымы | |
Бастапқы білім | ІІ бөлім. Әлібек – әдепті бала | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы (5 мин) | Ертеңгілік шеңбер.-Сәлем, достым! (амандасады)-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)-Жақсы болды!(құшақтайды)Гүлдер арқылы топқа бөлуСабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру- шағын мәтіндегі сөйлемдердің мағынасын түсінемін;- тірек сөздер арқылы мәтін құрастырамын | |
Сабақтың ортасы(30 мин) | (Ұ, МК) Бейнеролик көрсету арқылы, жаңа сөздерді меңгерту: ұқыпты, өз, кешігу.Ұқыпты – құралдарын, киімдерін таза ұстайтын тәртіпті балаӨз - өз үйі, өз мектебі, өзі жинайды, өзі жазадыКешігу - сабаққа кешігу, қалып келуСуретпен жұмыс арқылы жаңа сөздерді меңгерту Мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды, оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды.Берілген жаңа сөздерден суретке қарап сөйлем құрайды.Әлия – ұқыпты оқушы. Бүгін Әсет сабаққа кешікті. Мен өз бөлмемді жинадым. (Ө.Ж)Дәптермен жұмыс. Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады.Дескриптор-дәптерге жаңа сөздерді жаза алады;-дұрыс, таза, қәтесіз жаза алады;Бағалау 2 балл(Т.Ж) Суретпен жұмыс:- Балалар, мына суретке қарап қандай балаларды көріп тұрмыз? Топпен бірлесіп, Венн диаграммасын орындаймыз. Ұқыпты/ұқыпсыз балаВенн диаграммасы Ұқыпты бала Ұқыпсыз бала Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, жазғандарын оқып, жауаптарын дәлелдейді. Таныс емес сөздерге түсініктеме беріледі.Дескриптор-суретпен жұмыс жасай алады;-ұқыпты,ұқыпсыз сөздерінің мағынасын түсінеді;-топпен жұмыс жасай алады;Бағалау 3 балл«Бас бармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.Тыңдалым. (Ө)Тыңдалымнан кейінгі саралау тапсырмасыОқушылар мәтінді екі рет тыңдайды.Әлібек – ұқыпты бала.Ол сабаққа кешікпейді. Әлібектің кітап, дәптерлері таза. Өз бөлмесін жинайды. Киімдерін бүктейді, кітаптарын сөреге реттеп қояды. Жалқаубек – ұқыпсыз бала. Ол үнемі сабаққа кешігеді. Кітап, дәптерлері жыртық, лас. Саралау тапсырмалары.(Ө), (А деңгей, қабілетті оқушы) Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап жаза отырып, шағын мәтін құрайды.-Әлібек – қандай бала?-Оның кітап, дәптерлері қандай?-Ол өз бөлмесін жинайды ма? -Киімдері мен кітаптарын қалай жинайды?-Анасы Әлібекке неліктен риза болды?Дескриптор-сұрақтарға жауап бере алады;-шағын мәтін құрай алады;Шағын мәтін жазып болған соң, мұғалім оқыған дұрыс нұсқаумен тексереді. Өз-өздерін бағалайды. -Мен өте жақсы түсіндім.(5 балл)-Мен жақсы түсіндім.(4 балл)-Мен орташа түсіндім.(3 балл)-Мен дұрыс түсінген жоқпын.(2 балл)(В деңгей, жеке қолдауды қажет ететін оқушы)Аралас берілген сөздерден сөйлем құрастыруОқушы, ұқыпты, Әлібек.Таза, кітап, Әлібектің, дәптерлері.Дескриптор-берілген сөздерді оқи алады;-аралас сөздерден сөйлем құрай алады;Смайликтер арқылы бағалау(Ж.Ж) Кестемен жұмысБерілген сөйлемдерге «иә»() немесе «жоқ»(×) деп жауап береді. Дескриптор:- мәтін мазмұнына сәйкес сөйлемдерді анықтайды;- мәтін мазмұнына сәйкес емес сөйлемдерді анықтайдыБағалау 2 баллСмайликтер арқылы бағалауСергіту сәті«Созақ ауданына 90 жыл» бейнеролик тамашалау (Т.Ж) «Топтастыру» әдісі. Әр топтан бір оқушы шығып қоржыннан асық алады. Егер жасыл асық алса Әлібекті, сары асық алса Жалқаубекті сипаттап жазады. Әлібек Жалқаубек «Бағдаршам» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды. Жазбаша комментарий алу үшін жұмыстарын мұғалімге өткізеді. (Т)Айтылым. «Кім – ұқыпты оқушы?» ойыны. Текшені кезекпен лақтырып, тақта бетіндегі сурет бойынша ұқыпты оқушыны атайды. Бір минуттың ішінде қай топ көп әрі дұрыс атаса, сол жеңіске жетеді. | БейнероликҰқыптыКешігу Сурет Венн диаграммасы Тыңдалым Кесте Қоржын, асықтар А3 қағазы, Әлібек пен Жалқаубек суреттері, маркерлер Сурет оқулықтың 47 бетінде берілген |
Сабақтың соңы(5 мин) | Кері байланыс: «Өз ойым...»Сабақта.Мен білдім...Мен үйрендім...Маған ұнады....Мен қиналдым....Менің көңіл – күйім..... Үй жұмысы (деңгейлеріне қарай):1. 2-тапсырма. Жазбаша орындау.2. Өлең жаттау Мен ұқыпты баламын, Орнында кітап, қаламым. Салып алып сөмкеме, Мектебіме барамын. | Жапсырма қағаздар |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушыларға деңгейлеріне қарай әзірленген тапсырмалар беріледі.Жеке қолдауды қажет ететін оқушылармен жеке жұмыс жасалынып, нақты күтілген нәтижеге жету, оқушыға дербес қолдау көрсету, қабілетті оқушының деңгейін есепке ала отырып тапсырма күрделендірілді. Саралау тапсырмасын бере отырып уақыттан ұтымды пайдаланылды. | «Бес бармақ», топпен бағалау, өзін-өзі бағалау, смайликпен бағалау, кері байланыс | Партада дұрыс отыру.Бейнеролик көргенде, көрсетілімдер кезінде электр тармақтарынан абай болу. Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл сабақта барлық оқушы ОМ қол жеткізді.Сабақта саралау жұмыстары өз деңгейінде жүргізілді.Сабақта уақыттан тиімді пайдаландым.Сабақта жоспарынан ауытқу болды, жеке қолдауды қажет ететін оқушыларға мәтін оқытылып, сұрақ-жауап өткізілді. Сабақ мақсатына жету үшін. | |
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Мәтінмен жұмыс жасау, жұптық жұмыста сабақ мақсатына жету жолдары.2: Оқушылардың бір-бірін бағалауы, өзін-өзі бағалауы өздеріне деген сенімін арттырды.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Саралау тапсырмалары оқушының сабақ мақсатына жетуіне ықпал етті.2: Топтық жұмыс жасағаннан кейін жазбаша комментарий жазып бергенім, оқушылардың сабаққа қызығушылықтарын одан сайын арттырды.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Келесі сабақта жеке қолдауды қажет ететін оқушылармен кеңінен жұмыс жасауды жоспарладым. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)