Оқушының аты-жөні :
Пән: қазақ тілі 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа: 1
|
Бөлім |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаты |
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.4.1.Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тыңдалым және айтылым 1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықта .
Астаналық өнертапқыш Серікбол Шәймардан өздігінен тербелетін бесік ойлап тапты. Ол тербелетін бесік жасап шығуға 6 жыл уақытын жұмсаған. Бесіктің ұзындығы – 100, ені – 40, биіктігі – 60 см. Бесік баланың дауысына қарай қозғалады. Сонымен қатар сәбидің дене қызуымен жаялық дымқылдығын да өлшеп тұрады. Егер баланың қызуы қалыпты температурадан түсіп, не асып кетсе: «Балаңыз тоңып қалды» немесе «Балаңыз ауырып қалды» деген дыбысты ескерту айтады. Бесіктегі қондырғы арқылы «Бесік жырын» ойнатып қоюға да болады. Бұл бесік - ата – анаға өте қажет құрал. Тірек сөздер: ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ Сұрақтарға жауап бер.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ 2-тапсырма. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Жапсырмалау-менің сүйікті ісім» тақырыбына әңгіме құра. Тірек сөздер: көркем еңбек сабағы,ермексазбен жұмыс, дәндер, жануарлар бейнесі, үздік баға.
Жоспар: 1. Көркем еңбек сабағы 2. Тәжірибелік кезең 3. Бағалау ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Оқылым және жазылым 3-тапсырма. Берілген сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз. Өнерлі өрде озар, Өнерсіз жер соғар. Негізгі зат есімдер:_____________________________________________________ Туынды зат есімдер:___________________________________________________ |
|
Пән: қазақ тілі 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа: 2
|
Бөлім |
«Өнер» ортақтақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаты |
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойыншатірексөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.4.1. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланаотырып, Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тыңдалым және айтылым 1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықта .
Алматылық өнертапқыш бірнеше пайдалы құрылғылар ойлап тапты.«Білім» инновациялық лицейінің 11 сынып оқушысы Ерен Шайхыстан деген оқушысы робот құрастырды. Бұл роботтың басты мақсаты қолды антисептикалық құралдарды немесе сұйық сабынды адамның қолына белгілі мөлшермен құйып тұрады. Сондай-ақ жуу уақытын есептеп, дыбыстап белгі де береді.Ол сонымен қатар науқасқа дәріні дәрігер тағайындаған мөлшермен беріп тұратын робот та құрастырған.Еренді Америка елінің 13 жоғары оқу орны өздеріне оқуға шақырыпты. «Өнерлі өрде озар»деген осы. Бұл роботтың басты мақсаты дәрігер жазып берген дәріні мөлшермен сумен бірге науқасқа беріп тұрады. Бұл бесік - ата – анаға өте қажет құрал. Тірек сөздер: ____________________________________________________________ Сұрақтарға жауап бер.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ 2-тапсырма. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Жемістер көрмесі» тақырыбына әңгімеқұра. Тірек сөздер: сыныпаралық сайыс,жемістер көрмесі, таныстыру, жеңімпаз болу.
Жоспар: 1. Сыныпаралық сайыс 2. Жемістерді қолдану 3. Жүлделі орын ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Оқылым және жазылым 3-тапсырма. Берілген сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз. Білімдіге дүние жарық, Білімсіздің күні кәріп. Негізгі зат есімдер:_____________________________________________________ Туынды зат есімдер: ___________________________________________________ |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарғажауапбереді |
1 |
Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді: 1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ |
1 1 1 |
||
|
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгімеқұрайды |
2 |
тақырып пен жоспарға сәйкес жүйелі мәтін құрастырады; |
1 |
|
сөйлемдердің құрылымын сақтайды;тірек сөздерді орынды қолданады |
1 |
||
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Қатесіз ,көркем жазады |
1 |
||
|
Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды |
3 |
негізгі зат есімдерді анықтайды |
1 |
|
туынды зат есімдерді анықтайды |
1 |
||
|
барлығы |
|
|
10 |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді |
1 |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтауда, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде қиналады..
|
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтауда/ мәтіннің мазмұныбойынша сұрақтарғажауапберудеқателеседі. |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтайды, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
|
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды |
2 |
Берілген жоспар мен тірек сөздер бойынша әңгіме құраудақиналады
|
Жоспарға сәйкес әңгіме құрайды, сөйлемнің құрылымын сақтауда/ тірек сөздердіқолдануда қ |
Берілген жоспар мен тірек сөздер бойынша тақырыпқа с |
|
Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды |
3 |
Н |
Негізгі және туынды зат есімдерді анықтауда қателіктер жібереді |
Негізгі және туынды зат есімдерді дұрыс анықтайды |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілінен БЖБ 3-сынып
Қазақ тілінен БЖБ 3-сынып
Оқушының аты-жөні :
Пән: қазақ тілі 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа: 1
|
Бөлім |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаты |
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.4.1.Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тыңдалым және айтылым 1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықта .
Астаналық өнертапқыш Серікбол Шәймардан өздігінен тербелетін бесік ойлап тапты. Ол тербелетін бесік жасап шығуға 6 жыл уақытын жұмсаған. Бесіктің ұзындығы – 100, ені – 40, биіктігі – 60 см. Бесік баланың дауысына қарай қозғалады. Сонымен қатар сәбидің дене қызуымен жаялық дымқылдығын да өлшеп тұрады. Егер баланың қызуы қалыпты температурадан түсіп, не асып кетсе: «Балаңыз тоңып қалды» немесе «Балаңыз ауырып қалды» деген дыбысты ескерту айтады. Бесіктегі қондырғы арқылы «Бесік жырын» ойнатып қоюға да болады. Бұл бесік - ата – анаға өте қажет құрал. Тірек сөздер: ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ Сұрақтарға жауап бер.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ 2-тапсырма. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Жапсырмалау-менің сүйікті ісім» тақырыбына әңгіме құра. Тірек сөздер: көркем еңбек сабағы,ермексазбен жұмыс, дәндер, жануарлар бейнесі, үздік баға.
Жоспар: 1. Көркем еңбек сабағы 2. Тәжірибелік кезең 3. Бағалау ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Оқылым және жазылым 3-тапсырма. Берілген сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз. Өнерлі өрде озар, Өнерсіз жер соғар. Негізгі зат есімдер:_____________________________________________________ Туынды зат есімдер:___________________________________________________ |
|
Пән: қазақ тілі 3 сынып (БЖБ-5)
Нұсқа: 2
|
Бөлім |
«Өнер» ортақтақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаты |
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойыншатірексөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру 3.1.4.1. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланаотырып, Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 3.4.2.4* негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тыңдалым және айтылым 1-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықта .
Алматылық өнертапқыш бірнеше пайдалы құрылғылар ойлап тапты.«Білім» инновациялық лицейінің 11 сынып оқушысы Ерен Шайхыстан деген оқушысы робот құрастырды. Бұл роботтың басты мақсаты қолды антисептикалық құралдарды немесе сұйық сабынды адамның қолына белгілі мөлшермен құйып тұрады. Сондай-ақ жуу уақытын есептеп, дыбыстап белгі де береді.Ол сонымен қатар науқасқа дәріні дәрігер тағайындаған мөлшермен беріп тұратын робот та құрастырған.Еренді Америка елінің 13 жоғары оқу орны өздеріне оқуға шақырыпты. «Өнерлі өрде озар»деген осы. Бұл роботтың басты мақсаты дәрігер жазып берген дәріні мөлшермен сумен бірге науқасқа беріп тұрады. Бұл бесік - ата – анаға өте қажет құрал. Тірек сөздер: ____________________________________________________________ Сұрақтарға жауап бер.
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________ 2-тапсырма. Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Жемістер көрмесі» тақырыбына әңгімеқұра. Тірек сөздер: сыныпаралық сайыс,жемістер көрмесі, таныстыру, жеңімпаз болу.
Жоспар: 1. Сыныпаралық сайыс 2. Жемістерді қолдану 3. Жүлделі орын ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Оқылым және жазылым 3-тапсырма. Берілген сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді теріп жаз. Білімдіге дүние жарық, Білімсіздің күні кәріп. Негізгі зат есімдер:_____________________________________________________ Туынды зат есімдер: ___________________________________________________ |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарғажауапбереді |
1 |
Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді: 1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ |
1 1 1 |
||
|
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгімеқұрайды |
2 |
тақырып пен жоспарға сәйкес жүйелі мәтін құрастырады; |
1 |
|
сөйлемдердің құрылымын сақтайды;тірек сөздерді орынды қолданады |
1 |
||
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
|
Қатесіз ,көркем жазады |
1 |
||
|
Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды |
3 |
негізгі зат есімдерді анықтайды |
1 |
|
туынды зат есімдерді анықтайды |
1 |
||
|
барлығы |
|
|
10 |
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді |
1 |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтауда, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде қиналады..
|
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтауда/ мәтіннің мазмұныбойынша сұрақтарғажауапберудеқателеседі. |
Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді анықтайды, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
|
Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген тақырыпқа әңгіме құрайды |
2 |
Берілген жоспар мен тірек сөздер бойынша әңгіме құраудақиналады
|
Жоспарға сәйкес әңгіме құрайды, сөйлемнің құрылымын сақтауда/ тірек сөздердіқолдануда қ |
Берілген жоспар мен тірек сөздер бойынша тақырыпқа с |
|
Сөйлемнен негізгі және туынды зат есімдерді анықтайды |
3 |
Н |
Негізгі және туынды зат есімдерді анықтауда қателіктер жібереді |
Негізгі және туынды зат есімдерді дұрыс анықтайды |
шағым қалдыра аласыз















