№
|
Сабақтыңтақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Аймақтық
компонент
|
Сағат
саны
|
Күні
айы
|
1 тоқсан(40
сағат)
1.Отбасындағы дәстүрлер мен
мерекелер
|
|
|
|
1-2
|
Қазақ отбасының
дәстүрлері
|
Т1 Тақырыпты тірек
сөздер арқылы болжау.
А2 Қазақша амандасу
мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.
О1Эссе құрылымын сақтай
отырып, адамды табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап
жазу.
ТБ1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу,
жалғау түрлерін дұрыс жалғау.
|
Менің
отбасым
|
2
|
|
3-4
|
Атам төрде
отырады
|
|
2
|
|
5-6
|
Табалдырықты
баспа
|
|
2
|
|
7-8
|
«Тоқта, ботам, атаң келеді
артыңда..»
|
|
2
|
|
9-10
|
Атам бата
береді
|
Атамның
батасы
|
2
|
|
11-12
|
Әкеліңіз ,
көмектесейін!
|
|
2
|
|
13
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
Жиынтық
бақылау№1
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2.«Мектеп өмірі.
Әдепті бала – арлы бала достарым»
|
|
|
14-15
|
Менің
мектебім
|
Т2 Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты
анықтау.
А3 Ауызша мәтіндер
құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбыстталуын, үндестік
заңнын ескеріп айту.
О5 Қосымша ақпарат
көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала
білу.
Ж4 Мәліметтерді
жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.
ТБ1.2 Лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін
сапасын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша
жұмыстарда қолдану.
|
№1Қарабалық орта
мектебі
|
2
|
|
16-17
|
Қазақ тілі мен әдебиеті
кабинеті екінші қабатта
|
|
2
|
|
18-19
|
Сүйікті
жазушы
|
Менің сүйікті
жазушым
|
2
|
|
20-21
|
Қожа – әдепті
бала
|
|
2
|
|
22-23
|
Жанар – ақылды
қыз
|
|
2
|
|
24-25
|
Қожа
мектепте
|
|
2
|
|
26
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Қазақстандағы және
жануарлар мен өсімдіктер әлемі.
Жан-жануарлар
туралы ертегілер, жұмбақтар.
|
|
|
27-28
|
Қызыл
кітап.
|
Т3.Күнделікті тұрмыстық
тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын
түсіну.
А5. Берілген сұрақты
дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу.
О3.Фольклорлық және
шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын
анықтау.
Ж1.Ресми стильдің тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс
қолдана отырып, хабарлама, хабарландыру, хат
жазу.
|
Жергілікті
өсімдіктер
|
2
|
|
29-30
|
Қызғалдақтары
сақтайық!
|
|
2
|
|
31-32
|
Қасқыр мен
тиін.
|
|
2
|
|
33-34
|
«Қазақстан барысы» (мультфильм
негізінде.)
|
|
2
|
|
35-36
|
Түлкі мен
қырғауыл.
|
Жергілікті
жануарлар
|
2
|
|
37-38
|
Тауда мекендейтін
аң-құстар.
|
|
2
|
|
39
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім Жиынтық бақылау
№2
|
|
1
|
|
40
|
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
1
|
|
2- тоқсан 40
сағат
4. Белгілі
көшпелілер мәдениеті. Тұмар ханшайым туралы
аңыз.
|
|
|
41-42
|
Көшпелілер туралы
түсінік.
|
Т2 Т2 Тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты
анықтау.
А1Тақырып бойынша
меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним,
омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.
А3 Ауызша мәтіндер
құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын үндестік заңның
ескеріп айту.
О2 А1 Тақырып бойынша
меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним,
омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.
Ж1 Ресми стильдің
тілдік ерекшеліктері мен талаптарын дұрыс қолдана отырып,
хабарлама, хабарландыру, хат жазу.
ТБ1.4 Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктерін жазба, ауызша
жұмыстарда орынды қолдану.
|
|
2
|
|
43-44
|
Көшпелілер –
жауынгер
халық.
|
|
2
|
|
45-46
|
Тұмар
(Томирис) туралы
аңыз.
|
|
2
|
|
47-48
|
Аңыз
патшайым.
|
Қарабалықтың
аңыздары
|
2
|
|
49-50
|
Алтын
адам.
|
|
2
|
|
51-52
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
Жиынтық
бақылау№1
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Су – тіршілік
көзі
|
|
|
53-54
|
Сусыз өмір
жоқ.
|
Т1 Тақырыпты тірек
сөздер арқылы болжау.
Т5 Тірек сөздер,
жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты
анықтау.
А4 Шағын көлемді
мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп
баяндау.
А6.Тірек сөздерді дұрыс
қолданып иллюстрацияларды сипаттау.
О6 Тақырып бойынша
үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз
көқарасын білдіру.
Ж2 Эссе құрылымын
сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап
жазу.
ТБ1.3 Сан есім атауларын білу, орынды
қолдану.
|
|
2
|
|
55-56
|
Судың
маңызы.
|
Мен суды қалай
бағалаймын
|
2
|
|
57-58
|
Судың
пайдасы.
|
|
2
|
|
59-61
|
Қазақстан
көлдері
|
Қостанайдың
көлдері
|
3
|
|
62-63
|
Сырда туған сырдың
ұлы.
|
|
2
|
|
64-65
|
Сырдың сұлу
өзені.
|
|
2
|
|
66-67
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
Жиынтық
бақылау№2
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Әлемдегі ірі
кітапханалар
|
|
|
68-69
|
Кітап – бағалы
сыйлық
|
Т4.Фольклорлық жіне
шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын
түсіну.
А5.Берілген сұрақты
дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысу.
Ж5 Жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп,
үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем
соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды
қолдану.
|
|
2
|
|
70-72
|
Ұлттық
кітапхана
|
Мектеп
кітапханасы
|
3
|
|
73-74
|
Ірі
кітапханалар
|
|
2
|
|
75-77
|
Абай. Ғылым таппай
мақтанба!
|
Қарабалық
тағы
кітапханалар
|
3
|
|
78-79
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
2
|
|
80
|
. Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
1
|
|
|
|
|
|
|
3- тоқсан
50сағат
7. Денсаулық –
зор байлық
|
|
|
81-82
|
Дәрігердің
қабылдауында.
|
Т4Фольклорлық жіне
шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын
түсіну.
А4 Шағын көлемді
мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп
баяндау.
О1 Мәтіндегі негізгі
ақпаратты анықтау.
Ж2. ТБ1.6 Мекен және
мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды
қолдану.
|
Қарабалық
емханасы
|
2
|
|
83-84
|
Дәрумендер – денсаулық
кепілі.
|
|
2
|
|
85-86
|
Ең үлкен
байлық
|
|
2
|
|
87-88
|
Ас – адамның
арқауы.
|
|
2
|
|
89-90
|
Фасфудтың
зияны
|
|
2
|
|
91-92
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
Жиынтық бағалау
№1
|
|
2
|
|
8. Менің Тәуелсіз
Қазақстаным Қ. Сарин «Тәуелсіздік»
өлеңі
|
|
|
93-94
|
Тәуелсіз елім -
Қазақстан
|
Т2 Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты
анықтау.
А1Тақырып бойынша
меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним,
омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.
А2 Қазақша амандасу
мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану.
О5 Қосымша ақпарат
көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді ала
білу.
Ж1. ТБ1.2
|
|
2
|
|
95-96
|
Тәуелсіздік
нышандары
|
|
2
|
|
97-98
|
Тәуелсіздік символы – ұлттық
теңге
|
|
2
|
|
99-101
|
Тәуелсіз елдің
Астанасы
|
Қазақстан
елордасы
-
Астана
|
3
|
|
102-103
|
«Алтын қалам» әдеби сыйлығының
жеңімпазы
|
|
2
|
|
104-105
|
Уа, Еркіндік! Сенсің менің ең
ғажайып өлеңім.
|
|
2
|
|
106-107
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
9. Аспан әлемінің
құпиялары
|
|
|
108-109
|
Аспан
әлемі
|
Т1 Тақырыпты тірек
сөздер арқылы болжау.
Т3.Күнделікті тұрмыстық
тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын
түсіну.
А3.Ауызша мәтіндер
құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын үндестік заңның
ескеріп айту.
О6 Тақырып бойынша
үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз
көқарасын білдіру.
Ж3 Жазба жұмыстарында
сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып
жазу.
ТБ2 Лексикалық мағынасы
жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдерді
ажырата білу, жазба, ауызша қолдана білу.
|
Қарабалықтың
ауа-райы
|
2
|
|
110-111
|
Аспан әлемін зерттеген ұлы
көшпенділер
|
|
2
|
|
112-113
|
Аспан әлемін зерттеген ұлы
көшпенділер
|
|
2
|
|
114-115
|
Жұлдызды аспанның
құпиясы
|
|
2
|
|
116-117
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. Компьютердің
тілін табу - өнер
|
|
|
118-119
|
Компьютер қашан пайда
болды?
|
Т5 Тірек сөздер,
жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты
анықтау.
Т6 Тыңдалым
материалдарының мазмұны негізінде сұрақтарға жауап
беру.
А6 Тірек сөздерді дұрыс
қолданып иллюстрацияларды сипаттау.
О4 Мәтіндердің
тақырыбын, мазмұндық құрылымын салыстыру.
Ж4 Мәліметтерді
жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау.
ТБ1.7 Ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық
қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және
жазба жұмыстарда орынды қолдану.
|
Мен ғаламторды не үшін
пайдаланамын?
|
2
|
|
120-121
|
«Өнер –білім бар
жұрттар...»
|
|
2
|
|
122-123
|
Менің электронды
поштам
|
Компьютердің пайдасы мен
зияны
|
2
|
|
124-125
|
Көзінді
қорға!
|
|
2
|
|
126-127
|
Компьютердің пайдасы мен
зияны
|
|
2
|
|
128-129
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
2
|
|
130
|
Жиынтық бағалау
№2
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
1
|
|
4- тоқсан – 40
сағат
11. Қазақстандағы
ұлттар достығы М. Мағауин «Бір атаның
балалары»
|
|
|
131-132
|
Бірлігі жарасқан
ел
|
Т2 Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты
анықтау.
А3.Ауызша мәтіндер
құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын үндестік заңның
ескеріп айту.
А5.Берілген сұрақты
дұрыс түсініп, лайықты жауап беру, шағын диалогка
қатысу.
О2 Хат,
хабарлама,жарнама мазмұнын түсіну, стильдік ерекшелігін
анықтау.
О6; Ж2;
ТБ1.5
|
Көп ұлтты
Карабалығым
|
2
|
|
133-134
|
Маған қазақ әндері
ұнайды
|
Жергілікті ақындар мен
жазушылар
|
2
|
|
135-136
|
Халықтар достығы туралы
шығарма
|
|
2
|
|
137-
138
|
Бір атаның
балалары
|
|
2
|
|
139
141
|
Адамзаттың бәрін сүй, баурым
деп
|
|
3
|
|
142-143
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
Жиынтық
бақылау№1
|
|
2
|
|
12. Ұлы дала
табиғаты
|
|
|
144-145
|
«Алтын Емел» ұлттық
саябағында
|
Т1 Тақырыпты тірек
сөздер арқылы болжау.
А1Тақырып бойынша
меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним,
омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.
А6 Тірек сөздерді дұрыс
қолданып иллюстрацияларды сипаттау
О3; О5; Ж1; Ж3;
ТБ1.5
|
Қарабалықтың
саябақтары
|
2
|
|
146-147
|
Әнші
құм
|
|
2
|
|
148-149
|
Шайтанкөл – ғажайып
құбылыс
|
|
2
|
|
150-151
|
Аралдағы жұмбақ
символдар
|
|
2
|
|
152-153
|
Ақсу-Жабағылы
қорығы
|
Михайловканың
орманы
|
2
|
|
154-155
|
Қ. Мырза-Әли.
Табиғат-жаратылыс пернесі.
|
|
2
|
|
156-157
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
2
|
|
13. Ер есімі – ел
есінде! Ғ. Мүсірепов «Қазақ солдаты» романы
(үзінді)
|
|
|
158-160
|
Ер есімі – ел
есінде!
|
Т3 Күнделікті тұрмыстық
тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердің мағынасын
түсіну.
Т6 Тыңдалым материалдарының
мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру.
А2 Қазақша амандасу мәнері мен
ұлттық этикет формаларын пайдалану.
О1 Мәтіндегі негізгі ақпаратты
анықтау.
О6. Ж5.
ТБ1.4
А6 Тірек сөздерді дұрыс
қолданып иллюстрацияларды сипаттау.
|
|
3
|
|
161-163
|
Қазақ солдаты – соғыс туралы
көркем шығарма
|
Ардагерлер
|
3
|
|
164-165
|
Бала Қайроштың қалаға
кетуі
|
|
2
|
|
166-167
|
Батырдың балалық
шағы
|
Жергілікті
батырлары
|
2
|
|
168-169
|
Нәтиже сабақ. Мен не
үйрендім?
|
|
2
|
|
170
|
Жиынтық бағалау
№2
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
|
1
|
|