Қазақ тілінен БЖБ 3-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақ тілінен БЖБ 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінен БЖБ 3-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушының аты-жөні :

Пән: қазақ тілі 3 сынып (БЖБ-5)

Нұсқа: 1

Бөлім

«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді

белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру

3.1.4.1.Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып,

Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау

Бағалау критерийі

  • Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды

  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

  • Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды

  • Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жазады

Ойлау дағдысының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма.

Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықта .

Скругленный прямоугольник 2

Астаналық өнертапқыш Серікбол Шәймардан өздігінен тербелетін бесік ойлап тапты. Ол тербелетін бесік жасап шығуға 6 жыл уақытын жұмсаған. Бесіктің ұзындығы – 100, ені – 40, биіктігі – 60 см. Бесік баланың дауысына қарай қозғалады. Сонымен қатар сәбидің дене қызуымен жаялық дымқылдығын да өлшеп тұрады. Егер баланың қызуы қалыпты температурадан түсіп, не асып кетсе: «Балаңыз тоңып қалды» немесе «Балаңыз ауырып қалды» деген дыбысты ескерту айтады. Бесіктегі қондырғы арқылы «Бесік жырын» ойнатып қоюға да болады. Бұл бесік - ата – анаға өте қажет құрал.














Тірек сөздер: ____________________________________________________________

____________________________________________________________


Сұрақтарға жауап бер.

  1. Тербелетін бесікті ойлап тапқан адам кім?

_______________________________________________________________________________


  1. Баланың дене қызуын ата-ана қалай біліп отырады?


  1. Өнертапқыш тербелетін бесік жасап шығуға қанша уақытын жұмсаған?

_______________________________________________________________________________

2-тапсырма.

Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Жапсырмалау-менің сүйікті ісім» тақырыбына әңгіме құра.


Тірек сөздер: көркем еңбек сабағы,ермексазбен жұмыс, дәндер, жануарлар бейнесі, үздік баға.

Жоспар:

1. Көркем еңбек сабағы

2. Тәжірибелік кезең

3. Бағалау


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


Оқылым және жазылым

3-тапсырма.

Берілген сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз.


Өнерлі өрде озар,

Өнерсіз жер соғар.


Негізгі зат есімдер:_____________________________________________________



Туынды зат есімдер:___________________________________________________












Пән: қазақ тілі 3 сынып (БЖБ-5)

Нұсқа: 2

Бөлім

«Өнер» ортақтақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

3.1.1.1 Тыңдаған материал бойыншатірексөздерді

белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру

3.1.4.1. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланаотырып,

Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау

Бағалау критерийі

  • Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды

  • Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

  • Тірек сөздер мен жоспарғасүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды

  • Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жазады

Ойлау дағдысының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тыңдалым және айтылым

1-тапсырма.

Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықта .


Скругленный прямоугольник 1

Алматылық өнертапқыш бірнеше пайдалы құрылғылар ойлап тапты.«Білім» инновациялық лицейінің 11 сынып оқушысы Ерен Шайхыстан деген оқушысы робот құрастырды. Бұл роботтың басты мақсаты қолды антисептикалық құралдарды немесе сұйық сабынды адамның қолына белгілі мөлшермен құйып тұрады. Сондай-ақ жуу уақытын есептеп, дыбыстап белгі де береді.Ол сонымен қатар науқасқа дәріні дәрігер тағайындаған мөлшермен беріп тұратын робот та құрастырған.Еренді Америка елінің 13 жоғары оқу орны өздеріне оқуға шақырыпты. «Өнерлі өрде озар»деген осы.



Бұл роботтың басты мақсаты дәрігер жазып берген дәріні мөлшермен сумен бірге науқасқа беріп тұрады.



Бұл бесік - ата – анаға өте қажет құрал.














Тірек сөздер: ____________________________________________________________

Сұрақтарға жауап бер.

  1. Робот құрастырған өнертапқыш нешінші сыныпта оқиды?


_______________________________________________________________________________

  1. Антисептикалық құрал сепкіш робот не істей алады?


  1. Өнертапқышты қай елдің жоғары оқу орындары білім алуға шақырған?


_______________________________________________________________________________


2-тапсырма.

Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Жемістер көрмесі»

тақырыбына әңгімеқұра.

Тірек сөздер: сыныпаралық сайыс,жемістер көрмесі, таныстыру, жеңімпаз болу.


Жоспар:

1. Сыныпаралық сайыс

2. Жемістерді қолдану

3. Жүлделі орын

________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________________


Оқылым және жазылым

3-тапсырма.

Берілген сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз.


Білімдіге дүние жарық,

Білімсіздің күні кәріп.


Негізгі зат есімдер:_____________________________________________________



Туынды зат есімдер: ___________________________________________________











Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтінге қатысты тірек

сөздерді анықтайды

Мәтін бойынша

сұрақтарғажауапбереді

1

Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды;

1

мәтіннің мазмұны бойынша

сұрақтарға жауап береді:

1-сұрақ

2-сұрақ

3-сұрақ



1

1

1

Тірек сөздер мен

жоспарға сүйеніп,

берілген тақырыпқа

әңгімеқұрайды

2

тақырып пен жоспарға сәйкес жүйелі

мәтін құрастырады;


1

сөйлемдердің құрылымын сақтайды;тірек сөздерді орынды қолданады

1


сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

1

Қатесіз ,көркем жазады

1

Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды

3

негізгі зат есімдерді анықтайды

1

туынды зат есімдерді анықтайды

1

барлығы



10





































«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат


Білім алушының аты-жөні ___________________________________________



Бағалау критерийі


Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәтінге қатысты тірек

сөздерді анықтайды

Мәтін бойынша

сұрақтарға жауап береді



1

Тыңдаған материал бойынша

тірек сөздерді анықтауда,

мәтіннің мазмұны бойынша

сұрақтарға жауап беруде

қиналады..

Shape3 Shape2 Shape1


Тыңдаған материал

бойынша тірек сөздерді

анықтауда/ мәтіннің

мазмұныбойынша

сұрақтарғажауапберудеқателеседі.

Тыңдаған материал

бойынша тірек сөздерді

анықтайды, мәтіннің

мазмұны бойынша

сұрақтарға дұрыс жауап

береді.

Тірек сөздер мен

жоспарға сүйеніп,

берілген тақырыпқа

әңгіме құрайды

2

Берілген жоспар мен тірек

сөздер бойынша әңгіме

құраудақиналады

Shape4

Жоспарға сәйкес әңгіме

құрайды, сөйлемнің

құрылымын сақтауда/ тірек

сөздердіқолдануда

қShape5 ателіктержібереді

Берілген жоспар мен тірек

сөздер бойынша тақырыпқа

сShape6 әйкесәңгімеқұрайды.

Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды

3

НShape7 Shape8 Shape9 егізгі және туынды зат есімдерді анықтауда қиналады

Негізгі және туынды зат есімдерді анықтауда қателіктер жібереді

Негізгі және туынды зат есімдерді дұрыс анықтайды


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2025
284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі