Материалдар / Қазақ тілінен жұмыс дәптері

Қазақ тілінен жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
: Қазақ тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушыларға арналған тапсырмалар топтамасы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2024
739
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Қазақ тілінен

2 сыныпқа арналған

жұмыс дәптері

Picture 8













Жұмыс дәптерінің спецификасы:

1.Тақырыбы: Қазақ тілі пәні бойынша үлгерімі төмен оқушыларға арналған тапсырмалар топтамасы.

2.Мақсаты: Арнайы дайындалған тапсырмалармен жүйелі жұмыс түрлерін жүргізу арқылы үлгерімі төмен оқушыларға материалды меңгерту.

3.Міндеттері:1.Үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасын көтеру.

2. Қазақ тілі пәнінен оқушының білім деңгейін анықтау.

4. Тапсырмалар мазмұны: Тапсырмалардың қиындығы әр тақырып

бойынша үш деңгейде беріледі, мемлекеттік стандарт негізінде жасалған орта мектеп бағдарламасына сай бағыттағы тапсырмалардан тұрады. Бірақ бала үлгерімі ескеріліп, тапсырмалар міндетті түрде үлгісімен , бір-екі дұрыс жауабымен жалғастыру мақсатында беріледі.

5. Тапсырма жоспары: Әр сабақта 3 тапсырмадан орындайды.

6. Күтілетін нәтиже:
1. Қазақ тілі пәнінен меңгерілуі қиын материалды міндетті деңгейде үйреніп шығады.
2. Жекелей берілген тапсырмаларды орындау арқылы үлгерімі төмен оқушылардың білім сапасы артады.
3. Сауатты жаза алатын , сөздік қоры молайған оқушы тәрбиеленеді.





1-сабақ.

1 тапсырма

  1. У дыбысының қай сөзде дауысты, қай сөзде дауыссыз етіп екіге топтастыр.

Ауа, тау, улы, айту, дауыс, тоқу, оқу, отау, сауысқан, егеу, керуен, сурет, елу, зәулім, сатушы, сусын, келу.

  1. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.

  1. Оқушылар сер...нге шықты. 2. Қонақтардың қолына с... құйды. 3. Олар қолдарын ж...ды. 4. Қымыз – шипалы с...сын. 5. Аш...дастың емдік қасиеті көп.

2 тапсырма

  1. Сый, тый және бұлардан таралған сөздер құрастыр.



Сый




Тый












  1. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз.



Күр...к,Ақт...бе,өск...ле...,күнд...з,ұз...н,үск...р...к,жұлд...з,түй...нш...к, күңг...рт,бүтт...ндей,құм...рсқа,қ...лақ,алаб...ға,б...лб...л,м...хит,ала...ай, та...ертең,к...тер...л...п.

3 тапсырма

  1. Көп нүктенің орнына н, ң әріптерінің тиістісін қойып көшіріп жаз:

Еңбекті... на... ы тәтті, Жалқауды... жа... ы тәтті.



  1. Ңғ, нг,ңг әріптерінің тиістісін қойып, сөздерді көшіріп жаз.

Жауы(ңғ, нг)ер, се(нг, ңғ)іш, бұры(нг, нғ, ңғ)ы, ша(нг, ңғ)ы, ә(ңғ, ңг)іме, үзе(нг, ңғ, ңг)і, қара(ңғ, нғ)ы.

2- сабақ.



1-тапсырма.



Сөздердегі дауыссыз дыбыстарды дөңгелет.
Үтір,нүкте,сызықша,тырнақша,жол,оқиға,сабақ,парақ,тақырып,мәтін.

2-тапсырма.



Төмендегі шарттарды орында

а)Жуан және жіңішке быунды сөздерді тап

ә) Қатаң,ұяң, үнді дыбыстарға біткен түбір сөздерді тап

б)Ашық, бітеу, тұйық буынды сөздерді ажырат


Кеше нөсерлеп жаңбыр жауды.Жаңбырдан кейін кемпірқосақты көрдім.Кемпірқосақ алуан түсті екенін байқадым.Аспаннан күн сәулесі түскенде,сен оны аппақ жарық ретінде көресің.Кемпірқосақтың жеті жолағы бар. Кемпірқосақ жолақтары қызыл,қызғылт, сары,жасыл,көк,көгілдір,күлгін түсті болады.


3-тапсырма.

Төмендегі сөздермен сөйлем құрастыр.
Үлгі: Мен бесінші сыныпта оқимын.
Екінші, жаңа, қызыл,барамын, ертең.



____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________











3-сабақ.
1-тапсырма. Берілген сөздерден сөйлем құрап жаз.

  1. Аяғын, басады, әрең, құлыншақ

  2. Адамға, пайда, құстар, келтіреді, көп.

  3. Үйлер, көрінді, биік, алыстан.

  4. Бар, кітаптар, қызық кітапханада.



2-тапсырма.

Сөйлем соңындағы ма, ме, па, пе, ба, бе бірге жазылама, әлде бөлек жазыла ма? Жақшаны ашып, дұрысын жаз.

1.Түскі тамаққа кешік(пе). 2. Орталыққа кеткендер келіп(пе). 3. Айтқанды түсіндің(бе). Қараңғыға қал(ма). 4. Күн суыттты(ма). 5. Әрқашан қатарыңнан қал(ма). 6. Қосымша сабаққа қалды(ма).


3-тапсырма.

Берілген сөйлемдерді лепті сөйлемдерге айналдырып жаз.

Ернардың жазуы әдемі. Әнші болсам ба екен? Менің туған жерімнің табиғаты сұлу. Мен көк аспанға самғайтын ғарышкер болғым келеді.









4-сабақ.

1-тапсырма. Ашық буынға 10 мысал келтір.Ол жалғыз дауыстыдан немесе дауыссыздан басталып, дауыстыға аяқталады. М: а-на.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма.Сөздерге тиісті жалғауларды қосып жаз.

Іні (-лар, -лер), қарындаш (-дар, -тар), терезе (-дер, -лер), ағаш (-дар, -тар), жіп (-тар, -тер), жүзім (-тер, -дер).


3-тапсырма.Берілген сөздерді кестедегі орындарына жаз.

Әжелер, қояндар, бала, дәптер, жазушы, шелектер, шаңғы.

Кім?

Не?

Кімдер?

Нелер?







5-сабақ.

1-тапсырма.Төменде берілген тұйық буынды сөздерді аудар.
Он,ұн,ел,ән,аң,ол,ұлт,өрт,ет,үн.
.....................................................................................................
2-тапсырма. Төмендегі етістіктерді оқып, сұрақтарын қой.
Орындадым, барамын, көрдім, көремін,жүгіремін,секіремін,
ойнайды,есептейді,сұрайды,келесің.

3-тапсырма. Осы етістіктерден 3 сөйлем құрастыр.
Үлгі: Мен үй жұмысын орындадым.
.............................................................................................
..............................................................................................













6-сабақ.

1-тапсырма. Бітеу буын мысалдарын толықтыр.
Нан, шаң,қаң-тар,күз, .......................................
...........................................................................................
2-тапсырма.Берілген сөздерге жұрнақтар қосып жаз және түбірмен жұрнақтарды белгілерімен көрсет.
ас – аспаз сурет - суретші

ән - ... заң - ...

күй - ... сәулет - ...

жылқы - ... зер - ...
3-тапсырма. Сөйлемдердің бастауышы мен баяндауышын тап.Үлгі:
Арман сабақ оқып отыр.
Айнұр сурет салып отыр. Мен жүгіремін. Біз мұражайға барамыз. Сендер ән айтыңдар.

















7-сабақ.

1-тапсырма. Сөйлемді дұрыс құрастыр.

  1. Жылы, 2016, ол, салынған.

  2. Арал, үлкен, көлдің, кіші, және, ортасы, бар.

  3. Суы, тұзды, көлдің.

  4. Келеді, жылда, мұнда, адамдар.

2-тапсырма. Жақша ішіндегі сұраққа жауап беріп, сөйлемдерді көшіріп жаз.

Алма ...(қайда?) өседі. Ай сәулесі суға ...(қайтті?). (Кім?) ... шелекке су құйды. Мерей ...(қандай?) кітаптарды көп оқиды. Самал ...(немене?) ойнады.

Керекті сөздер: түсті, бақта, Әлижан, қызықты, күшікті.
3-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сын есімді қойыңдар.

.. көз, .....нан, ......ет, .........көйлек, ..........сүт, ..............т.амақ, ..............сорпа, ......айран, ............бауырсақ,

Керекті сөздер: жұмсақ, жасыл, ақ, әдемі, жылы, дәмді, сұйық, тәтті,









8-сабақ.

1-тапсырма.Қатаң дауыссыздарды жазып шық.
П,С,Т.........................................................................................

2-тапсырма. Керекті сөздермен сөйлемдерді аяқта.
Біз ертең ................... Олар киноға ................. Айнұр ...........
сыныпта оқиды. Мен ............... сыныпта оқимын.

Керек сөздер: екінші, барамыз, барады,бесінші.

3-тапсырма.«Адасқан әріптер » ойыны. Дыбыстарды тіркестіріп сөз жасаңдар.

  1. Р, О, Б (бор)

  2. П, А, Т, І, К (кітап)

  3. М, А, Л, А, Қ (қалам)

  4. Р, Е, Т, П, Ә, Д (дәптер)

  5. Ш, Ы, Ғ, З, Ы, С (сызғыш)

  6. Ш, І, Г, Р, І, Ш, Ө (өшіргіш)

















9-сабақ.

1-тапсырма. Үнді дауыссыздардан тұратын сөз жаз.
Үнділер: р,л,м,н,ң,й
.................................................................................
................................................................................
2-тапсырма. –ау,-еу жұрнақтарымен жинақтық сан есімдер жаса.
Бір...., ек/і/....., үш...., төрт...,бес...,алт/ы/....,жет/і/...

3-тапсырма.
Сөздерді салыстыра отырып , екі топқа бөліп жаз .

Бейнекамералар , тоғай , сөз таптары , дауысты дыбыс , сағат , терезелер , ата ,бауыр , құстар , түбір .

---------------------------------- --------------------------------

---------------------------------------- --------------------------------

--------------------------------------- -------------------------------

-------------------------------------- ----------------------------











10-сабақ.

1-тапсырма. Әсемпаз, мектеп, оқушы сөздеріне дыбыстық талдау жаса.
....................................................................................
.......................................................................................
.......................................................................................
2-тапсырма. Жалқы есімдерге жататын кісі аттарын жаз.
............................................................................................
............................................................................................
3-тапсырма. Берілген көптік жалғаулары жалғанатын сөздер тауып жаз. Неліктен сол сөзді жазғаныңды дәлелде.

Shape3 Shape2 Shape1

-тер

-дар

-лар





















11-сабақ.

1-тапсырма. Сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып жаз.

Жуас, таза, биік, сұйық, жүйрік, ұзын.

Shape5 ҮShape6 Shape4 лгі: жуас ат, ...
2-тапсырма. Жапырақтар қандай болады?



Shape9 ЖShape7 Shape8 апырақ



3- тапсырма. Сұрақтардың орнына тиісті сөздерді қойып көшіріп жаз.

Әселдің (қандай?) көйлегі бар. Мен (қандай?) кітап оқыдым. Бізге (қандай?) оқушылар көмектесті. Ауылда (қандай?) үйлер көбейді.













12-сабақ.
1
1-тапсырма. Ұяң дауыссыздардан тұратын сөз жаз.
Ұяң: б, в, г, ғ, д, ж, з.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


2-тапсырма. Сандарды сөзбен жазып, сөйлемді көшір.
Ерасыл 9 жаста. Ағасы Азамат 11 жаста. Ал қарындасы Назира 7 жаста.

3-тапсырма. Сан есім + зат есім сызбасына 5 мысал жаз.
Екінші пәтер.............................................................................



















13 – сабақ.
1-тапсырма. Жақшадағы сөздерді сөйлемнің мазмұнына қарай өзгертіп жаз.

Айдана(мектеп) барды. (Театр) адам көп. Ол (дүкен) нан алды. (Бала) аула тазалады.

2-тапсырма. Денешынықтыру пәнінде қандай іс қимыл жасайсың, етістіктермен дәлелде.

....................................................................................................
...................................................................................................
3-тапсырма. Сан есімдерге –ыншы, -інші жұрнағының тиістісін жалғап өзгертіп жаз. Сонда оларға қандай сұрақ қойылады?

Үш күн, екі ай, алты бала, жеті ата, тоғыз пәтер.

Үлгі: үш күн – үшінші күн, ...
















Тіл және сөйлеу

1 нұсқа

  1. Сөйлеу не үшін қажет?

а) ойнау      ә) сөйлеу             б) ән айту

  1. Сөйлеу не арқылы жүзеге асады?

а)тіл            ә) ауыз                  б) көз

  1. Тіл арқылы не үйренуге болады?

а) білім алады, ғылымды үйренеді

ә) ойнайды, жүгіреді, көреді

  1. Қай сөйлем дұрыс байланысып, жазылған?

а) Қыс қызығы басталды.

ә) Ұнады сабақ бәрімізге.

б) Кірді мектепке оқушылар.

  1. Дұрыс буынға бөлінген сөзді тап:

а) құл-ын-шақ   ә) құ-лын-шақ   б) құ-лы-нш-ақ

6.Дұрыс тасымал жасалған сөзді тап:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ