Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілінен 8-сынып инклюзив оқушыға аралық аттестаттау тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі пәнінен ерекше білім беруді қажет ететін 8-сынып оқушыларына арналған аралық аттестаттау тапсырмалары
№ 1 нұсқа
Оқылым (1 ұпай)
-
Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру
№1 тапсырма
Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтауға арналған нақтылау сұрақтарын жазыңыз
1-сұрақ – 0,5 ұпай
2-сұрақ – 0,5 ұпай
Менің туған өлкем.
Отан – әр адамның жүрегіне жылы тиер қасиетті сөз. Отан – сенің туған жерің, тұратын елің.
Біздің Отанымыз – Қазақстан. Қазақстан – ірі мемлекеттердің бірі. Жер көлемі жағынан 9-орында тұр. Қазақстанның ұлан-байтақ жерімен көптеген елдер шектеседі. Олар – Ресей, Өзбекстан, Түрікменстан, Қырғызстан, Қытай. 1991 жылы 16 желтоқсан күні өз Тәуелсіздігін жариялады.
Бүгінгі Қазақстан – дүниежүзіндегі көптеген мемлекеттер таныған ел. Біздің еліміз – жері кең, табиғи байлығы мол мемлекет.
Туған өлкем Қазақстанда телегей теңіз де ұшар басын қар басқан заңғар тау да, көкпеңбек орман-тоғай да баршылық. Көз жеткізгісіз жазықтар мен қыраттар да аз емес. Әр адам үшін өз туған өлкесінен ыстық, қадірлі ештеңе жоқ. Өйткені сен ең алғаш жарық дүниеге келген сәтіңнен бастап осы өлке саған алтын бесік – атамекен саналады. Тек сенің ғана емес, сенің әке-анаңа, ата-әжеңе, арғы ата-бабаларыңа да құты мекен болған. Сенен кейінгі ұрпақтарға да құтты қоныс болып қала бермек. (134 сөз) (мәтін өңделген, арнайы сыныптардың 8-сыныбына арналған оқулықтан алынған. А.Қ.Биисова, Ф.Б.Жалетденова)
1-сұрақ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-сұрақ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Жазылым (3 ұпай)
-
Сөздерді өзгерте отырып, шағын мазмұндама жазу
Тапсырма:
Оқылым мәтінін түсініп оқып, сөздерді өзгертіп, шағын мазмұндама жазыңыз
Әдеби тіл нормалары (1 ұпай)
-
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану
Тапсырма:
Мазмұндаманы жазу барысында тыныс белгілерін қызметіне сай дұрыс қолданыңыз
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бағалау критерийі:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсырма реті |
Дескриптор |
Ұпайы |
Оқылым 8.2.2.1 |
Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру |
№1 |
-негізгі ақпаратты анықтауға арналған нақтылау сұрақтарын құрастыра алады: 1-сұрақ 2-сұрақ |
0,5 0,5 |
Жазылым 8.3.2.1 |
Сөздерді өзгерте отырып, шағын мазмұндама жазу |
№2 |
-оқылым мәтінін түсініп оқып, шағын мазмұндама жаза алады -сөздердің орнын өзгерте алады -ойын жүйелі жаза алады |
1 1 1 |
Әдеби тілдік норма 8.4.3.1 |
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану |
№3 |
-тыныс белгілері туралы біледі -тыныс белгілерінің түрлерін біледі -қызметін түсінеді -жазба жұмысында сауатты қолдана алады |
0,25
0,25 0,25
0,25 |
Барлығы |
|
5 |
Рубрика
Оқу дағдылары |
Төмен көрсеткіш 1-2 ұпай |
Орташа көрсеткіш 3-4 ұпай |
Жоғары көрсеткіш 5 ұпай |
Оқылым |
Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыра алмайды |
Жалпы мәтін бойынша сұрақ жазғанымен, негізгі ақпаратты анықтауға бағыттап құрастыруда қателіктер жібереді |
Мәтіннен негізгі ақпаратты бағыттауға арналған нақтылау сұрақтарын құрастыра алады |
Жазылым |
Сөздерді өзгерте отырып, шағын мазмұндама жазуда қиналады |
Мәтін мазмұнын түсініп шағын мазмұндама жазуда сөздердің орнын өзгертуді толық орындамайды, қателіктер жібереді |
Сөздерді өзгерте отырып, шағын мазмұндама жаза алады Мәтін мазмұнын түсінеді |
Әдеби тілдік норма |
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері туралы білмейді. Жазба жұмысында қызметін түсініп дұрыс қолдана алмайды |
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері туралы біледі, қызметін (даралаушы) түсініп дұрыс қолдануда қателіктер жібереді |
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдана алады |
№ 2 нұсқа
Оқылым (1 ұпай)
-
Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру
№1 тапсырма
Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтауға арналған нақтылау сұрақтарын жазыңыз
1-сұрақ – 0,5 ұпай
2-сұрақ – 0,5 ұпай
Табиғат – біздің анамыз.
Бізді қоршаған орта – табиғат. Жан-жануарлар мен өсімдіктер, орман-тоғайлар, өзен мен көлдер. Жер мен Ай, Күн мен Жұлдыздар – осылардың барлығы да табиғатқа жатады.
Адам – табиғаттың ажырамас бөлігі. Сондықтан орман-тоғайларды сақтап, өзен-көлдердің, қоршаған ортаның ластанбауына ерекше мән берген. Табиғат пен адамзат арасындағы тепе-теңдікті сақтауды басты назарында ұстаған. «Табиғаттың бермесін тартып аламын» деген жаңсақ пікірден бойымызды аулақ ұстағанымыз жөн.
Табиғат – біздің анамыз. Табиғат пен адамды бір-бірінен бөлуге болмайды. Олар бірінсіз-бірі өмір сүре алмайды. Адам да табиғатта өмір сүреді, өз өміріне қажетті заттарды табиғаттан керегінше алады. Суды өз өміріміз үшін қолданамыз. Күн бізге жылу, жарық береді. Ал өсімдіктер бізге таза ауа бөліп шығарады. Яғни, табиғаттағы әр заттың өз орны, өз маңызы бар. Табиғатқа ешқашан зиянын тигізбеген. Адамдар табиғатты сақтаулары керек және табиғат байлықтарын қорғауға міндетті.
(121 сөз) (мәтін өңделген, арнайы сыныптардың 8-сыныбына арналған оқулықтан алынған. А.Қ.Биисова, Ф.Б.Жалетденова)
1-сұрақ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-сұрақ
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Жазылым (3 ұпай)
-
Сөздерді өзгерте отырып, шағын мазмұндама жазу
Тапсырма:
Оқылым мәтінін түсініп оқып, сөздерді өзгертіп, шағын мазмұндама жазыңыз
Әдеби тіл нормалары (1 ұпай)
-
Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану
Тапсырма:
Мазмұндаманы жазу барысында тыныс белгілерін қызметіне сай дұрыс қолданыңыз
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Бағалау критерийі:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсырма реті |
Дескриптор |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |